w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חרות במחיר נזק מוחי בלתי הפיך
מאת: איתן קלינסקי  |  24/08/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טעות במערכת?
  ה.א   24/08/15 16:03
כנראה טעו במערכת לדעתי מחקו תגובות במקום למחוק את המאמר.
כתוב תגובה ל- ה.א
הטעות היא שלא מוחקים
  אהרון שחר   24/08/15 16:24
את כל המאמרים שלו... אני מציע לכל המוסלמונאצים ועוזריהם היהודונים לקפוץ לעזה ושם לנהל דמוקרטיה כמו שהם אוהבים ולדרוש בתוקף לעמוד למשפט צדק שם. חחח
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אתה מחוסן מנזק מוחי כלשהו.
  דבר אחד בטוח.   24/08/15 17:25
זו הפריבילגיה של מי שנולד נטול מוח. שנאמר, אין שכל אין דאגות.
כתוב תגובה ל- דבר אחד בטוח.
נותן דוגמא חינוכית
  המחנך אהרון שחר   24/08/15 19:42
אהרון שחר נותן דוגמא חינוכית איך לקלל במקום להתייחס לנושא הנידון .
כתוב תגובה ל- המחנך אהרון שחר
לא מקלל, משתעשע
  אהרון שחר   25/08/15 08:22
מוסלמונאצים זה קללה כפי שלומר על היטלר נאצי או לפגוע בשמם הטוב של ערפאת ובגדדי זו קללה. אחרי שהמוסלמים ישמידו אתכם תבינו. בינתיים כשהם משמידים בעיקר מתנחלים אתם מתמוגגים מהצדק שלהם. יהודונים זה פשוט עידון של דברי הגאון השמאלני הידוע פרופ לייבוביץ יודונאצים. מותר לו לקלל?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אלחם עד טיפת דמי האחרונה,
  שנאמר,   25/08/15 10:24
על זכותו של שחר הכסיל הנפוח להקליד את הבליו. זו מהות הדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- שנאמר,
מגיבי הימין מסיתים ומביישים
  לא להסתה   25/08/15 11:11
מגיבי הימין אינם מסתפקים בהסתה, הם מביישים את סולם הערכים של העם היהודי .
כתוב תגובה ל- לא להסתה
על כגון דא,הקלינסקי'ס וחבורתו,
  פלא יועץ   25/08/15 14:28
כבר אמר לפני כ-50 שנה מרטין לותר קינג כך:"אין דבר מסוכן יותר מבורות שכוונותיה טובות,ומטיפשות הנובעת מתוך מצפון." ומוסיף ר' יצחק אייזיק מקומרנא:"הערב רב הם חלק הרע של משה [שביקש מהקב"ה להוציאם ממצרים ולגיירם]ורצה משה לתקנם ולא עלתה בידו, לכך חייב משה לבוא [בעיבור נשמה]בכל דור ודור ובמיוחד בימים אלו של עיקבותא דמשיחא,ולבוא ביניהם- שעתה הם ראשי העם ומנהיגיו,בכדי שלא יטעו את ישראל לדרכים שונים ומקולקלים." והקב"ה יושיענו מיד אנשי הדמים "המוסריים" האלה,בב"א.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
"נזק מוחי"...
  נתן העזתי   24/08/15 18:30
אומרים "אדם קרוב אצל עצמו"...נאצי שהיה שותף לרצח המונים התגונן באמירה "אני רק מלאתי הוראות"...גם קלינסקי כמשל,השותף לרציחות המוניות באמצעות שליח,אינו מסוגל להודות בפשעים נגד האנושות שבוצעו בשם האידאולוגיה הקומוניסטית...איני יודע לקבוע האם קלינסקי סובל מנזק מוחי (לא קשור לגילו המתקדם) דבר אחד בטוח הנ"ל סובל ממגלומניה המחמירה עם הזמן... חי בהרגשה שהוא ממשיכו של ירמיהו הנביא..
כתוב תגובה ל- נתן העזתי
3
אני ה.א מחנך הדור
  המחנך ה.א   24/08/15 19:29
לא להדפיס רשימות של קלינסקי.

לפרסם את ״ פלשתינים רסיס בישבן ״ מפרי הגותו של בנט . לפרסם את תורת המלך מפרי הגותם של רבנים מסיתים לדבר עבירה .
כתוב תגובה ל- המחנך ה.א
המסיתים לצינוק, כולם, מיד!!
  ה.א   24/08/15 20:23
כתוב תגובה ל- ה.א
ה. א מסית ונוקט בלשון בוטה .
  ה.א מסית   25/08/15 10:21
אדם סבור, שיש להעמיד אדם למשפט, ואם לא מעמידים אותו למשפט יש לשחררו, אז יש לנו מגיב ה.א הסבור שזו הסתה ועל כך יש לשלוח את כותב הרשימה לצינוק.

