w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
יורם דורי
יורם דורי
כולי תקווה שהפעם הלקח נלמד כראוי וצניעות וענווה ינחו את המדינאים והאלופים    רצוי שאלו יפסיקו לנצח מלחמות בהבל פה וילמדו מהלוחמים שמנצחים בזכות מעשים נועזים ולא בגלל מילים ריקות מתו...
ביידן נוגע במצחו בתומכת במהלך עצירת קמפיין בחדר התה של מרי מק באטלנטה [צילום: אלכס ברנדון/AP]
שמואל רוזנר
ביידן מפגר כעת אחרי טראמפ בג'ורג'יה, מדינה קרטית, ובמדינות מתנדנדות אחרות. סוקר ידוע ממליץ לביידן לזוז למרכז פוליטי כדי להגדיל את סיכוייו לנצח. יועץ אסטרטגי טוען שגם פניית הפרסה של...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נאור נגד גונן? מה באמת התרחש
מאת: איתמר לוין  |  30/10/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יפה שהתנצלת
  פשוט מאד ולא נורא   30/10/15 10:06
כתוב תגובה ל- פשוט מאד ולא נורא
2
יפה שהתנצלת
  פשוט מאד ולא נורא   30/10/15 10:06
כתוב תגובה ל- פשוט מאד ולא נורא
3
לו אני נאור(ה) אזי הייתי שואלת
  מיכל מירושלים   30/10/15 11:34
למי מכוונים דבריך כשאת אומרת "מאשימים" לבית המשפט?!

ואז היינו יודעים אל נכון למה כוונתה של האם.
לו אמרה לבית המשפט - תגובתי הייתה פחות נחרצת - כי הייתי מביאה בחשבון ש"אין אדם נתפס בשעת צערו" מכל מקום הייתה מגיעה לכך תגובה בלתי מתונה.

אנחנו ערים לכך שבציבוריות הישראלית נוטים להאשים בנושא ערבי/יהודי/"כיבוש" וכד' את הנרצחים, כאילו שהיו יכולים להימנע מהלרצח אילו רק היו נותנים לחייתו אדם/טרף (לפי טעמו של כל אחד) מדינה - כאילו שאין להם כיום אוטונומיה דה-לוקס.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
4
בגץ עוסק בעניינים לא לו
  שדגד   30/10/15 12:03
למרות התקריות וידויי האבנים על כביש 443, במערכת הביטחון מתכוונים לפתוח כמתוכנן את הכביש לתנועת פלשתינים. עו"ד יורם שפטל אומר בראיון , כי פתיחת הכביש לפלשתינים בעקבות פסיקת הבג"ץ היא תעודת עניות למדינת ישראל, "אני לא יודע מה ניתן עוד לעשות בשבוע שנותר לנו עד ליישום החלטת בג"ץ, אבל מה שבטוח שזה תוצר של המשטר הייחודי של הדיקטטורה של הבג"ץ במדינת ישראל". "זו החלטה ששום בית משפט בעולם לא היה מקבל, כי הסמכות בעניינים של בטחון, כגון נסיעה בכביש היא סמכות שלא ניתנת בשום אופן לבית המשפט העליון אלא רק לרשויות הביטחון", טוען שפטל. לדבריו, הפתרון היחידי הוא חקיקה הולמת, "אני לא מאמין שניתן לעשות משהו בשבוע שנותר, אבל ניתן לקבוע בחקיקה שרק המפקד הצבאי בשטח הוא זה שיהיה מוסמך לקבוע מי מתי ואיך ייסעו על הכביש". "זה לא משנה מה הנושא, העיקרון צריך להיות שבנושאים ביטחוניים אין לבג"ץ סמכות לפסוק. הריבון במדינת ישראל זו הרשות המבצעת והמחוקקת שנבחרה על ידי העם בניגוד לבית המשפט העליון שנבחר על ידי תשעה אנשים בלבד", קובע שפטל.
