הגמר הגדול של "כוכב נולד 2" הוביל בטבלת הרייטינג היומית של אמש (ד', 15.8.04) עם ממוצע צפייה של 31.7% (במשקי הבית היהודיים). כך עולה מנתוני הוועדה הישראלית למידרוג. שיא הרייטינג - 38.6%, כשהשופטים הודיעו במי בחרו הם ככובב החדש. ברגע הכרזת הזוכה נרשם רייטינג של 37.7%.
מספר הצופים 920,000 אך מספר הקולות שנשלחו ב-SMS-ים הגיע ל-1,923,586 הודעות כתובות.
דקת הפרסומת ששודרה מספר רגעים לפני ההכרזה על הזוכה, עלתה לאחת מנותנות החסות של הערב, "סלקום", קצת למעלה מ-100 אלף ש"ח. סך הכל שודרו 97 פרסומות במהלך הגמר (כשעתיים וחצי).
על הזכות לשדר את הפרסומת לפני ההכרזה על הזוכה התמודדו מספר גופים גדולים במשק מול שידורי קשת, בהם בזק ופלאפון.
כוכבים מספר 1
זוכי העונה הראשונה של כוכב נולד כבר פצחו בקריירה משלהם - נינט טייב, הכוכבת והסלבריטאית הכי מדוברת השנה, הוציאה את "כמו ששיר נוגע" של הליקון - סינגל הזכייה שנכתב והולחן עבורה על-ידי רמי קליינשטיין למילים של יעקב רוטבליט. את הכוכבות שלה הביאה גם למסך הקטן בדרמה המוסיקלית בהפקת yes "השיר שלנו" שזכתה להצלחה לא מעטה גם הוא.
שי גבסו הוציא גם הוא שיר פרי עטו - "יום ועוד יומיים" המופץ בחברת nmc ואף תקליט: "ארים ראשי". משה דעבול הוא שהפיק את התקליט.
שירי מימון נמנית עם מגישי תוכנית הנוער "אקזיט" המשודרת בערוץ 10. בנוסף, חתומה מימון בהליקון וצפויה להוציא בקרוב תקליט. מימון כותבת ומלחינה.