|   15:07:40
  יוסף גערליצקי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
ח״כ יוליה מלינובסקי בוכה לנוכח הכאוס והבאלגן שיש בוועדה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

אויבינו אינם מבחינים בין ימניים לשמאלניים

לכולנו ברור שאותם שונאי ישראל, בדיוק כמו כל צוררינו לאורך כל ההיסטוריה, מהמן ועד היטלר ימ"ש, אינם רואים כל הבדל בין יהודי אחד ליהודי אחר, ימני או שמאלני, חרדי או אתאיסט, מתנחל או תל אביבי
13/02/2023  |   יוסף גערליצקי   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

גל אירועי הטרור הרצחני מזכיר לנו שוב שאין מדובר כאן ב"גלי טרור". זהו אותו ים שנאה שאין לו סוף. "הלכה היא בידוע עשיו שונא ליעקב" ובכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו. ובהדגשה - לא רק עומדים עלינו להציק, להזיק, לפגוע ולרצוח, אלא "עומדים עלינו לכלותינו". מטרתם המוצהרת של כל אותם שונאי ישראל היא בדיוק כהמן הרשע בשעתו - להשמיד, להרוג ולאבד את כל היהודים, רחמנא ליצלן.

לכולנו ברור שאותם שונאי ישראל, בדיוק כמו כל צוררינו לאורך כל ההיסטוריה, מהמן ועד היטלר ימ"ש, אינם רואים כל הבדל בין יהודי אחד ליהודי אחר, ימני או שמאלני, חרדי או אתאיסט, מתנחל או תל אביבי; הם רוצים, היה-לא-תהיה, להשמיד ולכלות את כולם, "מנער ועד זקן", ח"ו וח"ו.

אך בכל זאת, ישנו הבדל בין מה שקורה היום, לצערנו, ובין ההיסטוריה היהודית למודת התלאות והגזירות: בכל הדורות ברגעים כאלו של סכנה ואיומי שמד, ידעו יהודים להתעלות מעל המחלוקות הפנימיות והוויכוחים הנוקבים ולהתאחד כאיש אחד ממש כנגד האויב הגדול והאכזרי המאיים על כולם ללא אבחנה, "להיקהל ולעמוד על נפשם". באותם רגעי משבר עמדו היהודים כחומה בצורה של אהבת ואחדות ישראל, וכך שרדו והתגברו על כל הקשיים הנוראיים.

אך עתה, לדאבוננו, מה היא התגובה היהודית לעוד ועוד דם יהודי הנשפך כמים בחוצות הערים? עוד ועוד פילוג וקיטוב ואמירות פוגעניות ומסיתות זה כנגד זה, כאשר בעוד הדם עדיין ניגר על הכבישים, כבר עומדים ומפגינים ומשמיצים איש את רעהו, בקריאות גנאי ושנאה ועד שיש הקוראים בקול גדול ל"מלחמת אחים" חלילה וחס!

גם אם יהיה לנו את הצבא החזק בעולם, ואת כל הטכנולוגיות הביטחוניות המתקדמות ביותר, לא נוכל להתגבר על אויבינו אם נמשיך חלילה בדרך רעה זאת של שנאה ופילוג. הדרך היחידה של עם ישראל לנצח ולזכות לברכה והגנה מפני אויביו היא "ברכנו אבינו כולנו כאחד", האחדות של כולנו כאחד, היא הכלי היחיד לברכתו של הקב"ה. ו"מכלל הן אתה שומע לאו" - אין צורך לפרט מה קורה כאשר המצב הוא הפוך.

אנו נמצאים בשנה מיוחדת, "שנת הקהל", שנה שמבטאת כולה את האחדות של עם ישראל, שנצטווו להתקהל כולם יחד בשנה זו: "הקהל את העם האנשים הנשים והטף וגרך אשר בשעריך למען ישמעו ולמען ילמדו ויראו את ה' אלוקיכם ושמרו לעשות את כל דברי התורה הזאת". פעם בשבע שנים עלינו לעשות כל מאמץ לבטא לכל אורך השנה את אחדות עם ישראל, להראות שלמרות כל המחלוקות אנחנו בסוף של דבר אחים ממש, הרוצים איש בטובתו של רעהו ורוצים להיות יחד תמיד.

