|   15:07:40
  יעקב אחימאיר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
"סרטן בלב האומה" [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]

הריקוד על ההתנחלויות

מעולם לא עוצבה אסטרטגיה לגבי עתיד יהודה ושומרון. ועתה בולטת שתיקה רועמת - ומעצבנת - באשר לזהות השלטון שיוצנח בעתיד על הרצועה
31/01/2024  |   יעקב אחימאיר   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

אצלינו במדיניות ובתקשורת מבולבלים: לאחר הכינוס למען התישבות יהודית ברצועת עזה, נפתחו הברזים, מהם זרמו גלי ביקורת ולעג כלפי התישבות כזאת, רובם חריפים ותוקפנים. למען האמת, המראות מאותו כינוס היוו חגיגה לצלמי העיתונות. התוצאה: צילומים של משתתפי הכינוס רוקדים בשילוב ידיים עם השר בן-גביר. אילו השר היה עסוק ונעדר מאותו אירוע, לא היה נגרע גרם אחד מהתלהבות הרוקדים, למרות שביצועיהם לא מזכירים את להקת בת-שבע. הלעג בתקשורת היה מלבלב בכל מקרה.

אך לתשומת לב: נרשמו ובלטו נימוקים שאין לבטלם נגד חלומות ההתישבות של יהודים ברצועה. אם תרצו, הרוקדים והחולמים הם בבחינת צאצאים רעיוניים של חברי 'גוש אמונים'. גם הם ספגו גידופים מרוב התקשורת. תשאלו את דניאלה ווייס. יצחק רבין המנוח כינה אותם 'פרופלורים', ואפילו 'סרטן בלב האומה' כפי שכתב בספרו האוטוביוגרפי. והימין של ימים אלה מבולבל: הרי כתריסר שרים וח"כים נכחו בכינוס למען יישוב יהודי ברצועה ולמען טרנספר של ערביי הרצועה.

בנימה חריפה ביותר מתח ביקורת על הכינוס בן דרור ימיני במאמרו בידיעות אחרונות. אך בעמוד שלפניו בודאי נתקל וקרא כותרת: "התישבות צודקת, לא חכמה". כותב מאמר זה הוא פרופ' רון שפירא, משפטן, רקטור המרכז האקדמי פרס. פרופ' שפירא קובע כי התיישבות ברצועת עזה צודקת מבחינה משפטית אך לא חכמה. כן, בימים רחוקים היה זה שמעון פרס המנוח שנטע עץ באדמת הישוב עופרה. ובכלל, אפשר לתאר כך את המהפך הרעיוני, את הבילבול המתמשך, הנוכח בימי כל הממשלות מאז 1967, מלחמת ששת הימים.

מנחם בגין הבטיח כי "יהיו עוד הרבה אלוני ממרא", זו הבטחה שהשמיע בסיורו הראשון כראש ממשלה ביהודה ושומרון. יום-יומיים לפני הצהרה זו הבטיח להחיל את חוק ישראל בתחומים שמעבר ל'קו הירוק'. הבטחה שלא קיים. מי שלא היה מבולבל אלא עקבי הוא יצחק שמיר המנוח. ומנגד, בסיור שערך יצחק רבין המנוח בעיר ימית (ימית, זוכרים?) ובסגנון שונה, הבטיח את קיומה של ימית לעתיד לבוא. אבל במועד אחר כינה, כאמור, את חסידי ההתנחלויות "פרופלורים", "מבולבלים" בלשון פשוטה. אבל ימית אכן נהרסה עקב הסכם השלום עם מצרים. ובשומרון נוסדה ופורחת עיר - אריאל, ולצידה אוניברסיטה.

סיכומה של היסטוריה זו: לפנינו רק מסכת של בילבול מתמשך כי מעולם לא עוצבה אסטרטגיה לגבי עתיד יהודה ושומרון. ועתה בולטת שתיקה רועמת - ומעצבנת - באשר לזהות השלטון שיוצנח בעתיד על הרצועה. אגף השמאל והמרכז מתנגד, ברובו הגדול, ליישוב יהודים ברצועה. בימין החילוני והחרדים - מחייבים, אך שם יצייתו לבנימין נתניהו. איך נאמר: מבולבלים? גם אנחנו.

