|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

גל"צ בתגובה לעתירת תקווה חדשה:

עד הבחירות ברדוגו ישמש רק כפרשן

אלקבץ: ערוץ הכנסת הוא שאחראי על עריכת המשדר תקווה חדשה: הניסיון למנוע דיון בעתירה מעידה כי אלקבץ יודע היטב שהתחנה תחת פיקודו הפכה לכלי תעמולה פוליטי של נתניהו
21/03/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות
[צילום: יח"צ]

מפקד תחנת גלי צה"ל שמעון אלקבץ מבקש (יום א', 21.3.21) שלא לדון בעתירה שהגישה לוועשת הבחירות המרכזית מפלגת תקווה חדשה נגד הפרשן הפוליטי של התחנה, יעקב ברדוגו, בטענה שביומיים שנותרו עד ליום הבחירות ייערכו משדרים מיוחדים עם ערוץ הכנסת במסגרתם ברדוגו ישמש רק כפרשן וממילא, לדבריו, ערוץ הכנסת הוא שאחראי על עריכת המשדר.

בתגובה מצוין כי "בכוונת מפקד תחנת גלי צה"ל לקיים היום (יום א', 21.3.21) שיחת חידוד עם
אנשי התוכן הרלוונטיים )עורכים, מגישים ומפיקים(, העוסקים באקטואליה, ובהם גם מר ברדוגו. בשיחה ידגיש מפקד התחנה את המגבלות החלות בתקופת בחירות ויעמוד על ההקפדה המתחייבת ביתר שאת ביומיים הקרובים."

מפלגת תקווה חדשה פנתה בשבוע שעבר לאלקבץ, בדרישה דחופה להפסיק את הופעותיו של הפרשן ברדוגו, משום שהן מהוות לטענתה תעמולת בחירות אסורה. תקווה חדשה ציינה בפנייה כי בהופעותיו - לא רק בתוכנית שלו, אלא כפרשן ביתר התוכניות בתחנה - ברדוגו נטל על עצמו את תפקיד "דובר הקמפיין" השלילי נגד המפלגה.

עם מתן התגובה מצדה של התחנה, נמסר מתקווה חדשה: הנסיון של מפקד גלי צה״ל מר שמעון אלקבץ למנוע מועדת הבחירות המרכזית לדון בעתירה נגד מר ברדוגו מעידה שמר אלקבץ יודע היטב שהתחנה תחת פיקודו הפכה לכלי תעמולה פוליטי של נתניהו. לא יעלה הדעת שכספי משלם המיסים - מתקציב הביטחון- משמשים כלי לתעמולה פוליטית הכי בוטה שהייתה אי-פעם במדינת ישראל. אנו דורשים כי הופעות התעמולה של ברדוגו יופסקו באופן גורף לפחות עד לאחר סגירת הקלפיות. טענתו של מר אלקבץ כי יקיים היום ״שיחת חידוד״ עם מר ברדוגו הינה בדיחה מביכה.

תב"כ 40-24 תגובה מטעם המשיבים 2-3 / תגובה
תגובת גלי צה"ל לעתירה שהגישה תקווה חדשה לועדת הבחירות המרכזית בדרישה לפסול את המשך שידוריו של הפרשן הפוליטי, יעקב ברדוגו

