|   15:07:40
  איתן קלינסקי  
משורר ומורה לתנ"ך
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
יובל נח הררי [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

תודה לפרופ' יובל נח הררי

מצער אותי לקרוא במאמרו של יובל נח הררי, שהושגה מטרת החמאס לטווח ארוך לזרוע זרעי שנאה במוחות של מיליונים בארצות ערב כדי למנוע נורמליזציה בין ישראל לעולם הערבי
03/04/2024  |   איתן קלינסקי   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

כבש אותי מאמרו של פרופ' יובל נוח הררי בעיתון ידיעות אחרונות מ-15 באוקטובר. אני מוצא לנכון לפתוח באמירת תודה לאומץ ליבו של היסטוריון מוערך בעל שם עולמי להתריס בפנינו את האמת הכאובה, שמטרות החמאס הרצחני והאכזרי הן ברורות, ולמרבה הכאב, חלקן כבר הושגו, וכלשונו "ואילו בישראל המטרות הן מעורפלות עד לא קיימות".

אודה, שדמעתי עת קראתי את המאמר פעם שנייה ואף בשלישית, כשלנגד עיני מוצגת תמונה כואבת, שכל מה שמאפיין אותנו זו הליכה ללא אופק מדיני. ומה שמכאיב הוא לקרוא את המילים הבאות - "החמאס ינצח אותנו". הווה אומר ערעור על נדבכי הקיומיות של הבית הלאומי השלישי, שבנה עם ישראל בדם וביזע מסוף המאה ה-19 ועד היום.

פרופ' יובל נח הררי מתייחס לעובדה היסטורית, שהעדר אופק מדיני הביא לכך, שארה"ב הגדולה אומנם ניצחה בכל הקרבות בעירק, אבל המלחמה הסתיימה בתבוסה פוליטית מוחצת לארה"ב "ובהפיכת אירן לבעלת הברית החזקה של עירק ולמדינה החזקה ביותר במזרח התיכון".

מכאן עובר פרופ' הררי למלחמה שלנו פה בישראל כיום. יש לנו הצלחות צבאיות כאלו ואחרות, אבל במישוריות המדינית ידו של החמאס היא על העליונה. טרם 7 באוקטובר התקרבנו לשלום עם סעודיה, שלדבריו "היה מנרמל את היחסים ביו ישראל לעולם הערבי ומשנה את מעמדה של ישראל בעולם. חמאס עצר את זה".

מצער אותי לקרוא במאמרו של יובל נח הררי, שהושגה מטרת החמאס לטווח ארוך לזרוע זרעי שנאה במוחות של מיליונים בארצות ערב כדי למנוע נורמליזציה בין ישראל לעולם הערבי וכך הוא כותב: "חמאס תכנן לבצע ודאג לצלם ולתעד את הזוועות כדי להסב לישראלים כאב רב ככל האפשר" ואת המטרה הזו הוא השיג כמו שהשיג את המטרה אותה תכנן, שישראל "תגיב על הטבח בכוח אדיר, שיגרום גם לפלשתינים כאב עצום... התקפת ישראל תהיה כמו המבול התנ"כי שהחריב את האנושות".

אני חושש מהתוכנית של החמאס, שהתקפת הפתע שלו וצעדי הנגד של ישראל יבעירו גם את הגדה המערבית ויביאו להתקוממות פלשתינים אזרחי מדינת ישראל, ויגררו למלחמה גם את חיזבאלה, אירן וכוחות נוספים, ובסוגיה זו אני קורא בכאב רב את מה שכותב פרופ' יובל נח הררי: "שיחד ינחיתו על ישראל מכה שתזעזע ואולי אף תכריע את ישראל, זה המבול אליו חמאס מייחל".

מצער, שהחמאס הצליח במישוריות המדינית בכל הנוגע למניעת הסכם ישראלי-סעודי וכלשון פרופ' יובל נח הררי: "בכל הנוגע למניעת הסכם שלום ישראלי סעודי ולהרס כל סיכוי לשלום עתידי ונורמליזציה בין יהודים לערבים - החמאס קרוב מאוד לניצחון".