תאריך:  31/01/2024   |   עודכן:  31/01/2024
יעקב אחימאיר
+ארדואן מעוניין לבקר ברפיח
20:59 31/01/24  |  עידן יוסף
דיווח בטורקיה: ברקע המלחמה בעזה - ארדואן מעוניין לבקר ברפיח, אך העניין טרם אושר עם המארחים במצרים.
+אזעקות בשלומי; צה״ל תקף מטרות תשתיות טרור ומבנים צבאיים של חיזבאללה
20:57 31/01/24  |  עידן יוסף
שני שיגורים כושלים נפלו בשטח לבנון. מטוסי קרב תקפו תשתיות טרור ומבנים צבאיים ששימשו את ארגון חיזבאללה בכפרים עיתא א-שעב, בית ליף ובליידא שבדרום לבנון.

בנוסף זוהו מוקדם יותר היום מספר שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב מטולה, צה״ל תקף את מקורות הירי.
+דרום אפריקה: מדינות חייבות להפסיק לממן את הצבא הישראלי
20:41 31/01/24  |  עידן יוסף
שר החוץ של דרום אפריקה אמר כי על פי החלטת בית הדין הבינלאומי לצדק, כל המדינות מחויבות להפסיק לממן ולהקל על הפעולות הצבאיות של המשטר הציוני בעזה.
+חמאס דורש את שחרור כל מחבלי הנוח'בה
20:32 31/01/24  |  עידן יוסף
חמאס דורש מישראל לשחרר את כל מחבלי יחידת העלית שלו, הנוח׳בה, שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר, כחלק מעסקת שחרור החטופים שמתגבשת. גורמים המעורבים במו״מ אמרו כי הדרישה עלתה כבר במהלך הפסגה בפריז מצד קטר ומצרים, ושוב במהלך שיחות שהתקיימו בין המתווכים בימים שלאחר הפסגה, כולל היום. בישראל מתקיימים דיונים על הדרישה הזאת של חמאס - וטרם התקבלה החלטה (כאן חדשות).

ההערכה בישראל היא כי גם לאחר אור ירוק מחמאס יקח בין 7 ל-10 ימים עד להגעה לעסקה (חדשות 13). בכיר חמאס בחו"ל עלי ברכה אמר הערב לערוץ אל-מיאדין הלבנוני: "אנחנו כעת לומדים את ההצעות שקיבלנו בפסגת פריז. נתייעץ עם בני בריתנו, חברינו ופלגים נוספים בהתנגדות. בתוך כמה ימים, פחות משבוע, נקבל החלטה".
+תיעוד חדש: כך מאתרים הרחפנים מחבלים המיועדים לחיסול
20:08 31/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השמדת מאות פירי מנהרות ותשתיות אויב, איתור מחבלים באמצעות רחפני תקיפה וחיסולם מהאוויר  ▪  לוחמי יחידת האיסוף 414 נלחמים בלב ח'אן יונס
מחבלים רגע לפני חיסולם [צילום: דובר צה''ל]
+הליכוד: לפיד דוחף סיום המלחמה ללא ניצחון
19:13 31/01/24  |  עידן יוסף
הליכוד פרסם הודעה נגד יו"ר יש עתיד: "יאיר לפיד דוחף לסיום מיידי של המלחמה בלי ניצחון מוחלט - לא נסכים לכך".

