w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זהירות, מפלצת
מאת: רפי לאופרט  |  31/01/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חבל
  באום   31/01/16 17:48
שלא נכתב מיהו בדיוק איתמר קרמר אבל חוש הריח שלי אומר לי שהוא שייך למחנה שכרגע מרים את ידיו גבוה כדי שנראה אותו לפני שהוא טובע.בבחירות הבאות גוש השמאל יקבל לא יותר מעשרים מנדטים ויתכן ומר"צ גם לא תעבור את אחוז החסימה.קרמר יבין מתישהו מאיפה הדג עושה מה שעושה וחבל שזה לוקח לו כל כך הרבה זמן.בכלל,למי שהולך לטבוע כדאי להתרכז בלצעוק הצילו מאשר לכתוב מינשרים אל מי ששוחה די טוב.ולעיניננו.אני דווקא חושב שמה שעשו ״אם תרצו״ היה כן ״כליל השלמות ״אבל נשאלת השאלה מה פתאום קם לפתע בני בגין ונזעק למען הדמוקרטיה הנאורות והליברליות.הרי אירגוני הימין כבר עושים קמפיינים הרבה זמן ומאשימים את השמאל בחתירה תחת אושיות המדינה.התשובה נעוצה במאמר של דן מרגלית ב״ישראל היום״.מרגלית שכותב שבני בגין בא מתוך ״אור הנגוהות של הלאומיות הליברלית מבית מדרשם של ז׳בוטינסקי ומנחם בגין״ טוען גם שאיך זה יכול להיות שעמוס עוז וא.ב.יהושוע שהם מלח הארץ,למדו איתו באותם שנתונים,והם כתבו את הספרים המפורסמים שלהם ובכלל זה עמוס עוז וא.ב. יהושוע, מאושמים בחתירה תחת אושיות המדינה.ופה אנחנו רואים שגם אצל מרגלית וגם אצל בגין קיים דאבל סטנדרט ואת מבחן בוזגלו הם לא היו עוברים.אם אלה אנשים פשוטים,אז יתכן והם עוברים עבירות ואין מה להזדעק אבל אם אלה אושיות תרבות,זה כבר סיפור אחר.למען אושיות תרבות שעושות בדיוק מה שעושות לא אושיות תרבות,אפילו בני בגין מוכן לקום מרבצו.ישנה בעיה לאזרחים להכניס לתודעה שאותן אושיות תרבות עושות דברים נגד המדינה.בכל זאת מדובר בגילה אלמגור,חוה אלברשטיין,עמוס עוז,ועוד פיגורות שכולנו מכירים או מוקירים וקשה לעכל את העובדה ולעבור את המחסום הפסיכולוגי שאכן דברים כאלה קורים.על כן נזעק בני בגין וגם נתניהו ובנט ופרשני החדשות כי נפל דבר בישראל והכרה בעובדות המצערות תכניס אותנו לשוק ומי רוצה להכנס לשוק.על מנת לרכך את המכה הייתי אומר שלפחות חלק מאותן פיגורות לא מודעות למה שהן עושות.אני מאמין שלחוה אלברשטיין אין חצי מושג מהפעילות שהאירגון שהיא תומכת בו מבצע.ואם הם מתחילים להבין,קיימת הכחשה כדי שהם עצמם לא יכנסו לשוק.אכן,אושיות תרבות עוברות עבירות וצריך להשלים עם זה אם כל הצער.אם ראש ממשלה נאשם ועמד למשפט ואותו כנ״ל נשיא המדינה,גם סופרים שחקנים וזמרים יכולים להיות מאושמים.בינתיים אירגוני השמאל המדוברים לא מחוץ לחוק כך שאין פה קייס פלילי אבל קייס ציבורי ואתי יש גם יש.אני מקווה שאירגוני השמאל הפרובוקטיבים יצאו מחוץ לחוק ובקרוב.עוד תחקיר ועוד תחקיר והאמת תצוף על פני המים ויש לתמוך באירגוני הימין ולא לעצור אותם אלא אם כן נתניהו נהנה לאכול מרורים מעמוס עוז ואני לא בטוח שזה לא המקרה.
