|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

מירוץ החימוש של הקבוצות באירופה נפתח

חלון ההעברות מגיע ואיתו כמה עיסקאות גדולות, עוד כמה קטנות והרבה מאוד ספקולציות כדי שלא תבלבלו, ארזנו בשבילכם את כל מה שחשוב
01/01/2008  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: ONE  |  sport5.co.il  |  תגובות
רונלדיניו [צילום: AP]

"רק היום, רק היום! כוכבים בירידה במחיר מציאה! ררררררררונאלדיניו מתקרר - לא לאחר! אנלקה מתבגר - כדאי לקנות מהר! רונאלדו רזה - כל אחד רוצה כזה! יאללה, אני הולך!". כן, גבירותיי ורבותיי, חלון ההעברות נפתח ומודיע לנו ,כמו מוכר של ארטיקים בחוף גורדון שעוד רגע יעלם, על שלל ה"מציאות" ביבשת הכדורגל מספר אחת.

אז איך תראה אירופה בסוף חודש ינואר? רק ההוא למעלה יודע, מה שבטוח יש כמה קבוצות שמחכות לחלון הזה כמו אוויר לנשימה... להלן תמונת מצב עדכנית לשירותכם.

אנגליה: גרנט חם על חיזוק

מי שספג את המכה הכואבת ביותר מאליפות אפריקה הממשמשת ובאה הוא דווקא מאמן צ'לסי, אברהם גרנט. עם כל הכבוד לגרנט, הכוכב מספר אחת שלו, דידייה דרוגבה, חובר לנבחרת חוף השנהב והחוד של הכחולים לא יצליח לסחוב את הקבוצה בלעדיו לאורך זמן. בנוסף צ'לסי תסובל גם מחסרונם של שלושה שחקני הרכב לגיטמיים נוספים: ג'ון אובי מיקל, מייקל אסיין וסלומון קאלו.

הבוס, רומן אברמוביץ', מעניק לישראלי 30 מיליון פאונד לרכש והשמות רצים כבר תקופה ארוכה. בראש ובראשונה צריך להזכיר שגרנט מדבר מהרגע שהחליף את ז'וז'ה מוריניו על קבוצה עם כדורגל שמח ואטרקטיבי, ושמו של כוכב ברצלונה, רונאלדיניו, קושר לצ'לסי לא מעט בחודשים האחרונים.

יחד עם זאת הברזילאי הכבוי משהו, הוזכר פעמים רבות גם כמועמד למילאן ולמרות יכולתו המאכזבת בתקופה האחרונה, בברצלונה עוד לא נשמע ציוץ על פרידה אפשרית ממנו.

בכל זאת, לדמיין את גרנט צורח על הברזילאי: "תעשה כבר סגירה אלכסונית!!!" נשמע כיום ריאלי יותר שכן מי היה מדמיין שהוא יצרח דברים דומים לדידיה דרוגבה ?!

שחקנים נוספים המועמדים לעבור לצ'לסי: ניקולס אנלקה מבולטון שיכול להוות תחליף סביר לחסרונו של דרוגבה (אבל גם שתי הקבוצות ממנצ'סטר מעוניינות בו), גם דימיטאר ברבטוב שהצהיר שהוא מוכן לעזוב את טוטנהאם בא בחשבון.

בקישור רויסטון דרנטה, ההולנדי של ריאל מדריד וגם הקשר הקרואטי הבינ"ל לוקה מודריץ' (שעשה פורפרות לנבחרת שלנו) הוזכרו כמועמדים רק שמחירו המופרז של האחרון (35 מיליון פאונד) יחסל לגרנט את כל המזומנים ולא ישאיר כסף לחלוץ...

המגן הברזילאי ,מאייקון מאינטר, הוזכר כמועמד רציני נוסף שעשוי להצטרף לגרנט. הרושם הוא שיהיו חדשות בסטמפורד ברידג'.

ומה עוד באנגליה?

ליברפול רוצה חיזוק למרכז ההגנה הלא מדהים שלה, שמו של תומאס אויפלושי הצ'כי של פיורנטינה קושר לקבוצה. לרפא בניטז 15 מיליון ליש"ט לרכישות בנוסף לרכש המאסיבי שביצע הקיץ.

במנצ'סטר יונייטד זקוקים למגן ימני איכותי יותר מווס בראון שלא מתאים לרמת הקבוצה. השדים האדומים היו שמחים לראות במקומו את מיקה ריצ'ארדס המצוין, אבל לא סביר ששחקן היריבה העירונית יגיע לאולד טראפורד כבר עכשיו.

יחד עם זאת פרגוסון רוצה גם הוא את אנלקה כך שלגרנט יהיה מאבק על שירותיו של הצרפתי אם יחפוץ בו. וארסנל? כמו שהחבורה המרשימה של ארסן ונגר נראית הרבה מה להוסיף לא צריך שם, אולי שוער מחליף למנואל אלמוניה.