מיש עתיד נמסר בתגובה: "לפיד דוחף להצלת החטופים והחזרתם הביתה ולא להצלת נתניהו ושותפיו הקיצוניים. הליכוד כהרגלו התבלבל – ניצחון מוחלט זה להחזיר את החטופים אחרי מחדל היסטורי".
+הותר לפרסום שמו של קצין צה"ל שנפל ברצועה
18:33 31/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רס"ן (מיל') יצהר הופמן מאשחר היה מפקד פלגה ביחידת שלדג, ונפל בקרב בצפון רצועת עזה  ▪  הוא נפצע ברגלו מירי אבל התעקש לחזור לשדה המערכה  ▪  מתחילת התמרון הקרקעי נפלו 225 חללי צה"ל
יצהר הופמן. מהקצינים הנועזים בשלדג [צילום: פייסבוק]
+נתניהו דחה בקשה להגדיר את השבת החטופים כמשימה הראשונה במעלה
17:48 31/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הבטיח לנציגי משפחות החטופים כי המאמץ לשחרורם במסגרת עסקה נמשך, ושהשמירה על דיסקרטיות משפיעה על סיכויי ההצלחה  ▪  כשהתבקש לקדם עסקה במחיר פירוק הממשלה, הסביר שהשיקולים הם רק ביטחון ישראל והשגת יעדי המלחמה  ▪  נתניהו הבהיר שלא תהיה עסקה בכל מחיר או על חשבון מטרות אחרות
נתניהו. רק עסקה בשלבים [צילום: תומר אפלבאום/פול פלאש 90]
+הוארכו התקנות למעצר חשודים במתקפת ה-7.10 ובפעולות המלחמה
17:17 31/01/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון ולהארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (הארכת מעצר לחשוד בעבירת ביטחון), התשפ"ד-2024. 10 חברי כנסת תמכו לעומת 5 שהתנגדו.

מוצע בה לתקן ולהאריך את תוקפן של התקנות המאפשרות את הארכת מעצרם של העצורים בשל פעולות האיבה שהתרחשו בין יום 7.10.2023 עד ליום 13.10.2023 ושל מי שנעצר במסגרת פעולות המלחמה בעזה, לתקופות מעצר של 45 יום מעת לעת. עוד מוצע כי בית המשפט יוכל לקצר את התקופה מטעמים מיוחדים שיירשמו. ההארכה המוצעת של התקנות לשעת חירום היא עד ליום 20.3.2024.
+צה"ל תקף מבנים צבאיים ועמדות שיגור של חיזבאללה
16:46 31/01/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כמה מבנים צבאיים במתחם של חיזבאללה בכפר רשף שבדרום לבנון. כמו כן, צה"ל ביצע ירי ארטילרי לעבר האזורים עלמא א-שעב ועיתרון שבדרום לבנון. לפי הצבא, כמה שיגורים זוהו לעבר מרחב יפתח, יערה וחניתה. אין נפגעים בתקרית. בתגובה לשיגורים תקף הצבא את מקורות הירי בשטח לבנון.
+רימון הושלך מחוץ לשגרירות ישראל בשטוקהולם
16:45 31/01/24  |  עידן יוסף
משטרת שטוקהולם אישרה כי רימון הושלך אל שגרירות ישראל. מדובר במתחם רחב סביב המבנה עצמו. שגריר ישראל בשבדיה זיו נבו קולמן אישר את הודעת המשטרה כי אותר "חפץ חשוד מסוכן" ליד שגרירות ישראל. "היום היינו נתונים לניסיון פיגוע נגד שגרירות ישראל בשטוקהולם ועובדיה. אנו מודים לרשויות השבדיות על תגובתן המהירה. לא ניבהל מהטרור", דבריו.
+טיל נ"ט פגע פגיעה ישירה בבית במטולה
16:42 31/01/24  |  עידן יוסף
בית במטולה עולה באש לאחר שנפגע מטילי נ"ט ששיגר חיזבאללה.
+עתירה נגד הכרזת מעבר כרם שלום כשטח צבאי סגור
15:08 31/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

