|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

ברוב גדול

ועדת הבחירות פסלה מועמדות זועבי

ועדת הבחירות המרכזית קיבלה את העתירות לפסילת מועמדות ח"כ חנין זועבי לכנסת ה-20 ככל הנראה תעתור זועבי לבג"ץ זועבי טענה בדיון: לא מבינה למה אני פה, לא אותי צריך לפסול אלא את הגזענים
12/02/2015  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
זועבי. לא מבינה [צילום: פלאש 90]

   איתמר לוין
וינשטיין שוב מטעה

   איתמר לוין
וינשטיין: אין לפסול את מועמדות זועבי

ועדת הבחירות המרכזית פסלה (יום ה', 12.2.15) את מועמדותה של ח"כ חנין זועבי (בל"ד) לכנסת ה-20. זאת, בניגוד לעמדת היועץ המשפטי לממשלה שטען כי אין בפעולותיה של זועבי ובהתבטאויותיה כדי לחייב את פסילתה.

בדיון הסוער שהתקיים בוועדה טענה זועבי כי צריך לדרוש את פסילת חברי הכנסת שקראו להפצצת רצועת עזה ולא את פסילתה. בנאום הגנה שנשאה בפני ועדת הבחירות המרכזית שדנה בבקשות לפסילת מועמדותה לכנסת טענה זועבי כי התנגדה באופן נחרץ להרג אזרחים באשר הם.

"האבסורד שאנחנו צריכים לשאת אינה פחות מכמות הגזענות. מי שמבקשים לפסול את מועמדותי צריכים לתת את הדין בפני בני עמי ובפני אזרחים אחרים", טענה. בתגובה לדברים קראו נציגי מפלגות אחרות, בהם ח"כ אלי ישי ואחרים, כי זועבי הביעה אהדה לרוצחי שלושת הנערים היהודים.

עוד טענה כי גם כאשר עיינה בבקשות לפסילתה לא הבינה במה מאשימים אותה. לטענתה, רק בעלי חרדות הופכים את עמדותיה המבקשות להביא לשוויון בין אזרחי ישראל לחתירה תחת קיומה של המדינה.

בתגובה לדבריה אמר ח"כ יריב לוין (הליכוד), אשר הגיש את העתירה לפסילת מועמדות זועבי, כי התנהגותה בכנסת ה-19 החמירה באופן קיצוני ושברה שיאי בוגדנות וחתירה כנגד המדינה. "זועבי ביצעה רצף ארוך של מעשים והתבטאויות אשר בבסיסם תמיכה בטרור והתנגדות לקיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית", אמר. עוד הוסיף כי במקום לפעול לעקירה 'תופעת זועבי' מן השורש מסתפק היועץ המשפטי לממשלה בלהיות אזרח מוטרד ונותן שוב אור ירוק להמשך פעילותה של זועבי למען הטרור מתוך הכנסת על חשבון אזרחי ישראל. "מקומה של זועבי אינו בכנסת ישראל ועל ועדת הבחירות לפסול את מועמדותה לאלתר", אמר.

מלבד הבקשה לפסילת מועמדות זועבי, הנתמכת גם על-ידי מפלגת המחנה הציוני, הוגשה לוועדת הבחירות בקשה לפסילת ברוך מרזל, האמור להתמודד במסגרת מפלגת יחד בראשות אלי ישי.

ח"כ מירי רגב מסרה בתגובה: "אני מברכת את ועדת הבחירות שפסלה את חנין זועבי מלהתמודד ברשימה לכנסת ה-20. זועבי מזוהה באופן גלוי עם ארגוני טרור ובפעולותיה חותרת תחת ביטחון מדינת ישראל. אין מקום לבוגדים בכנסת ישראל. אני שמחה שוועדת הבחירות בראשות השופט סלים ג'ובראן ובניגוד לחוות הדעת של היועמ"ש קיבלה החלטה אמיצה ונכונה לפסול את ח"כ מירי רגב בתגובה להחלטת ועדת הבחירות לפסול את זועבי. רוחי לראזה, יא חאינה.