כתוב תגובה ל- באום
קרמר איננו העיקר. הוא מטאפורה
  רפי לאופרט   2/02/16 17:10
לרוח הרעה הנושבת בחוגי הקרנפים והתנינים שמלמדים אותנו השכם והערב "דרך ארץ" מהי. אינני מכיר את קרמר. נתקלתי בכמה דברים שכתב (הקישור למאמר אליו התיחסתי ניתן במאמרי), הפעם זה היה גרוע במיוחד ואופייני לקבוצת כותבים מתחכמים-נכלולליים המזכירים את הזאב המתחזה משיליגיה ושבעת הגמדים. רוב הדברים שכתבת, נכונים ביסודם אבל מוסברים בהרחבה רבה מדי.
לדעתי, לציבור נמאס "מנאורות-היתר" של נאוריו המתנשאים והוא פשוט מתחיל לבעוט. השאלה החשובה באמת איננה מדוע התעורר בגין - גם לו מותר לטעות... - אולם ככל שמשרתי הפריץ מתקשים יותר לעכל את השינוי במעמדם בציבור והציבור נותן לכך ביטוי בוטה יותר ויותר, מרגיש הפריץ שעליו להיות יותר פריץ בטרם תתמוטט מדיניותו ההזויה רבת השנים; לכך צריך לשים לב. משחק הכלים השלובים הזה אינו חדש אבל הוא הולך ומחריף.
אשר לטיפול בשמאל הדקדנטי, אני מקווה שנתניהו איננו מזוכיסט. אפשר שכבר בעתיד הקרוב יהי לו בארה"ב מודל חיקוי במגזר הרפובליקני האחהוד עליו, במיוחד אם יסתמן מהפך ברור במאבק על דעת הקהל שם בין דמוקרטים לרפובליקנים, בשלב מוקדם של המירוץ לנשיאות.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
2
תגיד את זה
  למתן פלג   31/01/16 19:18
כתוב תגובה ל- למתן פלג
3
לא כולנו קוראים את "הארץ"
  הצלחות לרגב ולפלג   31/01/16 20:40
ומר לאופרט היה עושה טוב לו היה מצרף לינק של מאמר קרמר או מפנה אותנו למאמר. קצנו בארס הנוראי אותו מתיזים חדשות לבקרים כתבי השמאל ונציגיו. באמת זה מפלצתי. כנגד זה נאחל הצלחה מלאה לתנועת "אם תרצו" ולמירי רגב האמיצה. מרבית הציבור הימני תומך בפעולות אם תרצו ושרת התרבות ומתרעם על הצביעות הימנית (בגין, בנט, רה"מ והשאר) שהצטרפו למבקרים את אם תרצו. הציבור גם סבור שמתן פלג לא היה צריך לפרוש זמנית מתפקידו.
כתוב תגובה ל- הצלחות לרגב ולפלג
זה לא הארץ. זה NRG
  אחד שראה   1/02/16 00:38
כתוב תגובה ל- אחד שראה
4
אזעקות אמת - והשמאל בשגיונו
  מב"י   31/01/16 23:05
מקוצר זמן אסכם את המצב האמיתי כפי שהוא משתקף במציאות בתוכנו וסביבנו:
1. הגשמת הסיסמה "פתרון שתי המדינות" היא חיסולה של מדינת ישראל. זהו בדיוק "הפתרון הסופי" שתכננו עבור עמנו הנאצים.
אלא שבכך במו ידנו נגשים את חלומם.כשתהיה לפלשתינים מדינה הם יכניסו לתחומה את 7 מיליון הפליטים הפלשתינים, שיפרצו את גבולות מדינת ישראל ויחדרו לערינו, ישתלטו על אדמותינו ובתינו, יבזזו וירצחו - ומול המוסריות של השמאל אפילו לא נעז להתגונן!
מדינת פלשתינית עצמאית תוכל לכרות הסכם אי התקפה עם איראן שבתוך זמן קצר תהיה לה פצצת אטום וצריך רק שישראל תזיז חייל אחד אפילו בתואנת שווא כדי לחסל את ישראל ואת עמה, שהרי זהו חלומם של האיטולות האיראנים.
2. הדרך לירושלים עוברת במובלעת בין גבולות המדינה הפלשתינית. כאשר יעמדו משני צידי המובלעת מאות האלפים של תושבי יהודה ושומרון הערבים ומליוני הפליטים שתכניס לתחומה המדינה הפלשתינית יצעדו משני הצדדים לחסום את הדרך לירושלים ואחר כך יצעדו לכיוון ישובי וערי ישראל. אותו הדבר יעשו לאורך כל הגבול המפותל. אין שום סיכוי שצה"ל "המוסרי" יילחם בהם! באותו הזמן יכניס החמאס את הפליטים שלו ויפרוץ את גבולות רצועת עזה כדי להשמיד להרוג ולנתץ!!!