כתוב תגובה ל- שדגד
טעות!בג"ץ עוסק רק בנושאים
  הקרובים לדעותיו!!   31/10/15 10:04
כתוב תגובה ל- הקרובים לדעותיו!!
5
שאפו!
  ש.   30/10/15 12:44
כתבה מדויקת, מאוזנת ומרשימה. שאפו!!!
כתוב תגובה ל- ש.
6
המלצה -
  שמ   30/10/15 13:47
לחייב את שופטי העליון להכנס ולצאת מירושלים אך ורק בכביש 443.יתנסו נא בנסיעה לצד מחבלים,כולל הבק"תבים ונסיונות יצירת תאונות.
כתוב תגובה ל- שמ
7
בג"צ
  מנדלה משינקין   30/10/15 13:53
מר איתמר לוין אינך צודק. לכב' שופט פוגלמן היתה חובה ללדחות את העתירה על הסף. זו עת מלחמה ושיקול הדעת המבצעי נתון אך ורק למערכת הביטחון הרלונטית. לא יתכן שבג"צ יחליט בעת מלחמה איך ומתי לנקוט באמצעי כלשהו. בענין זה ,אם הבנתי נכון, צדקה כב' השופטת נאור שהביעה דעתה כי אין לה סמכות בנדון. מחר יגיש ערבי עתירה למנוע מחיל אויר לסכל ירי טילים. היעלה על הדעת שדן יחד בבג"צ יעביר את הענין לדיון של שלושה שופטים ,אפילו הדיון ייערך כעבור יום נוסף. הערך של ביצוע בזמן אמיתי נשחק על ידי ההתפלספות של מי ששיקול דעתו אנה טובה יותר מזו של שאחראי על הביטחון.לגוף הנושא, אפילו הייתה הריסת הבתים חוסכת נפגע אחד נוסף היה צורך לבצעה מיד, כן מיד.
כתוב תגובה ל- מנדלה משינקין
8
כל הכבוד. כך גובר האמון בעיתונ
  ו-   30/10/15 15:40
כתוב תגובה ל- ו-
9
לוין נוטה להיות פופוליסט מתלהם
  פניית הפרסה   30/10/15 15:50
אתה לוין - האמור להיות המומחה למשפט מבין העיתונאים באתר זה - כשלת . ייתכן ...איני בטוח שפגיעתך בשופט העליון פוגלמן נבעה מתוך 'טעותך' או מתוך רצונך לזכות - לגרור תגובות מתלהמות ופוגעניות ברוח ה'פופוליזם' הרווחת אצל רבים המגיבים באתר זה כנגד השופטים בעליון...אם זה אכן כך או לגרסתך - 'שגיאתך' הרי גם זאת בורות בנושא שהצגת - אנא , אל תעסוק יותר בענייני משפט וכך יהיה למוטב . תגובתי זאת היא למרות ובנוסף ל'מעיל' הפייסנות - המתון - 'הרך' שעטית עליך ברשימתך לעיל .
כתוב תגובה ל- פניית הפרסה
10
בנוגע לנאור
  באום   30/10/15 18:57
אם בג” צ מתעסק רק עם החוק וכל עניינו הוא לבדוק מי צודק ומי לא, הרי שלוין צודק בקשר לאם השכולה. העניין הוא שבג” צ ואלה שמגינים עליו כל הזמן טוענים שבג” צ הוא הוא המגדלור המוסרי שלנו, עומד על משמר הערכים ומגן בחרוף נפש על הדמוקרטיה. כך בדיוק חושבים שופטי בג” צ על עצמם. כלומר, אם אתם לא רק בעניין החוק אלא גם בעניין של ערכים, אז פתאום שאם שקולה מדברת אין כבר ערכים ויש רק חוק? משהו פה לא נראה לי. אם השופטת נאור רוצה להתעסק רק עם החוקים אז שתפסיק לרצות לנהל את המדינה ואם היא רוצה לשמור על ערכים, אז שיהיה לה אורך רוח לשמוע דברים גם שהם לא ממש נוגעים לפרוטוקול. לשופטת נאור כנראה קשה להתמודד עם החיים עצמם משום שהיא חיה רוב חייה בבועה של המערכת המשפטית המתנשאת הנפוחה והיהירה. בקטע הנ” ל היא מעדה וזה אומר שגם שופט יכול לנהוג בטפשות. בנוגע לפוגלמן, כדאי שלוין ילמד את השטיקים והטריקים של השופטים, נראה שהוא עדיין תמים מדי.
