|   15:07:40
  אפרים הלפרין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

נייר הלקמוס

מטחנת התקשורת מטלטלת אותנו בין צילומים של הלוויות המוניות במגזר החרדי, ובין כתבות מפרגנות על עולם אשר ברובו הגדול הוא ממושמע והשאלה היא היכן באמת עובר קו התפר בין אזרחים שלווים ומסורים, לבין אנרכיסטים בקפוטות
01/02/2021  |   אפרים הלפרין   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
התעללות [צילום: פלאש 90]

איך מבדילים בין אזרח טוב לבין אזרח רע? האם אי-שירות בצבא פוסל את החרדים כאזרחים טובים? האם תשלום מס הוא הקריטריון? או שמא הלימוד בכולל במקום לצאת לעבוד ולהתפרנס? ובכן לדעתי אנו מפקששים בגדול. הקריטריון המרכזי המבחין בין טוב לרע הוא העדר לימודים כלליים לתינוקות של בית רבן - ולכל אורך 12 שנות הלימוד הבסיסיות.

לטעמי, אב או אם המונעים מילדיהם לימודים כלליים הם הורים מתעללים, חברי כת אשר לצערי היא גדולה מאד, ואשר במו ידיהם הורסים לילדים שלהם את החיים. ואם זה יהיה נייר הלקמוס שלנו, נבין שיש לחברה הישראלית בעיה ענקית עם חלקים גדולים באוכלוסייה אשר נולדים לתוך עוני פיזי והשכלתי, ויורישו את העוני הזה לדורות הבאים שלהם, כאשר לדעתי העוני הזה הוא כלי השעבוד המרכזי שלהם להנהגה הפוליטית והרוחנית שלהם.

מניעת השכלה כללית מילדים, ושלילת יכולתם להשתלב בלימודים אקדמיים לצורך רכישת מקצוע, עם השלמת 12 שנות לימוד, היא פשע של החברה הזו, היא פשע של כל החברה בישראל, וההלוויות ההמוניות בימי מגיפה הן רק התוצאה, וכך זה יימשך עוד 10 שנים ועוד 20 שנה ועוד 30 שנה, כי עוני מוליד עוני מוליד עוני מוליד עוני, וכתות סגורות על ראשיהן דואגות שהעוני הזה יימשך ויימשך כי הוא מבטיח את שעבוד הורי הילדים למנהיגי הכתות.

אני בטוח שיותר ויותר ילדים יפקחו עיניים, אני בטוח שהמגיפה הזו תעורר צעירים רבים בקהילה המסכנה הזו, והם יברחו מהכתות האלה כל עוד רוחם בם, ואם לא עבורם, כי ייתכן שעתידם הכלכלי נחרץ, אז לפחות עבור ילדיהם, אבל איפה אנחנו? איפה הציבור בישראל? האם נסתפק במתיחת ביקורת על המשטרה על כך שבתבונה בה לא פיזרה הלוויה עם 10,000 איש כי כל ניסיון לפזר 10,000 איש צפופים כוח עלול להסתיים במרחץ דמים - (עקב בהלה/מנוסה/דריסה).

חברים יקרים, כל אדם המונע מילדיו השכלה כללית הוא אנרכיסט מסוכן, לא חשוב כלל איך הוא מצטלם בטלוויזיה. כל מנהיג קהילה המביא לכך שילדים לא יקבלו השכלה כללית הוא מנהיג כת אשר מקומו מאחורי סורג ובריח, וכל עוד לא נבין ונטמיע את האמת הפשוטה הזו, נמשיך להשתומם סביב אחוזי ההדבקה, החתונות וההלוויות ההמוניות, וסוגיית הגיוס לצבא של נוער חרדי.

תאריך:  01/02/2021   |   עודכן:  01/02/2021
אפרים הלפרין
+המלצת משרד הבריאות: פתיחת גני ילדים בלבד
00:48 02/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות חושש שאם תתבצע פתיחה של כיתות בבתי הספר - יתפשט הווריאנט הבריטי של נגיף הקורונה ויגיע לשיעור של כ-90% מן התחלואה החדשה בישראל
([צילום: חן ליאופולד/פלאש 90])
+הממשלה תדון מחרתיים במתווה היציאה מן הסגר
00:01 02/02/21  |  איציק וולף
ממשלת ישראל תדון מחרתיים במתווה היציאה מן הסגר. לעת עתה יש מחלוקת בממשלה על היקף צמצום הסגר. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מעוניין בהארכת הסגר בשבוע נוסף.
+המשטרה וההלוויות
20:51 01/02/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
רופאים ואפידמיולוגים ומדענים וכלכלנים התריעו מן הרגע הראשון להופעת הקורונה כי הממשלה לקתה בתבהלה והכניסה את ישראל לסגר שהוא אסון לאומי, ולא ימנע הידבקות
(תחת כיפת השמים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ראש עיריית לוד: מי שלא יתחסן - לא יקבל שירותים מהעיריה
19:06 01/02/21  |  איציק וולף
ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, הודיע לתושבי העיר כי מי מהם שלא יתחסן נגד קורונה לא יוכל לקבל שירותים מהעירייה.

