למעלה מ-100,000 איש ביקרו בארנה בסוף השבוע.
בעקבות ההצלחה המסחררת של "ארנה נוקאווט" במהלכו ביקרו את ארנה למעלה מ-100,000 איש, נרשמו עליות במכירות והשוכרים דיווחו על פדיונות גבוהים מן הרגיל בכ-30%-40% בממוצע.
יורם פיק, מנכ"ל ארנה אמר היום כי:
"חיפשנו דרך לרגש ולהפתיע את לקוחותינו, חיפשנו לתת להם חוויות שכמותן לא חוו במקומות אחרים.
סוף השבוע הזה הוכיח לנו שוב שאם משקיעים בלקוח ויודעים לזהות פוטנציאל אכן ניתן לרגש אותו ולאפשר לו את התנאים המקסימליים לקנייה נעימה נוחה ומשתלמת".