רשת "דיונון" תשקיע השנה כ-650.000 שקל בפעילות החזרה לביה"ס. במקביל הודיעה הרשת כי הואץ המהלך לצירוף השותף האסטרטגי ל"דיונון" באמצעותו מקווה הרשת להגדיל את תמהיל המוצרים, לפתוח סניפים חדשים ולהקים קרן מלגות.
לדברי יפתח עצמון, יו"ר הועד הפועל של דיונון ויו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב, המשא-ומתן מנוהל באמצעותו ובאמצעות מנכ"ל אוניברסיטת ת"א, פרופ' גדעון לנגהולץ, יו"ר הוועד המנהל של "דיונון" גד פרופר, בליווי מקצועי של משרד רואי החשבון "ארנסט אנד יאנג". הרעיון הוא למצוא רשת קמעונאית שתנהל את "דיונון", ותעזור בהתרחבותה.
הקמפיין לקראת החזרה לביה"ס ייערך באמצעות משרד הפרסום "דובצקי-זקס-אוברוצקי". הוא יעלה בסוף השבוע ויימשך עד סוף אוגוסט. הוא יכלול אינסרט תוכן שיופץ באמצעות דיוור ישיר, תיבות הדואר והעיתונות, שילוט חוצות נרחב והעיתונות המקומית. מדובר בקמפיין נוסטלגי שמבוסס על כל משפטי "הקאלט" שנאמרו על-ידי מורות בישראל בכל הדורות.
רשת "דיונון" מחזיקה כ-11% משוק החזרה לביה"ס הנאמד בכ-400 מיליון שקל ומתכוונת כאמור בעונה הנוכחית להגדיל את נתח השוק ב-3% הנוספים על חשבון החנויות של הרשתות הגדולות/שכונתיות.
יפתח עצמון מוסיף ומציין כי מממחקרים שערכה הרשת לקראת החזרה לביה"ס עולה כי הישראלים נוהגים לדחות את הקנייה הגדולה של החזרה ללימודים עד הרגע האחרון, בדומה לתחומים אחרים (תיירות, למשל) - "סינדרום הדקה ה-90". לכן הפעילות השיווקית של "דיונון" העונה מתפרסת על פני מספר שבועות, תוך התמקדות בשבוע האחרון של אוגוסט, בו יורחבו שעות פעילות החנויות ויוצעו פעילויות מיוחדות.