תאריך:  21/03/2021   |   עודכן:  21/03/2021
מירב ארד
+אחוז ההצבעה יקבע גורל הבחירות
00:44 22/03/21  |  אלכס טנצר   |   לרשימה המלאה
בגלל נוכחות דלילה בתקשורת הרוסית ופסיביות בשטח של מפלגות אחרות שלא מעזות לתקוף את ישראל ביתנו על כשלונות בפתרונות למצוקות של המגזר, נפתחה בפני ליברמן האפשרות להפוך קמפיין אנטי-חרדי לכל כך מוצלח וסיכוייה של מפלגת ישראל ביתנו להתחזק עולים
ליברמן ואנשי ישראל ביתנו בסיור [צילום: פלאש 90]
+בנט חתם על התחייבות שחיבר, שלא לשבת תחת לפיד
23:43 21/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר ימינה בנט חתם בערוץ 20 על מסמך התחייבות שחיבר שבו נכתב: ״לא אשב עם לפיד כראש ממשלה", וקרא: "נתניהו, תחתום שלא תשב עם מנסור עבאס״. נתניהו לא נכח באולפן, אך איתמר בן-גביר שהתראיין אחריו ביקש לאתגר את בנט בחתימה על מסמך שבו יתחייב בנט לא לשבת גם עם לפיד ומיכאלי, אך יו"ר ימינה לא חתם.
+לנדבר שוברת שתיקה: ליברמן משחק בכם כמו בתיאטרון"
23:25 21/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סופה לנדבר, אשת אמונו של אביגדור ליברמן, קוראת שלא להצביע לישראל ביתנו  ▪  לדבריה, נמנעה מלדבר עד כה בשל לחצים שתשתוק  ▪  חושפת: ליברמן סולד מהומואים, שימש כדיקטטור במפלגה והנחה להתנגד לקידום חוקים למען הלהט"ב וחוקים להפרדת דת ומדינה
(סופה נדבר. "ליברמן שקרן, אל תאמינו לו" [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90])
+דרעי: לא נתמוך ביוזמה לעצור את משפט נתניהו
21:09 21/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין לערוצים 11 ו-13 ואמר שלא יאפשר פגיעה במערכת המשפט, אך הבהיר שיתמוך בפסקת התגברות "כדי לאפשר לכנסת למשול". עוד אמר דרעי כי לא תהיה יוזמה לעצור את משפט נתניהו - ואם תובא, כפי שהציעו ב-גביר ואוחנה, ש"ס לא נתמוך בכזו. על סקרי העומק של מפלגתו אמר: "נשמור על כוחנו - אך אין לגוש שלנו 61".
+שני פעילי דגל התורה הותקפו בעצרת בחירות
20:54 21/03/21  |  עידן יוסף
מעט לפני עצרת הבחירות של מפלגת דגל התורה ברשימת יהדות התורה, סמוך לביתו של הרב חיים קניבסקי, תקף נער שוליים חרדי עם אלה שני פעילים של הסיעה. זהותו של התוקף אינה ידועה. לעצרת הגיעו רק כמה מאות בני אדם.
+סמוטריץ' קורא לבנט להגיע לעימות מולו
20:48 21/03/21  |  עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ פנה ליו"ר ימינה ח״כ נפתלי בנט והזמין אותו לעימות, ובלשונו "שיח משותף על ערכי הימין והציונות הדתית".

במסר פומבי אמר סמוטריץ': "נפתלי, אחרי חודשים שבהם אני מנסה לנהל איתך שיח ענייני חברי ומכובד סביב ערכים ובעיקר סביב הדרך לממש אותם בשדה הפוליטי המורכב, אתה בוחר בימים האחרונים במקום לפזר את מסך הערפל ולומר דברים ברורים ללכת ולעסוק בשיח של הכפשות וכינויי גנאי.

"איך כבר לא קראת לי? מש״ק דת, גבאי בית כנסת, ילד כאפות, סמרטוט שכולם בזים לו ואפילו אבק על החליפה של נתניהו.

"אתה ואני יודעים מצוין, שישבנו בחדר ודיברנו על ערכים ולא הגענו להסכמות ולכן נפרדו דרכנו. אני חושב שמגיע לציבור לדעת על מה ולמה. בוא נפגש עוד היום איפה שתגיד מתי שתגיד. אתה תציג את האני מאמין שלך ואני את האני מאמין שלי. נעשה את זה הכי ענייני והכי חברי אבל ניתן לציבור לדעת מה ההבדל בינינו וניתן לו לשפוט".
+ראשי המפלגות החרדיות לחצו על נתניהו על-מנת שיקרא להצביע עבורן
20:13 21/03/21  |  עידן יוסף
קריאתו של יו"ר הליכוד נתניהו להצביע למפלגות החרדיות ולא רק לציונות הדתית באה בעקבות שיחה קשה שניהלו איתו היום גפני וליצמן ברקע העזרה שלו לסמוטריץ' על חשבון יהדות התורה כביכול. הם הציגו לו סקר לפיו סמוטריץ' עובר ודרשו ממנו להפסיק להתערב בשאלה כיצד הגוש מחלק את קולותיו (חדשות 12).
+סמוטריץ': סגירת תיק נוה מראה את תוצאת העדר הפיקוח על הפרקליטות
19:54 21/03/21  |  עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לסגירת התיק נגד אפי נוה: "‏כולנו מביטים עכשיו בשידור חי כיצד פועל הגוף החזק במדינה כשאין עליו שום פיקוח, שום ביקורת, ואיש אינו יכול להגביל אותו: פשוט פותחים תיק, מזיזים אדם וסוגרים את התיק. יש להחזיר את הרשות השופטת לגודלה הטבעי, ולהשיב את הפרדת הרשויות כפי שהיא צריכה להיות".
+בנט: "בסקר שלנו סער מתרסק"
19:47 21/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר ימינה טוען בערוץ כנסת כי בסקר פנימי של ימינה מתרסקת תקווה חדשה לחמישה-שישה מושבים. - הסיפור עם סער נגמר, אמר בנט.