כתוב תגובה ל- באום
נאור מעדה בעוד קטעים והרבה
  מישקה   31/10/15 07:15
מי שמכיר יודע שנאור מעדה פעמים אין ספור, היא הטילה הוצאות מטורפות על אזרחים וגירשה אותם ממש כמו שעשה גרוניס , לשיטתם גסות כלפי הציבור הטלת הוצאות מרושעות על רעבים יהלכו אימים ושמעם יגיע מפה לאוזן וכך יוכלו הטיפוסים האלה להיחשב "יעילים" ושהציבור יקפוץ, צריך לקרוא פסקי דין שלהם כדי להאמין, גם את אלה "הפומביים.." שאיכשהו לא מתפרסמים...
כתוב תגובה ל- מישקה
11
אלה אותם שופטים ששפטו את קטיף
  יעקב יעקב   30/10/15 20:44
למה להחזיק את הנחש בזנבו ולקשקש - למה לא מראשו,עם ישראל גר בכפיפה אחת עם הנחשים האלה והמלך הוא עירום - אין חוק שמאשר את חוקיותו של בית המשפט הזה ,נקודה ,הם בחרו את עצמם מתוך עצמם בשיטה של חבר מביא חבר או קרובי משפחה -אמירות מפורסמות אלו באו דווקא מהם "מחשין" לאחר פרישתו וככה הוא אמר : אבא שלי היה שופט בית המשפט העליון- טבעי שהבן שלו יהיה גם הוא שופט בבית המשפט העליון ולנשיא העליון ,זה הבית -ביתה של המשפחה - ומי שירים יד על ביתנו אנחנו נגדע את ידו,,הנה לכם שופט שאומר את האמת וכל האמת מבלי להכחיש ,גילוי האמת ועשיית צדק הם מהם והלאה (ראו מקרה אילנה דיין והאמת לשעתהועוד אלפים כאלה )דומה שרובנו מסכמים -שהחברה האלה בעליון - משרתים מטרה אחת ויחידה להפוך את מדינת היהודים -למדינה של כל אזרחיה- הם רק לא מודים בפה מלא -אבל זו היא המטרה הסופית שלהם וכל השאר הם שקשוקת ביצים וכליפות השום,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
12
איתמר אינך מכיר את מעללי נאור?
  קלגסבלד ושות'   31/10/15 05:22
לפני שאתה מגבב מילים בשבח גערת נאור באם השכולה, דע מיהי אותה נאור, קרא כמה אזרחים מבקשי סעד הושלכו מלפניה באותה "נימה שמרנית" עת באו לבקש סעד מפני פורעי חוק גוזלים ועושקים בשיטת לא מתערבים.. אילו סכומי עתק פרועים והרסניים הטילה נאור על אין ספור מסכנים באותה התלהמות יהירה שדוגמתה הוצגה שוב... אם אכן תקרא על מעלליה של נאור, תמצא שהיא הסכימה לכל מה שגרוניס עשה, כולל כתיבת כזב שהם דוחים עתירה כי ההליך הקודם לא הסתיים, מה שנשמע סביר אבל החומר שאינו מוזכר בפסק מלמד שההיפך הוא הנכון ומדובר בהסכמה לבלף כדי לקצר הליכים... כזוהי נאור בושה שאלה שופטינו, ולפחות אין לשבח לפני שבודקים קצת... זה יוצר מצג שווא
כתוב תגובה ל- קלגסבלד ושות'
13
לאה צמל היא נגיף בגוף המדינה
  צורי   31/10/15 13:36
ומזמן היה עלינו להדבירה, חולת נפש חסרת תקנה.
