טלי יעקובוב וישי שריקי, תבעו את מלון אורכידאה בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות באילת בסכום של 12,000 שקל לאחר שנבצר מהם להתקלח.
מכתב התביעה עלה שבליל הגעתם למלון אירעה תקלה ולא היו מים בברזים. הזוג טען שהוצע לו להתקלח באמצעות בקבוקי מים ולאחר מכן נזרק מהמלון, בבושת פנים, בשעת לילה מאוחרת. "זה היה ערב מיוחד עבורנו ונגרמה לנו עוגמת נפש רבה. התרוצצנו שעתיים בין בתי מלון עד שמצאנו חדר פנוי במלון אחר".
בכתב ההגנה טען המלון שאירע פיצוץ בקו מים ראשי, מתחת לאדמה, שלא היה באחריותו. "צוות האחזקה של המלון עמל על תיקון התקלה, אף שהמלון לא היה אחראי לה, ואספקת המים חודשה כעבור 5-4 שעות". לדברי המלון, התובעים לא ביצעו הזמנה מראש ולא דובר בחופשה שנהרסה. כמו-כן שכספם של התובעים הוחזר לאחר שהזמנת החדר בוטלה. המלון ביקש לדחות את התביעה.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר בהעדר הצדדים, דחה השופט יואל עדן את התביעה, ולפנים משורת הדין לא חייב את התובעים בהוצאות משפט. "משום שהתובעים אכן סבלו אי נוחות בשל המעבר למלון אחר, ולמרות שסירבו להמתין לתיקון התקלה, לא יוטלו עליהם הוצאות".
לדברי השופט, התמונה המזלזלת שהציגו התובעים בכתב התביעה, לא תאמה למציאות והשתלשלות העניינים הייתה אחרת לגמרי. "לא מצאתי זלזול מצד אנשי המלון ואני סבור שהצגת הדברים על-ידי התובעים מגמתית. טענתם ש'נזרקו' מהחדר אינה מתיישבת עם ההיגיון ואכן במהלך הדיון שינו גרסתם: 'הוציאו אותנו באמצע הלילה, זאת אומרת יצאנו כי אין מים'. התובעים בחרו לצאת מהמלון ואיש לא הוציא או 'זרק' אותם כלשונם".
השופט הוסיף שהתובעים סבלו מאי אספקת מים למשך שעה, ואם היו ממתינים שעה או שעתיים האספקה הייתה מתחדשת. "לא מצאתי התרשלות מצד המלון, לא הוכח בפני שהתובעים קיבלו יחס מזלזל, ואין בפני ראיה שהתקלה הייתה באשמת הנתבעת או מי מטעמה, או כי הייתה התרשלות בתיקונה".
עוד הדגיש השופט שמבחינת התובעים התקלה ארכה שעה בלבד, מרגע שנכנסו למלון ועד שיצאו ממנו. "לו היו התובעים ממתינים כשעה עד שעתיים, הרי שעוד בטרם שכרו חדר חלופי, היו זוכים לחידוש אספקת המים. בנסיבות אלו איני סבור שהתובעים זכאים לפיצוי מה גם שהנתבעת השיבה את מלוא התשלום ששולם".