|   15:07:40
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

הגיגים תשס"ו

עונש כרת

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - ללא בקרה, הצהרות שווא, שוד עתיקות, קומיקאים וליצנים, מתביישים, שוד ופיל בחנות חרסינה "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת ואושר שבוע טוב "משנכנס אדר - מרבין בשמחה"
07/03/2022  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
השנה לא יפגע בג"ץ בקדושת הפסח [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]


בריוני הקולנוע

כצפוי מראש, לא זכה התחקיר, "ברוני הקולנוע" של עקיבא ביגמן מערוץ 14, לכל תגובה. למכירים את הענף, לא חידש ביגמן דבר: על תעשיית הקולנוע הישראלית שולטות שתי קרנות, שהציבור מממן, אך הן פועלות עצמאית, וקובעות אילו סרטים יופקו בארץ ויישלחו לייצגה בפסטיבלים בינלאומיים, בלי שום בקרה עליהן. ברור מאליו, שאלה יהיו סרטים אנטי-ציוניים ולפעמים אוטו-אנטישמיים, שיתאמו לפסטיבלים הללו, כיוון שיוציאו את דיבת המדינה היהודית ברחבי העולם. והכל, כזכור, במימון הציבור, וללא כל בקרה וללא ערך אמנותי, אלא תעמולה אנטישמית במיטבה.

צביעות

נפתלי בנט, ראש הממשלה הישראל-פלשתינית הראשונה בישראל, אמר בהצהרה משותפת עם אולף שולץ, קנצלר גרמניה, שביקר בארץ: "עלינו לעשות הכל כדי לעצור את שפיכות הדמים באוקראינה ולהעביר את ההתרחשות כמה שיותר מהר משדה הקרב לחדרי המשא-ומתן". מאות רבות של ישראלים מתו כשבנט (שכידוע, מישהו כתב בשבילו ספר, המתווה דרך לנצח את המגיפה) ראש ממשלה - מבלי שהזיז אצבע להצלתם. אדרבה, הוא וממשלתו הפקירו אותם ואותנו לנפשנו.

בביקורו במוזאון "יד ושם" בירושלים הכיר קנצלר גרמניה באחריות גרמניה לשואה, והבטיח, שארצו מחויבת לביטחון ישראל. הצהרה יפה, שנתמכת במעשים (עיינו בערך עסקת הצוללות). אולם, באותה השעה תומכת ממשלת גרמניה בכסף רב ובתמיכה מדינית יציבה - בעצמה, באמצעות האיחוד האירופי ובאמצעות קרנות "פרטיות" - ברשות הטרור מרמאללה ובארגונים, החותרים נגד שליטת ישראל ביהודה ובשומרון, ופועלים להשמדת מדינת ישראל.

שקרן

ח"כ מוסי רז, הידוע גם כמשה מזרחי, ממרצ צייץ בטוויטר: "עתיקות שנשדדו מהשטחים הכבושים נמכרו למרבה במחיר. לאחר הפגרה אקדם את הצעת החוק שלי לאיסור הסחר בעתיקות, הגורם להטיה היסטורית ולפגיעה ומחיקה של הנרטיב ההיסטורי הפלשתיני".

יפה מאוד, ח"כ נכבד, הבקיא מאוד בהיסטוריה. מי שודד עתיקות ברחבי הארץ, ובעיקר ביהודה ובשומרון? ובנוסף - מתי אי-פעם היה עם פלשתיני? איפה הוא חי? כשמשקרים - אפילו מראש המקפצה - צריכים איזו-שהיא ידיעה בסיסית. על אילו עתיקות אתה מדבר? איפה הם נמצאות? ומי חומס אותן?