תאריך:  12/02/2015   |   עודכן:  12/02/2015
איציק וולף
+הליכוד: הדיל ממחיש את סכנת ממשלת השמאל
01:07 13/02/15  |  
גורמים בליכוד התייחסו לטענותיה של פאינה קירשנבאום על ברית משולשת בין ליברמן, לפיד וכחלון ואמרו: "הדיל המכוער ממחיש ומחדד את הסכנה הממשית מהאפשרות של הקמת ממשלת שמאל. כל הצבעה למפלגה מלבד הליכוד תחזק את סיכוייה של ממשלת שמאל כנועה".
+גילאון: "יצאה הפאינה מהשק"
01:06 13/02/15  |  
ח"כ אילן גילאון (מרצ) התייחס לטענות פאינה קירשנבאום על ברית משולשת בין ליברמן, לפיד וכחלון ואמר כי "יצאה הפאינה מהשק. הברית הבלתי קדושה חושפת את המפלגות החפות מאידיאולוגיה כלשהי ומסמלת את המשבר העמוק של הפוליטיקה הישראלית".
+המחנה הציוני: נעתור לבג"ץ בעניין פרס ישראל
01:05 13/02/15  |  
גורמים במחנה הציוני הודיעו כי יגישו עתירה לבג"ץ על התערבותו של ראש הממשלה ומ"מ שר החינוך נתניהו בנושא מינוי השופטים בוועדת פרס ישראל. על פי הגורמים בימים הקרובים תוגש העתירה לאחר פנייה לראש הממשלה.‎
+עמוס עוז: המחנה הציוני מתחנף למחנה הימין
00:48 13/02/15  |  
הסופר עמוס עוז תקף את רשימת המחנה הציוני, ואמר: "יש לי בעיה עם מפלגת העבודה ששינתה את שמה למחנה הציוני. לא הבינותי למה צריך להחליף את השם כדי להתחנף למחנה הימין. מה זה, כל העם צבא? לא הבנתי את הצורך העצום להכות בברזל ולצעוק 'גם אנחנו ציונים' כאילו הציונות של רבני הגבעות מובנת מאליה ושלנו מוטלת בספק. הציונות שלהם היא לא ציונות, היא תיאוקרטיה. אני לא מבין את הצורך להחליף את השם אלא אם יש עניין אסטרטגי שמוביל אותם לרצות שאף ערבי לא יצביע עבורם״.
+תחבורה בשבת: הרצוג מתנגד לשינוי הסטטוס-קוו
23:14 12/02/15  |  עידן יוסף
יושב-ראש המחנה הציוני יצחק הרצוג מתנגד לשינוי של הסטטוס-קוו בעניין תחבורה ציבורית בשבת. כך לפחות טוען יושב-ראש יהדות התורה יעקב ליצמן. במפגש סגור לאנשי תקשורת ולמשפיעים חרדיים, סיפר ליצמן כי בעקבות כתבה ביומון המודיע על כך שהרצוג תומך בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת התקשר אליו הרצוג, והבהיר לו שאין מדובר בעמדה של המפלגה וכי הוא בעד שמירה על הסטטוס-קוו. ליצמן גם הודיע כי יימנע מעימות טלוויזיוני עם יאיר לפיד כדי שלא לתת לו פתחון-פה להסית נגד חרדים במקום לדון בכשלונו החרוץ בממשלה.
+אקוניס התנצל על הפרת זכויות יוצרים
23:04 12/02/15  |  
ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) מתנצל על הפרת זכויות יוצרים של צלמת. ב-14 בינואר העלה פוסט בפייסבוק וצירף אליו תמונה של ח״כ מרב מיכאלי מבלי לתת מזכה (קרדיט) לדפנה טלמון שצילמה. לדבריו, הוא עשה שימוש בתום לב בתמונה מאתר פומבי, וכעת הוא מתנצל.
+דרעי: יחד לא חרדית, לא נשתף פעולה אחרי הבחירות
22:59 12/02/15  |  
יושב-ראש ש"ס, ח"כ אריה דרעי, אמר בראיון לאתר בחדרי חרדים כי הוא אינו רואה את מפלגת יחד כחלק מהגוש החרדי, ולא ישתף עם מפלגתו פעולה לאחר הבחירות. ששון טרבלסי, מס' 5 ברשימת יחד של ישי ודובר בית הרב מאזוז, אמר בתגובה כי "מצב עולם התורה אינו מותיר מקום לשיקולים צרים" והבהיר כי מפלגתו תפעל עם שאר הסיעות בתיאום מלא. גם ח"כ נסים זאב מחה על דברי יו"ר מפלגתו ואמר כי יחד היא "תנועה המונהגת על ידי גדול העולם הרב מאזוז - אסור חלילה לזלזל".
+נסים זאב: "דרעי כבר התחייב להרצוג"
22:55 12/02/15  |  
יו"ר ש"ס אריה דרעי התחייב ליו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג כי יתמוך בממשלתו - כך טוען חבר הכנסת נסים זאב (ש"ס), שצוטט באתר בחדרי חרדים. "לא לחינם, חנין זועבי בירכה את דרעי על שירש את ראשות תנועת ש"ס, אמר זאב. בש"ס אמרו כי לא היו דברים מעולם.
