מלי לוי תוביל את הקמפיין של רשת הנעליים סקופ לחורף 2009. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: "SCOOP קשה לעמוד בפיתוי".
הקמפיין יעלה באמצעות משרד פרסום מומה, בהשקעה בסך של שני מיליון שקלים. הקמפיין מציג אינטרפרטציה לאובססיית נעליים, אשר מביאה את מובילת הקמפיין, לוי, "להיתפס" על גניבת נעליים.
הקמפיין יכלול שילוט על-גבי אוטובוסים, תשדירי רדיו, פוסטר מדיה, מודעות בעיתונות ארצית, מקומונים, מגזיני נשים ואינטרנט.
סקופ נוסדה לפני 16 שנים ונמצאת בבעלות פרטית. הרשת מונה 18 סניפים בפריסה ארצית.