|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
[צילום: דובר צה"ל]
אביתר בן צדף:

"לפיקוד העליון של צה"ל מתמנים 'יֶס-מֶנים' לשם הרמוניה, ומתקיימת חשיבה קבוצתית ברמה נמוכה"

חלק ראשון של דיון עומק שבועי בהנחייתי, על הלקחים הצבאיים של טבח 7 באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל", בהשתתפות צוות מומחים. בדיון טען אביתר בן צדף: "לפיקוד העליון של צה"ל מתמנים 'יֶס-מֶנים' לשם הרמוניה, ומתקיימת חשיבה קבוצתית ברמה נמוכה"
28/02/2024  |   מירב ארד   |   פודקאסטים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

חלק ראשון של דיון עומק שבועי בהנחייתי, על הלקחים הצבאיים של טבח 7 באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל", בהשתתפות צוות מומחים: יוסי בלום הלוי, ירון שחר, יואב נצר, יצחק חודורובסקי ואביתר בן צדף. בדיון טען אביתר בן צדף: "לפיקוד העליון של צה"ל מתמנים 'יֶס-מֶנים' לשם הרמוניה, ומתקיימת חשיבה קבוצתית ברמה נמוכה המנותקת מן הדרג הלוחם". אלכסנדר פפקוב טוען שצה"ל לא למד את התשתיות הצבאיות שבנה החמאס בעזה, כמו מנהרות ותעשיית נשק ולכן הופתע מאוד לא רק ב-7 באוקטובר בעוטף עזה אלא במלחמה ברצועת עזה. יצחק חודורובסקי טען שמערכת הביטחון פועלת בשיטה של קולחוזים משנות השלושים של המאה שעברה בלי ראִיה כוללת של כל המערכת.

שיחות על יחסי ישראל-ארה"ב - [קישור]

שיחות על מלחמת "חרבות ברזל" - [קישור]

שיחות עם אביתר בן צדף - [קישור]

שיחות עם אלכסנדר פפקוב - [קישור]

שיחות על רצועת עזה - [קישור]

שיחות על צה"ל בדרום לבנון - [קישור]

שיחות עם יואב נצר - [קישור]

שיחות על חיזבאללה - [קישור]

שיחות עם מיכאל - [קישור]

על הוויית הצבא והמלחמה אפשר לקרוא בספרִי "תורת הביטחון הכללית - עקרון השׂרידות" העוסק באבני היסוד של הוויית הצבא והמלחמה. בלא להבין את אבני היסוד, לא ניתן לשפר את מבנהו של צה"ל ואת תִפקודו. את התֵאור והניתוח המעודכנים ביותר של חזית הדרום במלחמת יום הכיפורים אפשר לקרוא בספר המחקרים של "הפורום לאִזרוח תחקירי קרבות והפקת לקחים" -"ניצחון בסבירות נמוכה". כל מי שמעוניין לרכוש ספרים אלה, יפנה להוצאת "שׂרידוּת", המתמחה בחשׂיפת מחדלים וליקויים שהממסד מתאמץ להסתיר: survival1940@gmail.com

לקטלוג הספרים

אנא עִזרו לי לקיים את הערוץ הזה החושׂף בפניכם את האמת, ולהשלים את המפעל המונומנטלי של שלושים הכרכים "בשׂדות הקרב של מלחמת העצמאות". כל עזרה, גם הקטנה ביותר, תתקבל בברכה והעיקר שאנחנו, בנֵינו, נכדינו וצאצאינו נדע את האמת שהוסתרה בגלל מחדלי המלחמה: איך קמה מדינת ישראל ואיך היא ניצחה במלחמת העצמאות.