אני טוען, שלישראל יש זכות מלאה להגן על עצמה מפני אנשי החמאס המתנכלים לקיומה, כך שמדינת ישראל מנהלת מלחמה צודקת נגד החמאס הרצחני. אך כואב לי לקרוא במאמר מה שכבר ידוע לי: "שחלק מחברי הממשלה שבויים בחזונות תנ"כיים משלהם ובחלומות על נקמה אלוהית". זו מכשלה גדולה לישראל במישוריות הצבאית וגם במישוריות המדינית.

ישראל נושאת את הפצע משנת 1948, שמאות אלפי יהודים גורשו מארצות ערב וכל רכושם נלקח מהם. הפלשתינים נושאים את הפצע של בתיהם מהם הם ברחו באותה שנה והועברו לרשות יהודים, על כך כותב פרופ' יובל נח הררי: "פצע רודף פצע במעגל דמים שנראה אינסופי, אבל אנחנו לא חייבים להמשיך במעגל זה עד אין קץ".

כואב לי לקרוא את הקטע, המסיים של המאמר, בו כותב פרופ' יובל נח הררי: "...אם ישראל תצליח לפרק את החמאס מנשקו ברמה הצבאית, אבל תיוותר ללא אופק מדיני, הרי שהחמאס ניצח אותנו".

תאריך:  03/04/2024   |   עודכן:  03/04/2024
איתן קלינסקי
+ר"מ קטר נגד נתניהו: "הרפתקן שמסכן את גורל האזור לטובתו האישית"
19:13 03/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המנהיג הקטרי הגיב לביקורות של נתניהו על המתווכות במשא-ומתן לעסקת חטופים שלדבריו "תקועה באותה נקודה"  ▪  הביע את התנגדותו הנחרצת לגבי פעילות צה"ל ברפיח: "לא יכול להתבצע ללא רצח עם רציני" והאשים את ישראל בפגיעה מכוונת בארגון הסיוע
אל ת'אני עם ר"מ ספרד סנצ'ס [צילום: ממשלת קטר]
+דובר צה"ל: טקסי החיילים המצטיינים יידחו השנה
18:52 03/04/24  |  עידן יוסף
דובר צה״ל: בעקבות המלחמה, הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, החליט כי טקסי הענקת הצטיינויות לחיילים ולמפקדים, שמתקיימים בכל שנה ביחידות צה"ל, יידחו לאחר יום הזיכרון ויום העצמאות ובהתאם להערכת המצב המבצעית. צה"ל מוקיר ומעריך את תרומתם יוצאת הדופן של המצטיינים, ויציין את הצטיינותם באופן מכובד וצנוע.
+חשש לנקמה אירנית: עיבוי מילואים במערך ההגנה האווירית
18:01 03/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נשיא אירן אומר כי באמצעות התקיפה ניסתה ישראל לכסות על כישלונה בעזה  ▪  שמועה כי אירן תתקוף אזורים בישראל ב-48 השעות הקרובות גרמה לירידות בבורסה  ▪  מערך הסייבר הלאומי מתריע מפני התגברות מתקפות למטרות תודעה לקראת יום ירושלים האירני
ראיסי. משגר איומים [צילום: לשכת הנשיאות האירנית]
+משגר רקטות אותר במטע זיתים בח'אן יונס
17:50 03/04/24  |  עידן יוסף
לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7, הנלחמים במרחב 'אל קרארה' והעבסנים בצפון ח'אן יונס, חיסלו מחבלים בירי טנקים, מארבי צלפים והכוונת כלי טיס והשמידו תשתיות טרור תת-קרקעיות במרחב.

בפשיטות על תשתיות טרור, הכוחות איתרו והחרימו אמצעי לחימה וביניהם אקדחים, כלי נשק ארוכים, מחסניות ותחמושת, חוברת להפעלת אמצעי לחימה, פצצות מרגמה, מטעניים, ציוד צבאי ומסמכים בעלי ערך מודיעיני רב.

