מותג 'סינגלס' של "עלית" חובר לאתר האינטרנט "חבר'ה" לקמפיין משותף ומיתוג כל עמודי האתר. בנוסף, לכל הודעת דואר אלקטרוני שתשלח מהאתר יתווסף הלוגו של 'סינגלס'.
קמפיין המותג 'סינגלס' באתר האינטרנט חבר'ה, יציע משחק חברתי באתר. במהלך המשחק יוזמנו אלפי אנשים לשחק עם חבריהם לשכבה בתיכון, ויידרשו לענות על שאלות הווי חברתי. המשחק יימשך 6 שבועות ובמהלכו יחולקו פרסים, כגון: חופשות זוגיות במלון נירוונה בים המלח ומאות כרטיסים זוגיים לסרט החדש "אדפטיישן" בכיכובו של ניקולס קייג'. במהלך ההקרנה יחולקו קופסאות 'סינגלס' לצופים.
אתר חבר'ה -
www.hevre.co.il הוא "זירת" מפגש וקשר לחברים ממעגלי חיים קודמים: תיכון, צבא, עבודה, ומאז היווסדו לפני כשנה וחצי, רשומים בו למעלה מ-700,000 איש.
קמפיין לפורים
במקביל, יוצאת עלית בקמפיין לכבוד חג פורים. הקמפיין בהשקעה של מיליון ש"ח, יעלה לאוויר ביום א' הקרוב בטלוויזיה, לתקופה של כ-10 ימים.
הקמפיין מציג את המבצע המיוחד לכבוד חג הפורים: "קנו ממגוון הממתקים של עלית ב-19.90 ש"ח וקבלו כובע צמות מדליק ב-6.90 ש"ח בלבד. הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום ראובני פרידן, ויעלה בערוץ 2 ובערוץ 10 לסירוגין עד תום החג.
מן החברה נמסר, כי חג פורים מהווה שיא במכירת ממתקים בכלל, וחטיפים מתוקים בפרט, המשמשים להכנת משלוחי מנות בחג. המבצע כולל את כל הממתקים של עלית: שוקולד, חטיפים, מסטיקים, סוכריות ובונבוניירות.