צו השעה בימים אלו, כאשר הלב נקרע ונשבר לרסיסים בראותנו ילדים יהודים רכים נרצחים לעיני הוריהם, להכריז ולזעוק: די לשנאה ולקיטוב! הבה לא נלך שולל אחרי הפוליטיקאים המשתמשים בנו כדי לגרוף הון פוליטי אישי! נשאיר את הפוליטיקה לפוליטיקאים, ונחזור להיות עם אחד! בואו ונערוך עצרות המוניות של אחדות ואהבת ישראל ולא של שנאה!

הרבי מליובאוויטש, מנהיג עם ישראל בדורנו, חזה מראש את המצב הנורא של פילוג הרסני, ועורר שוב ושוב לערוך בשנה כזו - שנת הקהל, "כינוסי הקהל" המוניים של אחדות ישראל, כדי לעורר אהבת ישראל לכל יהודי באשר הוא בלי חשבונות של מי הוא ומה דעתו. כפי שכותב רבינו בעל התניא בספרו (בפרק ל"ב - ה"לב" של התניא): "והנפש והרוח (של כל יהודי) מי יודע גדולתן ומעלתן בשרשן ומקורן באלוקים חיים... כי אב אחד לכולנה ולכן נקראו כל ישראל אחים ממש".

יהודים יקרים, מכל השבטים והסוגים, תהא דעתכם אשר תהא על הכנסת ועל בית המשפט, על המפלגות ועל הממשלה - אם שלום עם ישראל חשוב לכם, אם חייכם וחיי משפחתכם יקרים לכם, עצרו מיד את השיח המתלהם והמפלג, והתחילו לפעול לאהבת ישראל ואחדות אמיתית. כל אחד מאיתנו יעשה מה שביכולתו, כדי ללמד זכות על יהודים, לדבר בשבחו של יהודי אחר, ולכנס יהודים יחד לכינוסים של אחדות. זהו הנשק "המתקדם" ביותר להגנה מפני שונאינו, זהו הכלי היחיד לזכות לברכת ה' "וחרב לא תעבור בארצכם ושכבתם ואין מחריד", עד ל"ואולך אתכם קוממיות", בגאולה האמיתית והשלימה.

גערליצקי
תאריך:  13/02/2023   |   עודכן:  13/02/2023
יוסף גערליצקי
+קואליציית הזדון מבזה נשיא
22:20 13/02/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לא היה לקואליציה אפילו את הסגנון להעמיד פנים, שהיא שוקלת את בקשת הנשיא בכובד ראש, ואז לדחותה  ▪  לא, הבריונים לא הניחו להרצוג לצאת מן המסך הטלוויזיוני וכבר צרחו "לא" רועם
הרצוג. בוזה [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+אמסלם: תהיה מהפכה על אפכם וחמתכם
21:15 13/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ דוד אמסלם, הצפוי להתמנות לשר במשרד המשפטים, תקף את המפגינים וטען שראה שרבים מהם עונדים שעוני רולקס ונוסעים במכוניות מרצדס
אמסלם. "מנקים לכם את הגינות" [צילום: ערוץ כנסת]
+לוין: בואו להרצוג; לפיד: עצרו החקיקה
18:06 13/02/23  |  עידן יוסף, איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
לוין ורוטמן קראו ללפיד וגנץ להיפגש עימם הערב, יחד עם הנשיא  ▪  לפיד: תעצרו את החקיקה ואז נוכל להיפגש מחר
לוין ורוטמן. "הגיע הזמן" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+יו"ר הכנסת גינה את היחס המשפיל כלפי סדרני הכנסת
17:48 13/02/23  |  עידן יוסף
יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה במליאת הכנסת: ״אני מוצא לנכון לברך על כל מאמץ וניסיון, בבית הזה ומחוצה לו, לקיים מפגשים בין חברות וחברי הכנסת משני צידי הבית - ולהגיע להבנות. המראות שראינו היום בוועדת החוקה, חוק ומשפט אינם מן הסוג הזה. לא אלה המראות שצריך הציבור הישראלי לחזות בהם כשהוא נושא את עיניו לכנסת. הציבור ברובו הגדול איננו קיצוני לכאן או לכאן, וההתנהלות הזאת איננה מוסיפה כבוד לבית הזה, בלשון המעטה. אני מפציר בחברות ובחברי הכנסת לכבד את הבית הזה.

