אלונה מזלוב תבעה את אילת מלון קלאב הוטל - קלאב הוטל ניהול (1996) (נתבע 1) ואת חברת הנסיעות איסתא (נתבעת 2) בבית משפט לתביעות קטנות בראשון-לציון, בסכום של 10,000 שקל, לאחר ששבה במפח נפש מנופש במלון.
לדבריה, עלות הנופש הסתכמה בסך של 3,400 שקל, והיא ושלושת ילדיה הורשו להיכנס לחדר בשעה 17:30 ולא בשעה 15:00 כפי שנרשם בשובר ההזמנה של איסתא, וביום האחרון חדרם ננעל בשעה 10:00, למרות שבשובר דובר על השעה 11:00. "יצאנו לאכול עם חברים וכשחזרנו בשעה 10:30, גילינו שהחדר נעול וכרטיס המפתח לא היה תקף. הניסיונות לפתוח את החדר לא צלחו, ורק בשעה 15:30 פתחו לנו את החדר, כאשר בכל אותה עת היו חפצינו נעולים בחדר. הדבר גרם לי ולמשפחתי עוגמת נפש".
לטענת קלאב הוטל, מזלוב נכנסה לחדר בשעה 16:47 (ולא בשעה 17:30) לאחר שסירבה להשאיר כרטיס אשראי לפיקדון בקופה או עירבון במזומן. עוד נאמר, כי שעת קבלת החדרים במלון היא 16:00 ולא 15:00; ועם הגעתה למלון חתמה מזלוב על מסמך לפיו שעת קבלת החדרים היא מהשעה 16:00 והפינוי הוא עד השעה 10:00, ולא הביעה כל הסתייגות. המלון הוסיף שחברת איסתא שגתה כשלא ציינה בהזמנה את השעות הכניסה והיציאה המקובלות במלון. חברת איסתא השיבה בכתב ההגנה שלא שגתה ומסרה למזלוב טופס הזמנה סטנדרטי לכלל המלונות שהותאם למלון הספציפי.
השופטת
יעל בלכר פסקה כי דין התביעה להתקבל בחלקה. "אני סבורה כי על איסתא לרשום בהזמנה של נופש בקלאב הוטל אילת את השעות המקובלת בקלאב הוטל, ולא את השעות מקובלות בכלל מלונות ישראל לקבלת חדרים ולפינוי חדרים. אני סבורה כי התובעת הייתה רשאית להניח בסבירות, למקרא טופס ההזמנה, כי תקבל את החדר בסביבות השעה 15:00 וכי יהא עליה לפנות את החדר בסביבות השעה 11:00. מכאן שבנסיבות המתוארות הופרה ההתחייבות של הנתבעות כלפי התובעת".
היא ציינה כי "אין מדובר בעניין נקודתי, הנכנס לגדר 'עיכובים בעונות שיא' שכן לפי הטופס הסטנדרטי של קלאב הוטל, שעות הכניסה ופינוי המקובלות אצלה חורגות ממה שאמור בשובר ההזמנה. גם ההפניה למילים החל מהשעה 15:00 שבהזמנה, איננה יכולה לשמש כמגן לנתבעות. ברי כי לפי הפרשנות הסבירה של ההזמנה, בהתאם לאומד דעת הצדדים, החדר צריך להימסר בסביבות השעה 15:00. מסירת החדר בכל שעה שהיא לאחר השעה 15:00, שהיא המשמעות הלשונית הדווקנית למילים 'החל מהשעה 15:00', אינה עומדת בתנאי ההזמנה". והוסיפה כי "משאין מדובר בעניין נקודתי, שתי הנתבעות אחראיות לנזקה של התובעת כתוצאה מהרישום הלקוי בטופס הזמנה, לרבות קלאב הוטל, שמשווקת את המלון באמצעות איסתא ולא מצאה לנכון להביא לכך שאיסתא תרשום בהזמנה את הפרטים הנכונים".
השופטת הביעה תרעומת על סכום התביעה המופרז בהשוואה לעלות הנופש. "העיכוב בכניסה לחדר הוא של כ-3/4 שעה, כאשר התובעת מסכימה כי היה גם וויכוח ביחס להשארת פיקדון/כרטיס אשראי לביטחון. לגבי הפינוי, גרסת התובעת כאילו כל מאמציה לקבל מפתח לחדר, החל משעה 10:30 בבוקר ועד לשעה 15:30 כשחפצי המשפחה נעולים בחדר, כשלו - היא בלתי סבירה. התובעת עצמה העידה שמי שניקה את החדרים פתח לילדים את הדלת כדי להיכנס לשירותים מכאן שהיה בידיהם, לכל הפחות, לנצל את ההזדמנות להוציא חפצים מהחדר כדי לפנותו או כדי לנצל את מתקני המלון".
בסופו של דבר, השופטת חייבה את הנתבעים לשלם למזלוב 800 שקל, 400 שקל כל אחת בתוך 30 יום. "בשל סכום התביעה המופרז ושאר הנסיבות שפורטו, אינני מוצאת מקום לחייב בהוצאות משפט וכל צד יישא בהוצאותיו".