2. מי שיסתכל בערוץ הטלויזיה "אלג'זירה" יראה שכל שעה משודרת הודעה על עשרות הרוגים ומאות פצועים בכמה מקומות באותו הזמן. בהתקפות של דאע"ש בעירק, בסוריה, החותים בתימן, הקאעידה במצרים ובלוב. מכוניות תופת מתפוצצות כענין שבשגרה ע"י מתאבדים, ששטפו את מוחם "לשבת בגן עדן לצד נביאם מחמד
וליד כסא הכבוד של אללה. יש להם ממי ללמוד, שהעולם לא יעשה דבר, ואפילו הסיוע במזון ובתרופות לרעבים ולחולים נבזז ונגזל ע"י המליציות השונות. .
3. אף אחד לא למד לקח מגירוש היהודים מרצועת עזה, כאשר נהרסו ישובים פורחים והוגלו אלפי אזרחים טובים - הכל בגלל אשליה ש"צעד בונה אימון" יביא את השלום...ובקום זה הפכה הרצועה לבסיס של טרור ביבשה ובים, שמטרתו המוצהרת להשמיד את ישראל. הוא מתכוון לכך ומתכונן לכך - ורעש חפירת המנהרות מתחת לבתי המתישבים בעוטף עזה ממחיש זאת, אבל מדינת ישראל שולחת לרצועה מאות אלפי משאיות עמוסות ברזל ומלט, כדי שהחמאס יבטן וישריין בהם את המנהרות!!!
3 נלמד הלקח שהעולם שותק על הרג אזרחים נשים וילדים וקשישים, המצור עליהם והרעבתם למוות, גירושם מעל אדמתם ובתיהם, הרס הערים עד היסוד הן ע"י דאעש והן ע"י הרוסים והחותים וקאעידה ו"בוקו חראם" באפריקה - והדה לגיטימציה נגד קיומה של מדינת ישראל "הגזענית" "הכובשת", "המנשלת" זו שביצעה את "הנכבה" האיומה נגד הפליטים הפלשתינים המסכנים הנתמכים ע"י ה"שתולים" ומדינות אירופה האנטשימיות - יהיה קל מאד כתיקון ל"עוול היסטורי" לבצע את "הפתרון הסופי" של היהודים ומדינתם באכזריות נוראה, כי "זה מגיע" ליהודים "הרוצחים הגזענים" ויהווה תיקון ל"עוול היסטורי".
3. שופם ביהמ"ש העליון אדמונד לוי חקר את טענת "הכיבוש" ומצא כי אין להגדרה זאת שום יסוד משפטי ושום הצדקה מוסרית. משום שיהודה ושומרון לא היו שייכות לשום מדינה וירדן התנערה מהם וויתרה עליהם. כך שגם טענת "הכיבוש" היא חסרת שחר ובאה לספק את "המוסריות האלוהית" של יפי הנפש - השמאל החולה שמכרסם ביסודותיה של מדינת ישראל ומכין עבןרנו את "הפתרון הסופי".

כתוב תגובה ל- מב"י
בגדול אני מסכים
  רפי לאופרט   2/02/16 14:22
כבר עמדתי בעבר במספר מאמרים על הנקודות שאתה מעלה, וברור שכיום המצב מסובך יותר ומסוכן יותר גם אם אין בו איום צבאי קיומי ברור לבד מהאיום הגרעיני.
הבעיה של ישראל שהיא זקוקה למנה גדושה של הקזת דם לפני שהיא מרגישה צודקת מספיק בכדי להפעיל את זכות ההגנה העצמית שאמרוה להיות לה. זו כבר מחלה אמיתית, אפילו בעידן "אובמה הראשון".
צריך לזכור שאירופה וליתר דיוק בריטניה הגדולה לשעבר, המציאה את הרעיון שהקמת מדינת-ישראל היתה טעות היסטורית וכי מי שנושא באחריות "לעוול ההיסטורי" הזה גם נושא באחריות לתיקונו.