+הרב זר: אלי ישי הוא כמו מרזל
22:53 12/02/15  |  
הרב דניאל זר, המזוהה עם מפלגת ש"ס, תוקף את יו"ר יחד, ח"כ אלי ישי. "הוא התחבר עם מרזל, תגיד לי מי החברים שלך אגיד לך מי אתה. אתה אלי ישי, אם מרן הרב עובדיה יוסף היה רואה למי אתה חובר היה רותח והיה כועס, אם הרב מאזוז לא היה מקבל אותך - היית מחפש רב כטעמך".
+לין: מצעי המפלגות מתעלמים מהמגזר העסקי
21:27 12/02/15  |  
נשיא איגוד לשכות המסחר אוריאל לין אומר כי ניכר חוסר ההתייחסות למגזר העסקי במצעי המפלגות. בפגישה עם משה כחלון, אמר לין: "בסופו של דבר, מי שיוצר את המשאבים הוא מגזר המסחר והשירותים, המעסיק כ-70% מכלל העובדים במגזר הפרטי. זהו בית היוצר של מקומות התעסוקה במדינה. ללא המגזר העסקי, לא יהיו המשאבים הנחוצים להתפתחותה של מדינת ישראל וכלכלתה".
+שרון גל: לא ניכנס לממשלת שמאל
21:24 12/02/15  |  
שרון גל, המתמודד לכנסת מטעם רשימת ישראל ביתנו, מתחייב כי מפלגתו לא תשב בממשלת שמאל. הוא אמר את הדברים בראיון לגאולה אבן בערוץ הראשון.
+הרשימה המשותפת: אל תעוותו לנו את השם
21:22 12/02/15  |  
ח"כ חנא סוייד שיגר מכתב לכלי התקשורת בו ביקש מהם להימנע מלכנות את הרשימה המשותפת בשלל שמות, כגון: "הרשימה המאוחדת", "הרשימה הערבית" או "הרשימה המשותפת הערבית". לדבריו, אחד הכללים הראשונים של סיקור הוגן במערכות בחירות הוא ציון שמה הנכון והמדויק של רשימה, וכל התרשלות או פגיעה מכוונת בשמה של כל רשימה יש בו כדי להטעות את הציבור ולהפר את כללי האתיקה העיתונאית. עוד הוסיף כי בתיאור הרשימה כערבית יש כדי למחוק את שיתוף הפעולה המובנה, כלשונו, בין הציבור הערבי לכוחות היהודיים התומכים ברשימה. עוד מבקשת הרשימה כי בסקרי הבחירות בהם מופיעים איורים/תמונות של ראשי הרשימות תופיע גם תמונתו של איימן עודה.
+נדחתה בקשת "תנו לאדם לחיות" לפסול את עלה ירוק
21:06 12/02/15  |  
מליאת ועדת הבחירות המרכזית דחתה על הסף את בקשת עמותת "תנו לאדם לחיות" לפסול את רשימת "עלה ירוק" מההשתתפות בבחירות, בקובעה כי הבקשה לא העלתה טיעונים הנוגעים לעילות הקבועות בסעיף 7א' לחוק יסוד: הכנסת לעניין מניעת השתתפות מועמדים או רשימות מועמדים בבחירות לכנסת ה-20.
+נדחתה בקשת מרזל לפסילת הרשימה המשותפת
20:58 12/02/15  |  
ברוב קולות של 19 חברי ועדת הבחירות המרכזית, נדחתה בקשתו של ברוך מרזל לפסול את הרשימה המשותפת מהשתתפות בבחירות לכנסת ה-20. בעד פסילת המפלגה הערבית הצביעו שלושה חברי ועדה מסיעת ישראל ביתנו. שני חברי ועדה מסיעת הליכוד נמנעו. קודם להצבעה התקיים דיון שבו השתתפו נציגי כל הסיעות בוועדת הבחירות המרכזית וכן נציגי היועץ המשפטי לממשלה.
+נדחתה הבקשה לפסילת ישראל ביתנו
20:50 12/02/15  |  
ברוב קולות של 25 חברי ועדת הבחירות המרכזית, דחתה את הבקשה של כמה אזרחים לפסול את רשימת ישראל ביתנו מהשתתפות בבחירות לכנסת ה- 20. בעד הפסילה הצביעו שני חברי ועדה. קודם ההצבעה התקיים דיון שבו השתתפו נציגי כל הסיעות בוועדת הבחירות המרכזית וכן נציגי היועץ המשפטי לממשלה.
+פריג': פסילת זועבי אינה חוקית
20:45 12/02/15  |  
ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ): "טוב עשתה וועדת הבחירות המרכזית שפסלה את מועמדותו של הגזען ברוך מרזל, אבל לצד ההחלטה החיובית הזו, התחושה היא שבניגוד למרזל, פסילתה של ח"כ זועבי, לא נעשתה על בסיס חוקי, כי אם היתה החלטה פוליטית. מרזל הוא כהניסט גזען שהדמוקרטיה הישראלית צריכה להתגונן בפניו, בעוד שזועבי מבטאת קול קיצוני ולעיתים אף מכעיס, אבל קול לגיטימי בחברה הערבית ובחברה הישראלית. פסילתה של זועבי מסוכנת ללכידות החברה ומשדרת לציבור הערבי בישראל מסר לפיו הוא לא רצוי כאן״.