"עיריית לוד תגבש רשימה של סנקציות. מי שלא יתחסן לא יוכל לקבל שירותים מהעירייה, הילדים שלו לא יוכלו להגיע למערכת החינוך, סייעות לא יוכלו לעבוד, לא יוכלו להגיע לשוק העירוני כשייפתח ועוד דברים שנפרסם בהמשך. מי שלא יתחסן או שלא החלים מקורונה - לא יוכל לקבל שירותים", אמר בסרטון שפרסם בדף הפייסבוק שלו.

+בוטלו כל טיסות הנוסעים של אל-על השבוע
18:47 01/02/21  |  איציק וולף
בעקבות החלטת ממשלת ישראל להאריך את תוקפה של הוראת השעה על הגבלת הפעלת טיסות נוסעים לישראל וממנה לפחות עד ל-7 פברואר 2021, הודיעה חברת התעופה אל-על על ביטול טיסות הנוסעים שתוכננו לה השבוע עד 6 בפברואר 2021.

"אל על תשמר את הקשר האווירי עם ישראל באמצעות טיסות מטען ובתוך כך יופעלו מטוסי הדרימליינר 787 לשנגחאי, גוואנג'ו (סין), הונג קונג, סיאול, ניו-יורק, לונדון, פאריס, פרנקפורט, אמסטרדם, מילאנו וליאז' (בלגיה) וכמו-כן תימשך הרכבת האווירית להבאת חיסונים ארצה", לשון ההודעה של אל-על.


+אין מניעת להתחסן בכל שלבי ההריון
18:05 01/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות פרסם מסמך ובו קביעה כי אין כל הוכחה על נזק לעובר או למהלך ההריון כתוצאה מהחיסון נגד נגיף הקורונה ולא מוכר מנגנון ביולוגי היכול להצביע על אפשרות כזאת  ▪  ההמלצה למתכננות הריון - להשלים את החיסון לפני הכניסה להריון  ▪  מי שנכנסה להריון בין מנת החיסון הראשונה לשניה צריכה להשלים את החיסון בלו"ז המתוכנן
(אין הוכחה לנזק לעובר מהחיסון [צילום: AP])
+אב הסיע את בנו החולה המאומת במחלף אשדוד
17:44 01/02/21  |  עידן יוסף
במהלך ביצוע פעילות פיקוח ואכיפה במחסום במחלף אשדוד, עוכבו נהג ובנו בן ה-8 לבדיקה. לשוטרת התברר כי הילד מאובחן כחולה מאומת בנגיף הקורונה, האמור לשהות בבידוד.

השוטרת הודיעה לאב כי הוא מפר את ההנחיות והורתה לו להישאר עם בנו במכונית. לאב נמסר כי עליו להתייצב לחקירה בשל הובלת בנו החולה ברכב. בנוסף, התבקש לעדכן את משרד הבריאות על הימצאותו ליד חולה מאומת.
+ירושלים: המשטרה עיכבה מפעיל בתלמוד תורה שנפתח בניגוד לתקנות
16:41 01/02/21  |  עידן יוסף
שוטרים שפעלו באכיפת תקנות הקורונה והנחיות הסגר בירושלים, איתרו תלמוד תורה מאולתר הפועל בשכונת רמות, למרות שכנגד מוסד זה כבר בוצעה לא אחת אכיפה ונרשמו דוחות כנגד מפעילי המקום.

עם כניסתם אל המוסד החינוכי, הבחינו השוטרים בעשרות ילדים הלומדים במקום שלא חסכו בקריאות גנאי לעבר השוטרים, ובמספר בגירים המלמדים שם. כנגד הבגירים בוצעה אכיפה ונרשמו להם דוחות ואחד המעורבים אף עוכב לחקירה.
+בית שמש: המשטרה רשמה דוחות למוסדות חינוך ולרכבי הסעה
15:26 01/02/21  |  עידן יוסף
בפעילות לאיתור מוסדות חינוך הפועלים בניגוד לתקנות הקורונה והנחיות הסגר בעיר בית שמש, בדקה המשטרה מוסדות חינוך ורכבי הסעת תלמידים הפועלים בניגוד להנחיות. אותרו מספר מוסדות חינוך שפעלו ובהם עשרות תלמידים. כמו-כן, אותרו מספר רכבי הסעה בהם עשרות תלמידים שהיו בדרכם אל מוסדות החינוך. תוך כדי פעילות המשטרה, אף החלו מתקהלים סמוך למוסדות החינוך עשרות מפגינים אשר מחו על האכיפה במקום. כנגד ההפרות שאותרו ביצעו השוטרים אכיפה ונרשמו דוחות.
+שלושה עובדי הכנסת נדבקו בקורונה
15:11 01/02/21  |  עידן יוסף
בבדיקה שעשו עובדת ועדת הקליטה, עובד המזנון ולוחם משמר הכנסת - נמצאו השלושה חיוביים לנגיף הקורונה. נפתחה חקירה אפידמיולוגית.
+ערן סגל: צפי לעלייה בהתפשטות הזן הבריטי במגזר הערבי
14:51 01/02/21  |  
הפרופסור ערן סגל: "באופן צפוי הזן הבריטי הפך לשולט במגזר החרדי והכללי, מה שמסביר את העלייה ב-R (כבר מעל 1) במגזר הכללי. במגזר הערבי הזן הבריטי רק מתחיל להשתלט, ואנחנו כנראה צפויים לעלייה במקדם ההדבקה שם, שכבר החלה. המגזר החרדי עם המקדם הכי נמוך, כנראה גם בזכות חסינות חלקית מהדבקות + חיסונים".

