w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בית הוועד הפועל בארלוזורוב נחשב בזמנו לאחד ממבני המשרדים הגדולים בארץ אם לא הגדול שבהם    בשל ערכו וחשיבותו האדריכלית וההיסטורית מוגדר בניין בית הוועד הפועל ברחוב ארלוזורוב מבנה לשי...
יואב יצחק
יואב יצחק
החקירות נגדו הוקפאו בעקבות הסדר שהושג עם רשויות המס    הסדר המס שהוא מבקש לעצמו עכשיו נועד להבטיח שלא ישלם מיסים בגין עסקים שהקים בחו"ל בתקופה שנעדר מישראל    כך יוצא חוטא נשכר
דרור אידר
דרור אידר
טבח שמחת תורה אירע בנקודה שבה היינו רחוקים זה מזה. לנוכח ההתגייסות המלאה של העם על שדרותיו, הלחימה כתף אל כתף וגילויי האחווה והערבות ההדדית, החל תהליך התיקון, משקל נגד לחילול השם ה...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
באהבת האדם שלה גילמה את הכורח לשמור על ידידות המגשרת על חילוקי דעות עם אנשים מ"המחנה האחר"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיחה עם פרשת "תזריע" ו"מצורע"
מאת: איתן קלינסקי  |  12/04/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קריאה פמיניסטית יפה
  הפמיניזים   12/04/18 12:57
כתוב תגובה ל- הפמיניזים
כמו גמל קשיש ממשיך האיש להעלות
  פלא יועץ   17/04/18 12:04
גירה ולמחזר גבבת קש מעופשת וישנה.אז נחזור ונאמר שוב את אשר אומרים חז"ל בנושא: כאשר לאישה יש חבלי לידה היא נשבעת כי לא תזדקק עוד לבעלה,ומשנולד לה בן והכל שמחים בו,אף היא מתגברת על עצב הלידה ומתאוששת מהר יותר ממנה ומצטערת על שבועתה.מה שאינו כן בלידת בת,כאשר אין הכל שמחים בלידתה משום שגם תחוה בעתיד את יסורי הלידה-שנאמר כבר לחוה "בצער תלדי בנים",ולכן זקוקה האם לזמן ממושך יותר בכדי להתאושש מבחינה נפשית וגופנית.ואין בכך שום קשר לפמיניזם הרדוד והשטחי של ימינו אלה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
קוראים כחלק מרטואל ולא.....
  מירון.   12/04/18 13:34
כשיש למעשה יותר ממאתיים אחוזי צפיפות ורופאים מתמחים עובדים יותר מעשרים ושש שעות ברציפות נפגעים לא בזדון כללי ההיגיינה . צפיפות של מיטות חולים זו פגיעה בכללי ההיגיינה . אבל אצלנו קוראים את פרשת השבוע כחלק מרטואל דתי ולא מתוך דרישה ליישום דפוסי חיים.
כתוב תגובה ל- מירון.
למירון
  מאיתן   13/04/18 06:47
מירון, מסכים אתך בהחלט, שאצלנו קריאה בפרשת השבוע היא חלק מריטואל דתי ולא מנוף לדרישה, לפחות במקרה הנוכחי, למנוע את מכת הצפיפות בבתי החולים ולהפסיק את הנגע של משמרות המגיעות ל-26 שעות. אני מכבד את מי שמבקש את הריטואל הדתי, והוא נאמן לו אך לצדו חייבת להיות הקריאה ליישום השינוי ,המתחייב במציאות הנוכחית.
כתוב תגובה ל- מאיתן
השואה לא קימת בריטואל של קלינס
  ב,ל   14/04/18 20:02
השואה וזוועותיה לא קימת אצל קלינסקי והסיבה ידועה --זה לא מתאים לנרטיב הפלשתיני ולכן קלינסקי יתעלם יתכחש יסתיר ויתעלם לחלוטין מימים כאלה ואין פשוט ונוח מפרשת השבוע לברוח למחוזות רחוקים
כתוב תגובה ל- ב,ל
3
עסקת חבילה חביבי
  ה.א   12/04/18 17:09
עסקת חבילה חביבי, לא טוב לא כסף, לך קח את הקוראן ותתייחד אתו.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א מגיב כפופוליסט זול
  תגובה לה.א   12/04/18 21:27
ה.א , לפחות אל תפגין בורות . אפילו הרמב"ם מנהל דיאלוג כואב , כשהוא בוחן את ההבדל בטווחי זמן הטומאה , כשמתייחסים לזמן טומאת אם היולדת בן ובין זמן טומאת אם היולדת בת. ואתה בפרץ של פופוליזם זול שולח את הכותב לקןראן. מר ה.א אתה מצטרף לרמה של ב.ל , ששולח את הכותב לשואה.
כתוב תגובה ל- תגובה לה.א
השואה בין הקוראן לשואה
  ה.א   13/04/18 08:57
השואה בין הקוראן לשואה מהווה (1) הכחשת השואה (2) הפיכת הקוראן למיין קאמפף. אוי לנו ואבוי לנו מכזה שמאל חולני והזוי. בואו כולנו נתפלל ונייחל להורדת אחוז החסימה, ניפוץ המפלגה העברית לרסיסיה, וחזרת מר"צ לח"כ אחד, מקסימום שניים. וכמובן עלייה דרמטית של הימין על מנת לשקף נכונה את עם ישראל במלחמתו בשונאיו ומרצחיו.
כתוב תגובה ל- ה.א
תגובה שאין בה הרבה שפיות
  תגובת ה.א   13/04/18 10:00
בעסקת החבילה של ה.א קונים כמובן מאליו טומאה של אם היולדת בת עשרת מונים יותר טומאה מאם שילדה בן . בעסקתהחבילהשלהמגיב ה.א קונים פרשתשבוע שאינה דורשת יישום כללי הגינה והבריאות של פרשה במציאות העגומה של בתי החולים , בעסקתהחבילה של ה.א מתנפלים על כותב ושולחים אותו לקוראן.