אדם סבור, שבית המשפט שגה , כשקבע כי העותר ישוחרר רק אם נגרם לו נזק מוחי . הכותב נותן את מלוא הכבוד לבית המשפט, אך הוא סבור שהוא שגה. אז איפה כאן ההסתה.

ואני לא אאחל למגיב ה.א, כפי שהוא מתנסח באיחולים לאחותו הצולעת של מגיב שהוא אינו תמים דעות איתו .
כתוב תגובה ל- ה.א מסית
כל המסיתים לצינוק
  ה.א   25/08/15 13:36
ערבים ויהודים כאחד. ומי אמר כלל שהכותב מסית? (יש כנראה מגיבים עם דמיונות פרועים) העובדה שאחרים מסיתים והוא את חלקם מעודד ואת חלקם הוא מוקיע. האם מי שמעודד את מי שראוי להנמק בצינוק ראוי אף הוא להינמק בצינוק? על כך ודאי נידרש לאחר שהמסיתים עצמם יינמקו בצינוק, וכעת כל עוד אין הדבר כך, השאלה היא תיאורטית ולכן חבל להשחית עליה זמן.
כתוב תגובה ל- ה.א
4
איתן תומך הטרור מסתייג מקביעה
  מגיב ותיק   24/08/15 20:31
אז תסתייג, שמאלן קיצוני טיפש שכמותך.

יקירך הטרוריסט היה עצור במעצר ולא הועמד למשפט רק עקב חסיון מידע שעלול היה להיחשף אם היו מעמידים אותו למשפט.

יש מצבים בהם מחזיקים טרוריסט כמו החבר שלך רק למטרת איסוף מידע ולא נפרעים ממנו מיד כדי לחשוף עוד נבלות שישנם סביבו.

הרי אפשר היה לשפוט אותו כחבר בארגון טרור (הג'יהאד האיסלמי) ולאפסן אותו בבית הבראה של המדינה ל-20 שנה וזה לא נעשה, רק למטרות איסוף מידע.

עוד מאמר תומך טרוריסטים בזוי תוצרת הקומוניסט.

חרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ועצרו אותו סתם, כמקובל במשטרים
  או שאין כלום   24/08/15 22:06
קולוניאליים.
כתוב תגובה ל- או שאין כלום
5
נזק מוחי זה לא תמיד אסון
  ב.ל   24/08/15 21:39
נזק מוחי הוא לא תמיד אסון ,עובדה לקלינסקי בוודאי נגרם נזק מוחי עעוד מימי נערותו עם הצטרפותו למפלגה הקומוניסטית מאז גיל ההתבגרות ולמרות העיוות שנגרם והנזק הבלתי הפיך קלינסקי לא מודע למצבו המנטלי והוא ממשיך לחיות בעולם שכולו פועלים כשהאח סטאלין מנהיג אותם לפונר

