w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפוליטיקה הפתטית של מופז
מאת: רפי לאופרט  |  07/04/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא ברור מה כוונתך, מלבד ניגוח
  ייי   7/04/15 18:23
אם אובמה לא אומר אמת כשהוא מתחייב בצורה הכי מפורשת שרק אפשר שהוא מחויי לביטחון ישראל - מה הוא יכול לומר יותר? אובמה בניגדו לעמדתך ושאר הימין הקיצוני, הוא נשיא סופר ידידותי לישראל, ורחמנא ליצלן, הוא 0מולני (כמוני, טפו), אבוי. כבר 50 שנה ישראל מחזיקה הפלסטינים ללא שום שינוי מהותי, מלמבד הסכם אוסלו האומלל וההתנתקות, שמשאיר את הפלסטינים ערומים עוד יותר, עם רשות אימפוטנטית מחד, וחמא"ס טרוריסטי מאידך. נתניהו בעיקר אומר מה הוא לא יעשה, והוא טוב בזה (לא לעשות). הוא גם טוב בהטפה לאובמה על הסכם רע, דווקא בתקשורת, מכיוון שבניגוד אליך, אובמה כנראה לא מאמין לנתניהו (זה באמת מפתיע? כלום אין פוליטיקאים ישראלים שלא מאמינים לילה שנתניהו אומר?), אז גם דיבורים לא יזיזו דבר. כל הסכם שהוא, אם יופר ע"י האיראנים, יסתיים, ואין שום חובה לקיימו. אין בכך, מאידך, להסכים עם איראן כפועלת חתרנית נגד ישראל - ישראל בהחלט צריכה להספיע על ארה"ב ושאר המערב בעניין, אבל ישראל חייבת לבוא בידיים נקיות, בעיקר בעניין הפלסטיני. עם ביבי, אין מצב שזה יקרה, אבל נו שוין, נחכה ונראה. ביב רצה להיבחר? נבחר. אז יאלה, שיפתור את הבעיה.
כתוב תגובה ל- ייי
אני יכול להסכים עם חלק לא קטן
  רפי לאופרט   7/04/15 21:42
מהדברים שכתבת, אבל כיצד זה קשור למה שאומר מופז או לתגובה שלי כלפי דבריו?
הדברים שאובמה אומר טובים להיום. כשיהיה נשיא אחר בבית הלבן, תהיה לו מדיניות אחרת. ישראל אינה יכולה להתקיים על גחמות נשיאותיות. המהלכים שעושה אובמה, ביסודם, מסכנים את ישראל, ואין זה משנה אם יעמדו למבחן בימיו או אחריו.
מה שכתבתי מכוון לומר שאם אין לאדם כמופז דבר מה חדש ומועיל לומר לנו, (ובמאמר שלו אין דברים כאלה) מוטב שיניח למי שנבחר לנהל את המאבק של ישראל מול הגרעין האירני לפעול ללא הפרעות, או מה שנראה כביקורת חסרת תכלית. כן, זאת רציתי להבליט בהחלט.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
2
היה מצופה מהאיש שבבחירות
  אינני פוליטיקאי   7/04/15 19:07
האחרונות הכריז: "אודה בכנות – אינני פוליטקאי מצטיין. פוליטיקה היא לא דבר שאני שואף להצטיין בו" - שאכן הבין שהוא איננו מצטיין ואיננו מבריק ושיואיל להחריש, מה גם שעצותיו הינן לעוסות וטחונות עד דק. די, מספיק מר מופז, קצנו בך.
כתוב תגובה ל- אינני פוליטיקאי
3
מופז, תזכיר לנו מי זה ?
  מסעודה משדרות   7/04/15 19:31
קטן עלייך רפי להתעסק עם דמות כמו מופז ואולם, מספר הערות ברשותך:

ראשית אני כמובן חולק עליך בנוגע למטרותיה של ארה"ב בנושא ההסכם המתגבש עם איראן, ארה"ב לא חוששת כלל מכאוס נהפוך הוא, זוהי מטרתה בכול מקום בוא היא מניחה את רגלה האימפריאליסטית ודוחפת את אפה.

אוקראינה, תימן, עיראק, אפגניסטן, סוריה, לוב ומצרים. כולם מקומות בהם חוללה מדיניות החוץ של ארה"ב כאוס שמאפשר השפעה צבאית ופוליטית, מכירת נשק ושוד אוצרות הנפט, הכול בהתאם לרצונותיהם וגחמותיהם של הגלובליסטים, אתה מכיר את דעתי בנושא לא הלאה אותך בכך פעם נוספת.

נחזור למופז, גולת הכותרת של עשייתו לעניות דעתי היא הכנת הצבא הלקויה למלחמת לבנון 2, על ידו והרמטכ"ל דאז יעלון.