את זה עשו כבר אלפי מגיבים ששלחו את נשיא המדינה לחיק הקוראן, כי אביו, פרופסור ריבלין תרגם את הקוראן לעברית .
כתוב תגובה ל- תגובת ה.א
אילו טפשות הייתה דשא....
  ה.א   13/04/18 13:48
לכל הדעות התורה נכתבה לפני הרבה מאד שנים, הרלונטיות שלה, בכל ההיבטים, נכונה לימים בהם נכתבה, זהו ספר הספרים של העם היהודי, אם אתה יהודי ומרגיש יהודי, חבק אותו, אפילו בלי להסכים לתוכנו בימינו, אם הנך יהודי ואינך מרגיש יהודי דחה אותו והתנתק ממנו. איש אינו מצפה מאיש לקיים היום את מה שכתוב שם, כלום ממה שכתוב שם, לא הגר ולא הטומאה, לא הרע ולא הטוב, אנו חיים בהווה, יש לנו מסורת, אנו מכבדים את המסורת, אך המילה הכתובה איננה רלונטית היום, למעט לבודדים שכל המילים הכתובות בספר הספרים הן רלונטיות עבורם היום. הביקורת על ענייני טומאה כאשר אין בית מקדש מעניינת כמו שיח מאד רעשני על השלג דאשתקד. ממש כמו גם על משפטים בענייני גר וגרה. זה הספר של עמנו, כך היה נהוג בעבר, גם בימינו נשים מופלות לרעה, אזה מה נלין על היסטוריה כל כך רחוק, בואו נתקן קודם כל את ימינו. איתן מנסה לרקוד על שתי חתונות, הוא רוצה לומר עד כמה קדושה האידיאולוגיה שלו, והוא מביא ראיות מספר הספרים, ועד כמה בזויה ההתנהגות של האופוזיציה שלו, וכאן הוא פוסל את מה שכתוב בספר הספרים, איתן הופך את ספר הספרים לקרדום לחפור בו, ובכך הוא לא שונה מכל הקיצונים האחרים שהופכים ספרי דת לכלי הטפה מעלת קבס.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א הדמגוגיה יפה לך
  דמגוגיה יפה ל-ה.א   13/04/18 14:32
איפה ראית , ה.א, אי אהבה לספר הספרים ברשימה של הכותב. מה אתה מתנפל ושולח את הכותב לקוראן, שמבקר גישה המעוגנת בפרשת השבוע ופילסה לה דרך לספרות התנאים ואחר כל לספרות האמוראים, הרואה בטומאת האישה היולדת בת גדולה מטומאת האישה היולדת בן. ורק ב-1200 לספירה הבקיע ניצוץ ביקורתי ראשון בימי הרמב"ם, שלמרבה הצער, נדם אינך מתבייש לאחר קריאת המאמר לשלוח את הכותב לקוראן. ואי אפשר להביע צער שספרות שאלות ותשובות קיבלה הנחה זו כראה וקדש.
כתוב תגובה ל- דמגוגיה יפה ל-ה.א
מה רע בקוראן, אחי?
  ה.א   13/04/18 19:23
