|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
הסניגוריה הצבאית. חיסיון מקצועי [צילום: דובר צה''ל]

מחדלי 7.10: קצינים בכירים נפגשו עם פרקליטי צמרת

בהליך חשאי וממודר היטב, הסנגוריה הצבאית גייסה למילואים שורת עורכי דין צמרת - כדי לאפשר לקצינים בכירים להיוועץ עימם ולהיערך לתחקיר המבצעי על 7 באוקטובר זאת, מתוך הבנה שהחומר ישמש את ועדת החקירה העתידית
09/04/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

בהליך חשאי וממודר היטב, הסנגוריה הצבאית גייסה למילואים שורת פרקליטי צמרת - כדי לאפשר לקצינים בכירים להיוועץ עימם במטרה להיערך לתחקיר המבצעי על מחדלי 7 באוקטובר. זאת, מתוך הבנה שהחומר ישמש את ועדת החקירה העתידית - כך פורסם (9.4.24) בכאן חדשות.

בין הפרקליטים שגויסו למילואים: עפר בר טל, ז'אק חן, איל רוזובסקי, יוסי בנקל, דן אלדד, רועי בלכר ועודד סבוראי. על הפרקליטים חלה חובה לחיסיון מקצועי, ונאסר עליהם לגלות את מי הם מייצגים ושבכלל גויסו למילואים לטובת משימה זו.

על-פי הפרסום, הפגישות נערכו בשעות ובמקומות לא שגרתיים תוך כדי הלחימה - כדי למנוע זליגה של מידע שנוגע למי מהקצינים התייעץ עם עורך דין, והנפשות הפועלות בהתייעצויות באופן כללי. ישנו חשש בקרב בקיאים בהליך לכך ששיתוף עורכי הדין בתחקיר המבצעי יגרום לפגיעה בו.

מהסנגוריה הצבאית נמסר בתגובה: "מתוקף תפקידה על-פי דין, הסנגוריה הצבאית מייעצת לאנשי צה"ל ומייצגת אותם, כולל בפני מוסדות חקירה. באופן טבעי בשל חיסיון מקצועי, הסניגוריה הצבאית לא תוכל להתייחס לדברים".

