|   15:07:40
  בועז מושקוביץ  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

הערות על גזענות

פעם גזענות היתה ענף במדע, היום היא מילת גנאי, אך רוחה חיה וקיימת. היא זו שגורמת "להתחשב" בבני תרבויות אחרות, שהאדם המחשיב את עצמו (בטעות) לתרבותי וליברלי לא מצפה מהם לאותה רמה של מוסר, לה נדרש האדם "הלבן"
27/11/2005  |   בועז מושקוביץ   |   מאמרים   |   בחירות 2006   |   תגובות

בעבר הרחוק היתה הגזענות ענף במדע. אנשים מלומדים כתבו ספרים המתארים את עליונותו של הגזע "הלבן" על פני הגזעים "הצבעוניים", המובנית בתשתית הביולוגית של האדם.

התיאוריות נשענו על נימוקים כאלה או אחרים, שבאותה תקופה נראו מדעיים ומשכנעים, אבל המטרה האמיתית של המדע מהסוג הזה היתה לבסס את זכותו של האדם החזק לשלוט ללא מיצרים באדם החלש ולנצל אותו ככל העולה על רוחו.

השבח לאל, התקופה הזו עברה חלפה לה, ממשלות המדינות המפותחות אינן תומכות יותר בסחר בעבדים שחורים והמושג "גזענות" הפך ממונח מדעי-כביכול למלת גנאי. הגזען של היום יודע להישמע בקול צלול כמו מכשיר DVD והוא מדקלם במחזוריות של תקליט ויניל שרוט את כל המלים הנכונות של השיחדש (NEWSPEAK) התקין-פוליטית אודות החרות, השוויון והשלום.

הגזען של היום אינו מעלה על דעתו להשמיע ברבים במלים ישירות וברורות, שהערבים אינם שווים אינטלקטואלית ומוסרית לבני-אדם "הלבנים", אלא הוא עושה את זה בדרך מעונבת ומבושמת, הוא "מתחשב" בערבים, שלדעתו פשוט אינם מסוגלים להתנהג כמו בני תרבות ולהצמיח מתוכם מנהיגות מוסרית. לכן הוא מנהל דו-שיח עם אלה שישנם, תומך במנהיגות רודנית ורצחנית, עושה איתה עסקים נאים ונעזר בהם במילוי האמביציות האישיות שלו לבנות קריירה בינלאומית מפוארת.

הגזען של היום לא מצפה מהערבים להתנהג באותה רמה של מוסר ושאיפה לשלום, שהוא מצפה מהיהודים, האמריקנים או האירופאים; בעצם, המוסר והשאיפה לשלום בצד הערבי רק יפריעו לפיתוח הקריירה של הגזען החדש. הוא מתחבר לרודנים ורוצחים, מכנה אותם "פרטנרים לשלום" ותובע ממדינת ישראל לשחרר אותם מן הכלא ולנהל איתם דו-שיח על התוכניות האוויליות המביאות לדם, הרס ופיתוח הקריירה של קומץ נוכלים.

איש לא יכול לדמיין את יוסי ביילין מנהל דו-שיח כלשהו עם עמי פופר או עם יונה אברושמי, אבל המחבל הרוצח מרואן ברגותי, השולל במלים ברורות את זכותם של יהודים לקיים מדינה יהודית כלשהי במזרח התיכון - הוא "פרטנר לשלום" בעיניו של ראש מרצ-יחד.

לפני שמרואן ברגותי נעצר, הוא הספיק להתראיין בעברית צחה בגל"צ ולשטוח בפני המאזינים את חזונו המדיני: מדינה פלשתינית בשטחי 67', שיבת הפליטים לשטחי 48', ביטול המדינה הציונית והקמת מדינה דו-לאומית בשטחה, עם רוב ערבי ומיעוט יהודי.

בדבריו הוא לא התייחס לחיוב הדתי הנלמד היום להשמיד את כל היהודים על-מנת להגיע ליום תחיית המתים המוסלמים. החיוב הזה נלקח מספר "חדית'", נכלל באמנת החמאס ואומץ על-ידי הגורמים הרשמיים של הרשות הפלשתינית. ביטול הסעיף הזה בתוכנית "השלום" של מרואן ברגותי בלט בהעדרו, גם בשאלות המראיין (רזי ברקאי) וגם בדברי המרואיין.

זמן קצר לאחר מכן נעצר ברגותי והורשע בחמישה מעשי רצח. לא מסיבות מהותיות אלא מסיבות טכניות משפטיות, הוא לא הורשע ב-42 מעשי רצח נוספים, שביצעו אנשים תחת פיקודו - כל זאת מכנה יוסי ביילין "טעות", שנבעה מהיריבות מול חמאס.

