רשת האופנה ml יוצאת (יום א', 13.7.03) במהלך אסטרטגי במסגרתו תשים דגש על בידול מוחלט בין ארבע עונות השנה, ותתמוך בכל קולקציה באמצעות תצוגת אופנה וקמפיין ייעודיים.
הקונספט החדש של ארבע קולקציות וארבע תצוגות אופנה, הנהוג בבתי האופנה הגדולים בעולם, שונה מהקונספט בישראל התומך במיתוג הקולקציות פעמיים בשנה ואיחוד קולקציות הסתיו עם החורף והאביב עם הקיץ.
היקף ההשקעה במהלך, שיגדיל באופן ניכר את העלויות הן בהיקף הפרסום שיתמוך ב-4 קמפיינים שונים בשנה, הן בהיקף העיצוב והייצור לכל קולקציה והן מבחינת הכפלת מספר תצוגות האופנה, רושם גידול של 2 מיליון ש"ח בתקציב הפרסום לשנת 2004 ועומד על 10 מיליון ש"ח, לעומת 8 מיליון ש"ח בשנת 2003.
אבי מלכה, מנכ"ל ml מסר, כי עוגת התקציב מתחלקת בין הקטגוריות הבאות: קולקציית האביב - 2 מיליון ש"ח, קולקציית הקיץ - 3.5 מיליון ש"ח, קולקציית חורף בהיקף השקעה של 2.5 מיליון ש"ח וקולקציית הסתיו - 2 מיליון ש"ח. התקציב כולל: קמפיין רחב היקף בטלוויזיה, מודעות צבע בעיתונות, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פעילויות קד"מ בחנויות ותצוגת אופנה המיועדת ל-1,000 מוזמנים, בהם: מובילי דעה, אנשי תקשורת, סטייליסטים, מפיקי אופנה ומלבישים.
לדברי אבי מלכה מנכ"ל ml: "החיבור בין הקולקציות הנהוג בארץ, לא תמיד מספק מענה מושלם לצרכניות האופנה המחפשות פתרונות ייעודיים לכל עונה בשנה ומעוניינות למצות את המקסימום בכל קולקציה, הן מבחינת המגוון והן במסר התקשורתי העובר אליהן".
לדבריו: "בידול הקולקציות וחיזוקן על-ידי חלוקה לקטגוריות ברורות, הינם שלב נוסף במהפכה שיצרה הרשת במהלך השנה האחרונה, הן בהרחבת תמהיל המוצרים על-ידי הוספת תיקים, מזוודות, ואביזרים אחרים לקולקציות, הן בהתרחבות הרשת לחו"ל, והן מבחינת הרחבת קהלי היעד על-ידי ייצור הקולקציות גם במידות 42 לנשים שרוצות להתלבש בסגנון עדכני ואופנתי ויחד עם זאת מעודן".
עוד מסר מלכה, כי: "אין ספק שרשת ml... תסחוף אחריה חברות אופנה נוספות שיבינו את היתרונות הגלומים במהלך זה ואת המודעות הצרכנית האפנתית לכל עונה בשנה".
רשת אופנת ml נמצאת בבעלות אבי מלכה, הרשת מונה 58 סניפים בישראל ו-3 סניפים ביוון ומגלגלת בשנה כ-137 מיליון ש"ח.