+פעילי חמאס ניסו להפוך ישראלים תמימים לשליחיהם
14:51 31/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
השב"כ: פרופילים מזויפים גייסו ישראלים לביצוע שליחויות תמורת תשלום, כאשר הכוונה הייתה להשתמש בהם להעברת אמצעי לחימה ואף לביצוע פיגועים
התכתבות בפרופיל שהפעיל חמאס [צילום: שב"כ]
+הים אכן אדום
14:35 31/01/24  |  זלמן שובל   |   לרשימה המלאה
ים סוף איננו דרך ללא מוצא ותעלת סואץ בקצהו הצפוני היא המעבר העיקרי לסחורות מהמזרח הרחוק לאירופה ולמקומות אחרים
"על הקצה" [צילום: עיימן ערף/AP]
+שתי פנים ל"יום שאחרי"
14:32 31/01/24  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
השמאל חופר שוב ושוב על "היום שאחרי", אך כאשר הימין מרים את הכפפה, ומדבר על היום שאחרי, השמאל זועק מרה על פילוג והסתה  ▪  צביעות פשוט צביעות
צביעות [צילום: איתי רון/פלאש 90]
+בנק ישראל: המלחמה לא פגעה ביציבות הפיננסית; הסיכון עלה רק ברמת המקרו
14:31 31/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כלכלני הבנק מתריעים: ככל שמשך המלחמה, היקפה והשלכותיה השליליות על הכלכלה יתעצמו, למערכת הפיננסית צפויים אתגרים נוספים  ▪  נכון לעכשיו אין פגיעה ביציבות של משקי הבית, לעומת עלייה בסיכון בענף הנדל"ן
בזכות הרגולציה, צעדי המנע והסיוע [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+מטעני חבלה הוסלקו בשקים של אונר"א בח'אן יונס
13:29 31/01/24  |  
לוחמי הצוות הקרבי של חטיבה 7 פשטו על מוצב לייצור אמצעי לחימה של הג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני במערב ח'אן יונס. דובר צה"ל מסר (31.1.24), כי הלוחמים איתרו והשמידו מחרטה לייצור רקטות בה היו רקטות ארוכות טווח, טילי נ"ט, מוקשים ומטעני חבלה שהוסלקו בתוך שקי אונר"א.
+מעבר ניצנה - שטח צבאי סגור בשל חסימת המשאיות
13:26 31/01/24  |  
אלוף פיקוד דרום, ירון פינקלמן, הכריז (31.1.24) על מעבר ניצנה - המוליך לרצועת עזה - כשטח צבאי סגור. זאת, לאחר הכרזה דומה על מעבר כרם שלום. ההכרזות באו לאחר שמשפחות של חטופים שיבשו את מעבר משאיות הסיוע לרצועת עזה. גם היום נעשו נסיונות לשבש את המעבר בכרם שלום ו-18 מפגינים עוכבו בידי המשטרה.
+רוקדים על הדם
12:00 31/01/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לצערי, המתדיינים בצד הערבי מקשיבים ברוב קשב לכל מילה ולכל צליל הבוקעים מהמקהלה ולהקות הריקודים המקדמים יוזמות לטיהור אתני וחידוש ההתנחלויות ברצועת עזה
[צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+צה"ל תקף תשתית צבאית של המשטר הסורי
11:57 31/01/24  |  
דובר צה"ל עדכן (31.1.24), כי מטוסי קרב תקפו הלילה תשתית צבאית של המשטר הסורי באזור העיר דרעא שבדרום סוריה, בתגובה לשיגורים אמש לעבר דרום הגולן. הבוקר זוהו שיגורים משטח לבנון שנפלו בשטחים פתוחים סמוך למנרה ולכפר יובל; אין נפגעים. צה"ל ביצע לפני זמן קצר ירי ארטילרי לעבר כמה אזורים בדרום לבנון.
+חברה לעבודות חשמל מבקשת הקפאת הליכים בשל המלחמה
11:52 31/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מ.א.ר הנדסת חשמל מדווחת על חובות של 18 מיליון שקל וטוענת שנקלעה למצוקה תזרימית בשל החלטה רוחבית של הבנקים לצמצם את האשראי לענף הבנייה
+עתירה: משרד התקשורת מתעלם מנסיבות המלחמה במכרז סיבים
11:51 31/01/24  |  איתמר לוין, יצחק דנון   |   לרשימה המלאה
חברת נורקום טוענת שהמשרד אינו מוכן להאריך את המועד לפריסת סיבים אופטיים ביישובים הערביים, למרות שהמלחמה פוגעת בעבודות  ▪  העתירה הוגשה גם נגד קרעי - בידי משרדו של דוד שמרון
רהט. לא ניתן היה לבצע עבודות [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