תאריך:  09/04/2024   |   עודכן:  09/04/2024
עידן יוסף
+ליברמן על התאריך למבצע ברפיח: "מה צריכים להבין המפקדים בשטח?"
10:01 10/04/24  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן: ראש הממשלה נתניהו טען בקולו בסרטון שפרסם כי נקבע תאריך למבצע ברפיח, ובהפרש של יום שר הביטחון גלנט סתר אותו, והבהיר בשיחה עם מקבילו האמריקני - שאין. מה צריכים להבין המפקדים בשטח? מה זה מקרין לעם ישראל? ככה לא מנצחים מלחמה.
+לוחמי חטיבת הנח"ל ממשיכים לפעול במרכז הרצועה; מטוסי קרב תקפו אתרי שיגור
09:42 10/04/24  |  מירב ארד
צוות הקרב של חטיבת הנח"ל ממשיך לפעול במרכז הרצועה וחיסל מספר מחבלים ביממה האחרונה. במהלך הפעילות, הלוחמים חיסלו בהיתקלות פנים אל פנים חוליית מחבלים שסיכנה את הכוחות. במהלך היממה האחרונה, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל-האוויר תקפו עשרות מטרות במספר מרחבים ברצועת עזה, ביניהם אתרים צבאיים, משגרים, פירי מנהרות ותשתיות טרור נוספות בשטח הרצועה. באחת התקיפות, כלי טיס של חיל-האוויר תקף חוליית מחבלים מארגון הטרור חמאס שאיימו על כוחותינו.
+על החובה להפריט את ההסברה הישראלית
09:19 10/04/24  |  רפאל בוכניק   |   לרשימה המלאה
ישראל טרם הפנימה את מלוא הערך של דיפלומטיה דינמית ציבורית ולוחמה פסיכולוגית מתוחכמת  ▪  גופי הסברה המבוזרים בין מסגרות וגופים מיניסטריאליים וביטחוניים שונים אינם מתפקדים כראוי ונראה כי לא יהיה מנוס מקידום נמרץ של רעיון להפרטה של מערך ההסברה
תובנה חד משמעית [צילום: פלאש 90]
+בין תא"ל גולדפוס לגנרל האמריקני מק'קריסטל
09:14 10/04/24  |  רפאל בוכניק   |   לרשימה המלאה
במערכות היררכיות דוגמת הצבא, נהוג לייחס משקל עודף לממד פקודות הצבא כאמת מידה ערכית, אף בהינתן צבר של מוניטין שנקשר לדמותו של קצין, בכיר ככל שיהיה
הגנרל סטנלי מק'קריסטלה[צילום: מרק לניהאם/AP]
+משפחות החטופים נחטפו
09:11 10/04/24  |  רפאל בוכניק   |   לרשימה המלאה
קשה להשתחרר מהתחושה כי כאבן האותנטי של המשפחות האומללות הופך יותר ויותר לאבן שואבת לארגוני המחאה מתקופת המאבק ברפורמה המשפטית, אשר משעבדים ומנכסים את מצוקתן למאבקם נגד הממשלה
רווי אמוציות [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+הסברה בשפה הערבית - "מכפיל כוח"
09:07 10/04/24  |  רפאל בוכניק   |   לרשימה המלאה
על הממשלה - באמצעות המשרדים המופקדים על כך, לפעול להפסקת הסחבת הבלתי נסבלת בכל הנוגע לשיפור ההכרחי של השידור בשפה הערבית הן לעולם הערבי, הן לתושבי רצועת עזה ויהודה ושומרון והן לדוברי השפה הערבית בישראל
פתרון מושכל ואפקטיבי [צילום: אחמד חאטיב/פלאש 90]
+פגיעה חמורה
08:10 10/04/24  |  עומר מואב   |   לרשימה המלאה
יש קשר פשוט וברור בין הימנעות מגיוס חרדים לפגיעה קשה בכלכלה  ▪  רבים בציבור שיאלצו להמשיך כל שנה לעשות 40 ימי מילואים יעזבו
הרב דב לנדו. מתנגד [צילום: שלומי כהן/פלאש 90]
+עשר המכות נוסח תשפ"ד
07:22 10/04/24  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה
לישראל אין תוכנית מדינית ל"יום שאחרי" המלחמה. לפחות לא תוכנית גלויה  ▪  מצב כזה של דשדוש תמידי בבוץ של עזה (וגם של יהודה ושומרון) מבלי לנהל את הסכסוך מתוך יתרון מחליש את ישראל עוד יותר
עתיד לא ברור [צילום: משה שי/פלאש 90]
+ביידן: מה שנתניהו עושה - טעות, לא מסכים עם הגישה שלו
02:06 10/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נשיא ארצות הברית קורא להכרזה על הפסקת אש של 6 עד 8 שבועות ברצועת עזה  ▪  " דיברתי עם הסעודים, הירדנים והמצרים - כולם מוכנים להכניס אוכל"  ▪  אתמול נכנסו לרצועה 468 משאיות סיוע הומניטרי
ביידן. "מבקש מהישראלים לקרוא להפסקת אש" [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+חיל האוויר הפציץ והשמיד כלי טיס לא מאויש שנפל בדרום לבנון
23:29 09/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

+סמוטריץ': הדרך היחידה להחזרת החטופים - לדבר עם סינוואר בפצצות
21:44 09/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר האוצר טוען כי עסקת החטופים הראשונה התקיימה לאחר שישראל פעלה בלחץ צבאי עצום נגד חמאס  ▪  "עכשיו אנחנו נסוגים שוב ושוב מהקווים האדומים, שולחים הצעות משופרות ואומרים שהוא יעריך את ההתפשרות, אבל סינוואר מזהה חולשה"
[צילום: אורי איגרא]
סמוטריץ'. תושבי שדרות לא יכולים לחזור לכוננות של 15 שניות לממ"ד [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הרמטכ"ל תבע הוספת השבת תושבי הצפון לבתיהם כחלק מיעדי המלחמה
20:28 09/04/24  |  עידן יוסף
בשבועות האחרונים, במספר דיונים מצומצמים עם דרג המדיני, דרש/הציע בתקיפות הרמטכ"ל הרצי הלוי מראש הממשלה והשרים, להכניס את היעד של החזרת תושבי הצפון בבטחה לבתיהם - אל תוך יעדי ומטרות המלחמה. השרים דחו את הדרישה (חדשות 12).
+תא״ל (מיל׳) אלי בן מאיר יחקור מטעם הצבא את מחדלי המודיעין
20:26 09/04/24  |  עידן יוסף
דובר צה"ל: תא״ל (מיל׳) אלי בן מאיר, שבתפקידו במילואים משרת כאיש מילואים בכיר במודיעין פיקוד דרום, מונה לעמוד בראש צוות התחקירים בנושא המודיעין בפיקוד הדרום. בעברו היה רח״ט מחקר ובעל ניסיון רב בעולם המודיעין.
+ישראל פתחה קו מים שלישי ישירות לתוך רצועת עזה
20:19 09/04/24  |  עידן יוסף
ישראל פתחה היום קו מים שלישי ישירות לתוך רצועת עזה. חברת מקורות קיבלה בקשה ממתפ״ש ומשרד הביטחון להתחיל מהיום להפעיל את קו המים לדרום רצועת עזה (כאן חדשות).
+ראשי השב״כ והמוסד ביקשו לבטל את דיון הקבינט מחשש שיחבל בעסקה
20:17 09/04/24  |  עידן יוסף
ראשי השב״כ והמוסד ביקשו לבטל את דיון הקבינט שמתנהל הערב בעניין עסקת החטופים מחשש שיפגע במאמצים להגיע לעסקה. לשכת נתניהו סירבה והדיון יתקיים. ‏לטענת ברנע ובר: ״העסקה עוד לא גובשה וכל פרט שידלוף מהפורום הרחב יפגע במאמצים. הפורום יהיה עבור שחרור קיטור פוליטי של השרים״. ‏הבקשה לביטול הדיון הועברה דרך המזכיר הצבאי לרה״מ אלוף אבי גיל, אך בלשכת נתניהו סירבו (חדשות 13).

