|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
חברי הוועדה לביטחון לאומי בסיור במד"א

"21,772 אלף שיחות התקבלו במד"א ב-7 באוקטובר"

מספר השיחות ביום הטבח היה פי ארבעה וחצי מבשבת רגילה מד"א ביצעה התרמות דם המוניות כדי לענות על הביקוש הגבוה ובתוך חודש נתרמו כ-40,000 מנות דם - פי 40 מכמות הדם הנתרמת ביום רגיל
03/03/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

הוועדה לביטחון לאומי סיירה (יום א', 3.3.24) במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקריית אונו. בסיור השתתפו ח"כ מירב בן ארי וח"כ אושר שקלים, קבלה הוועדה סקירה על פעילות והערכות הארגון בשוטף ובחירום ממנכ"ל מד"א, אלי בין, ובכירי המטה, סקירה מקיפה על פעילות מד"א וצוותי הרפואה באירועי ה- 7 באוקטובר. בהם הקלטות מרגשות ומטלטלות של שיחות שהתקבלו במוקד 101 של מד"א.

עוד עולה, כי במהלך היממה של ה 7 באוקטובר התקבלו במוקד 21,772 אלף שיחות - פי 4.5 בהשוואה לשבת רגילה (4,843 שיחות). מנכ"ל מד"א, בין אמר: "אחד הדברים שהפתיעו אותנו באירועי ה-7 באוקטובר היה הירי על אמבולנסים, זו הפעם הראשונה שהם הפכו למטרה". הוא ציין, כי תוך כדי האירועים איישה מד"א את כלל האמבולנסים ברמה הארצית וכן נוידו אמבולנסים ממוגנים ממרחבים אחרים כאשר הכוננות בצפון הארץ תוגברה אף היא. "בשלב הראשון לא הבנו את ההיקפים ויש אירועים מאוד משמעותיים שמסכנים את הצוותים ולצערנו איבדנו ארבעה עובדי ומתנדבי מד"א. אני גאה באנשים האלה ומצדיע לכל העובדים והמתנדבים על ההקרבה והמקצועיות שלהם".

הפרופסור איילת שנער, סמנכ"ל שירותי הדם במד"א, סיפרה כי כבר במהלך השבת של ה-7 באוקטובר ביצעה מד"א התרמות דם המוניות כדי למלא את החסר ולאפשר מנות דם לבתי החולים. "חודש תשרי והחגים בו הוא חודש יחסית קשה מבחינת תרומות דם, אך ביום שבת של האירועים התרמנו כמעט 4,000 מנות דם וכל יום לאחר מכן התרמנו בין 4,000 ל-5,000 מנות. אנשים מכל המגזרים הגיעו ועמדו שעות בתור כדי לתרום וכך זה נמשך חודש ימים. ביום רגיל מדובר על 1,000 מנות. הצלחנו יחד משרד הבריאות למלאי הגדול והחשוב הזה בימים הראשונים לאור המצב".

במהלך הסיור במוקד הארצי, שמעו חברי הוועדה הסבר על מערכת המוקד והחידושים הטכנולוגיים בהם עושים שימוש. מנתוני המוקד עולה כי במהלך השנה התקבלו 3.4 מיליון שיחות חירום ו- 1.3 מיליון הזנקות. בנוסף, עלה נושא היישומון ומערכת ההזנקה לפיה מופעלים גם כוחות איחוד הצלה והערכות הארגון לתרחישי חירום שונים. אנשי מד"א ביקשו מחברי הוועדה כי ככל והצעת חוק הנצחה והכרה בלוחמי כיבוי אש כנופלי אנשי ארגוני הביטחון תקודם - עובדי ומתנדבי מד"א שנפלו ייכנסו תחת החוק להנצחתם. בהם: אהרון חיימוב, חובש בכיר ונהג אמבולנס מתחנת מד"א אופקים שנרצח כשיצא להציל חיים ולטפל בפצועים, המתנדב אביה חצרוני והפרמדיקית עמית מן -שניהם מקיבוץ בארי, רונן טומי אנגל, שנחטף ונרצח וגופתו מוחזקת בעזה. ח"כ מירב בן-ארי אמרה כי מתנדבי מד״א הם גיבורים שלא חשבו לרגע ב-7.10 ונסעו להציל חיים. "באותה שבת נרצחו ארבעה מתנדבים גיבורים, עשרות נפצעו, ניידות נשרפו ונגרם נזק גדול לארגון. שמענו את השיחות שביצעו המוקדנים, ואת הסיוע שהעניקו לכל מי שהתקשר למוקד. נמשיך לסייע למד״א, ארגון של מתנדבים אמיצים החשוב כל כך למדינת ישראל".