ולו על זה בלבד שווה לארוך תחקיר רציני ביותר כולל כול מה שאפף את פעילותו היותר ממוזרה של אחד - גל הירש שמו, לא ההינו רחוקים שם כלל מקריסה צבאית.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
4
זקנתו של מופז מביישת את בחרותו
  אברהם מבית דגן   7/04/15 21:58
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
5
מופז-מפקיר פצועים סדרתי
  חיים גרינברג   8/04/15 00:58
מדחת יוסף ז"ל בקבר יוסף. בני הרלינג ז"ל בטיול בהר עיבל. ואדים נורזיץ' ויוסי אברהמי בלינץ' ברמאללה. מופז, בהוראת ברק, ובהסכמת איציק איתן אלוף הפיקוד ובני גנץ מפקד האוגדה - הורה להפקיר פצועים למוות בדם קר, ללא כל שיקול מבצעי. רמיסת ערך הרעות, עברה ללא כל נזקים למעורבים. ועדת טיוח מיוחדת, שבה ישבו האלופים יורם יאיר, אלעזר שטרן ויואב גלנט, פסקה בשיא של ציניות וחוצפה ש"נבחרה אופציית החילוץ המהירה ביותר"... איש מן המעורבים בהחלטה לא שילם מחיר. איש מאלה אינו ראוי למלא כל תפקיד בטחוני או ציבורי. לא תפקיר.
כתוב תגובה ל- חיים גרינברג
6
כבוד למופז ??
  משה מיכאל   8/04/15 08:08
בהתייחסות למופז ולדבריו , עושה מר לאופרט (בניתוחיו הטובים) כבוד גדול למופז. הרבה הרבה מעבר למה שמגיע לאיש.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
7
מופז ריאלי ,הוא לא נביא שקר...
  קיקו   8/04/15 08:47
רפי, נכון מאות פעמים המון מדינאים שקולים ואחראים כמופז מדברים ריאלית לעם ודורשים מראש הממשלה לשמור על מערכת היחסים עם נשיא ארה"ב והקונגרס. אבל אתה כמו המון אנשים בעם ישראל נוהרים אחרי משיחי שקר שמבטיחים לכם שישראל מעצמה עולמית ואמריקה תלויה בנו ולא להיפך. אנחנו דור מלחמת יום כיפור זוכרים את הביטחון המופרז והשאננות כאשר של מנהיגינו שלטנו מתעלת סואץ למיצרי טיראן ועד החרמון.אבל הגיע מלחמת יום כיפור והחזירה אותנו למציאות ולקח למדינה 15 שנה לצאת מהמשבר הכלכלי שגרמה המלחמה למדינה . גם היום מתוכננת מערכה גדולה כיום כיפור נגדנו שתוביל אותה איראן בתמיכת טורקיה וכל גורמי הטרור באזור. ואתה ושכמותך הרבים סומכים על דברי ההבל של משיח השקר שמוביל את המדינה כיום, אשר לא הצליח להכריע את החאמס במלחמה הארוכה ביותר של מדינת ישראל שנמשכה 50 יום כולל המון הרוגים. לכן תתעורר אתה והמון שכמותך,חסידי את דברי ההבל ודרכו של נביא השקר נתניהו שהורס כל חלקה טובה ביחסינו עם אמריקה. ואנחנו נשלם את מחיר התנהלותו חסרת תום הלב של נתניהו בהתערבותו בפוליטיקה הפנימית האמריקאית לצד הרפובליקנים בצורה מוצהרת נגד נשיא מכהן.
כתוב תגובה ל- קיקו
אתה טועה ובגדול.
  רפי לאופרט   8/04/15 10:17
קיקו, ידידי. אני ככל הנראה מבוגר ממך ומכיר מקרוב גם את מלחמת יום הכיפורים וגם חלק לא קטן מהאירועים שקדמו לה. אינני יודע מהיכן אתה שואב את הידע אחרי מה אני נוהה. אילו קראת מאמרים קודמים שלי, היית מבין שאתה טועה ובגדול. לא כל מי שמזהיר, עושה טובה לעם ישראל, גם כאשר כוונותיו רצויות. עם כל הכבוד למופז, אינני רואה שום צורך, טעם או תרומה קונסטרוקטיבית בכך שיחזור להטיף מוסר לראש הממשלה על הדרך הנכונה לנהל את המדינה. אחרי הכל ראש הממשלה נבחר לכך כבר בפעם הרביעית, ואיש אינו יכול לומר שהוא אינו מוכר ודרכו אינה מובנת; ואף-על-פי-כן.
אין לי שום הסתייגות שמופז יבוא עם רעיונות מועילים מתוקף נסיונו הקודם. אבל אם הם מועילים באמת, אין צורך וסיבה ואולי גם לא רצוי לפרטם בתקשורת. ואם הם אינם מועילים, אין צורך או סיבה שדווקא מופז יהיה זה שיגחך את עצמו. לא מגיע לו.
אני משוכנע שאינך רואה בעצמך נביא, ולכן מציע שלא תאיים על עם ישראל ולא תנבא לו שחורות. אף אחד אינו יודע מה באמת יקרה, וכל מה שעושה הממשלה הזו, כמיטב הבנתה, הוא להערך למבחנים אפשריים בצורה הטובה ביותר.
