חברת קרוקר הודיעה כי תעלה את הקמפיין שנפסל לפרסום על-ידי הרשות השניה באתר תפוז-אנשים. זוהי בפעם הראשונה שבה תוצג רשמית הפרסומת המלאה. חברת קרוקר בחרה באתר תפוז אנשים לחשוף את הקמפיין באופן בלעדי ברשת. זהו גם הקמפיין אינטרנטי הראשון של החברה בישראל.
כחלק מהקמפיין, תעלה החברה קטע קצר מהפרסומת לטלוויזיה שבסופו הפנייה לאתר תפוז אנשים לצפייה בפרסומת המלאה. בפרסומת המלאה יוכל הציבור לצפות בכתובת:
crocker/
www.tapuz.co.il.
לפני מספר שבועות פסלה הרשות השניה את הפרסומת של חברת קרוקר לשידור בטענה שהוא מהווה פגיעה בכבוד האדם וברגשות הציבור. לטענת הרשות מראה של חדר מתים וטיהור גופות קשה לצפייה בימים אלה.
קרוקר מתנגדת לפסילה וטוענת שמדובר בסרטון הומוריסטי שמדבר לבני הנוער ואינו מפחיד אותם.
הפרסומת מתארת חדר מתים. סניטר חדר המתים מטפל בבחורה שהוא שולף מאחד המקררים. הוא מוריד את תכשיטיה, בעזרת מספריים גוזר את הגופייה והחזייה, ניגש אל מכנסי הג'ינס ומנסה לפותחם. הבחורה פוקחת את עיניה וזזה. הסניטר המופתע מביט בבחורה, סוגר את עיניה וניגש שוב להוריד את מכנסיה.
ברגע זה קופץ החתול שמסתובב בחדר מהמדף על רגלה של הבחורה שנשלחת באוויר ובועטת בסניטר, הבחורה קורצת בחיוך.