ח"כ אושר שקלים: "זו הזמנות נוספת לראות את פועלו של הארגון שוב וללמוד מיכולותיו ופעילותו. יישר כוח על הפעילות בשטח ב-7 באוקטובר". הוא ציין כי ייתכן שיש לחייב גופים ציבוריים לבצע קורס עזרה ראשונה והחייאה.

יו"ר הוועדה, ח"כ צביקה פוגל, אמר כי יש חשיבות רבה להגברת ההערכות בייחוד לתרחיש האיום הצפוני כפי שפועל מנכ"ל הארגון. ובמערכה שכזו הדרך היחידה להתמודד היא באיגום כוחות אמיתי בהובלת מד"א". בנוסף אמר יו"ר הוועדה, כי יפעל כדי שמד"א ייכנס לחוק הגיוס כאחד הגורמים שיכול להיות שותף בנושא זה. וסיכם: "ב 15 השנים האחרונות נחשפתי לאנשים ולעבודת הארגון ויש לכם במה להתגאות מבחינת המקצועיות והמצוינות. הערכתי הרבה לפעילותכם האמיצה בשטח באירועי ה-7 באוקטובר".

תאריך:  03/03/2024   |   עודכן:  03/03/2024
עידן יוסף
+המחתרת המסוכנת מאיימת על הדמוקרטיה הישראלית
12:10 04/03/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
מספר חברי כנסת מהקואליציה וכן מספר שרים בממשלה קיבלו את מכתבי האיומים של המחתרת המסוכנת, תלונות הוגשו למשמר הכנסת, למשטרת ישראל ולשב"כ, המטפלים באיתור המחתרת המסוכנת, בדרכם
איומים רציניים [צילום: תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 22 לחוק זכויות יוצרים]
+כוחות צה"ל עצרו שני מבוקשים במבצע שנמשך כ-6 שעות באלעמרי
11:45 04/03/24  |  מירב ארד
כוחות צה"ל פעלו במשך כ-6 שעות באלעמרי שבחטיבת בנימין ועצרו שני מבוקשים.
בנוסף, הכוחות תחקרו חשודים רבים והחרימו חומרי הסתה של ארגון הטרור חמאס. במהלך המבצע התפתחה הפרת סדר אלימה במסגרתה חשודים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר הלוחמים שהגיבו בירי, זוהתה פגיעה. כחלק מחילופי האש במרחב, לוחמת מג"ב נפצעה ברגלה ופונתה באורח קל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתה עודכנה.
+הרוג ולפחות שבעה פצועים מירי נ"ט לאצבע הגליל
11:37 04/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עובד זר נהרג ושבעה נוספים נפצעו מירי למטע באצבע הגליל  ▪  2 פצועים במצב קשה ו-4 בינוני פונו במסוק מד"א ובמסוקים של חיל-האוויר לבי"ח בלינסון, רמב"ם וזיו
תקיפה במרחב עייתא א-שעב
גבול הצפון [צילום: דובר צה"ל]
פינוי הפצועים לבתי חולים [צילום: תיעוד מבצעי מד"א]
+הוארכו הטבת הרב-קו והטיסות מאילת בחינם עבור המפונים ומשפחות החטופים
10:39 04/03/24  |  עידן יוסף
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ומשרד האוצר האריכו את הטבת הטענת הרב-קו חופשי חודשי לכל רחבי הארץ, חינם, עד לתאריך 29 בחודש אפריל 2024. מדובר בשווי הטבה של 610 שקלים לכל כרטיס. בנוסף, הוארכה ההטבה שמעניקה טיסות חינם לאילת עד סוף חודש מרס.

