חברת גלידת שטראוס מציגה: קמפיין טלוויזיה חדש לגלידת שטראוס קרמיסימו. הקמפיין בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, יעלה בערוץ 2 החל מ - 23.3.2001 למשך 3 חודשים.
על סרט הפרסומת
סרט הפרסומת של גלידת שטראוס קרמיסימו הנו סרט אשר הופק על-ידי קונצרן יוניליבר הבינלאומי ועבר התאמה לשוק הישראלי באמצכות משרד הפרסום רבן גולני ושות'. הסרט עוסק בסיפורו של עובר בבטן אמו אשר מתענג על טעמה של גלידת קרמיסימו, כאשר אמו אוכלת את הגלידה.
על המותג שטראוס קרמיסימו
המותג שטראוס קרמיסימו הושק במאי 1999 והוא כיום מותג הגלידה המוביל בעולם חבילות הבית. קרמיסימו הנה גלידה רכה הניתנת לאכילה ישירות מהמקפיא המציעה מגוון טעמים רחב ועשיר לכל המשפחה באריזה סגולה.
חדשנות 2001: גלידת שטראוס קרמיסימו
קרמיסימו, מותג הגלידה המוביל בקטגוריית הפרימיום ממשיך להפתיע את הצרכן. עונת 2,001 מציעה לצרכן חווית גלידה אחרת, יחידה ומיוחדת. מדובר בסדרה שכל אחד מהטעמים בה הוא שילוב מדהים של גלידה, ריפל ותוספים. אריזת הגלידה שקופה וחושפת בפני הצרכן כבר בנקודת המכירה מראה מדהים. כתר של גלידה וריפל מעוטר בתוסף מתאבן. ראשונים בסידרה יושקו טעמי: דובדבן, שוקולד ואגוז. האריזה והגלידה יחד עם שמות הטעמים המיוחדים מעניקים לגלידה מראה משכר. להלן שמות הטעמים:
TRIPLE CHOCOLATE
CHERRY LATTE
NOCCIOLATO
על המחיר של שטראוס קרמיסימו
מחיר סדרת קרמיסימו החדשה יהיה זהה למחיר קרמיסימו הקיים כיום בנקודות המכירה: 14.90 ש"ח לצרכן, בכל נקודות המכירה ורשתות השיווק ברחבי הארץ.
קרדיטים לקמפיין
משרד פרסום: רבן גולני ושות'
מנהלת קריאטיב - דרורית זרמון
ארט דיירקטור - שירי מן
קופירייטר - משה גליס
פלנרית - שלומית אביגור
סופרוייזר - ישי מנדיל
תקציבאית - מיכל זלמנוביץ'
מפיקת משרד - מנדי מוריס
מנהל שיווק גלידת שטראוס - עדי רגב
מנהל מותג קרמיסימו בגלידת שטראוס - יונתן אלבוים