+הלוויות קטלניות
14:20 01/02/21  |  רות רזניק   |   לרשימה המלאה
העדה החרדית המתבדלת מהחברה בישראל, חייבת, לטובתה לשנות דיסקט  ▪  להבין שרק בהצטרפות למאה העשרים ואחת יצאו ממעגל העוני ומצוקת הדיור
(לשנות דיסקט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נייר הלקמוס
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עמעד
2/02/21 13:15
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
ב-31.1.21 התקיימו בירושלים שתי הלוויות של שני רבנים חשובים. הרב סולובייצ'יק והרב שיינר. הקבורה נערכה בבית העלמין בסנהדריה. בילדותי גרתי לא רחוק מסנהדריה ועדיין לא היה זכר לבית העלמין. אדרבה זו הייתה שכונה בודדה בקצה רחוב שמואל הנביא, וק"מ מעטים אחריה היה כפר ערבי שאף אחד מאתנו הילדים לא העז להתקרב לשם.
01/02/2021  |  רות רזניק  |   יומני בלוגרים
מדד השקיפות הבינלאומי של ארגון השקיפות העולמי TI, שפורסם באחרונה, מעמיד אותנו במקום לא מכובד, בלשון המעטה. אנחנו נמצאים בין המדינות שקרובות מאוד לקו האדום - הציון 50, שמתחתיו נמצאות מדינות שממש לא היינו רוצים להידמות אליהן. זו השנה השנייה ברציפות שקיבלנו את הציון 60 - "מספיק", בלשון ציוני בתי הספר. זה ממש לא הציון שמדינת הסטארט-אפ צריכה לקבל ולא המקום שבו היא צריכה להיות. עלינו לשאוף להגיע לציון 88, שקיבלו המדינות המובילות את הדירוג - דנמרק וניו-זילנד - ואף גבוה מכך.
נסיבות של פנדמיה בעולם המודרני הן בקטגוריה של שינוי סדרי בראשית. המבחן הבריאותי הוא מעל הכל, נוכח התרחיש הקיצון של אובדן שליטה על התפשטות התחלואה. לפי הגיון מנחה זה, שומה שיווצרו תנאי קונצנזוס בכל חברה נורמטיבית, באופן ששיקולים הנוגעים לבריאות האקוטית של הציבור יאפילו על צרכים בסיסיים של חופש וזכויות אזרח, על משקל המשוואה ההלכתית 'פיקוח נפש דוחה שבת'.
01/02/2021  |  רפאל בוכניק  |   יומני בלוגרים
ועדת החוקה, חוק ומשפט שהתכנסה מוקדם יותר (יום ב', 1.2.21) כדי לדון בתקנות להארכת הסגר הכללי ב-5 ימים נוספים עד ליום שישי בשעה 7:00, יצאה להפסקה בדיונים. יו"ר הוועדה ח"כ אשר הכריז על הפסקה בדיונים להארכת הסגר לאחר שתקנות הארכת הסגר נפלו בהצבעה בעקבות התנגדות של ח"כ טיבי. תקנות הסגר עדיין בתוקפן לאחר שיו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר הגיש רביזיה על ההצבעה. בתוך כך, אישרה הוועדה כפוף לרביזיה שהגיש ח"כ אחמד טיבי, את חובת בידוד לשבים לארץ מכל מדינות העולם במלוניות מטעם המדינה, החל מיום שלישי, ועד ליום ראשון בשבוע הבא.
01/02/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
במדינה מתוקנת, אמיר אוחנה היה נדרש להתפטר חמש דקות אחרי פסק דינו של בג"ץ בנושא חיסון האסירים, ומפוטר אחרי עשר דקות אם היה מסרב. במדינה מתוקנת, אמיר אוחנה היה מסיים בחרפה את הקריירה הפוליטית שלו. אבל אנחנו מזמן לא מדינה מתוקנת, ופרחוחנה ימשיך להיות שר בכיר. אנחנו מזמן לא מדינה מתוקנת, ופרחוחנה ימשיך להיות הממונה על האסירים שאת חייהם היה מוכן ליטול. אנחנו מזמן לא מדינה מתוקנת, ופרחוחנה יזכה לתשואות מהקהל שלו.
01/02/2021  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il