כתוב תגובה ל- צורי
14
בד"צ תומך בקרטלים
  מייק   31/10/15 16:48
שומרי הסף - ברח' שערי המשפט בכל מחדל ביטחוני הורגלנו להאשים את הש.ג. אבל מה דינו של מפקד שבמחדל היה לשומר הסף? או מנהל שסילק לקוחות על הסף? ויותר מכך, מה דינו של שופט עליון שנעל את שערי המשפט? היום יותר מתמיד ברור שיש קרטל בתעשיית המזון בישראל. חמש חברות שולטות בכ50% מהשוק – תנובה, אוסם, תלמה, קוקה-קולה ושטראוס. ו"עוף החול" קם שוב לספר לנו: שם הייתי ונלחמתי. איבדתי את כל הוני וגם 1,100 עובדים שהיו בשל קרטל המזון שקשר נגדי, יחד עם השופטת ורדה אלשיך ובעלה שהיה דירקטור בקרטל המזון. כן, מר משה בדש מפיקנטי שב לדבר, כמו עוף החול. הוא עמד בשערי בית המשפט המחוזי בתביעה נגד קרטל המזון, בלי יכולת לממן אגרת משפט על נזקיו הנאמדים במיליארד ₪, ומצא כי נעלו את השער. גם ברח' שערי משפט בירושלים – שם ממוקם בית המשפט העליון - נעלו את השער, כאשר דחו את ערעורו וגם חייבוהו בהוצאות. מי אשם בהתחזקות קרטל המזון, שעשק עד היום את עם ישראל במאות מיליארדי ₪? כמובן הש.ג. שנעל את שעריו מכל דיון במחדל הכלכלי הכי גדול במשק- עושק העם בדבר היסוד ביותר, זה המזון. כמה מכובד הוא בית המשפט שנותן יד לחלש ולרעב. כמה מפואר הוא השופט ששומע יתום ואלמנה, וכמה צודק ונכון הוא לשמוע וויכוח ציבורי על קרטל המזון – לא במצעד ברחובות תל-אביב, אלא דווקא בבית המשפט – שם המילים נהגות אחת לאחת, הטיעונים נשמעים היטב והאמת תהדהד בכל מהדורות החדשות לעין כול. אכן, צדק מי שאמר כי שופטי בית המשפט העליון אשמים במחדל הכלכלי הכי גדול של ישראל - ובמיוחד כאשר זה שופט עליון שהפך לש.ג. ונעל את השער. שומרי הסף, שישבו ברח' שערי המשפט בשנת 2009 וגרמו לעם לצאת בשנת 2011 ולקרוא לצדק חברתי ברחוב לא בבית המשפט, הם הש.ג.: מרים נאור – כיום נשיאת בית המשפט העליון, וכן אילה פרוקצ'יה ויורם דנציגר. ורצוי כי עם ישראל יזכור את שמם לדראון במחדל הש.ג. הגדול ביותר בישראל. למי שירצה לבחון את המילים שסחררו את שלושת הש.ג. הללו בעת מילוי תפקידם, מופנה להחלטה מיום 15.6.09 בע"א 10770/06 ניצולת הקרטל בע''מ [לשעבר פיקנטי תעשיות מזון ישראל בע"מ], פיקנטי תעשיות בשר בע''מ [1982] נגד אוסם תנובה ואחרים. שם רואים כי "מנהלים עיוורים, מסננים את היתוש ובולעים את הגמל" (מתי כג 24). מדקדקים באגרות ובקטנטנות ובולעים את קרטל המזון.
