|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?

מורסי ומצרים: האתגר

נשיא מצרים יבין בדרך הקשה שעליו להיכנס למו"מ עם האופוזיציה ולתת מקום שווה גם לאלה שאינם תומכים ב"אחים המוסלמים" שמועות וסחרירים ישפיעו בימים הקרובים על האווירה בשווקים תחזית אסטרולוגית לשבוע: 8.2.13-1.2.13
01/02/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מורסי. עליו להפנים כי אין סיכוי לשלטון דיקטטורי [צילום: AP]

זהו שבוע שהרגישות בו גבוהה קצת יותר, בעיקר סביב התאריך 4.2. אם אתם עובדים עם חומרים צורבים וחריפים, או חומרים שאינכם מכירים, היזהרו מאוד. זה נכון גם למי שמשתמשים בחומרים חריפים בניקיונות הבית, וגם לאלה העובדים דרך קבע ליד חומרים כאלה. בנוסף, אלה ימים בהם האלרגיות "חוגגות". חפשו דרך לפעילות פיזית שתשפיע על מצב הרוח הטוב.

מהיום ועד לתאריך 6.2 קל "למכור" סיפורים, ולאלה מכם העוסקים במסחר ושיווק יהיה קל יותר, מאחר שאתם מאמינים במה שאתם מוכרים ואומרים. אלה מכם היוצאים לרכישות, כדאי להיות קצת חשדנים יותר במה שמוכרים לכם, תרתי משמע. זיכרו שאתם אופטימיים מאוד בימים האלה ויש לזה מחיר (בעיקר כספי).

משחקי כוח צפויים סביב התאריך 8.2. נושא האמון עולה על הפרק, הישמרו מאמון עיוור, כך תימנעו ממבוכה אישית. השבוע ניחשף להרבה ספינים, כותרות מתעתעות בעיתונים ובכלי התקשורת המגוונים, מן הסתם גם בגלל המו"מ הקואליציוני. הקשיבו והפעילו את המסננת המחשבתית.

הכוכבים ונוס ומארס שינו מיקום וגם כוכב יופיטר שינה מגמה במזל תאומים. לשילובים יש משמעות כפולה, אבל בעיקר מבחינה בריאותית, וכדאי להיות ערניים, במיוחד לבריאותם של הילדים.

כוכב מארס צולל למזל דגים, מזל שמעורר חלומות ואמונות, השראה, מיזוג, חמלה והססנות. יש כאן משהו נסתר שמחזק תסכולים, לכן אפשר לצפות שהכוכב הלוחמני במזל דגים יעורר אנרגיה לא נחמדה אצל טרוריסטים ואצל אלה שהצד ההזוי באופיים מחכה לטריגר, ובלי לייפות, אנו ניפגש עם כאלה שאינם שפויים, נקודה.

הימים שבין 13.2 עד ה-17.2, חיוביים לפעילות תכליתית מתקדמת. אנו בתוך רצועת זמן שבה נתמודד עם מצבים אישיים ורגשיים שיש בהם הזדמנות גם להשראה, הזדמנות לנקות, לגלות את הסודות ולהבין שיש תהליכים שהסתיימו, ולנוע הלאה למקום חדש. היו נאמנים לעצמכם בימים האלה, זה יעבוד בשבילכם. הראייה הפנימית תעזור לכם למצוא פתרונות לבעיות ארוכות טווח עד לתאריך 25.2. קיימת הזדמנות להתפתחות עצמאית ספונטנית, לצד אופטימיות עתידית.

בתאריך 10.2 יתקיים מופע מולד הירח במזל דלי, שאופיו "מדליק" ולא צפוי בתוך מבנה הכוכבים. אפשר שנשמע על שינויים, אולי אכזבות, בעיקר במו"מ עם אנשי אוטוריטה, כך שהבוס/מנהל יכול לשנות עמדה או יעדים בפתאומיות. מערכות יחסים עם חברים יעברו תהליכים פתאומיים שיביאו לשיפור, אבל אל תצפו ליציבות בטווח הקרוב. המבנה הזה ישפיע עם הרבה עניין גם בתוך המו"מ הקואליציוני. הכוכבים במזל דלי עוזרים לעבודת צוות ולתקשורת חברתית, גם עם בני משפחה. אופי התקופה הוא יותר חברתי מרומנטי וייתכן חידוש יחסים עם קרובי משפחה מהמעגל הרחוק.

