w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
וקסמן כמשל
מאת: דרור אידר  |  14/04/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם לכתבן התועמלן יש ימים טובים
  זה די נכון   14/04/15 12:53
אבל התהליך הזה הוא בסך הכל חיובי. המחנה של הוקסמנים העוזים והגרבוזים, שהם ימין שקרני וצבוע, הולך ופוחת, תודה לאל. חלק מהאנשים שם הולכים לימין האמיתי וחלק לשמאל האמיתי, שמתגבש ונבנה בהדרגה להיות אופוזיציה של ממש. אמנם קטנה, אבל מנומקת, מאורגנת ואפקטיבית. אני מקווה שהתהליך הזה ימשיך.
כתוב תגובה ל- זה די נכון
מה זה סמול אמיתי?נא לפרט.
  אתה פולט סיסמאות.   14/04/15 19:09
כתוב תגובה ל- אתה פולט סיסמאות.
זה שוויון בין כל האזרחים,
  שמאל אמיתי   14/04/15 22:34
בלי בריבילגיות לחלק מהם, על חשבון אחרים. זה גם חלוקה הוגנת של משאבי המדינה ומשק עבודה, שבו יש לאנשים זכויות ושכר הוגן. מצב שבו לאלפית מהאוכלוסיה יש את רוב הכסף והכח וכל השליטה במדינה זה לא שמאל, אלא ימין, ובעניין הזה ממרצ ועד מרזל אין שום הבדל. הכל ימין, שחלק ממנו שקרן וצבוע, שמתחפש לשמאל.
כתוב תגובה ל- שמאל אמיתי
בקיצור:
  שוחר-שלום   15/04/15 00:09
שמאל אמיתי זה צפון קוריאה. ימין אמיתי זה שוויון הזדמנויות והכרה מלאה במציאות המוצקה שבני האדם מאוד שונים מאוד זה מזה, ובפרט במה הם עושים בהזדמנויות המונחות לפתחם. אוי לנו מעולם מונוליטי בו כל בני האדם שווים. אוי לנו ואבוי לנו מגיהנום שכזה!
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
ימין זו טפשות, בורות ורשעות.
  עוד יותר בקיצור   15/04/15 09:42
וגם אי הבנת הנקרא.
כתוב תגובה ל- עוד יותר בקיצור
אולי תסביר את הקשר,
  שוחר שלום?   15/04/15 10:00
בין מה שנכתב לבין התגובה שלך. אני לא מוצאת קשר בין מה שתואר שם לבין מה שמצטייר בתקשורת על צפון קוריאה (את האמת על המדינה הסגורה והמבודדת הזו אנחנו לא ממש יודעים).
כתוב תגובה ל- שוחר שלום?
2
שירבו כמותה בשמאל הגזען!
  קורןנאוה טבריה   14/04/15 13:21
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
בבונים יש גם בשמאל וגם בימין.
  אליהו חיים   14/04/15 16:14
ביבי ניצח כייש לו קצת יותר בבונים מלהרצוג, ברגע שאתם מאשימים אחד את השני ,אתם בורחים מהבעיה, אתם בורחים מהשחיתות הנוראה, (אולמרט ושר האוצר שלו, אשכנזים), דרעי ופואד בן אליעזר ספרדים, לאף אחד אין מונופול על השחיתות,מירי רגב וענת וקסמן שתיהן בהמות ממוצא שונה, אתם כולכם אומרים כי זה מה שהעם רוצה,בן גוריון הכיר את העם הזה ולכן אמר "לא מה שהעם רוצה , מה שרצוי לעם״ ולעם הזה מגיע מנהיג מסוג אחר,לא מסוגם של ביבי והרצוג,ואולי הגיע הזמן להזמין את מר פרבלום שיעשה סדר.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
4
חשבון נפש
  כרמל   14/04/15 19:49
אני מזרחית ומשפחתי המורחבת במשך שנים הצבענו למפלגת העבודה היום כולנו מצבעים לימין בגלל שדרך אוסלו הביאה אסון וגם ההתנתקות אני סבורה שהדרך שנוקט השמאל מסכנת אותנו אני מעדיפה להתקדם לאט ובזהירות היום מסוכן למסור חבלי ארץ שיהפכו מיד לחמאסתן ראו מה קרה למדינות סביבנו כן אני מזרחית והגיונית וכך כל בוחרי הליכוד אם לא תפנימו לא יבחרו בכם כשאתם אומרים ברברים בחרו ביבי אתם משקרים לעצמכם ומנציחים את שהותכם באופוזיציה
כתוב תגובה ל- כרמל
ראש בריא
  אהרון שחר   14/04/15 21:06
רק ראש חולני יסכים לעשות עכשיו קרע בעם ישראל כדי לחלק פרסים לקמים עלינו להשמידנו. זו הנקודה, כל שאר הפרשנות - ברברת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
5
המילקי בברלין דומה לשוקולד
  קצוות חברתיים   14/04/15 20:54
כתוב תגובה ל- קצוות חברתיים
6
השמאל "דמוקרט" למופת
  מיכל מירושלים   14/04/15 20:55
לא מסוגל לקבל את הכרעת הרוב.
