רשת מקדונלד'ס, פותחת בסוף השבוע את מבצע הקיץ הגדול.
במסגרת המבצע, יוכל כל לקוח הקונה ארוחה מוגדלת לקבל כרטיס גירוד, המעניק הזדמנות לזכייה בכרטיס טיסה באמצעות התקשרות לתיבת טלמסר, וזכייה בטוחה באחד מ-1,800,000 הפרסים המיידיים שיחולקו בסניפים.
המבצע נערך בשיתוף עם חברת אל-על ובמסגרתו יחולקו 700 כרטיסי טיסה - 350 כרטיסים לניו-יורק ו-350 כרטיסים לאירופה. את הכרטיסים ניתן יהיה לממש בתקופה של 3 חודשים.
בנוסף לכרטיסי הטיסה יחולקו 1,800,000 פרסים מיידיים, בהם: מוצרי מזון של הרשת (ארוחות, גלידות וכדומה) וכן כניסות לאתרי בילוי כמו הספארי, חי-כיף ועוד.
לדברי עמרי פדן, יו"ר הרשת, עד סוף הקיץ תמנה מקדונלד'ס 110 סניפים. במהלך קיץ זה נפתחים ברשת 7 סניפים חדשים: סניף בקניון ארנה במרינה בהרצליה, שני סניפים ברחובות, סניף במדרחוב בראשון לציון, סניף בדרך לירושלים (שואבה - מקום העצירה היחיד בדרך מתל אביב לירושלים) ושני סניפים בבתי החולים וולפסון ואיכילוב.
יצויין, שלאחרונה הכריזה מקדונלד'ס העולמית על קמפיין פרסום תדמיתי גלובאלי, תחת הסיסמה IM LOVIG IT. מקדונלד'ס ישראל הודיעה, כי תשתלב בקמפיין העולמי כמו שאר זכייני הרשת ברחבי העולם.
מבצע הקיץ, ילווה בקמפיין כחול לבן, על-ידי משרד קשר בראל. במרכז הקמפיין סרטון פרסום בו נראה בחור ישראלי הנכנס לסניף מקדונלד'ס בניו-יורק כשהוא מגלה להפתעתו שכל חבריו מהארץ נמצאים כבר בסניף, לאחר שזכו בכרטיס הטיסה של מקדונלד'ס.