הימים 5.2-4.2 אינם נחמדים אצלנו. היו זהירים ושימרו על עצמכם.

השבוע...

1.2 [כ"א בשבט] זהו יום הרמוני להתקדם בתוכניות ויש סיפוק מהתוצאות בהמשך. אל תסמכו על האינטואיציה שלכם, אלא הציגו עמדה חד-משמעית. מצב הרוח יהיה במיטבו וישפיע על הסובבים אתכם.

2.2 [כ"ב בשבט] הירח בטל משעה 03:01 עד שעה 14:02 בצהריים. הפעילות בעלת אופי רגשני, רצון בסיפוקים אישיים וסכסוך פנימי בין הצורך בפרטיות ובין הפתיחות החברתית, אבל בשעות הערב השקט הפנימי יחזור.

3.2 [כ"ג בשבט] יש לכם צורך בשליטה בעיקר על הרגשות האישיים. תנו אמון באנשים והיו פתוחים לאפשרויות חדשות, הכל פתוח לפניכם.

4.2 [כ"ד בשבט] תחושת המרירות משפיעה מבחינה רגשית, והצורך שלכם הוא להיות עם עצמכם, לבד. חפשו את דרך הפשרה לכל מצב שמתעורר בלי ביקורת. הירח בטל משעה 14:30 עד שעה 17:45 אחר-הצהריים. כעסים אינם עוזרים לשחרור, גם אם אתם מתקשים לומר מה אתם רוצים.

5.2 [כ"ה בשבט] מומלץ למצוא זמן לשיתופי פעולה חברתיים ולהימנע מוויכוחים שאינם מביאים תוצאה תכליתית. ייתכן שהתוכנית שלכם אינה מתממשת לפי הציפיות, נסו להתארגן מחדש. בשעות הערב תמצאו את האיזון שאתם מבקשים כדי להתקדם. הירח בטל משעה 22:41 בלילה עד למחרת בשעה 19:55 בשעות הערב.

6.2 [כ"ו בשבט] מאחר שרוב היום הירח בטל, המשיכו במה שהתחלתם, שימרו על שיגרה ואל תתפתו להצעות חדשות. מצב הרוח משתפר מאוד אחרי השעה 20:00 בערב וייתכן מפגש חברתי באווירה טובה.

7.2 [כ"ז בשבט] זהו יום בו הרעיונות מבריקים, אתם יכולים להיכנס למו"מ שישרת את המטרות שלכם, אך תידרשו למשמעת עצמית, בלי להתפזר, בעיקר אם אתם עושים עבודה פרטית. הירח בטל משעה 14:35 בצהריים עד למחרת בשעה 21:17 בלילה.

8.2 [כ"ח בשבט] אם אתם מזמינים את בני המשפחה ו/או חברים לארוחת ערב, מומלץ לא לנסות מתכון חדש שעדיין לא הכנתם, הירח הבטל אינו עוזר להצלחה, לכן העדיפו הכנת מתכונים שכבר מוכרים והוכיחו את עצמכם.

כלכלה ושווקים
אובמה. יתאמץ לפתור את משבר הגירעון [AP]

האנרגיה של כוכב יופיטר משפיעה על-פי רוב לטוב, אם כי באופיו הוא יכול גם לגרור בהלה ולהגיב בחוסר פרופורציה להתפתחויות. בשבוע הקרוב הצמידות של מארס ונפטון אינה עוזרת לתחושת ביטחון וייתכן שהשפעת הכוכבים האלה, עד לתאריך 5.2, תורגש. בהמשך השבוע כוכב מרקורי מצטרף לנפטון, כלומר בימים הבאים השמועות והסחרירים ישפיעו על האווירה בשווקים. ונוס המסמלת את הכספים, בנקאות ופיננסים, מתחילה לבנות חוסר הסכמה עם כוכב סאטורן מסוף השבוע, וההשפעה תהיה חזקה יותר בשבוע שמתחיל בתאריך 10.2. שימרו על ערנות, השווקים יהיו מפתיעים, אל תגלשו לאשליות, מאחר שכל הבטחה אופטימית עלולה להביא אחריה אכזבה.

