ועדת "קקטוס הזהב" נעתרה ליוזמתה של בעלת חברת "הגלויה של שלי", שלי רוקח, והודיעה (יום ב', 24.11.03) כי לראשונה היא תשלב בתחרות הקרובה את המדיה המשלימה בקטגוריית "קמפיין השנה".
יצוין, כי המדיה המשלימה הינה הערוץ הפרסומי, אשר הפך בשנים האחרונות למרכיב בלתי נפרד מתמהיל המדיה בכל קמפיין, וזאת בנוסף לטלוויזיה, רדיו, עיתונות ופרסום חוצות הידועים והמקובלים.
במסגרת המדיה המשלימה, בנוסף לחברת "הגלויה של שלי", תיפתח התחרות בפני אמצעי מדיה משלימה נוספים, כגון: פרסום בנקודות מכירה, פרסום בתנועה, אינסרטים בעיתונות, פרסום באמצעות הסלולרי, פרסום בגנים ציבוריים ועוד.
את מהלך שילוב המדיה המשלימה בתחרות יזמה והובילה שלי רוקח, אשר גובתה בתמיכתם הגורפת של מפרסמים ופרסומאים רבים, המכירים בחשיבותה של קטגוריה זו, כחלק בלתי נפרד מקמפיינים פרסומיים.
חברת "הגלויה של שלי" היא חוד החנית של המדיה המשלימה לקמפיינים מזה כתשע שנים. החברה מפיצה גלויות פרסום לצד גלויות הכוללות מסרים חברתיים בכאלף נקודות הפצה בישראל.
על-פי נתוני סקר TGI האחרון, מגיעים פרסומי "הגלויה של שלי" אל למעלה מ-80% מקהל היעד המפולח, אליו היא פונה. בין המותגים אשר שילבו את "הגלויה של שלי", במסגרת המדיה המשלימה לקמפיינים שלהם: Esc, תנובה, פרטנר, עלית, הוגו בוס, קסטרו, אל-על, בנק הפועלים, נוקיה, בזק בינלאומי, UMI, נטוויז'ן, בזק, נסטלה, אסם ועוד.
תחרות "קקטוס הזהב", נערכת מידי שנה על-ידי איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום, מזה 12 שנים, ומעניקה את פרסי קקטוס הזהב לפרסומות הטובות ביותר שנעשו בתחומים שונים ובאמצעי המדיה השונים במהלך השנה.
יו"ר ועדת תחרות קקטוס הזהב, יגאל שמיר, אמר: "למדיות המשלימות תפקיד חשוב בתמהיל הפרסום של חברות רבות ולכן החלטנו לאפשר לגלויות, לספסלים ולמדיות אחרות, להשתלב במסגרת התחרות. מעתה, כשמשרד הפרסום יציג קמפיין כלשהו, הוא יהיה רשאי להראות גם מדיות שבעבר נשארו מחוץ לתחרות. בדרך זו, הצגת הקמפיינים תהיה מקיפה ועשירה יותר, וגם תשקף באופן מדוייק ואמיתי את מה שקורה בשטח".
מנכ"לית איגוד המפרסמים, תלמה בירו, ציינה כי "אך טבעי הוא, שהמדיה המשלימה ההולכת ותופסת מקום ראוי ואפקטיבי בתמהיל השיווק של המפרסם ובתקציב הפרסום שלו, תבוא לידי ביטוי בתחרות המקצועית והחשובה ביותר של הענף. המפרסמים מברכים על-כך".
בעלת הגלויה של שלי, שלי רוקח, אמרה: "בשנים האחרונות, גברה ההכרה בחשיבותה של המדיה המשלימה בקרב משרדי הפרסום והמפרסמים כאחד, אשר התבטאה בהכללתה באופן מאסיבי בתמהילי המדיה עוד בשלב התכנון של קמפיינים רבים למותגים המובילים במשק הישראלי. 'הגלויה של שלי' שולבה השנה בחלק ניכר מהקמפיינים הגדולים וזו השעה לקבל את הגושפנקא הציבורית לפעילותנו העניפה".