בכל ימי שביתת הרעב של המחבל קיווה ויחל קלינסקי שמוחמד ימות ואז יהיה לו ולחבר מרעיו תרוץ לצאת נגד מדינת ישראל
עכשיו שהמחבל נשאר בחיים קלינסקי מאוכזב
כתוב תגובה ל- ב.ל
6
לצדדים הניצים
  יוסי מ   24/08/15 22:27
מר קלינסקי, אני לא אתייחס לדברים שלך כמו מרבית האינטיליגנטים כאן, שעמדתם המוצדקת נעלמת במסך עשן של שינאה. אני אגיד לך את האמת כפי שקבע בגץ: בית המשפט קבע שהמידע שמסרו לו הרופאים כאילו חל נזק מוחי, הופך את המחבל מהג'יהד האיסלמי ללא מסוכן במצבו החדש, ולכן הוא בסטטוס של חולה מאושפז ואז אינו עציר. אם ישתנה מצבו, (מן הסתם רק לטובה) הוא חוזר להיות עציר מינהלי כמו מצבו לפני הבגץ, משום שאז עומדים כנגדו טיעוני המדינה החסויים. זו הפסיקה ומכאן כל מי שמילל שבגץ התערב שלא לצורך ושחרר אותו אמר דברי הבל.הוא לא שוחרר. במאמר מוסגר, בגץ לא צריך היה להתערב כי מי ששובת רעב על רקע פוליטי לאומני חבלני יכול למות אם רצונו בכך. אם היה פונה בהיותו בריא וטוען לשיחרור אז בגץ יכול לבחון ולהתערב. זה לא קרה ובגץ כדרכו בקודש מתערב לא לצורך ולכן היה צריך מוצא של כבוד בהפיכת המחבל הרוצח ללא שפוי(או נזק מוחי). לענין נוסף מר קלינסקי, צריך להגיד שיציאה אוטומטית להגנת מחבלים ולמעשה לכל מה שמנוגד לאינטרס הבטחוני/ציבורי היהודי בארץ ישראל היא לא מהלך הומניטרי, אלא הוא הופך את המחזיק בו יותר ויותר לצד מובהק שתומך באויב.הגנה על טרוריסט כזה אינה מעשה אנושי אלא עיוורון וקהות חושים. על רקע זה אפשר להבין מאיפה הפופולאריות שלך בין מגיבי האתר. גם היהודים ו/או מדינת ישראל צודקים לפעמים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ניסחת היטב את הדברים
  במבה   25/08/15 04:03
כתוב תגובה ל- במבה
"הצדדים הניצים" עפ"י יוסיניו..
  נתן העזתי   25/08/15 08:51
איש "ההדר הבית"רי" מחלק ציונים למגיבים..יוסיניו "הגמד",יותר מאשר מגיב לבלוג,עוסק בניפוח החזה כאומר "אם אין אני לי מי לי"
כתוב תגובה ל- נתן העזתי
נתן הנעלבן
  יוסי מ   25/08/15 14:31
לך למאמר שבו הסברתי לך על הקשר בין אינטיליגנציה לבין ההורים שלך. שם יש עבורך תשובות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
״מחבל רוצח״ לא מכתירים במקלדת,
  הערה ליוסי   25/08/15 09:32
וגם לא ב״מידע חסוי״, שאף אחד לא יודע מהו( אם הוא קיים בכלל). עציר מנהלי הוא אדם שנעצר ללא משפט, ולא שום דבר יותר מזה. כזה היה מוחמד עלאן, כמו מאות כמוהו בכל רגע נתון בישראל.
כתוב תגובה ל- הערה ליוסי
עובדות ופחות פילוסופיה חלולה
  יוסי מ   25/08/15 14:23
יש משהו בדברים שלך, ובכל זאת לדמוקרטיה מתגוננת ואנחנו בסטטוס הזה,יש כלים שונים לשמירה על האינטרס הציבורי ומעצר מינהלי הוא כלי כזה, חוקי למהדרין ובפיקוח צמוד והדוק של מערכת המשפט, ובאישור של נשיא בית משפט מחוזי. מה לעשות, אלו הן עובדות והן עמוק בתוך המתחם המשפטי. למה לא משפט?? זה תמיד עדיף אבל לפעמים הנזק בחשיפה של מקורות הוא גדול יותר מזכות הפרט לחרות או משפט וכאמור, כאשר זה בפיקוח משפטי זה נקי ,חוקי, ונתפש כחיוני, אם ניתן לכך האישור. באשר למחבל ורוצח. עברו של זה ידוע כמארגן ושותף לישומי טרור שונים והצגתו כנכד של אמא תרזה ,עושה צחוק מכל הטיעונים להגנתו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
טול קורה מבין עיניך.
  פילוסופיה חלולה?   25/08/15 16:43
מי שטוען על מעצר מנהלי כאילו הוא:״חוקי למהדרין ובפיקוח צמוד והדוק של מערכת המשפט״ מעיד על עצמו, שהוא מוכן להכשיר כל שרץ ורשע בססמאות חלולות. בתי המשפט במעצרים המנהליים הם לא יותר מחותמת גומי של השב״כ. זה ״נקי״ כמו מי השפדן, ״חיוני״ רק להמשך המשטר הקולוניאליסטי ו״חוקי״ כמו שאמר מרלון ברנדו הגדול, ששיחק דמות של פרקליט מזדקן, שנודע במלחמתו באפרטהייד- בפעמים הבודדות שהצלחתי במשפט, כך ברנדו, הם הלכו ושינו את החוק. למפרע. אגב, עברו של ה״נאשם״ אמור להשפיע על הרשעה מאוחרת יותר רק בהצגת התיאטרון הנלעגת המתנהלת בבתי המשפח הצבאיים, שבשפה הקולוניאליסטית מכונה- משפט צבאי. הצעתי לך, אתה אמנם ציוני, אבל אדם הגון. תנסה לחשוב לבד בלי הסחות הדעת של התעמולה הציונית, לרבות במה שמתחזה להיות תקשורת (כל העיתונות הכתובה, למעט הארץ וערוץ 1,2,10, למעט נויבך, דרוקר ועוד כמה בודדים) ואינו אלא כלי לשטיפת מח מטעם המשטר.