+דינו נחרץ
11:35 31/01/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ועדת חקירה ממלכתית? רוב מכריע בעד ומשליך אל ירכתי ההיסטוריה את הבדיקה שעורך מבקר המדינה מתניהו לטובת נתניהו
נתניהו. בריכה פוליטית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הרהורים בעת מצוקה (21)
10:59 31/01/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
סחר-מכר מביש מתנהל על גבם של החטופים  ▪  חמאס מציב תנאי אחר תנאי  ▪  ארגון הטרור אינו מעוניין באנשיו, הוא מעוניין בעינוי אנשינו  ▪  אין לקנא בבנימין נתניהו על ההחלטה הגורלית שיצטרך לקבל לבסוף, החלטת חייו
טילים על גוש דן [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+וושינגטון פוסט: המו"מ על עסקת חטופים מצוי בשלב מוקדם יחסית
10:35 31/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
העיתון מוסר שישראל לוחצת לשחרר פחות מחבלים שביצעו עבירות פחות חמורות  ▪  ראש ממשלת קטר: מדובר בשלב זה בשחרור נשים ומבוגרים; לא נקבעו מספרי המשוחררים משני הצדדים
חמאס דורש 100 אסירים כנגד כל חטוף [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+על קונספציה ואחריות הימין
09:54 31/01/24  |  טל בן-יעקב   |   לרשימה המלאה
היום ברור כבר לכולם שהימין הביביסטי הכושל התנהל בחולשה רפה אל מול הטרור במשך זמן של כחצי דור  ▪  זאת, להבדיל מהמרכז-שמאל
נתניהו. מספיק זמן [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+ההסתדרות נגד שינויים בנוהלי העבודה בשירות התעסוקה
08:49 31/01/24  |  יצחק דנון   |   לרשימה המלאה
טוענת ששינויים שנועדו להקל על המובטלים בשל המלחמה, מהווים הפרה של ההסכמים הקיבוציים  ▪  טוענת גם להפרטה בפועל של חלק מהשירותים
שעות קבלת הקהל הוארכו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+שלושה לוחמי מילואים נהרגו ברצועת עזה; לוחם משטרה נהרג ב-7 באוקטובר
07:55 31/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רס"ן (מיל') נצר שמחי מחטיבת שריון 14 נהרג בצפון הרצועה  ▪  סרן (מיל') גבריאל שני ורס"ב (מיל') יובל ניר מחטיבת הצנחנים 646 נהרגו בדרום הרצועה  ▪  רס"ל רן גואילי נהרג ביישוב עלומים וגופתו מוחזקת בידי חמאס
גבריאל שני ז"ל, יובל ניר ז"ל, נצר שמחי ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
+הזיהומים בדרך: מחסור של עשרות אלפי עובדים בענף הניקיון
02:07 31/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בבתי החולים מזהירים כי מחסור בניקיון עלול להוביל להגברת הזיהומים ולמקרי מוות  ▪  שירות התעסוקה: בענף הניקיון מספר דורשי העבודה הרשומים עומד על 30,250  ▪  35% מעובדי הניקיון בישראל הם גברים ו-65% הן נשים  ▪  17.8% מכלל עובדי ענף הניקיון הם בני 65 ומעלה  ▪  יו"ר הוועדה לעובדים זרים: "צריך להעדיף העסקה של עובדים ישראלים על פני הבאת זרים"
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+משרד השיכון: הרחבת הסיוע לנפגעי ה-7.10 תהיה על חשבון זכאי דיור ציבורי
00:46 31/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים דנה בסיוע לדיירי דיור ציבורי שבן משפחה שלהם נהרג, נחטף או נעדר במתקפת שבעה באוקטובר  ▪  יו"ר הוועדה מבקש להרחיב תחולה על כל מי שבן משפחתו נהרג בכל תקופת המלחמה, ובאופוזיציה מציעים להרחיב לכל נפגעי המלחמות ופעולות האיבה - בביטוח הלאומי לא שוללים
אילוסטרציה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הריקוד על ההתנחלויות
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הירונימוס
31/01/24 15:44
2
יעקב אחימאיר
1/02/24 09:34
 