איטליה: אנצ'לוטי ולהקת המזדקנים חייבים רענון

גם אם תנצח את שלושת משחקיה החסרים מילאן הגדולה תהיה במרחק תהומי של 16 נקודות מהמוליכה אינטר, ועוד שנה הלכה לפח בכל הקשור לליגה.

מה שנשאר למאמן קרלו אנצ'לוטי לעשות זה להתפלל להצלחה כבירה נוספת בליגת האלופות וגם אז לא בטוח שיישאר בסאן סירו.

עיתון הל'אקיפ הגדיל לעשות וטען שז'וז'ה מוריניו כבר סיכם במילאן לעונה הבאה ושדרוגבה יהיה המטרה הראשונה שלו, אם זה יקרה אנחנו צפויים לטלנובלה של עקיצות עם אברהם גרנט.

ומה ריאלי מבחינת הרוסונרי בינואר? פאטו בן ה-18, הכישרון הברזילאי הענק, מגיע וזה כבר סגור, ואמור להעניק דם חדש בעורקים המילאנזים המתיישנים.

הנשיא סילביו ברלוסקוני עוד הצהיר באמצע דצמבר: "אני חולם לראות את הטריו הברזילאי משתף פעולה במילאן", אמר והתכוון למשולש: קאקא-פאטו-רונאלדו. אלא שהאחרון לא ממש חוזר לעניינים נכון לעכשיו וידוע שפנרבחצ'ה מעוניינת בשירותיו לקראת השלב הבא בליגת האלופות.

כמה חוסר מזל ואכזבות לאחד השחקנים הגדולים בדור הזה, אולי בגלל זה במילאן מסרבים להתייאש ממנו. התקשורת לא מפסיקה לקשר את רונאלדיניו לקבוצה כשעל הנייר שילוב שלו עם קאקה נשמע בדיוק כמו מה שיוציא אותו מאפלה לאור, אבל נשאלת השאלה כמה כסף מילאן מוכנה לשים על השולחן באמצע העונה ואיך זה משתלב עם פאטו...

בנוסף, השמועות מדברות על פרידה מהשוער הוותיק דידה שספג ביקורות רבות לאחרונה (ובצדק) וכי סבסטיאן פריי מפיורנטינה או הורליו גומז מפ.ס.וו איינדהובן הם יעד להחתמה של אלופת אירופה לתפקיד השוער הראשון.

עוד באיטליה:

בלאציו מכחישים שהחלוץ המצוין גוראן פאנדב בדרך לבאיירן מינכן. קלאס יאן הונטלאר מאייאקס קרוב לחתימה ביובנטוס תמורת 15 מיליון יורו, אבל סוכנו באיטליה הצהיר שאם לחלוץ פאלרמו, מאורי, היה תג מחיר דומה הגברת הזקנה הייתה הולכת דווקא עליו.

הפרש של בין חמישה לעשרה מיליון יורו בין השניים אמור להיות הסכום שמקצה המנג'ר קלאודיו רניירי לרכישת קשר נוסף, אולי מאניש הפורטוגלי של אתלטיקו מדריד בו מעוניינות כל הגדולות של איטליה. השאלה האמיתית היא איך מאניש שהיה טוב כל כך במונדיאל ובאליפות אירופה הפך ל"עוד שחקן"?.

ומה קורה אצל האלופה אינטר? פיגו המזדקן עשוי לעזוב ל-MLS בארה"ב כדי לעשות ג'ובות אחרונות לפני הפרישה, והנראזורי מתמודדים עם מכת פציעות במרכז השדה.

בראש הרשימה של המנג'ר רוברטו מנצ'יני עומד הברזילאי, אלאנו, ממנצ'סטר סיטי - 15 מיליון יורו עשויים להספיק כדי להביא אותו לג'וזפה מיאצה, אבל גם מאניש, וסימונה בארוני מטורינו באים בחשבון.

רומא נראית לא רע העונה ונמצאת לפני אתגר ענק בליגת האלופות כשתפגוש בשמינית את ריאל שחזרה להפחיד. המבוקשים של הג'יילרוסי הם: אדריאן מוטו הרומני של פיורנטינה וסאנטיאגו סולארי מבין שניהם סולארי נראה כאפשרות סבירה הרבה יותר.

ספרד: הגדולות לא יעשו מהפכות

נכון, המלפפון החם ביותר בחודשים האחרונים הוא רונאלדיניו שאינספור ידיעות על מעבר אפשרי שלו התפרסמו בתקשורת. אבל השורה התחתונה היא פשוטה: ל"רוני" יש חוזה עד 2010 בקאמפ נואו.

אחיו וסוכנו, רוברטו דה אסיס מכחיש כל הצעה קונקרטית עבורו ממילאן. גם גרנט עוד לא הניח מזוודה של מזומנים על השולחן של הנשיא לאפורטה. ובכלל, מי אמר שהקהל המקומי מוכן לקבל עזיבה שלו?