שירות הטענת הרב-קו בחינם פועל מתאריך 23 באוקטובר 2023 וניתן לכל המפונים שפונו בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את הזכאות בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות.

כרטיסי הרב-קו הניתנים למפונים ולמשפחות החטופים והנעדרים חינם, הם בנוסף לשירות ההסעייות שמפעיל משרד התחבורה, ומאפשר להם ביצוע נסיעות לבתי חולים, מרפאות חוץ, קופות חולים, קניות, ושינוע מיוחד למתקשים בניידות.
+ג'יהאד ישראלי
09:59 04/03/24  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
האמונה בצה"ל יכולה רק להשתוות לאמונה באדמו"ר גדול  ▪  זאת בתקופה שלום  ▪  בתקופת מלחמה הוא הגיע לדרגת קדושה
לא קדושים [צילום: פלאש 90]
+אני חושש לגורל החטופים
09:25 04/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
למען החטופים, הנמצאים בביבי האופל של המנהרות בעזה, אני פונה לממשלת ישראל לקבל את בקשת הבית הלבן "להפסקת אש, כי מדובר בחפים מפשע שביקשו להאכיל את משפחותיהם"
תמונה כאובה [צילום: מוחמד דהמן/AP]
+הזוג הנצחי: טראמפ מול ביידן
09:24 04/03/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
יש לזכור כי ביידן וטראמפ כבר ביצעו מהפכים ביחסם לעימות הישראלי-פלשתיני ולראש הממשלה נתניהו  ▪  הם השמיעו קולות של אהבה וגם ביטאו יחס צונן לנתניהו
ביידן וטראמפ. מי ישוב לבית הלבן? [צילום: AP]
+הרמטכ״ל, ר׳ השב״כ והמפכ״ל קיימו אמש הערכת מצב משותפת לקראת רמדאן
09:08 04/03/24  |  מירב ארד
הרמטכ״ל, ר׳ השב״כ והמפכ״ל קיימו אמש הערכת מצב משותפת לקראת רמדאן בכדי לחזק את התיאום בין הגופים והמוכנות המבצעית לכלל התרחישים, לצד הרצון לאפשר חופש פולחן לערביי ישראל ואיו״ש במגבלות ביטחוניות ובטיחותיות.
[צילום: דובר צה"ל]
+"בהלת הגיוסים הדחופים"
08:41 04/03/24  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
גישת "צבא העם" בארגון צה"ל מחייבת גיוס חובה מקיף לכל שכבות ציבור האזרחים  ▪  השיטה מושפעת מאוד מגידול במספר האוכלוסין, רמת ההשכלה ואופיה  ▪  מדיניות ארגון והפעלת הצבא תלויה גם בהיקף ואופי האיומים, עוצמה כלכלית וגבולות ביטחון
גנץ. מכתיר את עצמו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+תוך פחות מ-30 דקות חוסלו המחבלים ששיגרו רקטות למרחב בארי וחצרים
08:40 04/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לוחמי צוות קרב של חטיבת הנח"ל חיסלו 15 מחבלים במהלך היממה האחרונה  ▪  ביממה האחרונה כוחות אוגדה 98 החלו במתקפה במערב ח'אן יונס
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+הקלטות הגבורה של אלון שמריז נחשפות: "הצילו, אנחנו מתחת למדרגות"
00:46 04/03/24  |  עידן יוסף
הקלטות הגבורה של אלון שמריז, שהוביל את יותם חיים וסאמר טלאלקה במסע הישרדות בלב שג'אעיה פורסמו בכאן חדשות. בהקלטות נשמע אלון שמריז צועק אל עבר חיילי צה"ל תוך כדי חילופי אש. השלושה נהרגו לבסוף מאש צה"ל, לאחר שזוהו כמחבלים.
+חטיבה 401 חיסלה מחבלים והשמידה תשתיות טרור בעזה
23:58 03/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לוחמי חטיבה 401 חיסלו מאות מחבלים והשמידו תשתיות טרור בפשיטות מודיעיניות ברצועת עזה  ▪  רחפנים ייחודיים ומידע מודיעיני סייעו בסגירת מעגל ואיתור מחבלים  ▪  כוחות צה"ל תקפו חוליית חמאס שירתה טיל, חיסלו יותר מ-100 מחבלים ומנעו נזק לכוחותינו
פעילות הכוחות בשטח [צילום: דובר צה''ל]
+מגייס הכספים והפעילים של גדודי זייתון חוסל ברצועה
23:24 03/03/24  |  עידן יוסף
בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, חוסל הבוקר (א') במחנות המרכז שברצועת עזה המחבל מחמוד מחמד עבד חאצ׳ באמצעות כלי טיס.