אני שולח את איתן לקוראן כי ראוי לשלוח אותו לקוראן, לא נוח לו עם הטומאה של נשים לפני אלפי שנים אולי בקוראן אין כזו טומאה (אולי בקוראן יש מצוה להרוג אותה לפני שהיא נעשית טמאה, בייחוד אם היא בת עמו של איתן)
כתוב תגובה ל- ה.א
למר ה.א שתהיה לך שבת שלום
  למר ה.א   13/04/18 21:46
שתהיה לך שבת שלום . ותשלח לקוראן את כל מי שמערער על הלכות טומאה, שקודשו בתורה, בספרות תנאים ובספרות אמוראים. וכל מי שסבור שצפיפות של 200% בבתי החולים זו פגיעה בכל כללי ההיגינה.
כתוב תגובה ל- למר ה.א
מה הקשר בין מחט לתחת?
  ה.א   14/04/18 04:53
מה בין הצפיפיות בבתי החולים לבין מצוות ענתיקות שאינן רלונטיות ושאין כל דבר וחצי דבר בינן ובין המציאות של ימינו?. תנאים, אמוראים, רמב"ם אלה כולם אנשים מאד מעניינים חלקם היו ודאי גם מאד חכמים, והם קונים את זכותם לשאול שאלות על מצוות התורה (תוך שהם מקיימים את כולן, קלה כבחמורה) עקב העובדה שהם מקבלים על עצמם לפחות את עשרת הדברות, ובכללן "אנוכי השם..." אבל איתן דוחה את "אנוכי השם..." בשתי ידיו, לכל היותר איתן אומר "אנוכני אנוכי על מנת להשתמתש בספר הספר למימוש האידיאולוגיה הקיצונית שלי..." ומי שדוחה בשתי ידיו את בסיס הבסיסים, את מקור הסמכות של המצוות, ובכל זאת משתמש במצוותיו של אותו מקור סמכות, למימוש רעיונותיו הריהו משתמש בהן בבירור כקרדום לחפור בו. תקרקרו ימינה, תקרקרו שמאלה, לא תשנו את המראה הפתטי והמביש של המשתמשים בספר הספרים על ידי מכחישי האלוהות בראש חוצות. לא תשנו את המראה הפתטי והמביש של המשתמשים בספר הספרים באורח סלקטיבי, מגמתי ומאד אינטרסנטי. והכי מצחיקה ומביכה זו השוואה לרמב"ם, כאשר השמאל הישראלי יגיע לקרסולי הקרסליים של הרמב"ם, נדבר שוב.
כתוב תגובה ל- ה.א
״ כל הכבוד״ לה.א
  הכבוד לה.א   14/04/18 11:59
ה.א, תמשיך בדרכך הנלוזה, תשלח את הרב קוק לקרוא בקוראן, , כאשר הוא דורש לקרוא את פרשת תזריע ומצורע תוך דרישה לשמירת היגיינה , ודרישה למנוע צפיפות בחדרי אישפוז הפוגעים בהיגיינה . תשלח את החזון איש לקרוא בקוראן , כאשר הוא מבקש שנעשה אפליקציות לחיי היום יום מנושאים שמועלים בפרשת השבוע .