כתוב תגובה ל- מייק
15
למישקה וקלגסבלד ושות'-שלמעלה
  "חתול רחוב"   31/10/15 17:55
אכן, נכון אמת ויציב כתבתם על השופטת הנשיאה מרים נאור שמהכרותי עימה יצאה תמיד רעת לב וכהת-נפש. יש לי עשרות פסקים כאלה, מכוערים יהירים סנוביסטים מורמי-עם, כאילו היו קליקה של "הבונים החופשיים" או דומים להם... האנטיפטיות "האני ואפסי עוד" של נאור-גרוניס מאוסים ובזויים. הנפוטיזם המוסרני והמנוכר מעם שבו הם נבחרים לשפיטה ופועלים, סופו להיות מושלך מכל המדרגות.אני באמצע מחקר אקדמי רחב היקף על חומות מגדל השן של בג"ץ והעליון, על ניכורם מהאזרח הפשוט.צמא הסעד.מחקרי ינפץ כמה תקרות זכוכית בקרוב... וירעיד סיפים הרבה יותר מספרה של טובה צימוקי "העליונים" בו הזכירה לראשונה את הרומן שהיה בינו למתמחה צעירה וחסרת יישע וסירוב כבכיר ממנה בפרקליטות המדינה בירושלים (קראה לזה רומן אהבים בו בגד חשין באשתו עם המאהבת הצעירה שאף הרתה לו ואז התכחש לילדתו עד יום מותו...אם כי שילם לה מזונות). בימינו היה עף מהפרקליטות ונאשם בפלילים בהטרדה מינית עם הערפל של פגיעה מינית תוך ניצול יחסי עובד מעביד...
כתוב תגובה ל- "חתול רחוב"
16
בוא אני אסביר לך למה אתה טועה
  קפלר   31/10/15 18:59
ידוע לכל כי עיכוב ביצוע ניתן בקשר ישיר לסיכויי ההליך - הסעד המרכזי. ידוע וברור היה למר עוזי פוגלמן היקר, שסיכויי העתירה להתקבל - כפי שכתבת בצדק בכתבתך - הם אפס עגול שלם ומוחלט !!!! ולכן, מדוע לעכב ביצוע ??? הביקורת על השופט ועל ההחלטה מוצדקות. אם זו היתה בקשה של אזרח ו\או חברה לעיכוב ביצוע החלטה מנהלית - במשפט מנהלי "רגיל" - הסיכוי לקבל עיכוב ביצוע משופט בבית המשפט העליון הוא 0.000001%. זו מערכת המשפט ....
כתוב תגובה ל- קפלר
קפלר אתה מקסים.וחד כתער.
  "חתול רחוב"   31/10/15 20:46
אהבתי.צדקת.חכם מושכל ונבון. חשפת באחת את הצביעות.מישחק הנואלים במגדל השן. סתם מושכי הליכים.מחבלי הליכים ומכשילים בשער. העליון מורכב מ 90% של אנשי שררה ונקמנות רעה ובזויה.מנסיוני כאיש האקדמיה שעבר על רבים מפסקיהם. מנותקים.תלושים.שמנסים לחנך עם שלם. אומה עתיקה.שאוחזים בדעות שמקומן באיי גאלאפאגוס. לא במזרח התיכון של שימעון פרס. ברומא הם לא רומאים. גם לא בישראל. אהבתי את הפאנץ שלך. ראה הערותי למעלה בתגובותיי לאחרים.
כתוב תגובה ל- "חתול רחוב"
17
בוא אני אסביר לך למה אתה טועה
  קפלר   31/10/15 18:59
ידוע לכל כי עיכוב ביצוע ניתן בקשר ישיר לסיכויי ההליך - הסעד המרכזי. ידוע וברור היה למר עוזי פוגלמן היקר, שסיכויי העתירה להתקבל - כפי שכתבת בצדק בכתבתך - הם אפס עגול שלם ומוחלט !!!! ולכן, מדוע לעכב ביצוע ??? הביקורת על השופט ועל ההחלטה מוצדקות. אם זו היתה בקשה של אזרח ו\או חברה לעיכוב ביצוע החלטה מנהלית - במשפט מנהלי "רגיל" - הסיכוי לקבל עיכוב ביצוע משופט בבית המשפט העליון הוא 0.000001%. זו מערכת המשפט ....
כתוב תגובה ל- קפלר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il