כנראה, הח"כ, שהתנדב להיות תועמלן של רשות הטרור מרמאללה, השואפת לחסל את הנוכחות היהודית בארץ-ישראל (אל דאגה, יש יותר מדי מסוגו בכנסת, וביניהם יהודים), מתכוון להרס העתיקות בהר-הבית, להרס מזבח יהושע בהר עיבל ולהחרבה שיטתית של אתרים יהודיים ברחבי יהודה ושומרון. באותה הנשימה נזכור, כי אברהם, יצחק ויעקב אבותינו, משה רבנו, דוד המלך ואפילו ישו הנוצרי הפכו בהבל פיותיהם של תועמלני הטרור לפלשתינים גאים.

בדיוק נמרץ

פלוני, המתקרא, "מילון העת החדשה", צייץ בטוויטר: "ווֹלוֹדִימִיר זֶלֶנְסְקִי - נשיא אוקראינה - נחשב לראשון, שהוכיח הלכה למעשה, כי העולם היה מקום טוב יותר לו נוהל על-ידי קומיקאים במקום על-ידי ליצנים.

בושה

אורי משגב, כתב הארץ, העיתון לאנשים שחושבים את עצמם, צייץ בטוויטר, שהוא מתבייש בהיותו ישראלי על-רקע אי-הצטרפות מדינת ישראל לגל העולמי של קליטת פליטים מאוקראינה. ליד ציוצו הופיעו ציוצים של רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, של ח"כ אמילי מואטי, של מוסי רז ושל סגן-השר יאיר גולן באותה שפלות הרוח.

וגם אני מתבייש, שבמקומותינו מופיע זבלון, שקורא לעצמו עיתון הארץ ובכנסת יושבים שונאי ישראל. לגבי תל אביב, לשמחתי, איני מתגורר בה, ומתרחק ממנה ככל שאפשר, ארז אני פטור מלהתבייש בראש עירייתה.

לא יטיּ̤ב

אין לי כינוי אחר להעברת חוק הפנסיות הצבאיות בקריאה טרומית בכנסת, אלא, "שוד לאור היום". זה יעבור כחוק, למרות כל מיני פוזות מתחסדות של מתנגדיו בקואליציה (עיינו בערך מרב מיכאלי), שיעשו הכל כדי להמשיך לינוק מהקופה הציבורית, ולכהן בתפקידיהם עד תום כהונתם. בבחירות הקרובות, אם, חס וחלילה, מבחינתם בלבד, יפרצו מוקדם מדי, הם ייזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה.

נתוני השכר של קצונת הקבע וגמלאותיה מדהימים, גם לעומת צבאות של מדינות מבוססות מאוד כלכלית, ולבטח לעומת המשרתים במערכת הביטחון ובמשטרה. כשיאושר החוק, יתוֹספו אליהם עוד מיליארד ורבע שקל בשנה. זה לא יטיּ̤ב את הצבא, כמקוּוה, אלא להפך - ישאיר בקרבו את הבינוניים ומטה, שלא יוכלו למצוא משכורות תחרותיות בשוק.

לעומת זאת, ברור, שזה יהיה עוד עול מיותר על משלמי המיסים, שבלאו הכי מממנים צבא שמן ומנומנם עם זנב מינהלי גדול, עבה ומיותר ברובו, שרק מעיק על תפקודו.

נגד מדינה יהודית

כצפוי, החליט בג"ץ לדון בעתירה נגד צבאנו, האוסר להכניס חמץ לבסיסיו בפסח. זה המשך טבעי למדיניותו רבת-השנים של בג"ץ למרוט את הנוצות היהודיות מדמותה של המדינה. ראו, למשל, את פסיקתו מאשתקד, שאישרה הכנסת חמץ לבתי-החולים, שאינה אלא עוד טבעת בשרשרת החלטותיו נגד הפרהסיה היהודית של מדינתנו.