הלוחמים איתרו והשמידו במרחב משגר רקטות באמצע מטע זיתים אזרחי. הכוחות עצרו בשבוע האחרון מספר חשודים שהתבצרו סמוך אליהם והועברו להמשך חקירה באגף המודיעין 504 ובשב"כ.
[צילום: דובר צה''ל]
+הנייה: ישראל לא נענית לדרישותינו לעצירת המלחמה
17:30 03/04/24  |  עידן יוסף
ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה, בנאום לרגל יום ירושלים הבין-לאומי: "ישראל עדיין עיקשת במשא ומתן ולא נענית לדרישותינו לעצירת המלחמה. אנחנו דבקים בדרישותינו להפסקת אש קבועה, נסיגת צה"ל מעזה, חזרה מלאה של העקורים לבתיהם בצפון הרצועה, הכנסת סיוע, קיום עסקת חליפין, שיקום הרצועה והסרת המצור".
+ח"כ מהליכוד: מוכן להפסקת המלחמה תמורת שחרור החטופים
17:24 03/04/24  |  עידן יוסף
ח"כ אליהו רביבו מהליכוד ב׳ערוץ הכנסת׳ - ״אם הצעה לעסקה של החזרת כל החטופים בתמורה להפסקת המלחמה תעלה אתמוך בה ואהיה ערב לכך שתהיה תמיכה מתוך הקואליציה״ (ערוץ כנסת).

+גלנט: צריכים להיות ערוכים כנגד אויבים רחוקים
17:23 03/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+כלי טיס תקף משגר ממנו בוצעו שיגורים לשטח ומבני טרור של חיזבאללה
17:17 03/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+האיחוד האירופי גינה את המתקפה בדמשק המיוחסת לישראל
16:31 03/04/24  |  עידן יוסף
האיחוד האירופי טוען כאילו המתקפה בדמשק הייתה נגד מתקן דיפלומטי. בהודעה מטעמו נמסר: "מגנים את ההתקפה על מתקן דיפלומטי אירני בדמשק ב-1 באפריל, כמו גם את ההרוגים המדווחים. במצב אזורי מתוח זה, הכרחי לגלות איפוק מירבי. הסלמה נוספת באזור אינה באינטרס של אף אחד. יש לכבד את עיקרון אי-ההפרה של הנחות ואנשי צוות דיפלומטיים וקונסולאריים בכל המקרים ובכל הנסיבות בהתאם לחוק הבינלאומי".
+מועצת זכויות האדם של האו"ם שוקלת קריאה לאמברגו נשק נגד ישראל
16:30 03/04/24  |  עידן יוסף
במועצת זכויות האדם של האו"ם שוקלים הצעת החלטה שתקרא לאמברגו נשק נגד ישראל, בגלל הסיכון הסביר לרצח עם בעזה. ההצעה אולי תעלה לדיון מחרתיים, ולפי דיווח בסוכנות הידיעות הצרפתית - הנוסח של ההחלטה כולל גינוי לשימוש הישראלי בנשק, וגם דרישה שזו תעמוד מאחורי מחויבויותיה המשפטיות למניעת רצח-עם. ההצעה הובאה בשמה של פקיסטן, ועוד עשרות מדינות מוסלמיות, קובה ובוליביה.
+הוסר החשש לחדירת כלי טיס עוין לגליל המערבי
16:24 03/04/24  |  עידן יוסף
פיקוד העורף עדכן כי הוסר החשש לחדירת כלי טיס עוין לשטח ישראל, ומסר כי "האירוע הסתיים". עם זאת, לא צוין אם בוצעו יירוטים. התרעות הופעלו בחניתה, אילון, יערה, נווה זיו, גורן, עבדון, אדמית וערב אל עראמשה.