תאריך:  28/02/2024   |   עודכן:  28/02/2024
אורי מילשטיין
+המלחמה מהצד השני: דרום לבנון נראית כמו עזה
00:27 29/02/24  |  ירון פרידמן   |   לרשימה המלאה
העיתונות הערבית מדווחת על המצב בדרום לבנון והוא חמור ממה שידוע לנו מהתקשורת הישראלית. כיצד נראה המצב מהכיוון השני? מדוע הזעם על חיזבאללה רק גובר בכל יום שעובר?
פגז של ארטילריה ישראלית מתפוצץ מעל בית באל-בוסתן שבדרום לבנון [צילום: חוסיין מלא/AP]
+חיל-התותחנים תקף במרחב חולה
23:19 28/02/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר תשתיות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים כפרא וצדיקין שבדרום לבנון.

בנוסף, צה״ל תקף בשעות האחרונות בירי ארטילרי במרחב חוּלה.
+סופית: יקוצרו מועדי ההרחבה של הסכמים קיבוציים שנעשו בזיקה למלחמה
23:17 28/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הסכמים קיבוציים (תיקון מס' 11 - הוראת שעה - חרבות ברזל) (הוראות מיוחדות לעניין הרחבת הסכם קיבוצי כללי שנעשה בשל פעולות האיבה או פעולות המלחמה), התשפ"ד-2024. בהצעה תמכו 7 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים.

מוצע בה לקבוע הוראת שעה שתאפשר קיצור מועדים להרחבת הסכמים קיבוצים כלליים שנעשו בזיקה למלחמת חרבות ברזל. זאת, בהתחשב בדחיפות הצורך בהרחבת ההסכם הקיבוצי, על-רקע המלחמה. על-פי הקבוע כיום בחוק, התהליך להחלת צו ההרחבה אורך לכל הפחות 30 ימים מיום הכרזת שר העבודה על כוונתו לעשות כן. סד זמנים זה מעמיד, למשל, משרתי מילואים רבים שכבר סיימו את שירותם או לחלופין יצאו להפוגה של מספר חודשים - בסכנת פיטורין מידית.

בהתאם להצעת החוק, יתאפשר לשר העבודה להחיל על כלל המשק, תוך שבוע מיום ההכרזה, צו הרחבה להסכם קיבוצי שנחתם החודש בין ההסתדרות לבין ארגוני מעסיקים וקובע הגנה על משרתי המילואים מפיטורין למשך 60 יום מתום שירות המילואים. מאחר ששר העבודה כבר הודיע בשבוע שעבר על כוונתו להחיל צו הרחבה ביחס להסכם הקיבוצי האמור - תעניק הצעת החוק הגנה מידית מפיטורין למשרתי המילואים.
+הארכתו בשנה של גיל הפטור ממילואים תימשך ארבעה חודשים נוספים
22:43 28/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גיל הפטור החדש יהיה: 41 (במקום 40) ליוצאי צבא שאינם קצינים, 46 (במקום 45) לקצינים ו-50 (במקום 49) למקצועות מיוחדים  ▪  הוראת השעה הוארכה עד 30 ביוני 2024  ▪  חברי כנסת מהאופוזיציה מתחו ביקורת על החוק ודרשו גיוס שוויוני יותר
אדלשטיין. הצעת חוק מאזנת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+דיווחים בסוריה: ישראל תקפה מבנה המשמש מיליציות אירניות
21:58 28/02/24  |  עידן יוסף
מקורות המזוהים עם האופוזיציה הסורית מדווחים שמטוסי קרב ישראלים תקפו מבנה בתוך אזור א-סיידה זינב המשמש את המיליציות האירניות - המבנה נהרס עד היסוד. כמו כן הותקף מתקן של צבא סוריה ליד הכפר חג'ירה בדרום דמשק.