אם יקבל בג"ץ את העתירה, תהיה לרבים - חרדים, מסורתיים וסתם שומרי פסח - בעיה. דיני הפסח נפתחים ב"שִׁבְעַת יָמִים שְׂאֹר לֹא יִמָּצֵא בְּבָתֵּיכֶם כִּי כָּל אֹכֵל מַחְמֶצֶת וְנִכְרְתָה הַנֶּפֶשׁ הַהִוא מֵעֲדַת יִשְׂרָאֵל בַּגֵּר וּבְאֶזְרַח הָאָרֶץ" (שמות, פרק י"ב, פסוק י"ט). כדי להבין את האיסור החמור הזה, צריך לשוב אחורה ליציאת מצרים, שהפכה את שבטי ישראל לעם. איסור אכילת החמץ נקבע לזכר המסופר בחומש שמות, שבצקם של בני ישראל בצאתם ממצרים לא הספיק להחמיץ בשל יציאתם החפוזה מעבדות לחרות. לכן, אכלו אבותינו מצות ולא לחם.

כך, נקבעו מצוות אכילת מצה בפסח ואיסור חמור על חמץ בשבעת ימי החג. איסור החמץ מורכב משניים: איסור על אכילתו ואיסור על הימצאותו ברשות יהודים. עונשו של העובר על האיסור בזדון - כר̤ת.

סקרים מצאו לאורך השנים, כי רוב האוכלוסייה היהודית בישראל אינה אוכלת חמץ בפסח. כלומר, הכנסת חמץ לבסיס בפסח תמנע מחייל יהודי לשרת בו במהלך החג. זאת אומרת, עוד מכשול על דרכו של צעיר דתי לשרת בצבא, וזה מצטרף לשרשרת מכשולים, שהוצבו בשנים האחרונות, כשהדמגוגיה צורחת ומגדפת את החרדים על שאינם משרתים בצבא, שמנסה להעבירם על דתם. זו, בדיוק, מטרת העותרים, שממומנים על-ידי הקרן החדשה (להחרבת ישראל). למזלנו, תשובת המדינה לעתירה תינתן רק אחרי הפסח. כלומר, זכינו: השנה לא יפגע בג"ץ בקדושת הפסח בצבא.

מכל מקום, התערבות בג"ץ בעניין פוגעת בחקיקת הכנסת לגבי חמץ בפסח (חוק חג המצות (איסורי חמץ, התשמ"ו-1986) - עוד השתוללות מכוונת של הפיל בחנות חרסינה, שנועדה לבטל את סמכויות הכנסת תוך כדי חיסול הפרהסיה היהודית של המדינה. כזכור, לפי מגילת העצמאות ולפי החלטת החלוקה של האו"ם, נועדה המדינה להיות מדינה יהודית ולא מדינה של הוטנטוטים נימולים.

תאריך:  07/03/2022   |   עודכן:  07/03/2022
אביתר בן-צדף
+פלשתיני פגע ברכבם של לוחמי מג"ב סמוך לג'נין
23:20 07/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
התנגש בעוצמה ברכב הממוגן שבו נסעו הלוחמים בכפר סילת אל חארת'יה  ▪  שני לוחמים נפצעו קל והמחבל נעצר והועבר לחקירת שב"כ
(מכוניתו של הפלשתיני [צילום: משטרת ישראל])
+שני שוטרים נפצעו בפיגוע דקירה בירושלים העתיקה
17:43 07/03/22  |  עידן יוסף
שוטר סיור ושוטר משמר בגבול נפצעו באורח בינוני בפיגוע דקירה ליד שער מוכרי הכותנה בכניסה להר-הבית. המחבל נוטרל. זהו הפיגוע הרביעי בירושלים בשבוע האחרון.
+ישראל על הכוונת
12:14 07/03/22  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
קול תופים רועמים, בהתחלה מרחוק, והם מתקרבים, והרעש מחריש אוזניים  ▪  זהו בדיוק התסריט שאנחנו חווים עכשיו: אימא רוסיה (או הדוב הרוסי) מול אוקראינה דלת האמצעים אך מלאת הנחישות והתעוזה  ▪  כך בדיוק הצורר הישראלי מול הנער דוד-יפה-התואר הפלשתיני עם הקלע בידו
(המצב מדרדר [צילום: אולכסנדר רטושניאק/AP])
+הקלות בחוק האזרחות עשויות לאפשר תמיכת מרצ ורע"ם
09:43 07/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החוץ והביטחון: אנחנו יוצרים חוק מאוזן מאוד. יהיו מכסות הומניטריות מעבר למכסות הרגילות  ▪  רוטמן: אם רוצים להוסיף תוספות אחרות - לא נתמוך בחוק ליותר משנה  ▪  רוזין: לוקח עד שנתיים לוועדה הומניטרית לתת תשובות למשפחות
רם בן-ברק. הקלות [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עונש כרת
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שלמה המגיב
7/03/22 16:33
2
ישראל אנטישמי
7/03/22 22:01
 