הרב קוק , שדרש למנוע צפיפות בחדרי אישפוז בתנאים של הקשים של חברה הנאבקת על קיומה היה מתבייש לקרוא את הביטוי של ה.א ״ מה ענין...ל...״

די, שתהיה לך שבת שלום, ותמשיך להיות משוכנע שההתבטאויות שלך ראויות לשיח ציבורי . רק שלא תשלח את פרופסור נחמה ליבוביץ, שבדפי פרשת השבוע שלה הביאה את המבואה מהרב קוק ו חזון איש .
כתוב תגובה ל- הכבוד לה.א
חבח"ח חבורת ברברנים חסרי
  ה.א   14/04/18 16:04
חבח"ח חבורת ברברנים חסרי חוליות. בושה, פשוט בושה. השמאל עומד בפינה ומתבייש מפני מגיניו ההזויים.
כתוב תגובה ל- ה.א
למה קלינסקי בורח לפרשת השבוע
  ב .ל   13/04/18 15:30
קלינסקי לא יכתוב מילה לא בשיר ולא במאמר על השואה ולא על יום הזכרון לשחיטת הילדים בקרית שמונה שם גר 20 שנה כמו שהוא לעולם לא יגנה את אסד כי זה פשוט לא מתאים לנרטיב הפלשתיני ולכן תמיד במועדים כאלה הוא יפנה לארון הספרים היהודי ותמיד ימצא דרך להעליל לסלץ ולשקר זו דרכו של מיסיונר מוכה אמוק
כתוב תגובה ל- ב .ל
ב.ל - שקרן!!!!
  ב.ל -שקרן !!!   13/04/18 17:50
ב.ל הגיב מספר תגובות בשפה עברית מובסת על הכתבה של איתן ב-news1 בנושא יום השואה הבינלאומי, בו איתן משבח את משרד החוץ הישראלי, שהניע את עצרת האו"ם להקדיש יום מיוחד לציון יום השואה הבינלאומי , יום שמחנה ההשמדה אושוויץ שוחרר. אבל ב.ל בשוטה הגבלסית קובע שאיתן אינו כותב על יום השואה.
כתוב תגובה ל- ב.ל -שקרן !!!
4
על השואה שמעתם פעם מ קלינסקי
  ב .ל   12/04/18 18:24
הוא לעולם לא יזכיר את השואה ולא יכתוב שיר לילדים שנספו שם כי זה לא מתאים לאג'נדה הפלשתינית
כתוב תגובה ל- ב .ל
אצל ב.ל לשקר זה דרך חיים
  ב.ל משקר   12/04/18 22:14
על המאמר של איתן , המשבח את משרד החוץ, שחייב את האו"ם לציין את יום השואה הבילנאומי, אתה ב.ל מצאת לנכון להגיב ארבע תגובות , שמביישות את השפה העברית.
כתוב תגובה ל- ב.ל משקר
SMALLAN אחי,יום השואה הבינ"ל?
  ה.א   14/04/18 16:09
SMALLAN אחי,יום השואה הבינ"ל? מדוע אתה מקפיד להתייחס רק ליום השוא הבין לאומי, למה האם אין לנו יום שואה משלנו? האם יש סיבה מיוחדת מדוע אתה מתייחס אך ורק ליום השואה הבין לאומי? תסביר לנו! אנו משוועים להסבר!!
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א = ב.ל - אותו טירוף
  לדמגוג ה.א=ב.ל   14/04/18 16:39
הדמגוגיה שלך, מר ה.א, והפופוליזם הזול שלך מחליא .איתן כתב במשך השנים ב- news1 , באתרים רבים ובספריו מאמרים ושירים רבים על יום השואה וגם על יום השואה הבינלאומי . הוא רק הביא דוגמא, לכך שהוא משבח את משרד החוץ הישראלי על יוזמה מבורכת, שהאו״ם מקדיש יום זכרון לשואה של עם ישראל בתאריך בו שוחררו יהודים ממחנה ההשמדה , וזאת על פי יוזמה של שר חוץ של מדינת ישראל . לדמגוג כמוך אין צורך לתת הסברים . אתה ה- ב.ל , שהחליט שאיתן לא כתב על השואה ולא מזכיר את השואה הן בתאריך העברי המקובל בישראל והן בתאריך שהתקבל באומות המאוחדות ביוזמת ישראל . ליוזמה הזו של משרד החוץ, שאיתן שיבח, החליט מגיב בשם ב.ל לפרסם ארבע תגובות מחליאות , ואתה ה.א ב.ל החלטת להגיב בטירוף .

חבל שביום שבת אתה נותן דרור לטירוף השנאה והשקרים שלך .