התרעה על חשש לחדירת כלי טיס עוין הופעלה גם בקריית שמונה, במטולה ובשורת יישובים באצבע הגליל. ההתרעה הופעלה בין היתר במשגב עם, בית הלל, כפר יובל, מרגליות, מנרה, מעיין ברוך, כפר גלעדי ותל חי. לפני כן הופעלה התרעה על ירי רקטות בקריית שמונה וסביבתה. אזעקות המתריעות על ירי טילים ורקטות הופעלו בקריית שמונה וביישובים משגב עם, מרגליות, מנרה, כפר גלעדי ותל חי.
+אזעקות הופעלו באדמית, חניתה, יערה ובישובים נוספים
15:58 03/04/24  |  מירב ארד
אזעקות מפני רקטות הופכלו באדמית,אילון,חניתה,יערה, ערב אל עראמשה.
+אזעקות הופעלו באזור הצפון
15:54 03/04/24  |  מירב ארד
אזעקות מפני חדירת כלי טיס עוין הופעלו כפר גלעדי, מנרה, מרגליות, משגב עם, קריית שמונה, תל חי, בית הלל, כפר יובל, מטולה, מעיין ברוך.
+קרובי הנטבחים במסיבות ועומר אדם צילמו פרק זיכרון לטקס המשואות
15:00 03/04/24  |  עידן יוסף
הזמר עומר אדם ומשפחות נרצחי המסיבות ב-7 באוקטובר צילמו אמש פרק זיכרון ליקיריהם שנרצחו במסיבות. פרק זיכרון זה ישודר בטקס הדלקת המשואות ה-76 למדינת ישראל.