+ליברמן אמור היה להפוך לראש-ממשלה
20:19 12/02/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פאינה קירשנבאום חושפת: יש עתיד וכולנו תכננו להדיח את ראש הממשלה בנימין נתניהו מראשות הממשלה באמצעות המלצה על יו"ר ישראל ביתנו לנשיא המדינה  ▪  כחלון ולפיד מכחישים
(ליברמן. קירשנבאום חשפה את הסוד [צילום: פלאש 90])
+אחרי זועבי: גם ברוך מרזל נפסל מלהתמודד
15:46 12/02/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
ועדת הבחירות פסלה את מועמדותו של המדורג 4 ברשימת אלי ישי, בטענה כי הוא מסית לגזענות וכי הוא ממשיך לתמוך בדרכה של כ"ך  ▪  נפסל על חודו של קול: 17 תמכו מול 16  ▪  מרזל: "מדובר בסתימת פיות של השמאל"
(מרזל. נפסל [צילום: פלאש 90])
+שינוי החוק, ועוד הזיות של כחלון
14:54 12/02/15  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
החוק קובע, ששר הבינוי הוא יו"ר רשות המקרקעין  ▪  האם כחלון מאמין, שיאפשרו לו לשנות את החוק? האם שותפיו לממשלה יוותרו על נתיבי ישראל ועל מינהל התכנון? האם נגידת בנק ישראל תיכנע לדיקטטור? ואיך יביא 20,000 פועלים מסין?
(כחלון. חלומות באספמיה [צילום: פלאש 90])
+שי פירון, לא יפה לא לומר אמת
14:08 12/02/15  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
שי פירון בהופעה חתיכית-נערית בבית הספר התיכון בליך ברמת גן זרק מעליו את כל ההדר של רב בישראל, ובפרץ של נער פוחז איחז את עיני התלמידים שהאזינו לדבריו
(פירון. נער פוחז [צילום: פלאש 90])
+מסע צלב ישראלי
13:33 12/02/15  |  יוסף שפניר   |   לרשימה המלאה
זה מספר שבועות נערך מסע אובססיבי של הכפשות ודמוניזציה עד כדי שלילת תוקף חוקי מזכאותו של מר נתניהו לכהן כראש ממשלה בישראל  ▪  כמחאה אצביע לביבי
(רודפים אחריו. בנימין נתניהו [צילום: AP])
+עימות או תוכנית ריאליטי?
11:38 12/02/15  |  נסים גבאי   |   לרשימה המלאה
עימותים של ראשי המפלגות הרצים לכנסת הם חובה אלמנטרית של המועמדים המגיעה כזכות לציבור
("בוז'י היה כמו ילד ליד ציפי..." [צילום: פלאש 90])
+עָם הסֶקֶר
10:27 12/02/15  |  אשר וינשטיין   |   לרשימה המלאה
מרוב סקרים לא רואים את היער!, באלה האח"מ ננוחם?!/פרק: "תמונת מצב"
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הבחירות פסלה מועמדות זועבי
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גימי-יהודי מיהודה
12/02/15 13:03
2
מבין גדול
12/02/15 13:34
 
