|
|
|
|
|
| * הוזלה של חלק גדול ממוצרי האתר, ומחיר זהה למחירי רשת "מגה בול"; | |
| * שני מנועי קנייה יחודיים המציעים חלופות זולות ובריאות יותר של סל המוצרים, על-פי בחירת הלקוח; | |
| * אמנת שירות המבטיחה מוצרים טריים ואיכותיים ועמידה בזמני משלוח קפדניים; | |
| * הסכם שת"פ שיווקי עם "יד 2" המשלב את מגה באינטרנט כחנות בתוך חנות; | |
| הרחבת היקף אזורי החלוקה לרוב אזורי הארץ. | |
|
|
|
|
רשת מגה קמעונאות הודיעה (יום א', 14.8.11) על שורה של מהלכים אסטרטגיים להגדלת מכירות אתר הקניות המקוון "מגה באינטרנט", הכוללים שינוי במדיניות התמחור של מוצרי האתר והמשך שיפור השירות ושדרוג האתר.
עם הצלחת אתר הקניות "מגה באינטרנט", שהושק לפני כשנתיים, וניתוח מקיף של הרגלי הצריכה של לקוחות האינטרנט, החליטה הרשת על עידכון במגוון המוצרים הקיים באתר, וזאת כדי לאפשר חווית קנייה נוחה ומהירה יותר שלדבריה תבטיח בין היתר הימצאות מהירה יותר של מוצרים. בנוסף, ביצעה הרשת שינוי במדיניות תמחור מחירי האתר תוך בניית מחירון ייחודי - "מחירי אינטרנט" בו הוזלו משמעותית חלק גדול ממוצרי האתר שמתומחרים בחלקם בדומה לחנויות הרשת המוזלת מגה בול. הוזלת המוצרים מתייחסת למספר רב של פריטים אותם נוהגים לרכוש צרכני האינטרנט בתדירות גבוהה הכוללים מוצרי בסיס כמו בשר, גבינות, ירקות ופירות וכן מוצרי תינוקות וילדים.
הרשת הודיעה גם על הרחבת היקף אזורי החלוקה ומציעה משלוחים לרוב אזורי הארץ. עלות המשלוחים לצרכן תמשיך לעמוד על 28 שקלים בכל אזורי החלוקה, מחיר אותו מסבסדת הרשת. בקנייה מעל ל-500 שקלים דמי המשלוח ינתנו בחינם לחברי מועדון YOU אשראי.
התחייבות למוצרים טריים
לעידוד כניסת לקוחות חדשים לאתר ולביטול חלק מחסמי הקנייה שהמרכזי שבהם הוא הרצון לחוש ולבחור את המוצרים, השיקה הרשת אמנת שירות בה היא מתחייבת להעניק ללקוחותיה רק מוצרים איכותיים וטריים. המוצרים הטריים יינתנו עם תאריך תפוגה של לפחות 7 ימים ובמידה שמוצרים אלו לא יהיו לשביעות רצון הלקוחות מתחייבת החברה לאסוף מבית הלקוחות מוצרים אלו ולהחליפם באחרים.
בנוסף, מתחייבת החברה לקבל בחזרה כל מוצר מהקנייה האחרונה, באריזתו המקורית (עד 14 יום מיום הקנייה, מוצרים מן החי בתוך 48 שעות מיום הקנייה) ולעמוד בזמני המשלוח כפי שנבחרו על-ידי הלקוח. למרות ההוזלה במחירי המוצרים, הבהירה הרשת כי תמשיך לעמוד בסטנדרטיים השירותיים הגבוהיים ביותר הכוללים: שרות טלפוני זמין, תמיכה טכנית, ושירותי אריזות ומשלוח המגנים על טריות המוצרים.
לוגיקה טכנולוגית ייחודית
לשדרוג הטכנולוגי של האתר פיתחה הרשת שני מנועי קנייה מתקדמים המציעים ללקוחות האתר חלופות זולות ובריאות יותר של סל המוצרים על-פי בחירת הלקוח.על-פי לוגיקה ייחודית שפותחה, יוכלו הלקוחות לקבל לראשונה, על-פי בחירתם חלופות של מוצרים עם ערכים תזונתיים בריאים יותר למוצרים שבחרו. הכוללים מוצרים אחוזי שומן נמוכים יותר, מוצרים ללא חומרים משמרים, כמות קלוריות נמוכה יותר וכו' .במנוע הקנייה השני יוכלו הלקוחות לקבל חלופות זולות יותר למוצרים שבחרו על-פי מספר משתנים: מוצר מקביל זול יותר בקטגוריה, מוצרים עם אריזות חסכוניות, מותג פרטי באותה קטגוריה, מבצעים של מוצרים דומים וכדומה. שני מנועי הקנייה יושקו בספטמבר הקרוב.
לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל מגה קמעונאות, שינוי מדיניות התמחור ומגוון המוצרים מהווה בשורה משמעותית לצרכנים שייהנו מעתה לא רק מחווית קנייה מהירה ונוחה אלא גם משתלמת וזולה. "אנו רואים באתר הקניות, מנוע צמיחה מרכזי וצופים כי בשנתיים הקרובות היקף המכירות יעמוד על 200 מיליון שקל בשנה, עלייה של כ-100%".