"אני רוצה לשבח את סדרני וסדרניות הכנסת שפעלו במקצועיות וביעילות כתמיד, לילות כימים, תחת כל יושב-ראש כנסת וכל יושב-ראש ועדה, ולגנות כל פעולה או אמירה כנגדם, בין אם מצד חבר כנסת או מצד אדם אחר. עובדי הכנסת כולם עושים כמיטב יכולתם לאפשר לכל חברי הבית לפעול בצורה המיטבית ויוצאים מגדרם לשם כך - הם לא כאן כדי לשמש שק החבטות והוצאת התסכולים של אף אחד מחברי הבית. אחרי כל הוויכוחים וההתנצחויות - מדינת ישראל הייתה ותישאר דמוקרטיה".
+נתניהו ביקש להתבטא בנושא מתווה הנשיא, אך סורב בידי מיארה
17:40 13/02/23  |  עידן יוסף
פרקליטיו של ראש הממשלה נתניהו פנו היום ליועמ״ש גלי בהרב מיארה כדי לקבל אישור להתבטא בנושא מתווה הנשיא, על-אף הודעתה כי חל עליו איסור לעסוק בנושא המשפטי, לרבות הרפורמה. גורמים המעורים בפרטים אומרים כי בהרב השיבה לפרקליטי נתניהו שאסור לראש הממשלה לעסוק במתווה הנשיא (חדשות 12).
+מפגיני המחאה שיבשו את תנועת הרכבת הקלה
17:26 13/02/23  |  עידן יוסף
בעקבות הפגנה נגד הרפורמה המשפטית על מסילת הרכבת הקלה באזור יפו מרכז, הופסק לשעה קלה שירות הרכבות הקלות בין התחנות שער שכם לתחנה המרכזית. בתוך כך, בשל העומס מאפשרת רכבת ישראל נסיעה חינם.
+נתניהו: האופוזיציה משתוללת בתוך הכנסת
17:18 13/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה לראשי האופוזיציה: "תפסיקו לדרדר בכוונה את המדינה לאנרכיה. תתאפסו על עצמכם, גלו אחריות ומנהיגות. רוב אזרחי ישראל לא רוצים אנרכיה"  ▪  לפיד: "האנרכיה היא בגלל הממשלה המטורללת שלך, הנזק לכלכלה ולביטחון הוא בגלל החקיקה המטורפת שאתה מוביל"
[צילום: דוברות הליכוד]
ראשי האופוזיציה בישיבה משותפת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דרעי: הצעת הנשיא - עמדת פתיחה מקובלת, שאיני מסכים לכל פרטיה
15:21 13/02/23  |  עידן יוסף
יו"ר שס אריה דרעי אמר כי אינו מסכים לכל מתווה הנשיא, אך הוא בסיס להידברות שיכולה להימשך לפחות בחלון זמן של שבוע. הוא הביע צער על כך שבאופוזיציה דחו את ידו המושטת של הרצוג להידברות. הוא הבהיר, נכונות הקואליציה להידבר אינה חלק ממשחק נועד לוותר על הרפורמה.

פעילי מחאה אחדים שהפריעו לישיבת הסיעה שבה דיבר הוצאו בכוח בתוך שניות מחדר השיחה.
+מרב מיכאלי: המילה הידברות היא מלכודת
14:58 13/02/23  |  עידן יוסף
יו"ר העבודה ח"כ מרב מיכאלי בישיבת ראשי סיעות האופוזיציה היהודיות: "בימים הקרובים, חבריי לאופוזיציה, יופעלו עלינו לחצים מאוד גדולים, מכל הצדדים, תחת השם 'הידברות', איזה שם יפה. במקרה שלנו לצערי הרב המילה הידברות היא מלכודת.