כתוב תגובה ל- לדמגוג ה.א=ב.ל
ה.א = ב.ל - אותו טירוף
  לדמגוג ה.א=ב.ל   14/04/18 16:40
הדמגוגיה שלך, מר ה.א, והפופוליזם הזול שלך מחליא .איתן כתב במשך השנים ב- news1 , באתרים רבים ובספריו מאמרים ושירים רבים על יום השואה וגם על יום השואה הבינלאומי . הוא רק הביא דוגמא, לכך שהוא משבח את משרד החוץ הישראלי על יוזמה מבורכת, שהאו״ם מקדיש יום זכרון לשואה של עם ישראל בתאריך בו שוחררו יהודים ממחנה ההשמדה , וזאת על פי יוזמה של שר חוץ של מדינת ישראל . לדמגוג כמוך אין צורך לתת הסברים . אתה ה- ב.ל , שהחליט שאיתן לא כתב על השואה ולא מזכיר את השואה הן בתאריך העברי המקובל בישראל והן בתאריך שהתקבל באומות המאוחדות ביוזמת ישראל . ליוזמה הזו של משרד החוץ, שאיתן שיבח, החליט מגיב בשם ב.ל לפרסם ארבע תגובות מחליאות , ואתה ה.א ב.ל החלטת להגיב בטירוף .

חבל שביום שבת אתה נותן דרור לטירוף השנאה והשקרים שלך .


כתוב תגובה ל- לדמגוג ה.א=ב.ל
ה.א = ב.ל - אותו טירוף
  לדמגוג ה.א=ב.ל   14/04/18 16:40
הדמגוגיה שלך, מר ה.א, והפופוליזם הזול שלך מחליא .איתן כתב במשך השנים ב- news1 , באתרים רבים ובספריו מאמרים ושירים רבים על יום השואה וגם על יום השואה הבינלאומי . הוא רק הביא דוגמא, לכך שהוא משבח את משרד החוץ הישראלי על יוזמה מבורכת, שהאו״ם מקדיש יום זכרון לשואה של עם ישראל בתאריך בו שוחררו יהודים ממחנה ההשמדה , וזאת על פי יוזמה של שר חוץ של מדינת ישראל . לדמגוג כמוך אין צורך לתת הסברים . אתה ה- ב.ל , שהחליט שאיתן לא כתב על השואה ולא מזכיר את השואה הן בתאריך העברי המקובל בישראל והן בתאריך שהתקבל באומות המאוחדות ביוזמת ישראל . ליוזמה הזו של משרד החוץ, שאיתן שיבח, החליט מגיב בשם ב.ל לפרסם ארבע תגובות מחליאות , ואתה ה.א ב.ל החלטת להגיב בטירוף .

חבל שביום שבת אתה נותן דרור לטירוף השנאה והשקרים שלך .


כתוב תגובה ל- לדמגוג ה.א=ב.ל
ה.א = ב.ל - אותו טירוף
  לדמגוג ה.א=ב.ל   14/04/18 16:40
הדמגוגיה שלך, מר ה.א, והפופוליזם הזול שלך מחליא .איתן כתב במשך השנים ב- news1 , באתרים רבים ובספריו מאמרים ושירים רבים על יום השואה וגם על יום השואה הבינלאומי . הוא רק הביא דוגמא, לכך שהוא משבח את משרד החוץ הישראלי על יוזמה מבורכת, שהאו״ם מקדיש יום זכרון לשואה של עם ישראל בתאריך בו שוחררו יהודים ממחנה ההשמדה , וזאת על פי יוזמה של שר חוץ של מדינת ישראל . לדמגוג כמוך אין צורך לתת הסברים . אתה ה- ב.ל , שהחליט שאיתן לא כתב על השואה ולא מזכיר את השואה הן בתאריך העברי המקובל בישראל והן בתאריך שהתקבל באומות המאוחדות ביוזמת ישראל . ליוזמה הזו של משרד החוץ, שאיתן שיבח, החליט מגיב בשם ב.ל לפרסם ארבע תגובות מחליאות , ואתה ה.א ב.ל החלטת להגיב בטירוף .

חבל שביום שבת אתה נותן דרור לטירוף השנאה והשקרים שלך .