כעת דורש ביילין לשחרר את ברגותי כדי שיילחם בחמאס. תפקיד הלוחמה בחמאס "בלי בג"צ ובלי בצלם" הוענק בעבר ליאסר ערפאת, את התוצאות ראינו. כל ארגוני הטרור, מממשלת הרשות הפלשתינית עד "הג'יהאד האיסלאמי" שוללים את מלחמת האזרחים ביניהם.

לברגותי היתה קודם וישנה עכשיו, אם ישוחרר, אופציה אחת ויחידה לגבור על חמאס: להרוג יותר יהודים מאשר החמאס, על-מנת לזכות באהדת הבוחרים.

אומרים שלקרנף יש ראייה חלשה, אבל עקב גודלו, זאת לא הבעיה שלו. בעיני יוסי ביילין וחבריו, שכאילו למדו את תורת הגזע מהספרים הישנים, הערבים הם סוג של קרנפים הדורסים את כל הנקרה בדרכם; לכן יש לסלוח להם דורסנות רצחנית ולרצות אותם בתוכניות "השלום". האדם הערבי מן השורה, הנדרס תחת רגלי הקרנפים האלה לא פחות, אם לא יותר מאשר האדם היהודי, אינו זוכה להתייחסות אנושית.

במקביל מריץ ביילין קמפיין פרסומי למען הבייבי האהוב עליו: "הסכם ז'נבה". בפרסומות הרצות באתרי אינטרנט יקרים, פונים אח"מים רש"פיים שונים לאזרח הישראלי בהבטחות ונדרים "יש עם מי לעשות שלום".

ניתן היה להתייחס ברצינות לקריאות הנרגשות וההבטחות העמוקות האלה, לו דובר בדיסידנטים פלשתינים המתנגדים לטרור, הנאבקים למען הדמוקרטיה הפלשתינית ובשל כך נרדפים על-ידי שלטונות הרש"פ. הייתי יכול להאמין לאנשים המשוועים לעזרה במיגור השלטון הרודני-טרוריסטי של אבו-מאזן, מחמוד א-זהר ומוחמד דחלאן. ברם, מדובר בבעלי תפקידים רשמיים וגבוהים ברש"פ, חלקים אינטגראליים באותו שלטון.

רק אנשים, שכל תודעתם ספוגה בתורת הגזע או המושחתים עד כדי ביטול ערך חיי האדם בפני ערך צרכיהם האישיים, היו מסוגלים להשליט על הערבים את שלטון האימים של רש"פ ההופך את נתיניו לבשר תותחים, שודד אותם עד הגרוש האחרון ומדכא אותם כמו שמאה אלף "כיבושים" ישראלים לא ידכא אותם עוד מאה אלף שנה.

לגבי היחס של רש"פ לישראל בתקופה האחרונה, המקבילה להרצת הקמפיין למען "ז'נבה", מדבר מבחר נושאים מהעיתון הרשמי של רש"פ "אל-חיית אל-ג'דידה" והטלוויזיה הפלשתינית:

"מגעים דיפלומטיים עם ישראל משולים ליחסי מין עם זונה".
"חייל ישראלי צוחק יורה למוות בנערה פלשתינית הפוסעת בבגדי כלה לאורך חוף הים".
"חייל ישראלי מכה בלוחם חופש כלוא, כי האסיר מעיז לטעון, שהוא מיפו".
באותו ההקשר: "יפו וחיפה - אלה ערים פלשתיניות ולא נוותר עליהן".
"גורמים ממשלתיים ישראלים מפיצים סמים ופועלים למען התמכרות הנוער הפלשתיני לסמים, כולל מתן פרס כספי על סך 4,500 שקל למי שמוכיח, שהוא התמכר לסמים". זהו מסע תעמולה מתמשך מאז 1999 ועד היום.

לא זו בלבד, שהאנשים המככבים בפרסומות של ביילין אינם מתנגדים להתנהגות האורווליאנית-מקיאווליסטית זו של שלטונם, אלא הם חלק אינטגרלי של השלטון, נהנים מאותם מנעמים, מתעשרים מאותם הכספים הנכנסים מהמונופולים, שחילק ערפאת בראשית שלטונו ומדמי החסות הנגבים מהאוכלוסיה על-ידי גנגסטרים כמו ראג'וב ודחלאן.

נבחרת הכוכבים של ביילין: חנן עשראווי, סאיב עריקת, יאסר עבד-רבו וכו' פועלים תחת קורת גג אחת ומקבלים משכורת מקופה אחת יחד עם ההיסטוריונים המציגים את הציונות כשלוחה קולוניאלית-סרטנית של אירופה, שאין לה כל קשר היסטורי לארץ ויחד עם האימאמים המטיפים להדברה כלל-עולמית של היהודים-הווירוסים.

בטלוויזיה הפלשתינית מושמעת מספר פעמים ביום הנבואה המפורסמת על העץ והאבן המלשינים למוסלמי עבד אללה על היהודי המתחבא מפני המוות. באותו הזמן מריץ יוסי ביילין סרטונים עם פרצופו של הממונה על הסברת החוץ ברש"פ המבטיח לנו שלום ופסטורליה לאחר עוד איזה הסכם קטן אחד.

