וורנר הום וידאו ישראל, חברת הבת של הענקית וורנר ברדרס, החלה להוביל את מהפכת ה-DVD בארץ. החברה בחרה במשרד הפרסום מק'אן-קשר-בראל ללוות את כל פעילות הפרסום והשיווק שלה. תקציב הפרסום נאמד בכ-6 מיליון שקל. מהחברה נמסר, כי רימון כהן/וובר שנדוויק ירכזו את כל פעילות יחסי הציבור והדוברות.
אילן גבעון, מנכ"ל וורנר הום ווידאו ישראל מסר, כי: היה ברור לחברה, כי יש צורך בליווי של פעילות תקשורתית מקצועית על מנת להביא את המסר הנכון והחדש של רכישת DVD ווידאו במחירים נמוכים. "כמשרדים מובילים בתחומם", אמר גבעון, "מקאן קשר-בראל בפרסום ורימון-כהן/וובר-שנדוויק ביעוץ התקשורת ויחסי הציבור נראית לנו הבחירה במשרדים אלה טבעית".
אילן שילוח, מנכ"ל קבוצת מק'אן ישראל אמר, כי "וורנר הום ווידאו מובילה את מהפכת ה-DVD בארץ ואנו גאים לקחת חלק במהלך זה. אני בטוח כי צפויה לנו עבודה פורייה וקריאטיבית יחד. זהו אתגר וכבוד גדול עבורנו".
שיתוף פעולה מסחרי נחתם לאחרונה בין וורנר הום וידאו לרשתות שיווק שונות. סרטי ה-DVD ימכרו במחירים אטרקטיביים לצרכן שינועו בין 49.99 - 99.99 ש"ח ל-DVD, מחיר נמוך מזה של תקליטור מוסיקה, ופורפורציונלי בהחלט למחירי השכרת DVD במכונות ההשכרה ובספריות.
מהחברה נמסר, כי על-פי התכנית, תוציא וורנר מדי חודש חבילת סרטים חדשה למכירה, הכוללת כ-20 סרטים וביניהם שוברי קופות מהקולנוע, סרטי משפחה וילדים, סדרות טלוויזיה מובילות, מארזי מתנה מיוחדים, וסרטים נוספים על-פי נושא החודש.
וורנר ו-DVD
חברת WARNER הינה הגורם המרכזי אשר הוביל את התפתחותו של פורמט ה-DVD והשקתו בארה"ב וברחבי העולם, באמצעות תמהיל מנצח ואיכותי של מיטב להיטי הקולנוע בשנת 2003 - כולל שוברי הקופות "הארי פוטר וחדר הסודות" ו"מאטריקס 2", יחד עם ספריה עשירה וחזקה של כותרים ותיקים יותר.
עם פעילות ב-78 מדינות ברחבי העולם - עם יותר מכל מחלקות הוידאו של כל אולפן סרטים אחר - WARNER HOME VIDEO שולטת על מערך ההפצה הגדול ביותר בעולם בתעשיית הוידאו. ספריית הסרטים של WARNER HOME VIDEO הינה הגדולה ביותר מזו של כל אולפן סרטים אחר, מציעה מגוון סרטים עצום, ותיקים וחדשים, באיכות מעולה מבית היוצר של האולפנים הבאים:
WARNER Bros., Turner Entertainment Co., Castle Rock Entertainment, HBO Home Video, New Line Entertainment