תגובת שב״כ והמוסד: ״איננו מתייחסים לשיחות מול הדרג המדיני, לא כל שכן איננו קובעים את סדר היום של הקבינט המדיני ביטחוני״. תגובת לשכת רה"מ: "מדינת ישראל נמצאת במלחמה עם התפתחויות רבות והחלטות יומיומיות שהדרג המדיני נדרש לקבל. במסגרת זו תכני הדיון בקבינט מותאמים לרגישות הנושאים, הן בנושאים מבצעים והן בנושא עסקת החטופים".
+ארה"ב מביעה פסימיות לגבי נכונות חמאס לעסקה
20:06 09/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במתווה מוצע שחרורם של 40 חטופים ישראלים בתמורה ל-900 אסירים פלשתינים, בהם 100 מחבלים "כבדים", שישראל מעוניינת להגלות  ▪  הסכמה ישראלית לחזרת רבע מיליון עקורים לצפון הרצועה
הפגנת משפחות חטופים מול לשכת ראש הממשלה בירושלים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+צה"ל: נערכים עם פקודות מתקדמות לשלב הכניסה לרפיח
19:35 09/04/24  |  עידן יוסף
בצה"ל אומרים כי הצבא נערך, עם פקודות מתקדמות, לשלב הבא בלחימה: רפיח, לצד מבצעים הומניטריים שתוגברו לתוך הרצועה, מתוך הבנה שהדבר יסייע להמשך המלחמה - גם במישור הבין לאומי.

שר החוץ של ארה"ב בלינקן הגיב על אמירת נתניהו ש'יש תאריך לרפיח': "אין לנו כל תאריך למבצע ברפיח, לפחות לא כזה שנמסר לנו בידי עמיתינו הישראליים. מה שיש לנו הוא שיחות עם לא מעט דאגה בנושא. הנשיא היה ברור בנושא. אנחנו משוחחים עם הישראליים כיצד לעשות זאת בדרכים אחרות, טובות יותר, שלא תסכנה אזרחים".
+צ'אק שומר נגד נתניהו: אירוע תקשורתי עם לפיד
19:33 09/04/24  |  עידן יוסף
הערב: רגע אחרי שקרא להחלפת נתניהו, מנהיג הרוב בסנאט צ'אק שומר ייפגש עם ראש האופוזיציה לפיד - אבל באופן חריג: הלשכה של שומר החליטה לפתוח את האירוע לתקשורת, כולל הצהרות (כאן חדשות).
+אל-ג'זירה שידרה סרטון שבו מחבלי חמאס מתפללים לרצח יהודים
19:30 09/04/24  |  עידן יוסף
דובר צה"ל בערבית, תא"ל אביחי אדרעי: "ערוץ אל-ג'זירה הקטרי שידר סרטון שבו מחבלי חמאס מתפללים לאל שיאפשר להם לרצוח יהודים".
+החלו העבודות בח'אן יונס לקראת חזרת התושבים
19:14 09/04/24  |  עידן יוסף
אחרי יציאת צה"ל: החלו העבודות בח'אן יונס לקראת חזרת התושבים. סוכנות AP דיווחה כי ישראל רוכשת 40 אלף אוהלים, כחלק מהיערכות לפינוי של מאות פלשתינים מרפיח.
+צה"ל מודה: טעות לצרף את קמ"ן פד"ם לתחקירי ה-7 באוקטובר
18:59 09/04/24  |  עידן יוסף
צה"ל מודה ששגה בהחלטה לצרף את קמ"ן פיקוד הדרום לצוות התחקור של אירוע 7 באוקטובר: "הקמ"ן לא יהיה חבר בצוות התחקיר, אלא רק ימסור את גרסתו לאירועים וייתן מענה מינימלי לנושא" (חדשות 12).
+בכיר במשמרות המהפכה: אירן יכולה לסגור את מצר הורמוז
18:23 09/04/24  |  עידן יוסף
סוכנות ISNA האירנית מדווחת כי מפקד חיל-הים של משמרות המהפכה אמר שאירן יכולה לסגור את מצר הורמוז.