כתוב תגובה ל- פילוסופיה חלולה?
קשה.
  יוסי מ   25/08/15 18:52
אני אכן ציוני וגאותי על כך. היותי ציוני לא עושה אותי אדם טוב או הגון יותר. מה שעושה אותי אדם הגון,כך אני מקווה, היא תפיסת עולמי שבאה למרבה הפלא מבית הספר של מנחם בגין ותנועת החירות. לא נעבור על כל הפרטים אבל אני מאלה שחושבים שצריך הסדר מדיני, שהוא יעלה לנו בהרבה דברים וויתורים קורעי לב ושבחשבון הסופי, זו האלטרנטיבה היחידה. לכן, בין היתר אני כותב ומגיב באתר הזה שהוא לא בחירה ראשונה שלי וזה בלשון המעטה. כדי להשיג הסדר,ואני משתמש במילה זו ולא במילה שלום, יש צורך בפשרות כאשר המשמעות היא ששני הצדדים צריכים להגיע לעמק השווה. האם יש נכונות ומוכנות ויכולת בצד השני להגיע להסדר?? המציאות והזמן האחרון מראים שלא. בין היתר כי בצד השני יש חסידי אומות עולם כמו אותו מוחמן עלאין. האיש הזה ודומיו הם אויבים שלנו שמטרתם המוצהרת היא השמדת ישראל והרג ביהודים כי הם יהודים. עד שלא תבין את הנקודה הזו,תפנים את משמעותה ותבין את הנזק שהם גורמים לאינטרס המשותף ובעיקר לעם שלהם,לא תוכל לבוא לדיון אמיתי. אף אחד לא אוהב את המעצרים המינהליים אבל הם כורח מציאות והם ניתנים במשורה ולצערי העמוק הם כלי נדרש נגד מחבלים ופושעים כמו עליאן,ובזמן האחרון גם נגד קיצונים ופושעים מהצד שלי.לשרוף תינוק במיטה חמור לא פחות ולא יותר מתיכנון והוצאה לפועל של פעולות אותן ביצע עליאן ועליהן כבר הורשע.בכל מדינה שבין הסובבות אותנו, לא היו מחזיקים אחד כזה בחיים דקה. אנחנו לא כמותם ועם כל המגבלות יש בנו עדיין צלם אנוש. כדי שזה ישמר יש צורך גם במעצר מינהלי וגם בכליאת אדם בגלל מגבלות ביטחון וכלזה כפןף למערכת משפט אמיצה וחפשית והגונה.אם תרצה הוכחה לכך, ראה את הביקורת על מערכת המשפט שבאה מכל קשת הדעות בציבור הישראלי. בדמשק או בכירכוך היה עליאן גומר עם כדור בראש בלי משפט. למזלו (ולחוסר מזלנו) הוא חי במדינת ישראל. מה לעשות, אלה החיים. קראתי את דבריך כמה פעמים,וחוט השני בהם הוא הזילזול במערכות השלטון הביטחון והמשפט של מדינת ישראל. שוב, זה מעמיד אותנו על בסיס שאומר אין קרקע משותפת לויכוח כי לא מסכימים על הכללים. קיצוניות היא מחלה ממארת. לכל הכיוונים ומכל עמדה וענין שנידון. מה שאתה מיצג זו קיצוניות חדה וברורה שלא מביאה לכלום חוץ מלהבין טוב יותר את המלחמה שבה אנחנו מצויים. כשאין עם מי לעשות עסקים לא יהיו כאלה והעמדה הקיצונית שלך מוציאה אותך מחוץ למרחב הסכמה כלשהו. חבל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לזלזל במדינה ובמוסדותיה.
  חס ושלום   26/08/15 09:48
אני כבר לא צעירה, וכבר שנים רבות מאד לא ציונית, אבלאני כלום. אין לי שום השפעה. קיצונית או לא, אני מקפידה לא להפריע לכם לעשות שלום. אולי ככה הנכדים שלי לא יצטרכו לסכן את עצמם במלחמות הקולוניאליסטיות שאתם מארגנים להם (בוקרא פילמישמיש).מה שאני שומעת כל החיים זה את הסיפורים שלכם, שהערבים לא רוצים שלום. ואתם רוצים? קדחת. לא רוצים, לא מסוגלים, ובעיקר לא עושים. אבל אני מבטיחה להמשיך לא להפריע לכם לספר לעצמכם בין טבח לטבח את סיפורי השלום שמלום שלכם בככר רבין עם הפרס שלכם, שמומחה בעיקר בלייצר נשק אטומי (לפי פרסומים זרים). אתם גם מוזמנים להמשיך ולנהל תהליכי שלום חנטריש על כלום. עם ציפי ובוזי וביבי שנואם באוניברסיטה של יגאל עמיר וברק, שפתאום התעורר וכל החברים, שמדברים על אלוהים, כאילו הוא מתפקד בפריימריז של המפלגה שלהם. שיהיה בהצלחה.
כתוב תגובה ל- חס ושלום
חבל שאת מתיסרת.
  יוסי. מ   26/08/15 11:14