כתוב תגובה ל- לדמגוג ה.א=ב.ל
ה.א = ב.ל - אותו טירוף
  לדמגוג ה.א=ב.ל   14/04/18 16:40
הדמגוגיה שלך, מר ה.א, והפופוליזם הזול שלך מחליא .איתן כתב במשך השנים ב- news1 , באתרים רבים ובספריו מאמרים ושירים רבים על יום השואה וגם על יום השואה הבינלאומי . הוא רק הביא דוגמא, לכך שהוא משבח את משרד החוץ הישראלי על יוזמה מבורכת, שהאו״ם מקדיש יום זכרון לשואה של עם ישראל בתאריך בו שוחררו יהודים ממחנה ההשמדה , וזאת על פי יוזמה של שר חוץ של מדינת ישראל . לדמגוג כמוך אין צורך לתת הסברים . אתה ה- ב.ל , שהחליט שאיתן לא כתב על השואה ולא מזכיר את השואה הן בתאריך העברי המקובל בישראל והן בתאריך שהתקבל באומות המאוחדות ביוזמת ישראל . ליוזמה הזו של משרד החוץ, שאיתן שיבח, החליט מגיב בשם ב.ל לפרסם ארבע תגובות מחליאות , ואתה ה.א ב.ל החלטת להגיב בטירוף .

חבל שביום שבת אתה נותן דרור לטירוף השנאה והשקרים שלך .


כתוב תגובה ל- לדמגוג ה.א=ב.ל
ה.א = ב.ל - אותו טירוף
  לדמגוג ה.א=ב.ל   14/04/18 16:40
הדמגוגיה שלך, מר ה.א, והפופוליזם הזול שלך מחליא .איתן כתב במשך השנים ב- news1 , באתרים רבים ובספריו מאמרים ושירים רבים על יום השואה וגם על יום השואה הבינלאומי . הוא רק הביא דוגמא, לכך שהוא משבח את משרד החוץ הישראלי על יוזמה מבורכת, שהאו״ם מקדיש יום זכרון לשואה של עם ישראל בתאריך בו שוחררו יהודים ממחנה ההשמדה , וזאת על פי יוזמה של שר חוץ של מדינת ישראל . לדמגוג כמוך אין צורך לתת הסברים . אתה ה- ב.ל , שהחליט שאיתן לא כתב על השואה ולא מזכיר את השואה הן בתאריך העברי המקובל בישראל והן בתאריך שהתקבל באומות המאוחדות ביוזמת ישראל . ליוזמה הזו של משרד החוץ, שאיתן שיבח, החליט מגיב בשם ב.ל לפרסם ארבע תגובות מחליאות , ואתה ה.א ב.ל החלטת להגיב בטירוף .

חבל שביום שבת אתה נותן דרור לטירוף השנאה והשקרים שלך .


כתוב תגובה ל- לדמגוג ה.א=ב.ל
ה.א = ב.ל - אותו טירוף
  לדמגוג ה.א=ב.ל   14/04/18 16:40
הדמגוגיה שלך, מר ה.א, והפופוליזם הזול שלך מחליא .איתן כתב במשך השנים ב- news1 , באתרים רבים ובספריו מאמרים ושירים רבים על יום השואה וגם על יום השואה הבינלאומי . הוא רק הביא דוגמא, לכך שהוא משבח את משרד החוץ הישראלי על יוזמה מבורכת, שהאו״ם מקדיש יום זכרון לשואה של עם ישראל בתאריך בו שוחררו יהודים ממחנה ההשמדה , וזאת על פי יוזמה של שר חוץ של מדינת ישראל . לדמגוג כמוך אין צורך לתת הסברים . אתה ה- ב.ל , שהחליט שאיתן לא כתב על השואה ולא מזכיר את השואה הן בתאריך העברי המקובל בישראל והן בתאריך שהתקבל באומות המאוחדות ביוזמת ישראל . ליוזמה הזו של משרד החוץ, שאיתן שיבח, החליט מגיב בשם ב.ל לפרסם ארבע תגובות מחליאות , ואתה ה.א ב.ל החלטת להגיב בטירוף .

חבל שביום שבת אתה נותן דרור לטירוף השנאה והשקרים שלך .