אם לא מדובר כאן גם בזלזול גזעני כלפי יכולת הערבים לקיים חברה מתורבתת וגם בזלזול אנטישמי בתבונת היהודים - אז הגזענות והאנטישמיות מהן?

בשנים שבריה"מ פלשה לאפגניסטן והציתה מלחמות בכל היבשות על-ידי ארגוני טרור, תנועות חתרניות והפיכות ארמון, ישב במוסקבה "ועד השלום הסובייטי". הוועד מילא תקפיד של כיסוי מרופט לישבן המיליטריסטי של הקרמלין וזכה לביקורי כבוד של אנשי השמאל מכל העולם, כולל מישראל.

רבים מראשי רש"פ ומחבלים מן השורה התחנכו בבריה"מ ולמדו בשקידה את שיעוריהם. היום יושב בעזה "הוועד הפלשתיני לזכויות האדם" (PCHR), מוכר וממומן בכסף האירופאי. על-פי הדיווח מאת המכון "המבט לתקשורת הפלשתינית" (www.pmw.org.il), בספטמבר 2005 פרסם הוועד גינוי למשגרי הטילים מרצועת עזה על כי הם משגרים את הטילים מהאתרים הנמצאים קרוב מדי לבתי האזרחים הפלשתינים ובכך מסכנים אותם עת צה"ל מבצע פעולות מסכלות. גינוי ההפצצה של הישובים הישראלים, שכתוצאה ממנה נהרגו ילדים בשדרות, לא עלה על בדל הודעותיו של PCHR.

הוועד הינו שותפו של הארגון "יש גבול" בהגשת תביעות פליליות בחו"ל נגד קציני צה"ל בגין "פשעי מלחמה". להתייחס ל-PCHR כאילו היה באמת "ועד לזכויות האזרח", זה בערך כמו לראות באל-קפונה מקים רשת מוסדות גמילה מאלכוהול, אבל כשמדובר בערבים, רמת הסלחנות ועצימת העין של "יש גבול" דומה לרמת הביקורת כאשר מדובר ביהודים.

לא לצפות ולא לדרוש מערבי אותה רמה של מוסר, כמו שמצפים מכל אדם אחר- איזה סוג של גזענות יכול להיות יותר נמוך מזה? כנראה, רק הסחר בעבדים שחורים...

מאמרים נוספים בנושאים הקשורים במתרחש ברש"פ נמצאים במדור "הרשות השכנה" באתר המחבר: www.global-report.net/boazm
תאריך:  27/11/2005   |   עודכן:  27/11/2005
בועז מושקוביץ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
באחד הבקרים של חודש ספטמבר הגעתי עם רכבי לבית המשפט העליון, כשעימי מספר קלסרים כבדים. בפתח החניה הובהר לי על-ידי אנשי הביטחון כי מזה מספר חודשים חל איסור גורף על עורכי הדין לחנות בחניון בית המשפט העליון, ולדברי האחראי במקום, הדבר נעשה "על-פי הסדר עם לשכת עורכי הדין". זאת, לאחר שבמשך השנים מאז נפתח בית המשפט העליון במבנהו החדש, החניון היה פתוח לחניה בפני עורכי דין בכל עת.
27/11/2005  |  עו"ד אבי אודיז  |   מאמרים
בסערת הפילוג בליכוד, עם פרישתו של שרון ונאמניו, נשכחה ועומעמה אחת הסיבות העיקריות לכך, שהמורדים הציקו והמאיסו את עצמם על שרון ונאמניו, הוא הפחד מפני מהלכים חד-צדדיים נוספים של שרון ביש"ע ובירושלים.
27/11/2005  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
מרבית שינויי החקיקה בתיקון 147 לפקודת מס הכנסה ייכנסו לתוקף ב-1 בינואר 2006.
27/11/2005  |  רו"ח אלעד רוזנטל  |   מאמרים
עברו חודשים לא מעטים מאז דברי ההסתה נגד רבין תורגמו לאקדח שירה, אבל רק שבועיים עברו מאז נשמעה הקריאה המתלהמת של נשים שונאות גברים לסתום את הפה לכל יצור ממין זכר, לא לשמוע אותם, לנדות אותם ולנתק אותם מילדיהם, עד שקמה דמות - מישהי (או מישהו) ונטלה את האקדח.
27/11/2005  |  אלכס פז  |   מאמרים
"ההישג שאנו חוגגים היום שייך קודם כל לשאהידים, לפצועים, לאסירים, ולכל בני העם הפלשתיני, שהקריבו הרבה במאבק הזה", כך אמר יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, בטקס החגיגי לפתיחת המעבר החופשי ברפיח, שהתקיים שלשום (25.11.05).
27/11/2005  |  גורי גרוסמן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il