במתחם רעים הודלקה אבוקת זכרון לנרצחי המסיבות על ידי נציגי משפחותיהם; אחת מ- 12 אבוקות זכרון, שתודלקנה ותצולמנה במהלך החודש הקרוב בקיבוצים, בישובים, במושבים, בבסיס צה"ל ובערים, שספגו אבדות כבדות במתקפת הפתע.
עומרדם ובני המשפחות
+בין עזה לרפיח
13:38 03/04/24  |  זלמן שובל   |   לרשימה המלאה
לא נטיל ספק בכוונות ארה"ב לתמוך בישראל, אך המענותה במועצת-הביטחון בנושא הפסקת האש הביאה להקשחת עמדת החמאס בנושא החטופים
רפיח [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+תיעוד: פשיטת לוחמי הצנחנים מ-202 על שכונת אל אמל
12:23 03/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הלוחמים פושטים על תשתיות טרור ומכתרים מרחבים בשכונת אל אמל שבח'אן יונס
[צילום: דובר צה"ל]
+טראמפ דיבר על המלחמה; למה בדיוק הוא התכוון?
12:00 03/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טראמפ קרא לסיים מיידית את המלחמה ולא התייחס לשחרור החטופים  ▪  ניו-יורק טיימס דיבר עם אישים המקורבים אליו ושמע דעות סותרות: האם זוהי תמיכה בהכרעת חמאס או דאגה לאינטרסים של עצמו
נוטר טינה על 2022 [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+קיש קיש קריא בהשראת ה-1 באפריל
11:38 03/04/24  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
דומה שכדי להתקדם בפוליטיקה לא די להתפלש באבק נעלי רה"מ וה"גברת"  ▪  בכדי שישימו לב אליך עליך לעורר פרובוקציות ומהומות ובראש ובראשונה, אם מונית לשר, להרוס את כל אשר בנה קודמך
קיש. ביזיון [צילום: לירון מולדובן/פלאש 90]
+הפסקות חשמל כתוצאה ממלחמה עלולות להשבית את שירותי הסלולר בצפון
11:30 03/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד התקשורת נערך לאירועי הפסקת חשמל ממושכת בעת מלחמה בצפון והנחה את חברות הסלולר בגיבוי אנרגטי של אנטנות סלולריות למשך 24-12 שעות  ▪  המשרד יעביר תמיכה לחברות התקשורת בסך 40 מיליון שקלים לביצוע המשימה
עינבל משש, שלמה קרעי, יורם לרדו [צילום: משרד התקשורת]
+הימנעות ארה"ב באו"ם - גול עצמי!
11:09 03/04/24  |  יורם אטינגר   |   לרשימה המלאה
מחלקת המדינה מתעלמת מעוצמת ההשראה שה-7 באוקטובר מהווה עבור ארגוני טרור איסלאמיים הנתמכים על-ידי אירן וה"אחים המוסלמים" ומתכננים טרור דומה נגד מתקנים אמריקנים ברחבי העולם, כולל על אדמת ארה"ב
אנתוני בלינקן [צילום: אורן בן חקון/פלאש 90]
+סוכלה העברת מיליוני אירו מחו"ל לגורמי טרור
10:54 03/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור: שיתוף פעולה בינלאומי הניב מאז תחילת המלחמה כמות עצומה של מודיעין איכותי, מדויק ורלוונטי המועבר לגורמי הביטחון ורשויות האכיפה
אוסטרוביץ-לוי. מדינות זרות מצייתות לרשימות ישראליות [צילום: הרשות לאיסור הלבנת הון]
+מעסיקים ישופו בגין הפרשות סוציאליות לחיילי מילואים
10:21 03/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עד עתה פיצה הביטוח הלאומי את המעסיקים בגין עלות השכר ברוטו, אך לא בגין ההפרשות הסוציאליות שביצעו לעובדיהם ששירתו במלחמה  ▪  עלות המהלך שיהיה בתוקף רטרואקטיבי מ-7 באוקטובר ועד לסוף 2024 ושדורש אישור ועדת העבודה והרווחה - כ-2.5 מיליארד שקל
המעסיקים קיבלו עד היום החזר רק על עלות השכר ברוטו [צילום: דובר צה"ל]
+קמפיין חדש של אגף השיקום קורא לפצועים לפנות לקבלת סיוע
10:02 03/04/24  |  מירב ארד
קמפיין אגף השיקום של משרד הביטחון קורא לאלפי הפצועים והפצועות לפנות לקבלת סיוע, ולהכיר את זכויותיהם. בתשדיר משתתפים סמ"ר (מיל’) חיים לב טוב שנפצע קשה במבצע צוק איתן והוכר כמתמודד עם פוסט טראומה, וסמ"ר רועי מור, שנפצע קשה ב-8 באוקטובר בקיבוץ בארי ונמצא בעיצומו של מסע השיקום. הקמפיין יוצא בשיתוף ארגון נכי צה"ל, ופונה לפצועים והפצועות החדשים וכמובן לכל מי שנפצעו במסגרת שירותם הצבאי בעבר. עוד בטרם פרצה מלחמת "חרבות ברזל" טיפל אגף השיקום בלמעלה מ-60 אלף נכי צה"ל, 25% מתוכם פגועי ראש ונפש, מהם כ-8,000 מתמודדים עם פוסט טראומה.
+נגד, נגד, נגד
08:24 03/04/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
חוזר וקובע כי הסיכול הממוקד שנעשה על-ידי חיל-האוויר על אדמת סוריה צודק ובלתי נבון, ישראל אינה צריכה להעלות את רף הלחימה אלא להחריף ולעבות רף קיים שהחלו בו אויביה
לא נבון [צילום: איל מרגולין/פלאש 90]
+ראש ממשלת ספרד ויורש העצר הסעודי דנו בהגברת הלחץ הבינלאומי על ישראל
08:08 03/04/24  |  איציק וולף
ראש ממשלת ספרד, פדרו סנצ'ס, נפגש בסעודיה עם יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן. השניים דנו ביניהם בצורך של הקהילה הבינלאומית להפעיל לחץ על ישראל לסיום המלחמה ברצועת עזה. עוד דנו בקידום התהליך המדיני בין ישראל לפלשתינים ועל הצורך בהקמת מדינה פלשתינית בגבולות 1967.
+לסגור את פרק נתניהו בתולדות המדינה
07:57 03/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
לקראת סיום פרשת התביעה במשפט נתניהו, ניתן להעריך שהנזק מהמשך המשפט - למדינה ולנתניהו כאחד - יעלה בהרבה על התועלת. הגיעה העת למהלך כולל: הקדמת הבחירות, פרישת נתניהו מהחיים הפוליטיים והסדרי טיעון
פסק הדין יינתן לכל המוקדם בסוף 2027 [צילום: מארק ישראל סאלם, פול]
+אירן עשויה לא להגיב - או לתקוף את ארה"ב
07:44 03/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אלו הם תרחישי הקיצון שמציג אקונומיסט בעקבות חיסולו של מוחמד זאהדי  ▪  נכון לעכשיו, ההימור הישראלי על התקפות בסוריה עולה יפה - אך אין ביטחון שגם בהמשך יימנע עימות איזורי
זירת המתקפה בדמשק [צילום: AP]
+4 שוטרים נפצעו בפיגוע דריסה סמוך לכוכב יאיר
06:38 03/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השוטרים עמדו במחסום ללכידת גנבי רכב  ▪  שניים נפצעו קשה ובינוני ושניים נוספים נפצעו קל בפיגוע  ▪  המחבל הדורס - תושב טירה בן 26 - המשיך לאחר הדריסה למעבר אליהו ושם נורה למוות לאחר שניסה לדקור מאבטחים
זירת פיגוע הדריסה, הלילה בכביש 444 [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תודה לפרופ' יובל נח הררי
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נירית צר.
3/04/24 12:52
2
נירית צר
3/04/24 12:55
3
ה.א
3/04/24 14:56
4
מלבסית
3/04/24 15:08
5
בוקי שמואל
3/04/24 15:51
6
מסכימה
3/04/24 18:14
7
במ
3/04/24 19:28
 