חאצ׳ היה אמון בתפקידו הצבאי על גיוסי פעילים חדשים לחמאס ובפרט לגדודי זייתון. חאצ׳ פעל בהיבטי גיוסי כספים ומימון למטרות טרור לפעילות הצבאית של ארגון הטרור.
+סגן השר מעוז: "ישראל חייבת לפתוח במלחמה גם ביהודה ושומרון"
20:53 03/03/24  |  עידן יוסף
יו"ר מפלגת נעם סגן השר ח"כ אבי מעוז אומר כי מדינת ישראל חייבת לפתוח במלחמה גם ביהודה ושומרון. במהלך ביקור ניחומים בבית משפחת הרטום, שבנה נרצח בפיגוע בשבוע שעבר, אמר: "בדיוק כמו שעושה צה"ל בעזה, צריך לעשות גם ביהודה ושומרון. חיסול הטרור צריך להיעשות בנחישות ובעוצמה. לא ייתכן שדמם של יהודים הפקר".

עוד הוסיף: "היום כולם יודעים, שהעם מאוחד למען המטרה הזאת לשמה באנו לארץ, וזה הקמת מדינה יהודית. לחזור לשורשים שלנו. לחזור ליהודה ושומרון, ולרצועת עזה. והכל בקמעא קמעא".
סגן השר מעוז
+הקבינט לא אישר את דרישת נתניהו לרשימת חטופים; חמאס אינו עונה
20:08 03/03/24  |  עידן יוסף
התנאי שהציב ראש הממשלה להתקדמות במשא ומתן - קבלת רשימה של החטופים שנמצאים בחיים - לא אושר ע״י קבינט המלחמה (כאן חדשות).

בישראל מעריכים כי חמאס מחבל במגעים לעסקה כדי להבעיר את השטח ברמדאן בגזרות נוספות. במשך עשרה ימים חמאס לא העביר התייחסות למתווה שהוסכם בפריז והערים קשיים מצדו. לדבריהם, ניסיון להציל את המתווה יהיה כאשר נראה את ארה"ב לוחצת על קטר ללחוץ את חמאס. וגם פה לא ברור מה היכולת של המתווכות. המתווכות הציעו לחמאס לנקוב במפתח אחר מזה שגובש בפסגת פריז, אך חמאס סרב (ישראל היום).
+גלנט סמוך לגבול רצועת עזה: "אין מי שיעזור למחבלים"
20:04 03/03/24  |  עידן יוסף
שר הביטחון גלנט ללוחמי אוגדה 98 בגבול עזה: ״אין מי שיעזור למחבלים, זה רק עניין של החלטה שלנו במה אנחנו מטפלים ראשון ובמה שני. אנחנו לא נסיים את המלחמה הזו מבלי שאנחנו מחסלים את החמאס״.
[צילום: אריאל חרמוני]
+סער: גנץ טעה כשלא תיאם את הנסיעה
20:01 03/03/24  |  עידן יוסף
השר גדעון סער יוצא נגד יו"ר סיעתו השר בני גנץ, שיצא לארה"ב ללא אישור הממשלה. בריאיון לערוץ 12, אמר שיו״ר מפלגתו טעה כשלא תיאם את נסיעתו עם ראש הממשלה.
+תא"ל ברק חירם מיועד לתפקיד מפקד אוגדת עזה
19:30 03/03/24  |  עידן יוסף
בצמרת צה"ל החליטו - תא"ל ברק חירם יתמנה למפקד אוגדת עזה, אלא אם יבקש אחרת. בישיבה פנימית שהתקיימה באוגדה 99 בשבוע שעבר עם מומחים אזרחיים עלה כי בני הערובה נרצחו לפני ירי פגז הטנק שכוון לעבר גג המבנה (חדשות 14). בשבוע שעבר הכחיש דובר צה"ל כי יש התקבלה החלטה לעכב את קידומו של חירם.
+חשיפה: מניתוח המידע המודיעיני על טבח ה-7.10 ועד תהליכי קבלת ההחלטות - זה מה שבודק המבקר
18:28 03/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במסגרת הבדיקה שמקיים מבקר המדינה במחדלים שאיפשרו את טבח ה-7 באוקטובר, נבדקים גם הטיפול במידע המודיעיני שהגיע על מתקפת החמאס הצפויה, ההכנות למלחמה בארגון הטרור, השלכות המלחמה על המערכות והפקת הלקחים להיתכנות של אירוע דומה בעוטף ירושלים
תיבדק גם ה"איפכא מסתברא" [צילום: דובר צה''ל]
+אזעקה בעמק החולה מחשש לחדירת כלי טיס עויין
17:37 03/03/24  |  עידן יוסף
האזעקה הופעלה היישובים: איילת השחר, גדות, חולתה, יסוד המעלה, משמר הירדן, עמוקה, שדה אליעזר.

