החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) משיקה בימים אלה את תחרות "קוקה-קולה סטאר", שעתידה לגלות את כוכב הזמר החדש של המגזר הערבי בישראל.
הפרויקט, שמתקיים זו השנה השנייה ברציפות, הצליח להגשים את חלומם של מאות צעירים במגזר הערבי, ובייחוד את חלומה של דונא חליליה, צעירה בת 15 מיפיע, שזכתה בתואר "כוכבת קוקה-קולה סטאר לשנת 2004", ובימים אלה מסיימת את הקלטת הדיסק המקורי הראשון שלה, מתנת קוקה-קולה.
שלי מלצר, מנהלת מותג קוקה -קולה: "זו השנה השנייה ברציפות שאנו עורכים פעילות ייעודית לבני הנוער במגזר הערבי. בשנה שעברה זיהינו את הצורך של הנוער במגזר הערבי לבמה מוזיקאלית שתעניק להם הזדמנות לפרוץ קדימה, לממש את כשרונם ובהמשך להפוך לכוכבים. לאור ההצלחה העצומה לה זכה הפרויקט בשנה שעברה, החלטנו לחזור על הפעילות גם השנה".
הפרוייקט יתפרס לאורך חודשיים. תחילתו בשלב המיונים שיתקיימו בארבעה אזורים: נצרת, כפר יאסיף, שפרעם וטירה. במסגרת זו ניתנת ההזדמנות להציג מועמדות לתחרות,שתכלול מבחן מוזיקאלי מול קהל שופטים. לאחר המיונים יעלו 32 מתמודדים לשלב התחרויות האזוריות, שתתקיימנה בארבעת היישובים שהוזכרו לעיל, ומתוכם יבחרו 4 מתמודדים שיעלו לשלב הגמר.
השנה נוסף לפרויקט שלב חדש שיתקיים לפני הגמר, תחת הכותרת: "ההזדמנות השנייה". שלב זה יאפשר לארבעת הזוכים במקום השני בתחרויות האזוריות להתמודד על המקום הנוסף בגמר.
תחרות "ההזדמנות השנייה" תיערך במסגרת תוכנית רדיו מיוחדת של רדיו א-שמס(תחנת רדיו יעודית בשפה הערבית) ותועבר בשידור חי. בחירת הזוכה תתבצע דרך הצבעות של הקהל באינטרנט וב-SMS.
חמשת הפיינליסטים יתחרו על התואר כוכב "קוקה-קולה סטאר", במסגרת הפנינג ענק שייערך באיצטדיון הכדורגל בנצרת ב- 7 באוגוסט. באירוע תופיע הזמרת שרית חדד. הגמר יועבר בשידור חי ברדיו א-שמס.
הכוכב החדש יזכה בהפקת דיסק מקורי, מתנת קוקה-קולה.
אתר המוסיקה של קוקה-קולה
www.mymusic.co.il ילווה את האירוע,ובמסגרתו נפתח mini site בערבית ובאמצעותו ניתן להגיש מועמדות להשתתפות בתחרות.
פרויקט "קוקה-קולה סטאר" יכלול קמפיין רדיו (א-שמס), עיתונות, שלטי חוצות, אינטרנט ופעילות יחסי ציבור.
קרדיטים:
קוקה-קולה: שלי מלצר-מנהלת מותג קוקה-קולה.
גלית רוב-ע.מנהלת מותג קוקה-קולה.
תומר סגיס-מנהל יח"צ (אגף השיווק, קוקה-קולה)
פרסום פוביליסיס סקטרוס
עיסא חסדייה - מנהל ומפיק הפרוייקט
צח כספי - פלנר
מנהל קרייאטיב - איתן גולדברג
מנסור מנסור - קופירייטינג
מירבת תאברי - יחסי ציבור
רכש מדיה: קראט מדיה one.