נכון להיום הסיכוי שנראה את "רוני" עוזב בינואר נמוך, מנגד, אם דברים לא ישתנו בהמשך העונה והחיוך לא יחזור לפנים של הברזילאי ייתכן שנראה אותו עוזב ביוני, ובכל זאת בתקשורת הספרדית מתעקשים שהצמד רונאלדיניו-רייקארד חייב להתפרק. האמנם?

מי שאולי מתקרב לעזיבת בארסה הוא הקשר הפורטוגלי, דקו, שלא מצליח לחזור לכושרו הטוב לאחרונה. דקו עצמו כבר שלח רמז על חוסר שביעות רצונו כשאמר: "אעזוב את ברצלונה אם לא יתנו לי כבוד", לא חסרות קבוצות שישמחו לקלוט את דקו, אבל לא סביר שפרנק רייקארד ימהר לוותר עליו ובצדק.

עוד בספרד:

דוד וייה צוטט בתקשורת האנגלית כשאמר: "אני לא מסוגל להמשיך במסטאיה", סכום של 27.5 מיליון יורו ישחרר אותו מולנסיה אבל אין הרבה קבוצות שיכולות להרים את הכפפה הזו דווקא בחלון ההעברות. מי שבכל זאת הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו הן צ'לסי וטוטנהאם.

מנגד נודע כי ולנסיה תשמח לראות את מיקל ארטטה של אברטון מגיע למסטאיה. ואצל האלופה ריאל מדריד? מינימום שינויים: סביולה או רוברטו סולדאדו צפויים לעזוב את הברנבאו.

אכן סלט גדול בשוק ההעברות אך לא צריך לאבד את הראש בקרוב כולנו נהיה חכמים יותר. כשמסתכלים על חלון ההעברות היבש שלנו אפשר להבין שצריך לקחת את הספקולציות בעירבון מוגבל.

תתפלאו יש סיכוי גם אם קלוש בין הכדורגל שלנו לאירופי. מהפכות עושים בתחילת עונה, בחלון ההעברות עושים רק שיפוצים.

תאריך:  01/01/2008   |   עודכן:  01/01/2008
ONE
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מירוץ החימוש של הקבוצות באירופה נפתח
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עודד קטש פוטר מתפקידו כמאמן מכבי ת"א, כך הוחלט היום (שלישי) בתום ישיבת חירום של ההנהלה הצהובה לאחר התבוסה מול עירוני ר"ג אמש 104:86.
01/01/2008  |  ONE  |   חדשות
התאחדות הכדורגל בישראל תקבל את תקן האיכות ISO 9001, ובכך תהפוך להתאחדות השלישית בעולם עם ברזיל וסקוטלנד שמחזיקות בתקן ISO.
01/01/2008  |  שרון קביליו  |   חדשות
חברות התעופה המסחריות הפועלות בשדה התעופה שדה-דב בצפון תל אביב, קיבלו הבוקר (ג', 1.1.08) הודעה ממנהל שדה התעופה, משה טלמור, לפיה החל מ-1 בפברואר, כלומר בדיוק בעוד חודש, יפסיק החיל להעניק שירותי פיקוח אווירי בשבתות ובחגים.
01/01/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
המכללה האקדמית למשפטים ברמת גן וארגון "בזכות" הגישו הבוקר עתירה מינהלית (8006/08) נגד משרד החינוך ועיריית ירושלים הפוגעים בזכותו של ילד לחינוך מיוחד שייתן מענה לצרכיו ויאפשר לו חיי ילד, נער ובוגר רגילים.
01/01/2008  |  משה ריינפלד  |   חדשות
נגיד שבא אליכם אורח אוהד ישראל מאמריקה, שבדיוק בא לו איזה ארוחה בסגנון ים-תיכוני. אבל לא יותר מדי ים-תיכוני, בכל זאת, מדובר באמריקני. לאן תקחו אותו? התשובה המתבקשת היא כמובן מסעדה ברמה גבוהה, שמגישה מנות עם ניחוח ים-תיכוני ואפילו יושבת בבית ציוני אמריקה. שירגיש בבית. מצד שני, מה הסיכוי שהתסריט הזה יקרה? לא גבוה, נכון, אבל אפשר וכדאי ללכת ל'מרתה' גם בלי אורח כזה.
01/01/2008  |  יורי קליין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
מפטרלים על גבול לבנון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
דוד טונין
ההתפתחויות בלבנון מאז מלחמת לבנון הראשונה ועד היום הוכיחו במדויק את צדקתו של יובל נאמן לגבי הצורך בשליטת צה"ל בדרום לבנון לזמן בלתי מוגבל כתנאי היחיד לביטחון ישראל בגבול הצפון
פרופ' דני בן-שחר, שי אהרונוביץ ורוית הוברפלד [צילום: יעל צור]
מחלקה ראשונה  |  
כנס של מכון אלרוב לחקר הנדל"ן שהתקיים (7.5.24) בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il