w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבוקר התחיל משפטו של זדורוב
מאת: מוטי אקסמיט  |  07/02/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
משטרה לא הציגה את קלטת המדובב
  ההודאה והשיחזור בדויים   7/02/07 09:57
התביעה לא הציגה הקלטה של השיחה בין זדורוב למדובב. לפי מה שהספקנו להכיר את המשטרה עד עכשיו, היא לא נרתעת ליצור ראיות נגד החשוד כדי להרשיעו. עולה חשד כבד שהמדובב סיפר לזדורוב את גירסת המשטרה על השתלשלות הרצח, והמשטרה הכריחה אותו לחתום על הודאה כאילו הפרטים האלה נמסרו על ידו. אם נוסיף לכך את העובדה שהמשטרה לא נתנה לו לישון במשך שבוע ימים, הרי שכל יבול השיחות של המדובב האלמוני שווה כקליפת השום. אני מציע למשטרה לאסוף ראיות מוצקות במקום לעסוק בתחבולות וטריקים לא הגונים.
כתוב תגובה ל- ההודאה והשיחזור בדויים
2
מי הנער שצעק שהשירותים תפוסים
  כשתלמידה ניסתה להיכנס?   7/02/07 09:59
לפי עדות התלמידות שניסו להיכנס לשירותים בזמן ביצוע הרצח, נער צעק מתוך תא השירותים "זה תפוס", ולאחר מכן הבחינה אחת התלמידות בנער בורח מזירת הרצח. אני מעורר את השאלות הבאות:
1- מה עושה נער בשירותי הבנות בזמן ביצוע הרצח?
2- מדוע לא ניסתה המשטרה לאתר את הנער ששהה בתא השירותים וצעק "תפוס"?
3- מדוע לא בודקת המשטרה את הד.נ.א. של כל התלמידים ממין זכר בבית הספר, כדי להיות בטוחים שהרוצח הוא לא אחד התלמידים?
כתוב תגובה ל- כשתלמידה ניסתה להיכנס?
3
ההודאה והשיחזור של זדורוב
  תוצאה של לחץ פיזי   7/02/07 10:02
לפי הידיעות שהועברו לתקשורת, חתם רומן זדורוב על ההודאה והשיחזור לאחר שעבר את הטיפול הבא:
1- בשבוע הראשון לא איפשרו לו להיפגש עם עורך דין.
2- לא נתנו לו לישון במשך שבוע ימים.
3- לא נתנו לו לאכול במשך שבוע ימים.
4- לא נתנו לו לישתות במשך שבוע ימים.
5- החזיקו אותו בצינוק ללא שמיכות במשך שבוע ימים.
6- לא נתנו לו ללכת לשירותים בצורה מסודרת במשך שבוע ימים.
7- במשך רוב זמן מעצרו בשבוע הראשון היה רומן זדורוב כבול למיטתו באזיקים.
זה דומה מאד ל"טיפול" שבאמצעותו סחטו את הודאתו של עמוס בראנס. אני קורא לטיפול כזה עינויים. מי שלא מסכים איתי שיתנדב לעבור את זה במשך שבוע ואחרי זה ידווח לי איך זה היה.
כתוב תגובה ל- תוצאה של לחץ פיזי
4
מדוע נעל זדורוב את תא השירותים
  מבחוץ בעת השיחזור??   7/02/07 10:05
לטענת המשטרה נפטר זדורוב ממכנסיו בגלל כתמי דם. אם זה נכון, למה הוא לא נפטר מהנעליים? אם הוא באמת הרוצח, הרי הנעליים מרשיעות אותו עוד יותר, כי הן מסגירות את טביעת הסוליות ונושאות עליהן כתמי דם שלא ניתנים להסרה. העובדה שזדורוב לא השליך את נעליו ושלא נמצאו על סוליותיהן כתמי דם מעידה שהוא לא שהה בשום מיקרה בתא השירותים בו בוצע הרצח. לפי מהלך החקירה עד כה אני משוכנע שהמשטרה, הפרקליטות ובית המשפט לא חשבו על סתירה זאת.
יש עוד סתירה בחקירת הרצח. המשטרה טוענת שהרוצח נעל את תא השירותים מבפנים וטיפס החוצה מעל לדלת. אם זה נכון, מדוע נעל זדורוב את הדלת מבחוץ בעת השיחזור? רק על סמך סתירה זאת בגירסת המשטרה יש לזכותו מחמת הספק.
כתוב תגובה ל- מבחוץ בעת השיחזור??
5
גירסת המשטרה לא מחזיקה מיים
  אינסטלטור   7/02/07 10:08
המשטרה נתפסה בשני שקרים בחקירת רצח תאיר ראדה:
1- היא טענה שהמניע לרצח הוא בקשת סיגריה ע"י הנרצחת. לימים התברר שהנרצחת לא מעשנת ואלרגית לעשן סיגריות. המשטרה לא התנצלה על שקר זה.
2- המשטרה טוענת שהרוצח הודה שנעל את תא השירותים מבפנים וטיפס החוצה מעל הדלת. בשיחזור נעל רומן זדורוב את השירותים מבחוץ . המשטרה לא מתנצלת על הסתירה הנוראה הזאת בחקירת הרצח.
לאור השקרים הנ"ל, לדעתי טועה משפחת הנרצחת בכך שקיבלה את גירסת המשטרה. הסתירות הנ"ל מראות שהמשטרה לא עובדת נקי אלא בודה ראיות.
כתוב תגובה ל- אינסטלטור
6
ההודאה והשיחזור לא משכנעים
  כשאין מניע לרצח   7/02/07 10:10
היעדר המניע לרצח ואי-מציאת הנשק בו בוצע הרצח הם סיבות מספיקות לזיכויו המוחלט של רומן זדורוב. המשטרה לא הרימה את נטל ההוכחה שהוא הרוצח.
כתוב תגובה ל- כשאין מניע לרצח
7
הד.נ.א. מזירת הרצח לא מתאים
  לפרופיל הד.נ.א. של זדורוב   7/02/07 10:13
גירסת המשטרה והפרקליטות היא הונאה של הציבור בריש גלי. הן מסתירות את העובדה שרק התאמת ד.נ.א. של כמעט מאה אחוז יכולה להוות הוכחה שהחשוד קשור לרצח. לעניין זה כדאי לקרוא את שני המאמרים הבאים:

stat.auckland.ac.nz

ttb.eng.wayne.edu

מאמרים אלו מסבירים את חישוב ההסתברויות המותנות (conditional probabilities) שמאפשרות לחשב מה ההסתברות שלשכבות נוספות באוכלוסיה יש פרופיל ד.נ.א. כמו זה שנבדק. רק במקרה שיש הסתברות של מיליונית האחוז לטעות ניתן להשתמש בדגימת הד.נ.א. כראיה בבית משפט. במקרה של זדורוב יש הסתברות של 10% שהדגימה לא שלו. בית משפט הגון צריך לדחות פרופיל ד.נ.א כזה על הסף מכיוון שזו אי-התאמה ברורה. בדיקת הד.נ.א. של זדורוב מוכיחה בעלית שהוא לא שהה בזירת הרצח.
כתוב תגובה ל- לפרופיל הד.נ.א. של זדורוב
8
מוצר ייצוא ישראלי חדש
  מכון הפטנטים הווירטואלי   7/02/07 10:17
הפרקליטות והמשטרה צריכות לירשום פטנט על ההמצאה החדשה: אישום ברצח ללא מניע. אפשר לייצא את המוצר ברווח גדול לארצות העולם השלישי ולמשטרים דיקטטוריים. לא נורא ש"ההמצאה" הנ"ל מטילה צל על אמון בציבור בפרקליטות ובמשטרה. העיקר שיהיה לנו עוד מוצר ייצוא.
כתוב תגובה ל- מכון הפטנטים הווירטואלי
9
שיטות חקירה שנויות במחלוקת
  במשטרת ישראל   7/02/07 10:21
הקישור הבא חושף טפח משיטות החקירה של המשטרה:

nfc.co.il

המאמר הנ"ל אולי יעזור להבין את האלימות אליהם חשופים עצירים של המשטרה, עד שהם חותמים על הודאות במעשים שהם לא עשו. מיסכנה המשפחה של תאיר ראדה ז"ל שגוף אלים כמו המשטרה ממונה על חקירת רצח בתם.
כתוב תגובה ל- במשטרת ישראל
10
עוד לו מאוחר. המשטרה צריכה
  להמשיך לחפש את הרוצח   7/02/07 10:23
תלמידות העידו שניסו להיכנס לתא השירותים בו בוצע הרצח. נער צעק מבפנים "זה תפוס" ולא נתן להיכנס. מה עושה נער בשירותי בנות? אחת התלמידות העידה שראתה נער בורח מזירת הפשע. לכן המשטרה חייבת לעשות מבצע ולבדוק את הד.נ.א. של כל התלמידים, המורים והעובדים של בית הספר בו נרצחה תאיר ראדה. הד.נ.א. של רומן זדורוב לא מתאים לד.נ.א. שנמצא בזירת הרצח מכיוון ש-90% נחשב לאי-התאמה. לכן צריך לחפש הלאה ולא להניח לזה, עד שימצאו את הרוצח.
כתוב תגובה ל- להמשיך לחפש את הרוצח
11
אשתו של זדורוב מסרה הבקר
  ידיעה מזעזעת   7/02/07 12:15
משטרת ישראל הפעילה שיטת חקירה מקורית נגד רומן זדורוב. הם מודיעים לו כל יום שאישתו הפסיקה להאמין בחפותו וחושבת שהוא הרוצח.
איך יכולה המשטרה להגיע לשיפלות כזאת? לסכסך בין בני זוג צעיר והורים לתינוק קטן, במטרה לקדם חקירה שנויה במחלוקת וכתב אישום רעוע שהם הכינו נגד חשוד שנראה מיום ליום יותר חף מפשע?
כתוב תגובה ל- ידיעה מזעזעת
12
אולי לאמא של הנרצחת, אילנה ראדה
  יש מה להסתיר?   7/02/07 12:42
לפי קריאת התגובות ברשת, אני מתרשם שהמון אזרחים לא מאמינים להאשמות המשטרה נגד רומן זדורוב. גם האמא של הנרצחת בהתחלה לא האמינה להם. מה גרם לתפנית הפתאומית שלה לטובת המשטרה ונגד משפחת זדורוב? עולה בדעתי חשש כבד שהופעל נגד אילנה ראדה לחץ כבד ובלתי ראוי לשנות את דעתה. אחרת אין לי הסבר לתפנית. מצב הראיות של המשטרה נגד זדורוב קיבל השבוע מכה ניצחת כשהתברר שהשערה שנמצאה בזירת הרצח לא ניתנת לזיהוי. בקיצור ולעניין: למשטרה אין כלום נגד זדורוב חוץ מהודאה ושיחזור שהוצאו ממנו בעינויים ושיחה מעורפלת עם מדובב שאפילו לא הוקלטה ולכן לא יכולה לשמש כראיה בבית המשפט.
כתוב תגובה ל- יש מה להסתיר?
13
אילנה ראדה גם מסתירה משהו. איך
  "שיכנעה" אותה המשטרה??   7/02/07 12:59
כתוב תגובה ל- "שיכנעה" אותה המשטרה??
14
ההתנפלות של אילנה ראדה על זדורוב
  כנראה עפ"י בקשת משטרה   7/02/07 23:21
במקום לחקור מי באמת רצח את תאיר ראדה, המשטרה מתרכזת בלערוך מלחמה פסיכולוגית נגד רומן זדורוב, עד שיישבר ויודה במה שלא עשה. הם משדרים לו עשרים וארבע שעות ביממה שאישתו השתכנעה שהוא הרוצח, כדי שהוא ירגיש בודד וללא תמיכה מוסרית. עכשיו משסה המשטרה גם את האימא של הנרצחת נגדו, כדי שיישבר. ההתקפה של אילנה ראדה נגד זדורוב היתה מאד מבולבלת. מצד אחד התקיפה אותו שהוא יודע עברית, מצד שני צעקה שהמשטרה עוד לא הביאה הוכחה חותכת נגדו. המסקנה המתבקשת היא שהמשטרה מסיתה את אילנה ראדה נגד החשוד, כדי להביא להתמוטטותו הנפשית.
אני ממליץ למשטרה ללכת בדרך אחרת. הם צריכים להודות בפומבי שמסיבת העיתונאים בה הודיעו שהרוצח היתה בטרם זמנה. הם צריכים להודות שהשערה שנמצאה על הגופה לא ניתנת לזיהוי, ושהד.נ.א מזירת הפשע לא מתאים לזדורוב. הם צריכים לבדוק לכל העובדים והתלמידים של ביה"ס את הדנ.א., ולהגיש כתב אישום אפילו אם החשוד ברצח הוא קרוב משפחה של שוטר או קצין משטרה.
כתוב תגובה ל- כנראה עפ"י בקשת משטרה
15
טביעת הנעליים בזירת הרצח לא
  מתאימה לנעלי זדורוב   8/02/07 07:32
המשטרה מסובבת את הציבור בכחש. לא יתכן בשום אופן שטביעות הנעליים שהתגלו על גופת תאיר ראדה נגרמו ע"י נעליו של רומן זדורוב. כידוע, לא ניתן להסיר כיתמי דם מסוליות נעליים. אילו זה היה נכון שטביעות הנעליים על הגופה הן מנעליו של זדורוב, היה צריך למצוא כיתמי דם על סוליות נעליו של רומן זדורוב. המשטרה לא מצאה כתמי דם על סוליות הנעליים של זדורוב. זו הוכחה ברורה שהוא לא היה בזירת הרצח ושטביעות הנעליים על הגופה לא באו מנעליו. מסקנה: אין למשטרה שום הוכחות שזדורוב רצח את התלמידה. המשטרה צריכה להודות בטעותה ולהתחיל את החקירה מחדש. בתור צעד ראשון יש לבדוק ד.נ.א. לכל התלמידים והעובדים של ביה"ס בו אירע הרצח.
כתוב תגובה ל- מתאימה לנעלי זדורוב
16
תחליטו כבר!
  מבולבלת   8/02/07 22:05
השיער תואם אמרתם....אח''כ אמרתם השיער לא תואם...ואז אי אפשר לדעת!!!!!
תחליטו כבר!!! לפני שאתם כותבים משהו תבדקו פעמיים!
מסר זה הוא לתקשורת כולה שלא מפסיקה לתת גרסאות שונות ולא מבוססות או מדוייקות...!!!!!
תבדקו תמקורות שלכם לפני שאתם מבלבלים לנו ת'מוח!!!
כתוב תגובה ל- מבולבלת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il