ראי נא יקירתי. את לא עושה טובה לאף אחד. מהדברים שלך,משתמע שאת ממש סובלת כאן ומסקנתי היא שאולי את לא שייכת למקום הזה על כל תלאותיו ותחלואיו.אולי צריך שתסיקי מסקנה על מקומך ומצבך. מעבר לזה, (בהנחה שאכן את מגיבה אמיתית ולא פחדן שמסתתר בתחפושת),כשאת מעידה על עצמך כלא קיצונית, עומדים הדברים שלך, כל מילה ומשפט בהם במקום קיצוני ומחוץ למחנה הציוני על כל הגוונים שבו: אנחנו מארגנים מלחמות קולוניאליסטיות, הערבים רוצים שלום, ואנחנו לא ממש חזון אחרית הימים-זמננו כאן עובר בין טבח לטבח, הכור בדימונה הוא סתם לצרכי איום ואת מתלוננת גם על אלהים, אבל זה מעבר ליכולות המצומצמות שלי ונעזוב את זה בצד. חוץ מהטלת רפש והאשמת בצד הציוני,שממנו פרשת אין בדברים שלך כלום. אין צד שני ואין טרוריסטים (חוץ מהיהודים) והכל היה טוב אילו לא היינו פה או בכלל. בפעם הבאה שתקראי תגובות ימין קיצוני באתר הזה, ויש בלי עיין הרע בלי סוף בלי גבול ובמקביל לדברייך גם בלי שכל או הגינות, תחשבי על כך שקיצוניות מלאת שינאה כמן שנגזרת מדברייך היא תמונת ראי לאלה שהזכרתי. אני לא חושב שבמאה העשרים ואחת, צריך אדם שחי במדינה דמוקרטית אפילו מוגבלת כמו ישראל, לסבול. לכן המוצא היחיד שיש לך כדי לחיות טוב יותר הוא ללכת מפה. הרי את לא ציונית, וכבר לא צעירה כמו שאמרת אז למה לא במקומות אחרים,כמו איסטנבול. שם יש אנשים רודפי שלום כמוך והם גם אנטי ציונים אז מה רע???
כתוב תגובה ל- יוסי. מ
תנוח דעתך. אני לא סובלת.
  יוסי ידידי,   26/08/15 13:39
אתה לא הראשון ששולח אותי מפה, ויש להניח, שגם לא האחרון. הנכון הוא, שתצטרכו להתרגל, שיש פה גם פלסטינים וגם (רחמנה ליצלן) יהודים לא ציונים. אלה, וגם אלה, יישארו פה. מי שזה לא נראה לו, שישתה מהים של עזה (יש מספיק מים לכולם). כאמור, יש לי סבלנות. אני מציעה, שבמקום לעסוק בי תעסוק בלעשות שלום. בהצלחה.
כתוב תגובה ל- יוסי ידידי,
שוב לא הבנת
  יוסי מ   26/08/15 18:26
אני לא שולח אותך לשום מקום. אני מבין את יסורייך כמך שמשתקפים בדברים ואני רוצה לעזור. ומה לעשות את וחברייך תתרגלו להמצאנו כאן וכמו שהיינו קודם לכם נהיה גם הרבה אחריכם. לצערך
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אין לי שום בעיה עם ציונים,
  אתה לא הבנת   26/08/15 19:29
אלא עם הציונות. אני חיה עם ציוני, ומאחלת לו שיחיה אחרי. הציונות זו בעייה, אבל גם עם זה, כמו עם הצהבת במכביסטית העלובה, אני חיה איכשהו. ושוב, אני לא סובלת בכלל, ולא זקוקה לדאגות. מוייחל טוייבס.
כתוב תגובה ל- אתה לא הבנת
??
  יוסי מ   26/08/15 22:39
ובכל זאת אולי תשקלי???
כתוב תגובה ל- יוסי מ
זה מונח חדש בשפה המכובסת
  ״ישומי טרור״   25/08/15 16:53
של שלטון הדיכוי. זה אתה המצאת, או שלקחת את זה ממישהו אחר?
כתוב תגובה ל- ״ישומי טרור״
7
התמיכה בשלום שונה מתמיכה בטרור
  אהוד פרלסמן   24/08/15 23:53
מוחמד עלאן ישב שלוש שנים בכלא לאחר שהורשע בגיוס מחבל לפיגוע התאבדות. לא פחות!!! אני בחיים לא הייתי כותב מאמר תמיכה באדם שהיה מורשע בגיוסו של שליסל לדקור את שירה בנקי, אלא אם היו לי הוכחות לכך שהוא הורשע על לא עוול בכפו. בחיים לא!!! גם לו עצרו אדם כזה עשרים פעם במעצר מנהלי, לא הייתי כותב מאמר תמיכה בו. יש הבדל בין להאמין בשלום, לבין לתמוך בפעיל טרור, כשם שיש הבדל בין התנגדות לקיום מצעד גאוה בירושלים, ואני מתנגד, לבין תמיכה בשולחו של הרוצח המטורף שליסל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
חזק אתה
  אהרון שחר   25/08/15 09:03
חבל שאתה מבולבל טוטאל בכל הנוגע למצב החברתי כלכלי ולתרבות השחיתות חזירות. אני חייב לציין שתגובתך מצויינת, הייתי משכפל אותה על אלפי פתקים ודוחף אותם עמוק לכל יפי הרפש חובבי השלום והטרור לחור המועדף עליהם על פי בחירתם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
מדוייק
  מגיב ותיק   25/08/15 09:40
זה בדיוק מה שאני יוצא נגדו וכותב כבר שנים כנגד המאמרים הניבזיים של איתן.