לאחרונה, הופיעו כותרות על התאוששות בארה"ב, אבל האמת היא שזהו ניסיון להציג את כוחה הכלכלי של ארה"ב ביחס לכלכלות אחרות. בתכל'ס, דבר לא נפתר, הגרעון שם ממשיך ומבנה הכוכבים שמגיע במהלך שנת 2013 וממשיך עד אמצע שנת 2014 מציג את הכוכבים יופיטר ואורנוס במולות, הגורמים לתחושה של רווחה, אבל גוררים בזבוזים שיגדילו את האינפלציה. יופיטר יהיה גם במולות לכוכב פלוטו, שזה היבט קלאסי לפשיטות רגל.

מבנה הכוכבים הזה ישפיע על ארה"ב והאיחוד האירופי, לכן יהיה חשוב לאובמה למצוא את הדרך לפתור את משבר הגירעון עד הקיץ. הקושי יהיה בגלל הכוכבים אורנוס ופלוטו, שאינם עוזרים להסכמות. אורנוס בטלה, אינו דיפלומטי, ועם הפלוטו במזל גדי, המסמל גירעון, קשה לשמור על הבלגה, לכן נשמע או נראה יותר ויכוחים.

אבל יש חלון קוסמי נדיר, שמגיע עם מבנה כוכבים באמצע חודש יולי 2013, בו נפטון, סאטורן, יופיטר ומארס במזלות המים. האם יהיה צד במערכת הפוליטית בארה"ב שיבין שיש גם להקריב קורבן מסוים, להסיק מסקנות כדי לתקן את המערכת הכלכלית הכושלת של הבנק המרכזי (הפדראל)? בכל מצב, המשבר לא נעלם שם כל כך מהר. החלטות מהותיות על מדיניות חדשה עם מבנה הכוכבים במזלות המים יכולים להפוך לפוטנציאל עתידי.

האם גשר בין אידיאולוגיה ופוליטיקה יעזור להתגבר על חילוקי דעות? אולי זה לא ריאלי, אבל זה יעזור לאתגר את המחשבה, וכזכור מחשבה יכולה לעזור ליצור את המציאות... החלטות שיתקבלו במהלך 2014-2013 יכולות להשפיע ולהצביע על תחילתו של סוף המשבר.

מצרים ומורסי

תזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 30.11.12: "מיד אחרי שמוחמד מורסי, נשיא מצרים, קיבל שבחים על פעולתו ומעורבותו בסכסוך הפלשתיני ותיווכו (בהוראת האמריקנים) להפסקת אש בין חמאסטן ומדינת ישראל, הרגיש הנשיא שהוא כל-יכול ומיד לקח לעצמו את הסמכויות, בהבטחה שזה זמני (?) עד שהחוקה החדשה תתקבל במצרים..." - אז החלו המהומות.

עוד מאותה רשימה: "כניסתו לתפקיד הייתה ב-30.06.2012, השמש ב-8 מעלות במזל סרטן, מאותגרת מהריבוע אורנוס ופלוטו. כלומר כניסתו לתפקיד מושפעת מכוכבים שאופיים מהפכני. גם מפתו האישית של מורסי מאותגרת מהכוכבים האלה. בנוסף, בשבוע האחרון התפתח עוד קונפליקט אינטנסיבי בעזרת הצמד מארס-פלוטו ב-8 מעלות גדי שהתפוצץ בפניו בימים האחרונים כתגובה על הדרך בה בחר לפעול ולהודיע על הצווים החדשים העטופים בחוקי השריעה. למעשה, מבנה הכוכבים מעיד שמורסי, הרוצה בשלטון יחיד, יהיה בעימות מתמשך עם חלק גדול מהאוכלוסיה המצרית שרצתה בשינוי - עימות שיסלים בחודשיים הקרובים עם כוכב מארס במזל דלי. בתמונה הרחבה יותר נראה כי אי-השקט במצרים יימשך לאורך השנתיים הקרובות...".

בעת האחרונה מבנה הכוכבים העובר על ציר 1-7 במפה המשותפת של מצרים (הרפובליקה) ומפת ההשבעה של דוקטור מורסי, מעידים שהגישה שלו, שיש ביכולתו להתנהל בלי מגבלות ולנסות לדכא בכוח את האופוזיציה, לא תצלח. ההתנהלות הנוכחית של מורסי תפעל כבומרנג נגדו. הוא יבין בדרך הקשה שעליו להיכנס למו"מ עם האופוזיציה ולתת מקום שווה גם לאלה שאינם תומכים ב"אחים המוסלמים", וזה יהיה לטובתו. מבנה הכוכבים הכולל את אורנוס ופלוטו ממשיך לאורך השנה הקרובה, כך ששלטונו של מורסי מאותגר, עד שיבין את מגבלות כוחו. ברצועת הזמן הזו מוסיף כוכב סאטורן על ציר 2-8 קושי, וגורר אותו בעל-כורחו למציאות שלא חשב שימצא את עצמו בה.