וקסמן חשבה שהיא עדיין משחקת את הפרח'ה והלכה אחרי ה-
garbage
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
7
צבועים או עוורים
  דני יענקלביץ   15/04/15 06:23
מה אתם מתנפלים על ענת וקסמן? היא אמרה בקול רם מה שרבים חושבים אך שותקים. היא צודקת במאה אחוז. רוב מצביעי הליכוד הם חסרי דעה עצמית, הם נגררים ע"י "ראש החמולה". הם אכולי טינה "למפאי" שכבר מזמן אינה קיימת והם מלאי רגשות קיפוח בגלל חוסר המעש שלהם. בקיצור, אנשים די פרימיטיבים.
כתוב תגובה ל- דני יענקלביץ
8
צבועים או עוורים
  דני יענקלביץ   15/04/15 06:23
מה אתם מתנפלים על ענת וקסמן? היא אמרה בקול רם מה שרבים חושבים אך שותקים. היא צודקת במאה אחוז. רוב מצביעי הליכוד הם חסרי דעה עצמית, הם נגררים ע"י "ראש החמולה". הם אכולי טינה "למפאי" שכבר מזמן אינה קיימת והם מלאי רגשות קיפוח בגלל חוסר המעש שלהם. בקיצור, אנשים די פרימיטיבים.
כתוב תגובה ל- דני יענקלביץ
9
רציונל ורגש
  זאב לבן   15/04/15 07:38
כל הדיבור על השמאל יפה הנפש שמעוניין בהסדר עם הערבים, כאשר עיניו טחו מלראות שהערבים הם אותם ערבים והים הוא אותו הים, הוא טיעון שאין לו על מה להתבסס. הוא פשוט נוח למלך המאחזי עיניים להבדיל את עצמו ועושי דברו מחרים מחזיקים אחריו. "בוז'י יחזיר את ירושלים, בוז'י ישתפן" וכיו"ב דיבורים, הם הם המאפיינים העיקריים של הימין הרציונלי ! ה"חזק" מירושלים הוא שפן קטן ומסיתן גדול. הוא משסה איש באחיו ומתדלק את המשוסים. אין לו שום אג'נדה, למעט תאוות השלטון. לזה לא קוראים אג'נדה !!
כתוב תגובה ל- זאב לבן
למה אין לו על מה להתבסס?
  באום   15/04/15 17:42
השמאל הבטיח לנו שהערבים הם לא אותם ערבים והים הוא לא אותו ים כבר באוסלו.20 שנה אחורה.מאז הפלסטינים לא שינו כלום באג'נדה שלהם ,אפילו לא פסיק.אותה תפיסת עולם כמו אחרי הצהרת בלפור.גם הים דרך אגב לא השתנה והשמאל ממשיך להבטיח לנו כאילו לא עברו 20 שנה על אלפי האנשים שנהרגו ברחובות.אז יש או אין על מה להתבסס.
כתוב תגובה ל- באום
10
חבל שענת ווקסמן אשת הביבים
  צורי   15/04/15 08:11
הנלוזה תופסת כאלה כותרות בתקשורת. כמובן לא קשה באיזה תקשורת בתקשורת מרקיבה ומתפוררת של עדת גזענים שמאלנים שהציבור מתעב עד מוות.תנו לאבק המטונף של ווקסמן לשקוע כי כלום למעט אבק אדם.
כתוב תגובה ל- צורי
11
דרור אידר כמשל המשלים.
  פועה   15/04/15 11:59
ענת וקסמן עדיפה עליך כמציאות וכמשל, משום שדעותיה מבטאות אמת מציאותית בראיה של המגדר שהיא משייכת עצמה אליו. המגדר הזה התחנך ולמד להכיר מציאות הרואה את המגדר שלך כמגדר מתקומם, בלתי אמין, שהאינטליגנציה שמיוצרת בו מוגבלת. אל תעשה לעצמך את החיים קלים ותמהר להציק את ענת וקסמן כמשל! תעשה לעצמך "חיים קשים" ותבחן קודם כל את עצמך כמשל, וכך אולי תצליח לייצר איזה תועלת מהשיח הריק שבו אתה תוקף מגדר שסימנת אותו "כאויב" רק כדי שתצליח להגדיר, על דרך השלילה את המגדר שלך. לגופו של העניין ענת וקסמן ודומיה טועים אבל בכך אינם טועים ממך! הם מגדירים עצמם על ידי חיפוש הפגמים במגדר שלך! ולמה הם טועים? משום שמול המגדר שאותו הם מאשימים, עמדו שני (או שלשה...) מועמדים מאותו מגדר (אשכנזים!) אבל האחד (זה שהעדיפו אותו) המכהן המוכר, רק ביקש מהם לבחור שוב. לעומתו השני, בלתי מוכר הריץ קמפיין שלילי שרק פסל את יריבו המכהן משום שהוא "נמאס" עליו ולכן אינו ראוי. אבל הוא לא טרח לשכנע אותם מדוע הוא עצמו (הרצוג) ראוי יותרֱֱ?! למגדר אליו משתייכת וקסמן הקמפיין השלילי הזה הספיק, ללא נימוקים רציונליים! אבל למגדר שהעדיף את נתניהו הקמפיין השלילי הזה של הרצוג, לא הספיק וכאן דווקא מטעמים רציונליים. הם אולי לא מיטיבים לבטא ולהסביר את עצמם, אבל הם במפורש בחרו מבחינתם את זה שנראה להם "המאזן" יותר מתאים. אלא שענת וקסמן בדיוק כמותך אינה מוכנה להתייחס ולבקר את המגדר שלה ומ עדיפה בדיוק כמוך! לבקר את המגדר הנגדי!