שר החוץ האירני עבדלליהן צפוי להגיע בשבוע הבא לניו-יורק, שם ישתתף בפגישה של מועצת הביטחון של האו"ם. במשרד החוץ האמריקני סירבו להגיב לדיווח בנושא, אך לפי מקורות אירנים - אישורי כניסה למדינה כבר הונפקו לשר האירני ולאנשיו.
+"לארה"ב אין הוכחות שישראל מבצעת רצח עם"
18:21 09/04/24  |  עידן יוסף
שר ההגנה של ארה"ב לויד אוסטין: "לארצות הברית אין הוכחות כי ישראל מבצעת רצח עם בעזה".

שר החוץ הבריטי קמרון: "ההערכה האחרונה שקיבלנו, חוות הדעת המשפטית לגבי עמידת ישראל בדין הבינלאומי, משאירה על-כנה את עמדתנו לגבי המשך מתן רישיונות ייצוא לנשק לישראל".
+ליברמן: הקצינים הבכירים ממשיכים במינויים חדשים ובודקים את מחדלי עצמם
18:05 09/04/24  |  עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, אומר כי אין מנוס מהקמתה כבר עכשיו של ועדת חקירה ממלכתית למחדל של ה-7 באוקטובר, כדי למנוע את המחדל הבא.

ליברמן הסביר כי שלוש ההתפתחויות המחייבות זאת הן קצינים בכירים בצה"ל, שהודיעו ימים ספורים לפני פרוץ המלחמה שחמאס מורתע ולא מעוניין בהסלמה, הממנים בודקים מטעם שאמורים לבדוק את מחדליהם שלהם, ובמקביל ממשיכים לעסוק במינויים חדשים במערכת הביטחון; וכן המשך הניסיון לברוח מאחריות על האסון והתפישה שהובילה אליו, כלשונו, מצד נתניהו וממשלתו ומשיכת הזמן.
+הרמטכ"ל לשעבר: המטרה השתנתה - לא עוד הכרעת האויב אלא השמדתו
17:22 09/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אביב כוכבי, שכיהן כרמטכ"ל עד ינואר 2023, אומר כי ההפתעה של 7 באוקטובר כואבת לו  ▪  "אין מנוס מלפתח תפישה חדשה להמשך, שמסתמכת הרבה פחות על מודיעין אלא על יכולות חדשות"  ▪  "הבנו שכבר לא מדובר ביחפנים בוואדיות אלא באלפי טרוריסטים שמצוידים בנשק מודרני, מפוזרים בכל הרצועה ונטמעים באוכלוסייה האזרחית"
כוכבי. אין תקדים למדינה שמתמודדת עם איום של צבא טרור [צילום: חיים גולדברג, פלאש 90]
+רגב חוששת מעלטה: דורשת רכבות לא-חשמליות
16:09 09/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרת התחבורה חוששת מהשפעת תרחיש העלטה על צי הרכבות החשמליות, ועל כן דורשת להשאיר לשימוש גם רכבות שאינן מבוססות חשמל  ▪  משרד התחבורה עורך תרגיל היערכות למלחמה רב-זירתית, ומתכנן ינוע חולים ופצועים באמצעות רכבות
רגב נואמת במהלך התרגיל [צילום: דודו סאסי]
+העיצומים הטורקיים מבקשים לחנוק את ענף הנדל"ן הישראלי
15:27 09/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
רשימת 54 הקטגוריות של המוצרים שטורקיה אסרה לייצא לישראל עד שזו תכריז על הפסקת אש ברצועת עזה כוללת מנופים, מערבלי בטון, מוצרי ברזל, פלדה קרמיקה ועץ
בין המוצרים האסורים - מנופים ועוד
+נתניהו: "אנחנו נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח"
15:18 09/04/24  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ג׳), עם מתגייסים לשירות בצה"ל, המיועדים לתפקידי לוחמים ולוחמות מעברים ותצפיתניות המיועדות לשרת בגזרות השונות, בבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר. בדבריו התייחס נתניהו ללחימה ברצועת עזה: ״אנחנו נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח. אין שום כוח בעולם שיעצור אותנו." הוא הוסיף: "יש לנו שלוש מטרות: אחת, להחזיר את החטופים והחטופות. כל התצפתניות, ולא רק הן, כולם יחד. אנחנו נחזיר את כולם. יעד שני - לחסל את החמאס. יעד שלישי - להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל. ויש יעד רביעי - מה שיש בחמאס, זה חלק מציר הרשע של אירן שמכוון להשמיד אותנו. וכשאנחנו מנצחים את החמאס, זה לא רק לנצח את החמאס - זה לנצח את הציר. כולם במזרח התיכון, וגם מעבר לו, יושבים ביציע ומסתכלים מי ינצח על מגרש הזה, ישראל או אירן ושלוחותיה. אתם כבר יודעים מי ינצח. שיהיה לכם בהצלחה״.