+הותר לפרסום: רס״ם (מיל׳) דניס יקימוב נפל בדרום הרצועה
16:35 03/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הלוחם בפלוגה המסייעת של גדוד 17 בחטיבה 828 נהרג אתמול בקרב בשכונה בח'אן יונס שאליה נכנס צה"ל לראשונה וכעת מכתר אותה תוך קרבות עזים  ▪  תחילת התמרון הקרקעי נפלו 246 חיילים ונפצעו 1,453
רס"ב (מיל') דניס יקימוב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"21,772 אלף שיחות התקבלו במד"א ב-7 באוקטובר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
בימים אלה מקיים מבקר המדינה מתניהו אנגלמן בדיקה יסודית באשר להיערכות הדרג המדיני, הצבאי והאזרחי לאירועים שהובילו לטבח ה-7 באוקטובר, וכן באשר להשלכות הנרחבות של המלחמה על כלל המערכים המדינתיים ועל אזרחי המדינה.
03/03/2024  |  עידן יוסף  |   כתבות
הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו: רס״ם (מיל׳) דניס יקימוב ז"ל הי"ד מבאר שבע, לוחם בפלוגה המסייעת של גדוד 17, חטיבת ביסל"ח (828), אשר נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. בן 33 היה בנופלו.
03/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, בוחן את התמודדות הממשלה עם סיכוני הבינה המלאכותית ואת מבצעי ההשפעה על התודעה הישראלית שמבצעים אויבי ישראל בניסיון לערער על החוסן הישראלי. זאת, במסגרת הבדיקות שמבצע משרד מבקר המדינה בקשר עם מלחמת חרבות ברזל.
03/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
חשתי כמעט דמע בעיניי כאשר דנה וייס הסבירה לבן כספית ב"פגוש את העיתונות" כי ארצות הברית - היא, ודווקא היא - כמו השליכה מן מהשמים לתושבי עזה הרעבים. הכל בגלוי, אך מאחרי גבה של ישראל.
03/03/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
חלק ראשון של דיון עומק שבועי של מומחים צבאיים בהנחייתי, על השאלה האם בעידן המידע, הכל מתפרסם באמצעי התקשורת המסורתיים וברשתות שבישראל מתרחש פרדוכּס שבו החמאס הכיר והבין את צה"ל יותר ממפקדיו הבכירים ובוודאי יותר מאזרחי ישראל. השתתפו: יוסי בלום הלוי, יואב נצר, יצחק חודורובסקי ואביתר בן צדף. בדיון הציע בן צדף לבדוק איזה אינטרסים משרתת הסתרה מהציבור של מסמכים ביטחוניים לתשעים שנה למרות שהאויב מכיר את תוכנם, כפי שהוכח ב-7 באוקטובר. יצחק חודורובסקי טען שהמנטליות הישראלית מתעלמת מלימוד פרטים ומתרכזת בהכללות ולכן איננו מבינים את נושאי הביטחון היסודיים, ושום דבר קונקרטי החשוב לשרידות היישובים בעוטף עזה לא התבצע לפני טבח ה-7 באוקטובר.
03/03/2024  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il