יזמית הנדל"ן קבוצת נוה שוסטר יוצאת בקמפיין פרסומי חדש, לרגל השקת פרויקט מגדל סוטין 29, שהיא בונה ומשווקת בתל אביב. הקמפיין יחל בתחילת ספטמבר וימשך כ-4 חודשים. ההיקף הכספי של הקמפיין כ-1.250 מיליון שקלים והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום נחמני צפריר. ביסוס הקמפיין על-גבי קירות חוץ הוא ראשון מסוגו בתחום הנדל"ן.
לדברי גל כהן, מנכ"ל נחמני צפריר: "הקמפיין מבוסס בעיקרו על שלטי ענק באזורים רלוונטיים בתל אביב תחת האסטרטגיה שממצבת את המגדל כיצירת אומנות ייחודית ואיכותית בלב תל אביב הקלאסית. הפרויקט פונה לקהל יעד שידע להעריך את המיקום הייחודי של הפרויקט וליהנות מחיי התרבות והפנאי התוססים של תל אביב, מבלי להתפשר על איכות חיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומבלי להתפשר על סביבה ירוקה ושקטה".
מגדל המגורים היוקרתי - סוטין 29, ממוקם בין כיכר המדינה למשכן לאומנויות הבמה בתל אביב, על שטח ששימש עד לאחרונה כבנין התק"מ. המגדל היוקרתי יכלול 29 קומות, כשבכל קומה 3 דירות בלבד, כולן פונות למערב. בפרויקט ניתנת גמישות בתכנון הפנים של הדירות וכמו-כן האפשרות לאיחוד דירות. "סוטין 29", מציע סטנדרט מגורים יוקרתי, הכולל לובי רחב ידיים, שירותי שמירה ושוער בכניסה במשך כל שעות היממה, ואולם אירועים לדיירים המעוצב בסגנון עכשווי. אדריכל הפרויקט הוא גיורא רוטמן ומתכננת השטחים הציבוריים ואדריכלית הפנים היא ליאורה ניב פורמצנקו.