בתקווה חדשה אומרים מנגד כי מדובר בסקר כוזב ומוסיפים: "מוטב לבנט, שכבר פעם אחת לא עבר את אחוז החסימה, להפסיק לנהוג בפזיזות ברגע גורלי לישראל, ולהצטרף למחנה השינוי במקום לעבוד אצל נתניהו".
+זה לוח הזמנים להרכבת הממשלה
19:42 21/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ב-31 במרס יוגשו תוצאות הבחירות הרשמיות לנשיא המדינה ובחול המועד יחלו ההתייעצויות עם הנשיא  ▪  ב-7 באפריל יחול המועד האחרון על-פי חוק להטלת מלאכת הרכבת הממשלה על אחד מחברי הכנסת, שהסכים לכך
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+נדחתה עתירת תקווה חדשה נגד יעקב ברדוגו
19:27 21/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן דחה ללא הוצאות את עתירת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, למנוע מיעקב ברדוגו לתת פרשנויות בגלי צה"ל.

בהחלטתו כתב השופט: "בנוגע לתעמולת בחירות בידי ברדוגו בכל שידורי גלי צה"ל רשמתי לפניי את הצהרת המשיבים בדבר 'שיחת החידוד' שתיערך כאמור לברדוגו. חזקה על גלי צה"ל ועורכיה שיסבירו לברדוגו היטב את המותר והאסור, ושיפעלו בהתאם לשיקול דעתם המקצועי למנוע תעמולת בחירות בשידורי התחנה בניגוד לדין".
+סמוטריץ׳ מגיב למתקפות של בנט: "הייתי ונשארתי ימין אידאולוגי על מלא"
15:27 21/03/21  |  מירב ארד
יו״ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ׳ מגיב למתקפות של נפתלי בנט: אני לא זזתי מילימטר. תפסיקו עם הטיעון החלש הזה - אני לא בכיס של אף אחד. לא אני, לא איתמר בן גביר ולא שאר החברים ברשימה. זה פתטי. אני הייתי ונשארתי בצלאל סמוטריץ', ימין אידאולוגי על מלא שמאמין בארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל.
הוא הוסיף: בוא ננסה לסיים את זה בצורה הכי פשוטה: נפתלי אחי. האם אתה מתחייב לבוא לממשלת ימין? האם אתה מתחייב שלא תהיה שותף בשום צורה לממשלת שמאל או שזוכה לרוב בתמיכת השמאל? האם אתה מתחייב שלא תיקח את קולות הבוחרים לטובת ממשלה יחד או בתמיכת יאיר לפיד, מרב מיכאלי, איווט ליברמן וניצן הורביץ? אני מתחייב".