משרד ההגנה הסורי מכחיש את הדיווחים על נפגעים וטוען שבתקיפה על דמשק בשעה 21:35 (שעון דמשק) נגרמו נזקים לרכוש בלבד.
+חשיפה: רכבות יסיעו חולים ופצועים במקרה של פגיעה בתשתיות
21:47 28/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד התחבורה קיים דיון הפקת לקחים לייעול ושיפור מענה מערך התחבורה במלחמה באמצעות החברות הרבות הכפופות למשרד  ▪  בהנחיית השרה רגב, כלל החברות והאגפים במשרד עושים כעת בדק בית פנימי
מיכל קלה בן-חמו, משה בן-זקן, נתנאל אייזק
+הקרב על הר-הבית: קבינט המלחמה מנטרל את בן-גביר ברמדאן
20:55 28/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חדשות 12: דרישתו של בן-גביר להגביל עליית ערבים להר-הבית נדחתה, וקבינט המלחמה הפקיע ממנו את הסמכות בנושא מחשש להסלמה  ▪  לא יוטלו הגבלות גורפות, המשטרה תקבע מכסת מתפללים  ▪  בן-גביר זועם ודורש מראש הממשלה להכחיש את הפרסום
בן-גביר. זועם [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+אולמרט: להפסיק את המלחמה ולהוציא את צה"ל מהרצועה
18:47 28/02/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה לשעבר, העבריין המורשע ‏אהוד אולמרט הזהיר בריאיון לרשת בלומברג מפני תקיפה ישראלית ברפיח: "מדובר בסיכון שאנחנו לא יכולים לקחת אם מצרים תפר את הסכם השלום בן ה-45 שנים". עוד אמר, "כי על נתניהו להפסיק את המלחמה נגד חמאס ולהתמקד בתוכנית שתוציא את צה"ל מהרצועה, על מנת שכוח בינלאומי יוכל לשלוט בה".
+צה"ל תקף משגר ממנו בוצעו שיגורים לעבר קריית שמונה
18:21 28/02/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו משגר ממנו בוצעו שיגורים לעבר מרחב קריית שמונה הבוקר.

בנוסף, הותקפו מספר תשתיות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים א-סקי, בינת ג'בל ויארין.

בהמשך להתרעות במרחב הגליל המערבי, זוהו מספר שיגורים מלבנון לעבר שטח ישראל, חלקם נפלו בשטח לבנון והשאר בשטחים פתוחים בשטח ישראל, אין נפגעים.
+85% מהלוחמים שנזקקו לטיפול נפשי חזרו ללחימה
16:46 28/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה מקים מרכז לשירותי בריאות הנפש  ▪  במהלך הלחימה, קב"נים נכנסו לרצועת עזה כדי לספק טיפול ראשוני  ▪  נפתח מוקד בריאות הנפש טלפוני כחלק ממוקד רפואה דחופה
שיחות בעומק הרצועה [צילום: דובר צה''ל]
+כלי טיס תקף הלילה מחבל חמוש בג׳נין; נעצרו עשרה מבוקשים ברחבי יו"ש
14:38 28/02/24  |  מירב ארד
לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר עשרה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.
בג'נין שבמנשה, הלוחמים עצרו מבוקש בהכוונה מודיעינית של שב״כ ופעלו לחישוף מטענים שהוטמנו מתחת לצירים במטרה לפגוע בכוחות. כמו כן, כלי טיס תקף מחבל חמוש שזוהה במרחב.