טענתי היא שאיתן הנו תומך טרור .
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לאהוד פרלסמן
  לאהוד פרלסמן.   25/08/15 09:42
אהוד פרלמן. עורך הדין מומד עלאן מבקש שיעמידו אותו לדין. הוא מודיע , שהוא מוכן לשאת בתוצאות של המשפט, גם אם ייצא חיב. אך המוסדות החליטו על מעצר מנהלי שמאריכים אותו כל ששה חודשים ומסרבים להעמידו למשפט. לא נותר לעציר אלא לפתוח בשביתת רעב כדי לכפות על השלטונות להעמידו למשפט או לשחררו. חייב להימצא תהליך משפטי שבו לא יעצרו מנהלית לא יהודים ולא ערבים, אלא יתנהל משפט. אני סבורה, שהחלטת בג"ץ המתנה את השחרור רק אם יוכח שיש לעותר נזק המוחי זו החלטה אומללה.
כתוב תגובה ל- לאהוד פרלסמן.
באופן פרדוקסלי,
  נכון ומדוייק   25/08/15 10:00
המעצר המנהלי גורם נזק מוחי למי שנוקט בו, כפי שהדבר בא לידי ביטוי גם בתגובות האויליות של הימין כאן.
כתוב תגובה ל- נכון ומדוייק
באופן פרדוקסלי
  מגיב ותיק   25/08/15 10:26
הבלוג של איתן (המתגאה במקורותיו בתרפפו) באתר ישראלי שרוב כותביו די ציוניים - הפך להיות מחנה התכנסות של דאע"ש .
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התעלמות שיטתית - "אנא כורדי"
  אהוד פרלסמן   25/08/15 11:14
אני לא יודע אם את מספיק זקנה (כמוני) כדי להכיר את הביטוי "אנא כורדי". אז אם את לא יודעת, הביטוי הזה מייצג אדם שאומר (על עצמו) שהוא מטומטם מדי מכדי להבין יותר מדי, והוא מבין רק מה שהוא רוצה להבין. אז גם את מתעלמת באופן שיטתי(!) מכל מה שכתבתי, ועוד מעזה לכתוב לי על "עורך הדין מומד עלאן". מזל שאת לא כותבת לי על פעיל זכויות האדם מוחמד עלאן, שנלחם על זכותו הטבעית וההיסטורית לרצוח יהודים מתי שבא לו, כפי שבמהלך כל ההיסטוריה מוסלמים רצחו יהודים בארץ ישראל מבלי שעשו להם כלום, וכפי שלמוסלמים שבאו מסעודיה וכבשו את ארצנו יש זכות טבעית והיסטורית להחזיק בשטחים שכבשו, ולנו אין שום זכות להחזיק בשטחים שכבשנו מהם בחזרה. תסלחי לי, את באמת משתוקקת לראות את המחבלים המטורפים האלה רוצחים אותך ואותי?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ותקרא מה כותבים לך.
  תקח אויר, תרגע,   25/08/15 11:30
איתן מדבר בגנות החזקת אדם בכלא ללא משפט. הכותבת טוענת:
"חייב להימצא תהליך משפטי שבו לא יעצרו מנהלית לא יהודים ולא ערבים, אלא יתנהל משפט". איך כל זה קשור לטענות שלך בעניין "תמיכה בטרור" או ל"זכות להרוג יהודים"? תקח את הזמן שלך, ותנסה שוב. אולי הפעם יצליח לך.
כתוב תגובה ל- תקח אויר, תרגע,
די לי ב"אנא כורדית" אחת.
  אהוד פרלסמן   25/08/15 16:52
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
חבל שתנסה, זה מעל לכוחותיך.
  במחשבה שניה,   25/08/15 17:36
תמשיך להגג על המקלדת.
כתוב תגובה ל- במחשבה שניה,
עובדות.
  יוסי מ   25/08/15 14:44
לכי לתגובה מספר 6 ותביני מה באמת פסק הבגץ.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אין מקום למעצרים מינהליים
  לאהוד פרלסמן   25/08/15 16:27
לאהוד, מוחמד עלאן אינו חובב ציון . הוא ישב בבית סוהר על מעשי חבלה באזרחים ישראלים . על אותם דברים הוא ריצה את עונשו . עכשיו כולאים אותו ולא אמרו לו על מה כלאו אותו וגם אין מעמידים אותו למשפט .