כתוב תגובה ל- לדמגוג ה.א=ב.ל
ה.א = ב.ל - אותו טירוף
  לדמגוג ה.א=ב.ל   14/04/18 16:40
הדמגוגיה שלך, מר ה.א, והפופוליזם הזול שלך מחליא .איתן כתב במשך השנים ב- news1 , באתרים רבים ובספריו מאמרים ושירים רבים על יום השואה וגם על יום השואה הבינלאומי . הוא רק הביא דוגמא, לכך שהוא משבח את משרד החוץ הישראלי על יוזמה מבורכת, שהאו״ם מקדיש יום זכרון לשואה של עם ישראל בתאריך בו שוחררו יהודים ממחנה ההשמדה , וזאת על פי יוזמה של שר חוץ של מדינת ישראל . לדמגוג כמוך אין צורך לתת הסברים . אתה ה- ב.ל , שהחליט שאיתן לא כתב על השואה ולא מזכיר את השואה הן בתאריך העברי המקובל בישראל והן בתאריך שהתקבל באומות המאוחדות ביוזמת ישראל . ליוזמה הזו של משרד החוץ, שאיתן שיבח, החליט מגיב בשם ב.ל לפרסם ארבע תגובות מחליאות , ואתה ה.א ב.ל החלטת להגיב בטירוף .

חבל שביום שבת אתה נותן דרור לטירוף השנאה והשקרים שלך .


כתוב תגובה ל- לדמגוג ה.א=ב.ל
כשחוזרים על דבר הסתה 8 פעמים
  ה.א   15/04/18 04:16
כשחוזרים על דבר הסתה 8 פעמים, זה לא הופך את הדברים לדבר שיח בין בני אדם. שאלתי את המגיב העלום מדוע הוא התייחס בתגובתו רק ליום השטאה הבין לאומי ולא הבנתי את השתובה המסיתה, הנמוכה, הדוחה, והמגומגמת. האם לחזור עוד פעם על השאלה? פעמיים? 5 פעמים? יהודי קשה הבנה?
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א אינו מבין שהוא מסית
  ה.א אינו מביו?!   15/04/18 13:42
ה.א שאלת , וזה בסדר. רק אתה גם וענית ובעת שאיתן אינו כותב על יום השואה העברי. שאלת וקבעת שאיתן אינו כותב על יום השואה העבר, ועכשיו אתה מתמם מפאת תקלה טכנית שהתגובה הופיעה מספר פעמיםים. מסתבר, שלשאול זה בסדר, אבל לקבוע מה שקבעת , זו היתה הסתה פרועה. ובדיוק כמו המגיב ב.ל שארבע פעמים כתב דברי בלע על דברי השבח של של איתן ליווזמה של משרד החוץ. אתה יודע מה, המילה האחרונה תהיה שלך. לי נמאס להסתייג מתגובות מחליאות.
כתוב תגובה ל- ה.א אינו מביו?!
ראש סיכה? בעיות שמיעה?
  ה.א   16/04/18 02:56
כך כתבתי "SMALLAN אחי,יום השואה הבינ"ל? מדוע אתה מקפיד להתייחס רק ליום השוא הבין לאומי, למה האם אין לנו יום שואה משלנו? האם יש סיבה מיוחדת מדוע אתה מתייחס אך ורק ליום השואה הבין לאומי? תסביר לנו! אנו משוועים להסבר!!" אני כתבתי למגיב אשר הקפיד לומר שאיתן כותב על יום השואה הבין לאומי. ושאלתי אותו מגיב מדוע הוא מתייחס אך ורק ליום השואה הבין לאומי. כל שאר טענותיך מצוצות מן האצבע. ובכלל קשה, קשה מאד עם השקר המוקרן מחבורת השמאל הקיצוני המוצאת לה כאן בית, חבורת שקר אשר את מקור הסמכות של ספר הספרים היא דוחה בשתי ידיים, אך במקביל היא מנצלת אותו למניפולציות שלה. כנראה בעבר זה עבד, בעבר הפרסומים האלה לא היו חשופים לאנשים שבקיאים קצת במקורות, ואז איתן היה נביא, מלך, והיום המצב קצת שונה, הפרסומים באתר פתוח מאפשרים לגןלשים לאזן קצת את השימוש המניפולטיבי בספר הספרים.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א ירדת מהפסים???
  לעלות על הפסים   16/04/18 10:25
ה.א, איתן התייחס בהרבה ממאמריו ליום השואה שמצויין בישראל בתאריך עברי.