ביטא שביהודה עצרו הלוחמים שישה מבוקשים, תחקרו חשודים רבים והחרימו אמצעי לחימה. בקלקיליה שבאפרים עצרו שני מבוקשים ובאבו קש שבבנימין עצרו הלוחמים מבוקש נוסף. המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.
+160 חבילות מזון וציוד רפואי הוצנחו בדרום רצועת עזה
13:30 28/02/24  |  מירב ארד
צה"ל עדכן כי הסתיים מבצע הצנחה של 160 חבילות מזון וציוד רפואי לתושבי דרום רצועת עזה ובית החולים השדה הירדני בח'אן יונס. המהלך בוצע בתיאום חטיבת תבל באגא״ס, מנהלת התיאום והקישור לעזה של מתפ"ש, אוגדה 98 וחיל-האוויר. בהתאם לכך, הוצנחו ביומיים האחרונים כ-160 חבילות מזון על כ-17 נקודות שונות לאורך קו החוף הדרומי ברצועה באמצעות מטוסים אמריקנים, מצרים, אמירתיים, צרפתים וירדנים - שכללו מזון וציוד רפואי שמיועד לתושבי דרום הרצועה.
+תיעוד מלחימת הצנחנים בח'אן יונס
12:33 28/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצנחנים נלחמים כעת בצפון שכונת אל עמל, פושטים על מבנים המשמשים כתשתיות טרור ומתחמי לחימה של ארגון הטרור חמאס
[צילום: דובר צה"ל]
+אנטישמיות אמריקנית
12:24 28/02/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
יהודי ארצות הברית מסרבים להכיר בבעיה  ▪  הם מטילים את יהבם על החוקה והמסורת הדמוקרטית והמטרה. העיוורון גורם להם לעצום עין נוכח המגמה האנטישמית בארצם
מדחיקים [צילום: מט רורקה/AP]
+תורת הגיוס
12:10 28/02/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
חמש הערות על סוגיית גיוס חרדים (וחלום לקראת הסוף)  ▪  מה יקרה אם יתגייסו לצבא עשרות אלפי חרדים? האם הצבא באמת ערוך לכך?

החלום [צילום: אריה לייב אברמס/פלאש 90]
+סערה בפרלמנט הבריטי סביב מלחמת חרבות ברזל
12:03 28/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
יו"ר הפרלמנט, לינדזי הויל, מנע הצבעה על הצעה של המפלגה הלאומית הסקוטית בנימוק שהיא איננה מאוזנת. זה היה נצחונו של מנהל משאבי האנוש על פני המנכ"ל, סבור אקונומיסט
הויל. חובה למנוע מתקפת טרור [צילום: AP]
+הר געש של שנאה ואוקיינוס של רעלנים
11:21 28/02/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
הפעם המיעוט ההרסני והשונא, השוליים הסהרוריים והמשיחים מוצאים מולם עם של גיבורים, עם של אריות, אומה שלמה האומרת בקול אחד, ברור ופסקני, לא עוד, מה שהיה לא יהיה, העם דורש אחדות ועכשיו
ברק. שייך לאנשי השנאה [צילום: פלאש 90]
+צה"ל תקף מטרות של חיזבאללה, ביניהן מחסן אמל"ח ואתר לייצור אמל"ח
11:04 28/02/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מחסן אמצעי לחימה ומבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב רמיה שבדרום לבנון. במהלך הלילה, צה"ל תקף אתר לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב ח'רבת סלם.

בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב קריית שמונה, זוהו כעשרה שיגורים משטח לבנון שחצו לשטח ישראל, לוחמי ההגנה האווירית יירטו מספר שיגורים בהצלחה. צה"ל תקף את מקורות הירי בשטח לבנון.

+שר הביטחון גלנט יקיים הערב בשעה 19:00 הצהרה לתקשורת
10:32 28/02/24  |  מירב ארד
שר הבטחון גלנט יקיים הערב בשעה 19:00 הצהרה לתקשורת