המהלכים הנוכחיים של אובמה מזיקים לישראל ואין שום הגיון שלא לומר זאת בפה מלא. אינני רואה תועלת בכך שאובמה ייצור איומים חמורים על ישראל תוך הבטחה שיגן עליה, כשאר ברור שבבוא יום המבחן הוא כבר לא יהיה בתפקיד ולא יוכל לעשות זאת, גם אם ירצה; שאלה אחרת היא האם הוא באמת רוצה. אני מסופק בכך.
אתה מערבב ללא צורך וללא הצדקה בין הממשל לקונגרס. הויכוח הקיים בין ישראל לממשל, אינו זהה משום בחינה למערכת היחסים והקשרים עם הקונגרס. המצב האידיאלי הוא שהיחסים טובים עם שני המוסדות גם יחד, אבל לא בכל מחיר.
בהחלט אפשר שנקלע למציאות מלחמתית חדשה במזרח התיכון ההפכפך שלנו, אולם דבר זה אינו תלוי ביחסים עם אובמה, אלא דווקא במדיניותו באזור. היא זו שמסכנת את היציבות כאן מאז עלה לשלטון ב- 2009, ובינתיים לא תרמה דבר מועיל אחד. אינני רואה שמימון חלקי של סוללות כיפת ברזל למשל, או מערכת שרביט קסמים, שקולים כנגד יצירת איום אטומי על ישראל. לאחרונה אף הודה אובמה שלמעשה הוא קונה זמן, בתקווה שהזמן הזה ינוצל לטובה. ומה יעשה כשכבר לא יהיה נשיא, אם הזמן הזה ינוצל לרעה?! השכל הישר העוקב אחרי התנהלות איראן, אומר שהאפשרות השניה סבירה הרבה יותר.
בהסכם אובמה מתעלם במתכוון ממכלול האיומים האזוריים, חלקם מצד איראן וחלקם מצד גורמים אחרים. אין זה מקרה. איום הגרעין הוא איום ראלי – לא קיומי, אבל מאוד מטריד – גם על ארה"ב וגם על אירופה. מולו מתיצב אובמה עם הסדר מחורר ובלתי אמין – מין הסכם אוסלו גרעיני בנוסח אובמה. כאשר יגיע המבחן האמיתי, סביר שיצטרך לטפל בו כבר נשיא אחר, ואובמה רושם לעצמו הישג מדיני מפוקפק. האיומים האחרים אינם בעיה של ארה"ב, כפי שראינו בסוריה, בלוב, בתימן, ועוד.
בוודאי שישראל תשמח על כל סיוע שתוכל לקבל לחיזוק עוצמתה הצבאית, אבל אין פרוש שעליה להשלים עם מהלכים העושים בדיוק ההיפך ולשתוק.
מותר לך לראות את נתניהו באור שלילי, אולם אני שולל את הערכותיך לגבי צוק איתן – אלה הערכות שנובעות מניתוח מציאות שטחי ביותר, וחוסר הבנה של מורכות האזור, מדיניות נתניהו וסדר העדיפויות שלו, אבל אינני רוצה להפוך תגובה זו לעוד מאמר מקיף. כאמור, תוכל לקרוא חלק לא מבוטל מן העמדות שלי לגבי נתניהו ומדיניותו, במאמרים קודמים. בינתיים הוא נראה לי עדיף על כל החלופות שבעין.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
רפי הפוסל במומו פוסל !
  קיקו   8/04/15 17:56
רפי אתה מתבטא באופן רהוט , אבל לצערי אתה שיכור מהבל פיך ,כי עם כל הכבוד לתגובתך לצערי אין בה,ואני לא אתן לך ציונים כי הניתוח שלך שטחי . פשוט יש לך אג'נדה פוליטית ברורה שאתה עוטף אותה במילים יפות שמרתות את תפיסתך ויבושם לך.
אות לא שכנעת ,כי בשונה ממך אני לא פריק של אף פוליטקאי ,ולא של אף מפלגה, אני לא נגד נתניהו, נהפוך הוא, אני חושב שנפלה לו הזכות להנהיג את הליכוד שהוא המפלגה הדומיננטית במדינה, אבל למרבה הצער הוא אינו מנהיג כמו מנחם בגין או שרון, הוא פוליטיקאי ששורד. כי למרבה הצער במפה של המנהיגות שיש בישראל היום אפשר לסכם את מצבו שלנתניהו כך" כי במדינת עיוורים סתום עין הוא מלך".
וכל המוסיף גורע!
כתוב תגובה ל- קיקו
אינני מתימר להתווכח עם דעות
  רפי לאופרט   9/04/15 09:10
מהבטן.
ונימוקים של ממש נגד הדברים שכתבתי, למעט שהם רהוטים... , לא מצאתי בתשובתך.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il