"הם מנסים לגרום לנו לוותר על נשמתה הדמוקרטית של מדינת ישראל תחת הכותרת הזאת של הידברות. הם מנסים לגרום לנו להרדים את מאות האלפים ואת כל אלה שכל כך חרדים ומודאגים לעתיד שלנו כאן באמצעות המילה הזאת הידברות.

אסור לנו ליפול במלכודת הזאת, החזית המאוחדת שיש לנו בהתנגדות המוחלטת לריסוק הדמוקרטיה הישראלית חייבת להימשך וחייבת להתקיים באופן שלא נותן להם לבלבל אותנו ולא נותן להם לגנוב מתחת לכל מיני מילים יפות, דברים שיהרסו את מדינת ישראל לנצח. יש כאן התלכדות אינטרסים של מורשעים או שעומדים למשפט בפלילים, שרוצים להימלט מאימת הדין ולסדר לעצמם המון המון צ'ופרים, של חרדים שמעולם לא הכירו בעקרון של שיויון, לא רק לאלה שכן מתגייסים או לא מתגייסים, גם לנשים, גם ללא סטרייטים, גם למי שלא יהודים. לבין אלה שרוצים לעשות ביהודה ושומרון ככל העולה על רוחם בלי בית משפט שיעצור אותם"
+גולדקנופ: נחרד מרמת השיח אליה הדרדרנו
14:41 13/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+עשרות אלפי מתנגדי הרפורמה מפגינים מול הכנסת
14:22 13/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה לפיד נאם בהפגנה: אתם לא נמצאים שם רק כדי לשלם מיסים, לשלוח את ילדיהם לצבא ולהיות נתינים  ▪  גנץ: לא תהיה פשרה או משא-ומתן מבלי שהרפורמה המשפטית תופסק
ההפגנה נגד הרפורמה [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
+האמת הפשוטה
12:19 13/02/23  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
המדהים בכל הסיפור העגום הזה הוא שאין בפי המפסידים כל טיעון ענייני  ▪  בשבועות האחרונים אנו עדים לדמגוגיה חסרת שחר וריקה מתוכן
בפניקה [צילום: אריק מרמון/פלאש 90]
+הוגברה האבטחה סביב ח"כ שמחה רוטמן
12:13 13/02/23  |  עידן יוסף
הוגברה האבטחה סביב ח"כ שמחה רוטמן - רמת האבטחה עלתה ל-3. רכב של משמר הכנסת הסיע אותו הבוקר מביתו לכנסת ובדיון בוועדה יש מאחוריו מאבטח (ynet).
+המחאה נגד הרפורמה: הפגנות בת"א ומול הכנסת
11:54 13/02/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אלפים בדרכם להפגנה נגד המהפכה המשפטית מול הכנסת  ▪  עומסים כבידם נרשמו בתחנות הרכבת באזור המרכז  ▪  הפגנות גם בתל אביב ובמקומות נוספים ברחבי הארץ
עומסים כבדים ברכבות במרכז [צילום: אריק מרמון/פלאש 90]
+לכל אלו השועטים קדימה
11:51 13/02/23  |  אורנה מרקוס ב-צבי   |   לרשימה המלאה
שיעצרו רגע וייזכרו בסבא שלהם, או של מישהו אחר, שהצליח להינצל מהתופת הנאצית, חבול בגופו ובנפשו, אך כעוף החול בנה משפחה חדשה, וחברה חדשה, וצבא חזק, ומדינה יהודית עצמאית
שיערצרו רגע [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חולדאי רומז לכך שיהיה צורך בשפיכת דם
11:50 13/02/23  |  עידן יוסף
ראש עיריית ת"א יפו, רון חולדאי: ״מדינות דיקטטוריות חוזרות להיות דמוקרטיות רק בשפיכות דמים״. בעיריית ת"א דיווחו כי רק 50% מהתלמידים הגיעו היום ללימודים (חדשות 12).
+אסטרטגיה או איוולת