הקוראים הקבועים זוכרים שמבנה הכוכבים הנ"ל הוא הגורם למהפכות ולשינויים חברתיים בעולם כולו. לכן הניסיון של מורסי "להעתיק" את שלטון היחיד הדיקטטורי של מובארק, אין לו סיכוי. לא לשם כך יצאו ההמונים במצרים לכיכר תחריר לפני כשנתיים. החודשים אוקטובר-נובמבר 2013 ימקדו את התהליכים בהם יצטרך הנשיא מורסי להפנים שאינו כל-יכול.

"לחלשים רק נשק אחד - שגיאותיהם של אלה החושבים שהם חזקים" [ג'ורג' בידו].

תאריך:  01/02/2013   |   עודכן:  01/02/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אין לי טלוויזיה בבית. כבר חסכתי ככה אלפי שקלים בתשלומי האגרה, ואת הדברים המומלצים אפשר תמיד למצוא באינטרנט. ביום שלישי המצופה, בואכה עשר בערב, התיישבתי מול המחשב וחיפשתי לאיזה ערוץ להתחבר. באופן טבעי, פתחתי את אתרי החדשות הרגילים שבהם אני רגיל לדפדף בימים כתיקונם, והתברר כי גם הם מחזיקים אולפנים בעלי מנחים מנוסים, פרשנים, וכתבים במטות המפלגות. הימרתי.
01/02/2013  |  אורן זונדר  |   כתבות
ביום רביעי, לאחר פרסום כוונתו של נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, לפרוש מתפקידו לאחר יותר משמונה שנים בתפקיד, פירסם העיתון שפעם היתה לו מדינה בכותרתו הראשית: "אי אמון בנתניהו". לצורך המשימה גויס סבר פלוצקר, שלא ממש ידע להצביע על סיבת הפרישה, אבל קבע בוודאות שזו "הבעת אי אמון... גם אם תוכחש מפיו של פישר עצמו". לא ייאמן.
01/02/2013  |  דרור אידר  |   כתבות
אין ספק שהבחירות האחרונות לכנסת מעניקות עידוד רב לראשי ערים לשעבר ולאישי ציבור למיניהם שהורשעו בעבר בביצוע עבירות פליליות ברמות שונות ומבקשים להתמודד במערכת הבחירות המוניציפלית שאמורה להתקיים ברחבי המדינה בחודש נובמבר הקרוב.
01/02/2013  |  אריה אבנרי  |   כתבות
ההבנה שהקיום הוא עסק מפוקפק התנפלה עליי כמו שבר ענן. אותו ערב התנגנה ברדיו סימפוניה מס' 25 של מוצרט, מהיצירות הנפלאות בתולדות האי-פעם (ועתידו), רוב המטלות מאחוריי, חֶברה מעניינת לפניי. אחרי חודש גרוטסקי בתקלותיו ומעקשיו, נאנחו קנוקנות ההנאה הכמושות בהקלה. ואז, באמצע ערוגת האידיליה, לפת אותי צער חלול שאין לו תקנה משום שאין לו סיבה. מרוב הפתעה לא ניסיתי להתנגד. וכי ניתן להתנגד לצער הקדמון, המקנן במאורות חלל שאפילו האור נזהר ועוקף? ואולי עולמנו נברא כתשובת-נגד לצער הקמאי, אך מעללי האנושות רק הוסיפו עוד ועוד לכוחו?
31/01/2013  |  חגית כהן  |   כתבות
אריתריאה והקשרים עמה מספקים הצצה לחלק הפחות גלוי של קשרי ישראל עם ידידותיה בעולם. אלמלא עשרות אלפי המסתננים מהמדינה האפריקנית האומללה, היא כנראה לא הייתה מגיעה לתודעת הציבור. כמו אצל רוב שכנותיה ליבשת, גם באריתריאה שולט דיקטטור אכזר, שוררים בה רעב ועוני, מלחמות פנימיות וחיצוניות, שירות צבאי כפוי ואיסור על התאגדות פוליטית.
31/01/2013  |  אריאל כהנא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il