הירונימוס
1/02/24 16:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
שלושה לוחמים במילואים נהרגו (30.1.24) בקרבות ברצועת עזה - מסר (31.1.24) דובר צה"ל. בכך מגיע מספר חללי צה"ל מאז 7 באוקטובר ל-560, מתוכם 223 מאז תחילת התמרון הקרקעי. במקביל מסרה המשטרה, כי לוחם יס"מ נהרג ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בידי חמאס.
31/01/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
הוועדה המיוחדת לעובדים זרים התכנסה דנה (30.1.24) בנושא בחינת העסקת עובדים זרים בענף הניקיון ובפרט במוסדות מערכת הבריאות. לפי נתוני שירות התעסוקה הישראלי, בענף הניקיון, מספר דורשי העבודה הרשומים עומד על 30,250, מתוכם 8,210 נמצאים בחל"ת. נכון ליום 29.1.24, מספר הדרושים שהתבקשו משירות התעסוקה על-ידי מעסיקים שונים בענף הניקיון עמד על 1,791.
31/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הפנים החלה (30.1.24) לדון בהצעת חוק זכויות הדייר בדיור הציבורי (הוראת שעה- חרבות ברזל) (דייר ממשיך מיוחד), התשפ"ד-2024. מטרת הצעת החוק שגיבשה הממשלה היא לאפשר לבן משפחה של מי שנהרג כתוצאה מפעולות האיבה או המלחמה שאירעו בשבעה ושמונה באוקטובר 2023, או של מי שנקבע כחטוף או כנעדר בשל אותם אירועים, זכאות בתנאים מסוימים להמשיך ולהתגורר בדיור ציבורי. הזכאות, לפי הצעת החוק, תינתן לבן משפחה כאמור שהוא קרוב משפחה והתגורר עם מי שזכאי לדיור ציבורי, והזכאי נפטר או עבר להתגורר במוסד סיעודי. לפי המוצע הזכאות להמשיך ולגור בדירה הציבורית תינתן לכל היותר למשך שש שנים, בהתאם לכללים שייקבעו ע"י משרד השיכון ובשים לב למצבו הסוציאלי, הכלכלי או הרפואי של המבקש. הצעת החוק נועדה להקל על בני משפחה שנפגעו מאירועי מתקפת הטרור, ולאפשר להם תקופת התארגנות והתאוששות בלא חשש מאובדן מקום מגורים בתקופה מורכבת זו.
31/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
המשטרה: מעל 1000 שוטרים משתתפים בחקירה של חרבות ברזל ונגבו לפחות 2,800 עדויות של ניצולים, בני משפחה וקורבנות. בנוגע למסיבה בנובה נגבו מעל 500 עדויות וטרם הסתיימה גביית העדויות
30/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
העיתון אל-ערבי אל-ג'דיד הפרו-קטרי דיווח מפי מקורות מצריים כי יש צפי להגעה להסכם הפסקת אש וחילופי שבויים בין ישראל לחמאס בתחילת השבוע הבא. לפי הדיווח, הדבר תלוי במספר ניסוחים ופרטים הקשורים לשלבי ההסכם שנידונו בפסגה בפריז.
30/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il