המשנה למנכ"ל התעשיה האווירית (תע"א), עובדיה הררי, מסיים תפקידו ויפרוש מהחברה במהלך שנת 2006, וזאת בתיאום עם יו"ר דירקטוריון התע"א, יאיר שמיר.
הררי הצטרף לתע"א בשנת 1970 כמהנדס פיתוח ותיכון מוקדם. בשנת 75' מונה לראש צוות משימה לתכנון מטוס קרב חדש. בשנת 1980 מונה לתפקיד המזוהה עם שמו יותר מכל: מנהל ומהנדס ראשי של מטוס הקרב "לביא".
ב-88, לאחר הפסקת פרויקט ה"לביא", מונה למנהל מפעל להב בחטיבת כלי טיס צבאיים של החברה, העוסק בהשבחות מטוסי קרב. ב-92 פנה לנהל את מפעל מלמ של חטיבת האלקטרוניקה, יצרן מערכת נשק "חץ". בשנת 94 מונה הררי לסמנכ"ל התע"א ומנהל חטיבת כלי טיס צבאיים. בשנת 97 מונה למשנה למנכ"ל לתפעול.
בנובמבר 2005 מונה הררי לממלא-מקום מנכ"ל התע"א, לאחר שהמנכ"ל, משה קרת, נעצר לחקירה בעקבות חשד לעבירות חמורות שנעשו במסגרת התעשיה האווירית. לפני כעשרה ימים הודיעה התע"א כי יצחק ניסן מונה לממלא-מקום המנכ"ל עד סוף פברואר, ואז יתמנה למנכ"ל החדש.
עובדיה הררי הוא חתן פרס ביטחון ישראל לשנים 1969 ו-1975, וחתן פרס ישראל לטכנולוגיה והנדסה לשנת 1987. להררי תואר ראשון (B.Sc) ותואר שני (M.Sc) בהנדסה אווירונאוטית מהטכניון שבחיפה. הוא בוגר תוכנית MBA למנהלים מאוניברסיטת INSEAD שבצרפת.
מהתעשיה האווירית נמסר, כי עובדיה הררי נחשב לאחת הדמויות המזוהות ביותר עם התע"א, בארץ ובעולם, בעיקר בתפקיד שמילא בשנות ה-80, כמנהל וכמהנדס הראשי של פרויקט ה"לביא".
"יכולתו המקצועית הגבוהה בתחום ההנדסה האווירונאוטית, בשילוב יכולת מנהיגות והקפדה על ביצוע מושלם של העבודה בלוחות זמנים מתוכננים, תרמו לכך שהתע"א ייצרה ארבע אבות-טיפוס של הלביא, שניים מהם הוטסו בהצלחה מרובה. ב-30 באוגוסט, 1987, הופסק הפרויקט על-ידי ממשלת ישראל, מסיבות תקציביות", נמסר מהתע"א.
עם ההודעה על סיום עבודתו אמר עובדיה הררי, כי "התעשיה האווירית עבורי היא בית שני, ולפרוש לאחר 36 שנים של עשייה ויצירה, אינו דבר קל כלל ועיקר. ניתנה לי הזכות והייתי מעורב במוצרים רבים שפותחו בחברה. לעובדי התעשיה האווירית ולמנהליה זכות להתגאות לעבוד בתע"א ולהיות גאים. במעשי ידיהם תורמים לבטחון המדינה וכלכלתה".
משה קרת, מנכ"ל התע"א, אמר: "עובדיה הלך עמי בחברות כברת דרך ארוכה. ידענו יחדיו הישגים טכנולוגיים שזכו להכרה לאומית ובינלאומית. עובדיה שירת את התעשיה האווירית במגוון תפקידים, אותם עשה תמיד על הצד הטוב ביותר, במקצועיות ובמסירות.
הוא בעל חשיבה יצירתית וכושר אלתור מפותח. עובדיה מסמל בעיני את דור המהנדסים, בוגרי הטכניון, שהיו מורגלים בחישובים על נייר ובשימוש בחוגה, אך עם השנים השכילו להתעדכן, להיחשף ולהטמיע מערכות מודרניות ביותר. מאמציו לרתום את החברה להליך של שיפור מתמיד של כושר התחרות נשאו פרי ותרמו רבות לשינוי ורענון החשיבה בכל הנוגע לתהליכי עבודה. אני מאחל לו הצלחה וכל טוב".
יאיר שמיר, יו"ר הדירקטוריון, אמר כי "עובדיה הוא מעמודי התווך של התעשיה האווירית. הוא ימשיך לתרום לחברה. הדירקטוריון ואני מברכים אותו בהמשך דרכו".