+הסתיים תרגיל הגנה רב-זרועי בזירה הצפונית
14:46 09/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כוחות אוגדה 146 בשיתוף כוחות זרוע הים וחיל-האוויר, לצד משטרת ישראל וכוחות ההצלה והחילוץ תרגיל הגנה רחב בצפון הארץ
[צילום: דובר צה"ל]
+צה"ל מפרסם: יירוט הכטב"ם באמצעות מערכת "כיפה ימית"
13:51 09/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במהלך הלילה ספינת טילים מסוג סער 6 ביצעה לראשונה יירוט מוצלח באמצעות מערכת ״כיפה ימית״ של כלי טיס בלתי מאויש שחצה למרחב מפרץ אילת
+מה קורה אצלנו
12:44 09/04/24  |  עומר מואב   |   לרשימה המלאה
לא רק הטפה לשנאה ומלחמה בערבים אלא גם בלהט"ב, בנשים, ובחילונים, כן, כולל הטפה לעונש מוות למי שאינו שומר מצוות
יצחק הרצוג [צילום: יוטיוב]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מחדלי 7.10: קצינים בכירים נפגשו עם פרקליטי צמרת
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אורנה
9/04/24 23:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן אמר כי לארה"ב יש "הצעה רצינית" על הפרק, וחמאס צריך להסכים לה. "העובדה שהם [חמאס, ע.י] לא מסכימים מראה בדיוק מה הם חושבים על האנשים בעזה. לגבי רפיח, נמשיך את השיחות עם ישראל בשבוע הבא - אני לא צופה שתהיה פעולה לפני".
09/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף במילואים אביב כוכבי, אמר כי אין מנוס מלפתח תפישה חדשה ביחס לאויביה של ישראל ולעבור ממטרה להכריע את האויב למטרה להשמיד אותו. כוכבי סיים את תפקידו כראש המטה הכללי בינואר 2023, ובמהלך רוב כהונתו ככולה פעל צה"ל מתוך תפיסה של הכלת החמאס.
09/04/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
שרת התחבורה מירי רגב הודיעה כי בכוונתה לדרוש מיו״ר הרכבת, משה שמעוני, לנקוט מהלך אסטרטגי, ולהותיר לשימוש גם רכבות שאינן מבוססות חשמל. בתרגיל היערכות של משרד התחבורה למלחמה רב-זירתית בהשתתפות עשרות מנכ״לי חברות הבנות של המשרד, שנערך (9.4.24) באשדוד, הביעה השרה חשש מהשפעת תרחיש העלטה על צי הרכבות החשמליות.
09/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ענף הנדל"ן והבנייה בישראל צפוי לספוג מכה קשה ביותר לנוכח העיצומים הטורקיים האוסרים ייצוא טורקי לישראל עד שזו תכריז על הפסקת אש ברצועת עזה. עיון ברשימת 52 הקטגוריות של המוצרים שנאסרו בייצוא מטורקיה לישראל על-ידי משרד המסחר באנקרה מעלה כי כולם קשורים לענף הבנייה.
09/04/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
כחלק מהגברת המוכנות בגבול הצפוני, השלימו אתמול (שני) כוחות אוגדה 146 בשיתוף כוחות זרוע הים וחיל-האוויר, לצד משטרת ישראל וכוחות ההצלה והחילוץ תרגיל הגנה רחב. אוגדה 146 הינה אוגדת המילואים הגדולה ביותר בצה"ל, הפועלת במרחב הגליל המערבי החל מתחילת הלחימה.
09/04/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
[צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
מתן גולדבלט
בית המשפט העליון של קנדה בבחינה חוקתית של פגיעה בחופש ההתאגדות של מנהלים זוטרים בבתי קזינו: האם יש הבדל בין פגיעה בזכות שלילית לפגיעה בזכות חיובית?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il