כתוב תגובה ל- פועה
דרך ארץ קודמת לתורה
  באום   15/04/15 17:19
אבל ענת וקסמן לא מבקרת אף אחד,היא רק מתיזה קללות ונאצות בלי שום הנמקה או הסבר.אידר לא קילל אף אחד והוא מסביר ומנמק את דבריו היטב.כלומר,כרגע הוויכוח הוא לא על הנושאים העומדים על הפרק,אלא על תרבות הוויכוח וצורת התנהגות.פה השמאל נופל פעם אחר פעם וכבר אמרו חכמים "דרך ארץ קודמת לתורה".
כתוב תגובה ל- באום
נראה שאתה חרש או עיוור
  פועה   15/04/15 21:52
או קשה הבנה. ענת וקסמן באותה תכנית TV לא קללה ולא ניאצה אף אחד היא בס"ה (וזה הרבה!) בטאה את יאושה ואכזבתה וחרדתה מהאופן שבו "ההם" שלה הצביעו והגדירה אותם "עם אחר אטום ומייאש". היא לא קיללה ולא ניאצה ולא התבטאה בגסות או בחוסר תרבות. וכאן טמון הדבר המצער ביותר, היא באופן תרבותי את הסטראוטיפ המקובע שלמדה בביתה ובסביבתה התרבותית חברתית, בדיוק כמו דוקטור אידר שגם הוא למרות השכלתו הרחבה, מבטא את סטראוטיפ אחר שלמד בביתו ובסביבתו התרבותית והחברתית. אין כל הבדל ביניהם!
כתוב תגובה ל- פועה
נו באמת
  באום   15/04/15 23:45
"עם אחר אטום ומייאש". מה זה בדיוק הביטוי הזה אם לא נאצה.שום הסבר אינטיליגנטי לא מווקסמן,לא מגרבוז,לא מחצרוני,רק ביטויים מהתחתית.אין לשמאל מה להגיד וזה כל כך שקוף.נלחמים עד טיפת הדיו האחרונה כדי להציל את מדורת השבט שלהם שהולכת ונהפכת למדמנה אחת גדולה.עלק אנשי תרבות.
כתוב תגובה ל- באום
המגדר שלך מזהה עצמו כאנטי
  פועה   16/04/15 16:46
המגדר שאותו אתה תוקף. וזאת תעודת זהות תלותית ונטולת יחוד משלה. כל עוד יתקיים מצב שבו הימין לא מעז ליטול את מלוא ההובלה על עצמו, ולהתמודד עם אילוצי המציאות, ויזדקק לתמיכת השמאל או לקבלת אישור מהשמאל, הוא ימשיך להיות "כינור שני". כי בפועל הימין מבצע את מדיניות השמאל, מאז כריתת השלום עם מצרים, או שאינו מבצע שום מדיניות, מלבד החזקת בשלטון וכיבוי שריפות שפורצות כתוצאה מכך. "יתרונו" המגדר האחר בכך "שחונך" על ברכיה של הביקורת העצמית כערך מרכזי הכרחי לקיום ולשימור ערכי החברה הנכונים. המגדר שאתה משתייך אליו רואה בביקורת עצמית גלויה סוג של הלקאה עצמית פגיעה בתדמית הלאומית וסיכון לאבדן האחדות הלאומית.
כתוב תגובה ל- פועה
12
מאמר מעמיק מדי בשביל וקסמן
  זיגמונד   15/04/15 21:26
היא וחבריה מהשמאל ההזוי לא ממש מסוגלים לעקוב אחר כל כך הרבה שורות כתובות על נושא כל כך רציני.....בין אדי האלכוהול והחומרים למיניהם לבין הישיבה הפסיכית בבתי הקפה והתיאטרונים - עבורם כל המציאות היא הצגה, ומאמר כזה הורס את השלווה, את החלום ההזוי, בקיצור, את ההצגה.....
כתוב תגובה ל- זיגמונד
13
לא מעניינת
  כוכי   14/04/16 11:48
כתוב תגובה ל- כוכי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il