חוזה בכוכבים
12/02/15 18:56
3
עידןסובול
12/02/15 14:39
 
הנ"ל
12/02/15 14:57
4
שמ
12/02/15 15:04
 
עידןסובול
12/02/15 17:50
5
צורי
12/02/15 17:09
 
עידןסובול
12/02/15 18:02
 
הנ"ל
12/02/15 19:09
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
בּקִרבֵנוּ
12/02/2015  |  אשר וינשטיין  |   שירים
הלקח העיקרי של מערכת הבחירות הנוכחית לכנסת הוא, ששום ראש מפלגה איננו מנהיג, ושאר המועמדים עוד פחות מזה. מה פשר הדבר? האם מדובר בחולשה ייחודית של החברה והמערכת הפוליטית הישראלית, או בתהליך עמוק וכללי הרבה יותר?
12/02/2015  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   מאמרים
"אין שום סיכוי שראש הממשלה יגיע לעימות", אומר פרופ' תמיר שפר, שערך מחקר מקיף על עימותים לאורך השנים, בישראל ובארה"ב. לדברי שפר, חוקר תקשורת פוליטית מהמחלקות למדע המדינה ותקשורת באוניברסיטה העברית, "אין לנתניהו שום אינטרס להגיע; אם הוא מגיע, הוא בשר תותחים, הוא ברווז במטווח. כולם יתקפו אותו.
12/02/2015  |  לי-אור אברבך  |   חדשות
בשולי הכותרות: חרדיות בכנסת - שאלה של זמן לא תיקונצ'יק, לא שיפוצניק - מעתה אימרו: תיקונַאי לפיד - הזוגיוּת והדמגוגיה ליל המיקרופונים מכירים? ולקינוח פסוקו
12/02/2015  |  ציפי לידר  |   מאמרים
צ'יף אפריקני שלח את בנו להרחיב את השכלתו באוקספורד. לאחר תקופה נפטר הצ'יף והבן הפסיק את לימודיו כדי לתפוס את השלטון. מקץ שנה חבריו מאוקספורד נסעו לבקר את השליט החדש. בעת שנכנסו לעיר הבירה ראו עשרים אנשים תלויים, עשרה בכל צד, ליד דרך המלך בואכה עיר הבירה. בשואלם את חברם השליט מה פשר בולמוס התליות הסביר הלה שאלה התלויים לימין הדרך הם רוצחים, אנסים וכד'. ומה בקשר לאלה התלויים לשמאל הדרך? הם קבוצת ביקורת השיב השליט/ מדען מאוקספורד.
12/02/2015  |  יעקב שטרכר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יורם דורי
יורם דורי
ההתמודדות על הנהגתה של מפלגת העבודה הפכה למשאל חברים האם תנועה מפוארת זו תשרוד או תפורק, תיטמא במפלגות אחרות ותיקבר בבית הקברות של ההיסטוריה יחד עם תנועות אחרות שזנחו את האידיאולוג...
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il