בחודש פברואר 2004 ניכרת מגמת קיטון (15%) במספר תלונות צרכנים ברשת האינטרנט. בחודש פברואר היו 300 תלונות וכ-2,000 תגובות לעומת 360 תלונות ויותר מ-2,500 תגובות לתלונות אלו בחודש ינואר. כך עולה מסריקת הפורומים המובילים שמבצעת מחלקת האינטרנט בחברת יחסי הציבור "גוב קרטין עתונות ותקשורת".
בינואר נרשמה ירידה בשיעור של כ-5% במספר תלונות הגולשים כנגד חברות הכבלים, ירידה של 3% בתלונות כנגד חברות הסלולר ועלייה בשיעור של 3% במספר המתלוננים כנגד אתרי המכירה באינטרנט.
להלן התפלגות תלונות הצרכנים בנושאים השונים:
פורומים: תפוז, נענע, ynet, b.s.h, דוח שירות וכלבוטק לחודש פברואר: שירות לקוי - 25%; קניות באינטרנט - סה"כ: 16%, מתוכן: 3% תלונות כלליות, 2% נגד נטאקשן, 2% נגד אולסייל, 2% נגד סקאל, 2% נגד וואלה שופס, 2% נגד פרסי, 1% נגד iwin, 1% נגד קופידון ו-1% נגד Oyes.
מוצר פגום - 15%; הטעיית צרכנים - 11%; חברות סלולר - סה"כ: 6%. מתוכן: 4% נגד סלקום, 1% נגד פלאפון ו-1% תלונות כלליות. הפקעות מחירים - 5%. בנקים - 4%. חברות כבלים - סה"כ: 3%.
מתוכן: 2% נגד YES, 0.5% נגד תבל ו-0.5% נגד מת"ב. חברות ביטוח - 3%. כרטיסי אשראי - 2%. בזק - 2%. ספקיות אינטרנט - סה"כ: 2%. מתוכן: 1% נגד בזק בינלאומי, 0.5% נגד ברק ו-0.5% נגד נטוויז'ן. פרסומות - 2%. עיריות - 2%. חברות תעופה - 1%.