11:31 13/02/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
סחרור העלאת חוקים חלקם בלתי הגיוניים, הזויים, מוזרים, מעידה על אחת מהשתיים, או שאין מנהיג לממשלה זו, או, שיכרון הכוח, ומניע הנקם הוא המדריך את המחוקקים המייצרים הצעות מיותרות הנזרקות למחסן הגרוטאות של ההיסטוריה עוד טרם שעלו על שולחן הדיו
בן-גביר. שכרון הכוח [צילום: אורן בן-חקון/פלאש 90]
+ח"כ אדלשטיין: זה לא משחק סכום אפס והמטרה היא שינוי נחוץ במערכת המשפט
11:22 13/02/23  |  מירב ארד
יו"ר ועדת חו"ב, ח"כ יולי אדלשטיין על סערת הרפרומה במערכת המשפט: "השינויים במערכת המשפט הם בנפשנו, ועל מנת לבצעם - אנו חייבים להתחיל בהידברות באופן מיידי. זה לא משחק סכום אפס והמטרה היא שינוי עמוק ונחוץ במערכת המשפט. למעט ניצים קיצוניים, כולם מבינים את חשיבות העניין ולכן אין שום סיבה להתבצר בעמדות, כשאפשר וצריך לעשות זאת יחד, לטובת כל עם ישראל."
+סמוטריץ': האופוזיציה מוכיחה שאין פניה להידברות אלא לכוחנות אלימה
11:18 13/02/23  |  מירב ארד
שר האוצר בצלאל סומטריץ' הגיב (יום ב') על המהומה שפרצה במהלך הדיון בוועדת חוקה: "הידברות היא חשובה ואנחנו נעשה הכל כדי לקדם אותה. אבל למרבה הצער האופוזיציה מוכיחה שוב ושוב שאין פניה להידברות אלא לכוחנות אלימה ולא מקובלת. אני מבקש לחזק את חברי יו"ר וועדת החוקה שמחה רוטמן שלא נכנע לאלימות ומנהל את דיוני הוועדה במקצועיות ובענייניות."
+עולים לרגל
10:46 13/02/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אני מקווה שכאשר נעמוד שם מול מכונת הרעל והרשע והזדון והדיכוי הפנימי נוכל לומר לה, לירושלים, "שאי סביב עינייך וראי - כולם נקבצו באו לך"
מכל המגזרים [צילום: שיר תורם/פלאש 90]
+איפה אתם
10:15 13/02/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
איפה מאות אלפי המפגינים של "הרוב" אשר בשמו ממשלה זאת מנסה להרוס ולהחריב את אשר עמלנו והשגנו במשך מאה שנה
רוב בולט של העם [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+ועדה מייעצת
10:09 13/02/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
שלושה חודשים הם פרק זמן מספק על-מנת שנשיאת בית המשפט העליון תבוא עם הצעה נגדית מפורטת להצעות הממשלה והכנסת  ▪  לצורך כך על הנשיאה ליזום הקמה על אתר ועדה מייעצת אשר תגבש הצעה נגדית להצעה הקיימת  ▪  רק מעש ממשי קצוב בזמן (שלושה חודשים במקום הצעתו המצחיקה של הנשיא, שבועיים) יאזן בין האינטרסים ויביא פתרון ראוי
חיות. חובה לוותר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+כן לרפורמה, כן להידברות
09:23 13/02/23  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
במהלך הגירוש הדורסני, חבריי ואני, חברי הנהלת חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי, נעצרנו בדרום הארץ והובלנו לכלא  ▪  לא ניתן לנו הסבר או מסמך כלשהו לגבי מעצרנו ו/או לגבי שחרורנו מהמעצר  ▪  הגירוש קידש את האמצעים
לילה במעצר [צילום: אלישע האס]
+אושר לקריאה ראשונה חוק יסוד: השפיטה

