הרוח הישראלית יוצאת בקמפיין חדש למען ילדים במצוקה
תשדיר הטלוויזיה "יש ילדים שרואים בית חם רק אצל השכנים" נתרם על-ידי חברת הפרסום "באומן-בר-ריבנאי" וישודר בתרומת "קשת".
ביום שלישי הקרוב, הראשון לינואר, יעלה לאוויר תשדיר חדש של הרוח הישראלית למען ילדים ונוער בסיכון ומצוקה.
תשדיר הטלוויזיה - בהשתתפותו של טל ברודי שממשיך להוביל את הקמפיין למען הילדים במצוקה, מלווה בשירו של אביב גפן "לילה טוב" שתרם את השיר לפרוייקט - נועד להגביר את המודעות של כל אחד ואחד מאתנו לגבי חשיבות התרומה למען ילדים אלה.
בתשדיר רואים ילד זנוח, השחקן ליאב שברדלוב, בניגוד לשכנו שמצבו טוב בהרבה, שיש לו אימא שדואגת לו, והוא מלווה במסר יש ילדים שרואים בית חם רק אצל השכנים.
חברת הפרסום "באומן-בר-ריבנאי" לא זו בלבד שעזרה להפיק את התשדיר כולו בהתנדבות, אלא גם הצליחה לגייס מתנדבים רבים וטובים נוספים שנרתמו בהתלהבות לביצוע ההפקה, וביניהם: חברת "מולה הפקות", הבמאי אלי סברדלוב, הצלם מנו קדוש, גראויטי פוסט פרודקשן, JCS, נופר תפאורות, גלריית מיצג ועוד.
הקמפיין עצמו ישודר בהתנדבות על-ידי חברת "קשת", זכיינית ערוץ 2, אשר כבר מזה כמה שנים תורמת ומסייעת רבות למטרות הרוח הישראלית.
הרוח הישראלית הוקמה על-ידי הסוכנות היהודית וקרן היסוד כארגון לאומי לגיוס משאבים מישראלים, למען פרוייקטים חברתיים בישראל, כאשר היא שמה על המפה את הבעיות הבוערות ורותמת אליהם את המגזר העסקי לצד הציבור הישראלי כולו.
פרוייקט הדגל שלה בשנה האחרונה הוא סיוע ותמיכה לילדים שגדלו בסביבה שמנעה מהם להגשים את הזכות הבסיסית של כל יצור אנוש להתפתח ולגדול בסביבת חיים נורמלית. ילדים אלה פעמים רבות אינם יודעים טעמה של ארוחה חמה, טעמו של חום אנושי, תמיכה ואהבה. בעזרתה של הרוח הישראלית ניתנת להם הזדמנות חדשה להשתקם ולעבור חוויה מתקנת על-ידי קליטתם בכפרי הנוער, ובכך להפוך בבוא היום לאזרחים שווים בין שווים בחברה.