רשת האופנה H&O זכתה במכרז של משרד הביטחון וצה"ל למכירת ציוד, ביגוד ונעלי ספורט לכלל משרתי הקבע, בהיקף מכירות נטו של כ-30 מיליון שקל (כולל מע"מ).
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O, הזכייה במכרז היא בעלת חשיבות מיוחדת לחברה ותשפיע באופן מהותי על הכנסות החברה, הרווחיות והתוצאות העיסקיות של החברה.
לדברי ד"ר פלג, הזכייה במכרז של משרד הביטחון וצה"ל מצטרפת לשורה של מהלכים עיסקיים מוצלחים שבצעה החברה בשנתיים האחרונות, שראשיתם מיתוג החברה והחלפת השם ל-H&O, שדרוג הקולקציה ומיצובה של רשת H&O כמובילה בתחום ה-Value for Money, הגדלה משמעותית של ההשקעה בפרסום וחתימה על הסכם בלעדיות עם מותגים בינלאומיים.
עוד הוסיף ואמר, כי מהלכים אלו נועדו לחזק את התדמית האופנתית של הרשת, המתמקדת בקהל יעד ייחודי - משפחות והורים צעירים. כדי לחזק מיצוב זה יזמה הרשת בשנה האחרונה עשרות ערבי לקוחות מיוחדים לחברות מובילות כדוגמת: אמדוקס, IBM, מגדל, בנק הפועלים ואח'.
ד"ר פלג הוסיף כי כניסתם של אנשי קבע ובני משפחותיהם למימוש נקודות הקבע בחנויות הרשת תגביר את ה"טרפיק" בחנויות ותאפשר לציבור רחב להחשף למגוון המוצרים ברשת בכל תחומי האופנה. פלג אמר כי הוא מאמין שמהלך זה יאפשר בעתיד הגדלה משמעותית של נתח הקנייה של פלח אוכלוסיה זה בחנויות הרשת.
לדברי ד"ר פלג, רשת האופנה H&O מתחזקת בשנה האחרונה ומבצרת את מעמדה כמובילת המכירות בשוק המוסדי בזכות החדירה לשיווק תלבושת אחידה לבתי ספר בהם בתי ספר מובילים בכל רחבי הארץ. בנוסף, H&O היא ספקית המדים והאופנה למשרתים במשטרת ישראל ובשירות בתי הסוהר ובני משפחותיהם.
הזכייה במכרז צה"ל ומערכת הביטחון היא לשנת 2004 ונקבעו אופציות במכרז להארכת ההתקשרות בתקופות נוספות.
רשת האופנה H&O כוללת 24 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.