09:20 13/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
9 ח"כים תמכו לעומת 7 שהתנגדו  ▪  חברי האופוזיציה שרו "אין לי ארץ אחרת" ודפקו על השולחנות. בהמשך ח"כים טיפסו על השולחן וקמו לעבר יו"ר הוועדה ואף נשכבו על הרצפה  ▪  יו"ר ועדת החוקה אמר שהשליטה על ההצבעה בקריאה ראשונה על הרפורמה אינה בידיו  ▪  יו"ר הוועדה ברך על יוזמת הפשרה של הנשיא וטען כי "הפערים קיימים אך לא גדולים"
מהומה וכאוס בוועדה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אויבינו אינם מבחינים בין ימניים לשמאלניים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
שלוש פעמים בשנה עלו אבותינו אל הר-הבית שבירושלים - בפסח, בשבועות ובסוכות - ומחר נוספה להן הרביעית, להגנת הרוח הדמוקרטית המצויה בליבת היהדות והוסתרה בידי בני החושך. אנו עולים מחר באהבה גדולה לעיר הנצח שהיא לעולם "ירושלים של זהב", אבל בימים אלה כשהממשלה פתחה באש על מדינת ישראל היא בבחינת "ירושלים שאיננה עוד". אנו רוצים להחזיר לה את עטרתה, את כבודה, את קדושתה, את "נכון יהיה הר-הבית בראש ההרים ונהרו אליו גויים רבים" ללימוד ולחסד ולרחמים.
13/02/2023  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
זאת הפעם השלישית מאז קום המדינה לפני קרוב ל-75 שנה שהעם, ברובו, אמר את דברו. בפעם הראשונה זה היה במלחמת העצמאות. דוד בן-גוריון אכן הכריז על עצמאות אבל היה זה העם שלחם עליה בכול נפשו ומאודו. בפעם השנייה שהעם אמר את דברו היה בעקבות מלחמת יום הכיפורים, בשל השבר באמון בהנהגה, ואילץ את הממשלה בראשות גולדה מאיר לפרוש. בפעם השלישית שהעם, ברובו, ללא צל של ספק, אומר את דברו - זה בימינו לנוכח הגזרות שממשלת זדון, על כל שלוחותיה, על דובריה ושותקייה, מתכוונת להנחית חורבן על המדינה היהודית ופגיעה אנושה בעם היהודי.
13/02/2023  |  צבי גיל  |   יומני בלוגרים
בסמכות נשיאת בית המשפט העליון להקים ועדות מייעצות. לא ראיתי סמכות מפורשת כזו בחוק, אך מה זה משנה, ממילא אנו חיים כיום על-יד החוק ולא על-פי החוק, אז טרם נעשה סדר בואו נעבור עוד עבירונת קטנה. ומהיכן אני מסיק שנשיאת בית המשפט סבורה שהיא מוסמכת לכנס ועדות מייעצות? כי היא מינתה לפחות אחת כזו שנועדה לייעץ בדרכי הסיווג והמיון של שופטי שלום.
בכל פעם שבה השלטון עובר משמאל לימין, למרות שהימין מעולם לא שלט באמת, נשמעות זעקות שבר מצד המחנה המפסיד, בטענה כאילו קץ הדמוקרטיה הגיע. ואז מתחיל מסע הפחדה: להחליף את העם, מלחמה בפתח, ניתוק בינלאומי בפתח, משבר כלכלי בפתח. אבל העם, הבריא יותר מן האנרכיסטים - עריצות המיעוט - לא התחלף. במקום מלחמה, מנחם בגין הביא שלום; במקום ניתוק בינלאומי, יצחק שמיר העלה ארצה כמיליון עולים ששינו לטובה, לבלי הכר את פני המדינה, כלכלתה ותרבותה; במקום משבר כלכלי בנימין נתניהו הביא פריחה ושגשוג. אבל, השמאל אינו מתבלבל, וממשיך להפחיד ולהסית.
13/02/2023  |  רון בריימן  |   יומני בלוגרים
ועדת החוקה אישרה (יום ב', 13.2.23) לקריאה ראשונה את הצ"ח בתי המשפט (הוראות לעניין הוועדה לבחירת שופטים)- המשלימה את חוק יסוד: השפיטה. 9 ח"כים תמכו: היו"ר ח"כ שמחה רוטמן והח"כים טלי גוטליב, חנוך מילביצקי, משה סעדה, אריאל קלנר, ארז מלול, יוני מישרקי (ש"ס), יצחק פינדרוס, יצחק קרויזר. 7 ח"כים התנגדו: קארין אלהרר, יואב סגלוביץ', וליד אל הואשלה, מתן כהנא, יוליה מלינובסקי, עופר כסיף, גלעד קריב.
13/02/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il