שלמה המגיב
8/03/22 09:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
ועדת החוץ והביטחון ממשיכה בדיונים על הצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל לקריאה שנייה ושלישית. יו"ר הוועדת הכניס (יום א', 6.3.22) כמה תיקונים והקלות שעשויות לרכך את התנגדותן של מרצ ורע"ם באופן שעשוי לאפשר את תמיכתן בחוק. "ברצוננו להיטיב עם האוכלוסיות שזקוקות לחוק הזה", הסביר ח"כ רם בן-ברק. "אנחנו יוצרים חוק מאוזן מאוד. יהיו מכסות הומניטריות מעבר למכסות הרגילות. ועדה הומניטרית צריכה לעסוק רק בדברים שרלוונטיים אליה. צריך לקבוע בחוק זמנים מוגדרים למקרים הומניטריים. אני מבקש שוועדת חוץ וביטחון תדון בכל סירוב של השב"כ לאשרת כניסה, כדי שיהיו לנו את הכלים לפקח על עבודת השב"כ".
07/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ישראל יירטה שני מל״טים אירנים שהיו בדרכם לרצועת עזה עם מטען של אקדחים. ההערכה היא שאירן ניסתה לגשש אם ניתן ׳לפתוח ציר׳ של אספקת נשק לעזה באמצעות כלים לא מאויישים.
06/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
כבר סיפרתי על הנכדים האהובים שלי שבאו לבקר אותי אחרי שהיו בספארי וסיפרו לי לאילו חיות הם היו רוצים להידמות, לאריות, לנמרים, וכששאלו אותי מה החיה האהובה עלי ביותר עניתי להם הציפור. הנחתי להם לנחש איזו ציפור בדיוק וקיוויתי שהם יגידו לי הינשוף החכם, או הנשר העוצמתי, או הטווס היפה, אולי הזמיר המנעים שיריו. אך הם אמרו לי שאני בטח רוצה להידמות לנקר כי אני אוהב תמיד לחפור. טוב שלפחות לא עורב, אבל במחשבה שניה הגעתי למסקנה שהם צודקים, האמת תמיד יוצאת מפי ילדים, ואם יש משהו שמאפיין אותי זו דווקא החפירה.
06/03/2022  |  יעקב קורי  |   יומני בלוגרים
מצעד האיוולת נמשך במלא העוז והעוצמה. מכסת המינויים הפוליטיים שהתבצעה בשבעת חודשי ממשלת המינוי, השינוי, האיחוי, הריפוי, המוסר, ממשלת מיסטר קלין ומיסיס אין זך ממני, נדמה כי אין להם אח ורע בתולדות הפוליטיקה הישראלית. מינויים פוליטיים בכל תחומי החיים מתבצעים בגלוי ובסמוי, בחטף ולאור השמש הזורחת מבושה.
ועדת החוץ הביטחון המשיכה (3.3.22) להכין את הצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל (הוראת שעה), שיזמו הממשלה ומספר חברי כנסת מן האופוזיציה.
06/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il