מוחמד עלאן נאבק על כך שיעמידו אותו למשפט , ואם לא כן, שישחררו אותו מכלאו .

מעצרים מינהליים ליהודים ולערבים הם חייבים לעבור מהעולם .

כתוב תגובה ל- לאהוד פרלסמן
עלאן איננו חובב ציון אלא מפלצת
  אהוד פרלסמן   25/08/15 18:27
ואבוי לו למי שמגן על זכויותיה של המפלצת הזאת, כי מפלצות אינן ראויות לשום הגנה. וזה בדיוק, אם כי בניסוח אחר, מה שכתבתי לאיתן קלינסקי. הופתעתי להיווכח שקלינסקי כתב מאמר תמיכה, אם גם עקיפה, בטרור המפלצתי, החשוך, שטוף השנאה והמרושע של הג'יהאד האיסלמי. קלינסקי תומך בשלום, וקשה למצוא אויבים גדולים יותר לשלום ממפלצות הג'יהאד האיסלמי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
איתן מביע ״תמיכה בפעיל טרור״?
  הבנת הנקרא   25/08/15 09:51
קראתי שוב ושוב את המאמר, ולא מצאתי אפילו רמז לכך. תמהני.
כתוב תגובה ל- הבנת הנקרא
איתן אינו מביע תמיכה בטרור
  הסתה פרועה   25/08/15 10:38
איתן אינו מביע תמיכה בטרור. איתן מביע תמיכה , שהעותר יעמוד לדין , ואם אין מעמידים אותו לדין יש לשחררו .
כתוב תגובה ל- הסתה פרועה
איתן לוחם על ישראל שפויה
  ידידיה   27/08/15 11:15
איתן לוחם לישראל שפויה. לא לישראל שהחליטה במודע לכלות את עצמה במלחמה בלתי פוסקת.
כתוב תגובה ל- ידידיה
לא רק מביע, אלא גם מצביע
  מגיב ותיק   25/08/15 13:41
עבור מפלגה של טרוריסטים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
האח התאום של מגיב ותיק - דעאש
  מ.מ   25/08/15 16:42
מגיב ותיק אח תאום של דעאש וכל מטורפי האסלם הקיצוני הם יחד מטיפים לטרור .

מגיב ותיק תומך באידיאולגיה שהיא אחות תאומה לאידיאולוגיה של דעאש .

