סיף פנטסטיק והפועל סמסונג ת"א השיקו קונספט פרסומי חדש באולם הכדורסל באוסישיקין, המיושם לראשונה בספורט
סיף פנטסטיק מיתגה את המגבים באולם הכדורסל באוסישקין במסגרת שיתוף פעולה בין יוניליוור ישראל לקבוצת הכדורסל.
המהלך השיווקי-פרסומי ממשיך את קו הפרסום של
"סיף פנטסטיק הניקיון של המדינה" ומדגיש את אפקטיביות ויעילות הניקיון של מוצרי סיף פנטסטיק ומחבר את המותג לעולם הספורט.
יוניליוור ישראל, המשווקת את סדרת מוצרי הניקיון של סיף פנטסטיק, מיתגה את המגבים באולם הכדורסל באוסישקין והשיקה קונספט פרסומי המיושם לראשונה בעולם הספורט, במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם קבוצת הכדורסל של הפועל סמסונג ת"א.
המהלך השיווקי-פרסומי מדגיש את אפקטיביות ויעילות הניקיון של מוצרי סיף פנטסטיק וחושף את המותג בפני קהלי יעד חדשים ומגוונים.
המיתוג באוסישקין החל עם פתיחת סדרת הגמר סל ויימשך עד סיום העונה, כאשר לקבוצה מתוכננים כ-8 משחקי בית שמרביתם יועברו בשידורים ישירים בערוץ הספורט ומבטיחים רייטינג גבוה.
המיתוג מבוצע על ידי כרזת פרסום מיוחדת שהוצמדה לכל מגב. גובה הכרזה כ-1.3 מטר. הקבוצה מפעילה בכל משחק ארבעה מנקים עם חולצות ממותגות הפועלים לניקוי על הפרקט במהלך פסקי הזמן, בהפסקות בין הרבעים ובזמן "אמת" תוך כדי המשחק. סיף פנטסטיק הלבישה את המנקים מדים ממותגים, עם הסיסמה "סיף פנטסטיק הניקיון של המדינה. נקודה".
ברוריה ביגמן, מנהלת השיווק והפרסום של מועדון הכדורסל הפועל סמסונג ת"א מסרה: "אנו רואים בחיבור בין סיף פנטסטיק לקבוצה ההזדמנות ליצירת פלטפורמה מיוחדת ואטרקטיבית, עם ערכים מוספים הגורמת לגירוי בקרב הקהל הנוכח באולם ובפני צופי טלוויזיה. מדובר בקונספט חדשני שפיתחנו המיושם לראשונה בעולם הספורט, המסייע ביצירת תדמית ומודעות למותג בצורה ישירה".
סיף פנטסטיק הינו מותג ניקיון בינלאומי המשווק בארץ סדרות מוצרים - מוצרי ניקוי רב תכליתיים, מוצרים לניקוי רצפות, ואקסים לניקוי והברקת הרצפות, קרמים, מגבוני ניקוי ומוצרי אקונומיקה.