ארה"ב של אובמה, מבחינה זו, היא אירופה. אמנם, לא היא שנסוגה מ"פלשתינה" ובטעות איפשרה את המהלך של הקמת המדינה היהודית, אבל "הריאל-פוליטיקה" שאיפיינה את "האמריקני המכוער" לעיתים קרובות במאה ה- 20, אומצה ע"י הדמוקרטים בראשות אובמה, ומניעה את מדיניותם כיום. בין יהודי ארה"ב ובקרב השמאל שלנו, שעורים אלה נשכחו, במדה רבה מטעמי נוחיות.
עד אשר אנחנו לא נרשה לעצמנו לומר בגלוי ובפה מלא מה שנכון לומר במחינה היסטורית, כל הנחשים וכל השועלים ימשיכו בשיח הפוסט-מודרני ההזוי שלהם. האמת היא שהיהודים רומו ע"י בריטניה כבר ב- 1920, כאשר החליטו על הקמת האמירות העבר-ירדנית על רוב שטח המנדט של ארץ ישראל. זו המדינה הערבית היחידה שיכולה להתקיים בחלק מארץ ישראל, בתנאי שתחיה בשלום עם מדינה יהודית בחלק האחר (המערבי) של הארץ. זו פשרה מפליגה מצידם של היהודים, ועל כך יש לעמוד. אין מקום, אין היגיון ואין הצדקה משום בחינה לפתרון מדיני שעיקרו חלוקה טריטוריאלית נוספת, ששומטת את הקרקע מיכולתה של המדינה היהודית להתקיים. אלא שבעיני מי שמבקש "לתקן" את הטעות ההיסטורית של 1947, נימוק זה אינו נחשב; ודווקא משום כך חיוני לעמוד עליו.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
5
קישור למאמר של קרמר ותקון טעות
  אהוד פרלסמן   1/02/16 02:50
להלן הקישור למאמר הבאמת מפלצתי ומרושע עד כדי חלחלה של קרמר הזה: אהוביי. והטעות במאמר הנוכחי היא שנכתב בו: "לפי אומדנים שונים, בתוך פחות מ-10 שנים יהיה מספר המתישבים באיו"ש לפחות מיליון נפש ומשקלם הפוליטי בישראל יהיה מכריע." האמת היא שבאיו"ש ישבו בשנת 2013 356,500 אזרחי ישראל, ובשנת 2014 370,700 אזרחי ישראל, ושעור הגידול היה בערך 4%. בהנחה שזה יהיה שעור הגידול השנתי, יהיו בעוד עשור בערך 550,000 אזרחי ישראל באיו"ש, ומשקלם באוכלוסיה יעלה מ-4.4% בשנת 2014, ל-5.4% בשנת 2024. אז גם אם נניח שיהיה להם עוד מנדט, צריך לקחת בחשבון שהם יקחו את המנדט הזה משאר האוכלוסיה, גם מהימנית וגם מהשמאלנית, וסך הכל נקבל בערך תוספת של חצי מנדט לימין, לא ממש עליה משמעותית במשקלם הפוליטי. להלן המקור לנתונים: הלמ"ס.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אבל נניח
  באום   1/02/16 10:45
שיהדות צרפת תתחיל לזרום לפה מה שכנראה יקרה.חלקם בוודאי יזרום ליו"ש.נניח שדונאלד טראמפ הוא הנשיא הבא ואפשר להתחיל לבנות ולמכור דירות בזול ביו"ש.נניח שדאע״ש תופס אחיזה חזקה ביו״ש מה שנותן לנו לגיטימיות להחריף צעדים נגד הפלסטינים כי באותו זמן גם דאע״ש מחולל מהומות באירופה ואז מעבים את ההיתיישבות ביו"ש.נניח שהשמאל מתפרק לגמרי והחברה הישראלית מבינה את הבגידה של השמאל ואין יותר אירגוני שמאל שמפריעים להתיישבות.נניח שירדן נופלת לזרועות דעא״ש או לפלסטינים שבתוכה ואז ברור שחייבים לעבות בבקעת הירדן.נניח שיותר ויותר ישראלים יבינו את הקשר לארץ ישראל גם בלי להיות דתיים.כל אלה הם תרחישים שיכולים לקרות ולגרום למספר שנקב לאופרט להיות נכון.לדעתי,אנחנו הולכים בכיוון.
