לראשונה, יעלה שילוט פרסומי על מגדל פיבקו היוקרתי הצמוד לכביש איילון. יקבי רמת הגולן, יעלו היום (ד', 31.3.04) במסע פרסום תדמיתי לאורכו של מגדל פיבקו על-פני שטח של 300 מ"ר.
הקמפיין, בעלות של כ-800 אלף ש"ח, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, יציג את היין היוקרתי והמוביל של היקב - ירדן קברנה סוביניון. הצפי: 300,000 זוגות עיניים יחשפו לשלט מדי יום.
ענת רושנסקי, מנהלת אגף השיווק והמכירות של יקבי רמת הגולן, מוסרת: "פרסום ראשון זה, שהינו יוזמה מקורית של היקב, מעביר את נכסי המותג ירדן ויקבי רמת הגולן בכלל: חדשנות, יוקרתיות ומובילות. פרסום מסוג זה מעביר מסרים של עוצמה ואיכות ויוצר נראות ונוכחות מרשימה באחד המקומות הבולטים ביותר בישראל".
ביקבי רמת הגולן מאמינים שמטרת הפרסום תושג והפרסום יחזק וישמר את המותג. העיתוי שנבחר לפרסום - 3 ימים לפני חג הפסח, מהווה את אחת משתי תקופות השיא בהן נמכרים מרבית היינות - פסח וראש השנה. 20% מסך כל המכירות מתבצעות לקראת חג הפסח.
יקבי רמת הגולן מדווחים על גידול של 25% במכירות ברבעון האחרון, המהווים כ-25% מסך המכירות השנתיות של היקב.
יקבי רמת הגולן הינו היקב השלישי בגודלו בארץ. מכירות יקבי רמת הגולן מהוות כ-20% ממכירות היין בישראל וכ-40% מייצוא היין השולחני לשווקי העולם. היקף הפעילות של היקב לשנת 2003 עמד על כ-110 מיליון ש"ח המהווים גידול של כ-10% מהשנה הקודמת.