+עשרות מחבלים חוסלו ביממה האחרונה
09:40 28/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כוחות אוגדה 98 ממשיכים לחסל מחבלים ולאתר אמצעי לחימה בח'אן יונס  ▪  לוחמי יחידה 414 סגרו מעגל והכווינו כלי טיס שחיסל מחבל שירה לעבר הכוחות בח'אן יונס
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+לסוגיות השוויון בנטל
09:13 28/02/24  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
חוקי השוויון בנטל היו מאז ומתמיד "חוקי מסגרת" או הצהרת כוונות; חוקים שמדברים על רצוי וכמעט אף פעם אינם מגיעים למיצוי לפי מדד ביצוע בפועל  ▪  דומה שגם עתה התעוררה שאלת החקיקה במסגרת ויכוח על ההגמוניה השלטונית במדינה או כאחד המהלכים להפלת הממשלה - זו בעיני ברכה לבטלה
מצפון אישי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אזעקות בקריית שמונה, תל חי, הגליל העליון, מבואות החרמון
09:04 28/02/24  |  מירב ארד
אזעקות בקריית שמונה והסביבה: הגושרים, בית הלל, תל חי, קריית שמונה, מעיין ברוך, כפר יובל. זוהו ארבעה שיגורים, אחד יורט.
+איתות לביידן במישיגן: עלול להפסיד בשל תמיכתו בישראל
08:45 28/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
14% מן המצביעים בפריימריז הדמוקרטיים הטילו פתק לבן, במסגרת מחאה מאורגנת על מדיניותו במלחמה  ▪  מישיגן היא בעלת מספר הערבים והמוסלמים הגבוה ביותר בארה"ב ואחת ממדינות המפתח בנובמבר
ביידן במישיגן בשבוע שעבר [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+פתרונות אמיתיים
08:27 28/02/24  |  שמעון נטף   |   לרשימה המלאה
הטיעון בעניין חשיבות לימוד התורה והיותו הכוח שמאחורי הלוחמים, בסגנון "שבט לוי" ו"עומדות היו רגלייך" - כבודו במקומו מונח - הוא תירוץ ריק וצריך להפסיק להתייחס אליו ברצינות
קיר בטון [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לפיקוד העליון של צה"ל מתמנים 'יֶס-מֶנים' לשם הרמוניה, ומתקיימת חשיבה קבוצתית ברמה נמוכה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
מרכז האש של פיקוד הדרום וחיל-האוויר, תקפו שמונה מטרות משמעותיות באזור ממנו שוגר תמ"ס לאשקלון אמש ובהמשך, פירים ותשתיות טרור מהם יצאו מחבלים לביצוע פעולות טרור ברצועה.
28/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
חוקי השוויון בנטל היו מאז ומתמיד "חוקי מסגרת" או הצהרת כוונות; חוקים שמדברים על רצוי וכמעט אף פעם אינם מגיעים למיצוי לפי מדד ביצוע בפועל דומה שגם עתה התעוררה שאלת החקיקה במסגרת ויכוח על ההגמוניה השלטונית במדינה או כאחד המהלכים להפלת הממשלה - זו בעיני ברכה לבטלה
28/02/2024  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
רבבות מצביעים דמוקרטיים במדינת מישיגן, בעלת האוכלוסייה הערבית והמוסלמית הגדולה ביותר בארה"ב, נמנעו מלתמוך בנשיא ג'ו ביידן בבחירות המקדימות למועמדות המפלגה לנשיאות (27.2.24). שיעור הנמנעים עולה בהרבה על מטרתם המקורית של מארגני המחאה ומלמד על מעמדו הרעוע של ביידן במדינת מפתח זו, בשל תמיכתו בישראל במלחמת חרבות ברזל.
28/02/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
כפי שיודעים מי שמכירים אותי, אני חרדי. ליטאי. בוגר פוניבז וסלבודקא. למדתי בין היתר בחבורה אצל דב לנדוי. התגייסתי לשירות סדיר כלוחם ומ"כ בגדוד נצח יהודה ואני משרת כעת במילואים כמ"כ חי"ר בתעסוקה מבצעית (בצו 8), אחרי 3 חודשי לחימה בעזה במסגרת הייעודית של גדוד היס"ר.
28/02/2024  |  שמעון נטף  |   יומני בלוגרים
82% מן האמריקנים תומכים בישראל במלחמת חרבות ברזל לעומת 18% בלבד התומכים בחמאס - מעלה סקר הרווארד-האריס שנערך בשבוע שעבר (22-23.2.24). זהו סקר חודשי, הבוחן את עמדות האמריקנים בנושאים המרכזיים שעל סדר היום, והוא נערך במשותף בידי אוניברסיטת הרווארד ומכון סקרי השוק האריס. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ציטט ממצאים אלו (27.2.24) בתגובה לדברי הנשיא ג'ו ביידן, לפיהם הממשלה הנוכחית עלולה לגרום לישראל לאבד את אהדת העולם.
27/02/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il