כתוב תגובה ל- באום
חלומות באיספמיה
  אהוד פרלסמן   1/02/16 12:29
ב-11 החודשים הראשונים של 2014 הגיעו לכאן 6,005 עולים מצרפת, וב-11 החודשים הראשונים של 2015 הגיעו לכאן 6,224 עולים מצרפת. לא ממש יציאת מצרים. אז בהנחה שמספר היהודים יעלה באותו שעור גידול כמו בין 2013 ל-2014, נקבל שבעשור הקרוב יתוספו לכאן בערך 1,300,000 יהודים, ובשביל שהתחזית של לאופרט תתגשם, בערך חצי מהם יתישבו ביהודה ושומרון. לא מוגזם?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
בסדר
  באום   1/02/16 14:41
בוא לא נתווכח על דברים שלך תדע מה ילד יום.בכל אופן,קראתי את המאמר של אותו קרמר ולא סתם לאופרט השתמש במילה מפלצת כי הבן אדם על גבול חוסר השפיות.זה לא שמאל וזה לא שמאל קיצוני,זה כבר קליני.מזכיר לי את עמוס עוז לפני עמוד ענן או עופרת יצוקה שהחמאס ירה טילים בלי סוף והיו הרוגים ופצועים ושאלו אותו אם צריך לצאת למבצע.הוא אמר שלא וצריך לדבר עם המתונים.הקשו עליו והתשובה היתה שצריך לדבר עם המתונים.איפה המתונים האלה ומי הם ואיך מגיעים אליהם הוא לא אמר כמובן כי הוא לא ידע אבל זו אותה בעיה קלינית של נתק מהמציאות.ישנו גם מגיב בשם אבנר הצפוני שהבטיח לי שחור על גבי לבן שאם נעזוב את יו״ש,לא יהיו יותר פיגועים.מה אפשר לעשות עם אנשים כאלה? הפלסטינים אומרים שהמאבק ימשך עד שכל הארץ תשוחרר והוא מבטיח לי שלא יהיו פיגועים.קליני.
כתוב תגובה ל- באום
כל מה שכתבת כאן מקובל עלי
  אהוד פרלסמן   1/02/16 16:38
גם אני קראתי את המאמר של הקרמר הזה, ואפילו בתגובה למעלה כתבתי שהוא גילה רשעות מעוררת חלחלה. ובקשר לצפוני, אני בכלל לא מנהל איתו דו-שיח מאז שהוא כתב על יהודונאצים, וכנ"ל עם שלמה המגיב שהשוה את ה.א. לגבלס, וכנ"ל עם קלינסקי שתמך בהגדרתה של אילת שקד כחלאה ניאו-נאצית. יש גבול לסובלנות שלי, והוא השואת יהודים לנאצים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
יכולים להיות ניאו-נאצים
  בגרמניה,   3/02/16 11:09
יכולים להיות באוקראינה,יכולים להיות בארה"ב,יכולים להיות בליטא- אבל פה,על אדמת הקודש,בלתי אפשרי שיהיו יהודונאצים,כפי שבלתי אפשרי שיהיו חזירים על אדמת הקודש.
כתוב תגובה ל- בגרמניה,
תחכה ,תחכה,
  ביחוד לטראמפ   3/02/16 08:14
שיהיה נשיא.
זה מראה על מידת הריאליות שלך.
כתוב תגובה ל- ביחוד לטראמפ
לא דברתי על איו"ש אלא
  רפי לאופרט   2/02/16 14:32
על מעבר לקו הירוק ז"ל. בתחום זה, הכולל את ירושלים ורמת הגולן (סיממלית), אני בכל זאת צודק.
אגב, 4% הוא הריבוי הטבעי של מישבי איו"ש, אבל מדינה יכולה לנהל מדיניות התישבות יזומה גם בירושלים וגם באיו"ש. ואם היא מבינה מה באמת חשוב עבורה מבחינה ביטחונית, אזי גם בביקעת הירדן.
התישבות היא מענה נכון לכל אלימות פוליטית של המערב ואלימות פיסית של הערבים.
אנחנו בעיבורו של השלב האחרון והמכריע של מלחמת השחרור. ההכרעה תיפול על יסוד מהלכי התישבות כנ"ל או בפרץ חדש וחמור של אלימות, שיעלה לנו ביוקר רב, ואולי בשילוב של השניים. אסור ששלב זה יסתיים בתיקו.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il