+ירון, בחייך
14:51 21/03/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
פרישתך מהמרוץ אינה אי-עמידה בעקרונות  ▪  להפך, הבטחת לנהוג באחריות. היא לכל היותר אי-עמידה בעניין טכני, אריתמטי
(זליכה. [צילום: פלאש 90])
+לחצן מצוקה חיוני למבוגרים
14:01 21/03/21  |  יאיר דקל   |   לרשימה המלאה
נדמה לי שאנחנו זקוקים ללחצן מצוקה  ▪  לחצן, שלוחצים עליו כשזקוקים לעזרה  ▪  יש גם לחצן שנלחץ לבדו כאשר בעליו נופל ויש לחצן, שעונדים על היד וצריך להפעילו
(חוסר יציבות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בנט: "לא אסכים לרוטציה עם לפיד"
13:17 21/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ימינה: לפיד אינו איש רע, אך בעל דעות שמאל שהפוכות ב-180 מעלות לעמדותי  ▪  לפיד: מציע לקחת את הדברים בערבון מוגבל. אחרי הבחירות אדבר עם בנט  ▪  סמוטריץ': בנט פועל למחוק את הציונות הדתית ולהביא אותה מתחת לאחוז החסימה
לפיד ובנט. תיאום אחרי הבחירות? [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
+ביום הבחירות: נסיעה חינם תחב"צ כולל ברכבת ישראל
12:13 21/03/21  |  מירב ארד
התחבורה הציבורית הבינעירונית כולל קווי רכבת ישראל תופעל ביום הבחירות (יום שלישי) ללא תשלום לכלל הציבור. ההטבה תתאפשר החל מיום שני (22.3.21) בשעה 20:00 ועד ליום שלישי (23.3.21) בשעה 23:59.
+בנט: אקיים הערב עימות עם נתניהו בערוץ 20
11:34 21/03/21  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, יקיימו הערב (יום א', 21.3.21) עימות טלוויזיוני משודר. העימות יתקיים בערוץ 20 והמנחה שלו יהיה בועז גולן.

"בשעה טובה, עימות. הערב נתניהו ואני נדון איך לאחר 12 שנות זינוק מחירי דירות תחת נתניהו (200% עליית מחיר), נאפשר לזוג לקנות דירה? איך הליכוד הפקיר את תושבי הנגב לטרור של כנופיות של בדואים? תוכנית סינגפור: האם נתניהו ימשיך לנפח את הממשלה או שאוריד מיסים? רק מהות", כתב בנט בציוץ שבו הודיע על העימות.
+הגל החמישי
10:13 21/03/21  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה
הפוליטיקה אינה מגיפה  ▪  אלא מה רפואה? בחירות מספר 4 שמחייבות בחירות מספר 5 הן תסמין ברור של מגיפה?  ▪  אבל הגורם אינו נגיף  ▪  נכון, לא נגיף אחד אלא עשרות מפלגות
(פוליטיקה היא מגיפה? [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עד הבחירות ברדוגו ישמש רק כפרשן
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הם מפחדים
22/03/21 05:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
לנוכח העמימות שיצרה ימינה באשר לכוונותיה, מפיג יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט את העננה במה שנראה כהתקרבות לנתניהו. בהבהרה שנשלחה (יום א', 21.3.21) לערוץ 20, אמר בנט: "לפיד אינו איש רע, אך בעל דעות שמאל שהפוכות ב-180 מעלות לעמדותי. כפי שתמיד אמרתי, אומר שוב: לעולם לא אתן ידי לממשלה בראשות לפיד, גם לא ברוטציה. זה נוגד את ערכיי כאיש ימין. נקודה".
21/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
נמאס לי. בשבוע הבא מתחיל אצלנו הגל החמישי של המגפה
21/03/2021  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
גורמים בליכוד שוקלים לצרף את מפלגת ימינה, בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד, למפלגה. זאת, כחלק מניסיון לשכנע את השניים להצטרף לקואליציה עתידית בראשות הליכוד. כך פורסם (יום א', 21.3.21) בכאן חדשות. על-פי הפרסום, לשניים יוצע להצטרף לליכוד יחד עם מפלגתם באופן שיאפשר להם בעתיד להתמודד על הנהגת המפלגה.
21/03/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
ניקול ראידמן, ידידתם של בני הזוג בנימין ושרה נתניהו, מגלה כי כאשר אביגדור ליברמן היה מתארח בביתה, היה שותה יינות יקרים במיוחד. בראיון (9.3.21) לגדעון אוקו בחדשות 12, אמרה ראידמן:
21/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
השר אמיר אוחנה אומר כי עד היום לא נפגש עימו אביגדור ליברמן אפילו פעם אחת מאז שהוא בכנסת, ולמעט אמירת שלום חטופה במסדרון לא יצא לשניהם לשוחח. בראיון (19.3.21) לערוץ 13 העריך אוחנה כי היותו הומו היא הסיבה שבגללה נמנע ליברמן להיפגש איתו, כמו גם סיבת ביטול השתתפותו של ליברמן באירוע שבתרבות בשהם, שבו אמור
20/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il