האחים והאחיות התאומים-ת האלו הם-הן אוייבי העמים במזרח התיכון .
כתוב תגובה ל- מ.מ
הכלומניק מגיב ותיק הוא גם שופט
  איצ   25/08/15 16:56
מי אתה כלומניק, בשם מגיב ותיק, שתקבע שאיתן הצביע בעד רשימת טרוריסטים .
כתוב תגובה ל- איצ
סליחה...
  מגיב ותיק   25/08/15 20:28
ששכחתי אותך, גם אתה מצביע עבור רשימת הטרוריסטים שבנידון...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הצבעתי בעד איימן עודה
  למגיב הותיק   27/08/15 18:22
אני יהודי שגאה שהצבעתי בעד רשימה שבראשה עמד איימן עודה ולא אנשים בדמותך, מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- למגיב הותיק
אם כך הצבעת לרשימה שחלקה
  מגיב ותיק   27/08/15 20:09
טרוריסטים והשאר תומכי טרור.
קוויזלינג קטן, לא חדשת לנו דבר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כל קול למפלגה ציונית,
  הבחירה הדמוקרטית.   28/08/15 15:48
ממרצ ועד יחד, הוא קול לקולוניאליזם הגזעני.
כתוב תגובה ל- הבחירה הדמוקרטית.
אהוד ידידי.
  יוסי מ   25/08/15 14:37
חזק חזק ונתחזק.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
חזק ונתחזק מוסרית ואנושית
  לאהוד וליוסי   26/08/15 09:49
כתוב תגובה ל- לאהוד וליוסי
8
חיי שומרי החוק קודמים לחרות מח
  יוסי ארגואן   25/08/15 05:42
מערכת המשפט המנסה להתהדר בנוצות הדמוקרטיה הצבעוניות מביאה אותנו לכעוס אנרכיה והפקרת חיינו גם בנושא המהגרים המסתננים הלא חוקיים וגם בנושא המחבלים הטרוריסטים האישומים חייבים להחליף את השופטים בבגצ הם חושבים ישן מידיי הם חושבים מסוכן מיידי הם מנסים לייצר יציאות נחמדה שגם אני בעדה רק שלצערי במבחן המציאות הדמוקרטיה היפה אותה הם מבקשים לכולנו מסוכנת להמשך קיום המדינה הם חייבים להתחיל לקבל החלטות לעיתים לא דמוקרטיות חופש דת שמנוצל לציית טרור חייב לגרום לסגירת מסגדים ואם יצא משם רוצח אז גם להרוס את המיסגד וגם להכניס את מי שדרש ולימד שם אלימות ורצח לכלא לעונש זהה לזה שכמובן שיצא משם יקבל אחריות שילוחית זו קיימת בהמון תחומים אין שום סיבה לאפשר לדת אלימה חופש אלימות דתית השופטים חייבים להתחלף בשופטים חדשים המעודכנים בחופש חרות לבטחון לכלל האזרחים ולא רק בחופש דת לאלה שאינם מאפשרים חופש דת לאף אחד אחר זולתם ..ובאלימות .
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
אתה מבטא יפה משנה של ימין הזוי
  ליוסי   27/08/15 17:55
כתוב תגובה ל- ליוסי
9
לשחרר את מוחמד עלאן
  לשחרר את מוחמד   25/08/15 09:30
או להעמיד למשפט או לשחררו מיד את מוחמד עלאן.
כתוב תגובה ל- לשחרר את מוחמד
10
הבעיה שלנו
  شسي شسي شسي   27/08/15 18:35
הבעיה שלנו הפלשתינים ואתם היהודים , שגם אצלנו וגם אצלכם יש מנהיגים הרואים את העם האחר כרסיס בישבנו אותו צריך לסבול.
כתוב תגובה ל- شسي شسي شسي
תגובה מעודדת
  מעודד לקרוא   27/08/15 20:06
מעודד לקרוא את התגובה .
כתוב תגובה ל- מעודד לקרוא
השפויים יעצרו את הלאומנות
  מ.מ   28/08/15 10:17
מחנה השפויים חייב לעצור את פרץ הלאומנות והקנאות הדתית החשוכה, התובעת משני העמים להיפגש רק בשדות הקרב ובפרץ של טירור .
כתוב תגובה ל- מ.מ
טוב לקרוא תגובה כזאת
  איצי   28/08/15 09:59
טוב לקרוא תגובה כזאת של פלשתיני .
כתוב תגובה ל- איצי
טוב לקרוא תגובה כזאת
  איצי   28/08/15 09:59
טוב לקרוא תגובה כזאת של פלשתיני .
כתוב תגובה ל- איצי
וירבו תגובות כאלו
  מי ייתן   29/08/15 14:48
מי ייתן ובשני העמים יהיה הד לתגובה כזאת .
כתוב תגובה ל- מי ייתן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il