למר במ
4/04/24 03:01
8
מלים לשמואל בוק*
3/04/24 20:16
9
תגובה למגיב מס' 7
4/04/24 16:35
10
תודה
6/04/24 10:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
שני עיתונאים ישראלים ביקרו בשבוע שעבר בפלורידה, בתקווה לשמוע מדונלד טראמפ תמיכה בלתי מסויגת בישראל במלחמת חרבות ברזל. בפועל, מה ששמעו – כתב אחד מהם – "זעזע אותנו עד לשד עצמותינו". אריאל כהנא כתב בישראל היום, כי הן טראמפ והן ג'ו ביידן מפנים את גבם לישראל – לפחות במישור הרטורי.
03/04/2024  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
הימים עצובים. נפלו ונופלים אצלנו קורבנות רבים ויקרים, עשרות חטופים מתענים בשבי וההודעות של דובר צה"ל על חיסול עשרות ומאות מחבלים אינה מרככת את הכאב על קורבנותינו. הרוצחים אנשי חמאס ראוי שדינם יהא מוות אך אין לנו כל ענין לפגוע באזרחים. הרושם הוא שהצבא מנסה בפרסומי הישגיו לחפות על חוסר יכולתו, או העדר הרשות להפעיל מלוא יכולתו, לסיים כבר את המלחמה בכיבוש רפיח ושחרור החטופים.
03/04/2024  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
כחלק מהיערכות לתרחיש מלחמתי בזירה הצפונית, משרד התקשורת מפרסם (יום ד', 3.4.24) להערות הציבור טיוטת מבחני תמיכה בסך 40 מיליון שקל להגדלת הגיבוי האנרגטי של חברות הסלולר, וכן טיוטת תיקון רישיון שתחייב את חברות הסלולר לעשות זאת.
03/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
- הימנעות ארה"ב בהצבעה על החלטה 2728 של מועצת הביטחון הביאה לאישור ההחלטה. מטרת ההימנעות הייתה להעביר את העימות בין ישראל לחמאס מהמישור הצבאי למישור המדיני ולקדם הקמת מדינה פלשתינית. לכן ההימנעות זכתה לתשואות רמות מאירן, חמאס והרשות הפלשתינית.
03/04/2024  |  יורם אטינגר  |   יומני בלוגרים
הרשות לאיסור הלבנת הון וכספי טרור סיכלה העברת מיליוני אירו שנועדו לגופי טרור, מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל. כך מגלה (3.4.24) ראש הרשות, עילית אוסטרוביץ-לוי, בכנס לשכת עורכי הדין על פשיעה כלכלית, הלבנות הון ומימון טרור.
03/04/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il