איתן ברך את מי שהיה שר החוץ של ישראל סילבן שלום, שהביא את האו"ם להחלטה לציין את יום השואה הבינלאומי . משרד החוץ הישראלי בהנהגת סילבן שלום ציין את יום שחרור אושביץ.

מה קרה לך , מר ה.א בתחפושת של ב.ל , שהחליט בידיעה שהוא משקר, שאיתן אינו כותב על יום השואה המצויין בתאריך העברי. אתה בעקשות רבה חוזר על הטיעון המטופש!, שאיתן מציין את יום השואה הבינלאומי, ומה שקרה באמת, שהוא מצא לנכון לברך את משרד החוץ, שכל שנה ביום שחרורו אושביץ מקדיש ישיבה מיוחדת להתייחד עם נטבחי העם היהודי בשואה. ועל הרשימה הזו הגיב ב.ל בתגובות ננאלחות.
כתוב תגובה ל- לעלות על הפסים
אני מאד מקווה שאתה צודק
  ה.א   17/04/18 17:01
אני מאד מקווה שאתה צודק, ואם אתה צודק אז כל הכבוד לאיתן, חבל שהוא עצמו לא מתערב ושם סוף פסוק לכאלה אי הבנות. ככל שאלה אי הבנות.
כתוב תגובה ל- ה.א
אפרים הלפרין, מה קרה לך?
  ידידיה .   16/04/18 10:49
‏המגיב הוותיק גילה לנו באחת מתגובותייו, שהמגיב ה.א שמו בישראל אפרים הלפרין כותב מכובד באתר "חדשות מחלקה ראשונה". אז לידיעת המגיב ,אפרים הלפרין, אתה מתנפל ומצוייד בידיעות כוזבות. יש בספריו של איתן שירים ורשימות המציינות את יום השואה בתאריכו העברי. כולל מובאה המדגישה את התאריך העברי ואת עובדת היותו בחג הפסח חג החרות. מה רע בזה , שהוא הקדיש מלים חמות פעם אחת לשר חוץ בישראל, שהניע את האו"ם לציין יום אחד בשנה את יום הואה שפקד את עם ישראל, וזה מחייב את כל מוסדות האו"ם.
כתוב תגובה ל- ידידיה .
איתן שוגה בדרכו הפוליטית
  TyiDdd   16/04/18 17:37
ידידיה , גם שאיתן מביא פרשנות לפרשת השבוע ברוחו של הרב קוק , שדרש מתוך פרשת השבוע לחסל את הצפיפות בבתי המחסה ובחדרי האישפו, דבריו התקבלו בהבנה והערכה רבה, כי הוא נתפס כאיש אוהב ישראל.

לא היה קופץ אדיוט כמו ה.א וכותב מלים גסות מה עניין תחת למחט . הבעייה שאיתן הלך לדרך פוליטית , שגם לי אישית קשה לקבל . אך אני מבחין בין הטעויות הפוליטיות הקשות של איתן ובין הערכה שיש לי לדבריו על פרשת השבוע . ה.א נתפס לאותה רוח רעה של גסות רוח והתנפלות על איתן בכל נושא כמו לייחס לו התעלמות מיום השואה בתאריך העברי .

כתוב תגובה ל- TyiDdd
המגיב הותיק, כרגיל אינו טועה
  ה.א   17/04/18 17:06
המגיב הותיק, כרגיל אינו טועה. לצערי אתה מאד מאד סלקטיבי, ומאמין רק לדברים שמוצאים חן בעיניך, דברים שאפשר באמצעותם לתקוף אנשים אחרים, יבושם לך. אגב מה שם המשפחה שלך אם אפשר לשאול? גלה לנו. ולעניין יום השואה, חבל שאיתן עצמו לא שם סוף פסוק לברברת הזו עם שניים שלושה לינקים. כל כך פשוט. מדוע הוא צריך כל כך הרבה מליצי יושר? כל כך פשוט להכריע כאן!
כתוב תגובה ל- ה.א
5
בזה היו צריכים להתמקד
  200%   13/04/18 11:06
ראשי הציבור שקראו ודרשו בפרשה היו צריכים להקים קול נגד צפיפות בבתי החולים ולא בנגעי מחלות שכמעט פסו מהעולם . הם פסו מהעולם עקב השי המדע הרפואי ולא הריטואל הדתי .
כתוב תגובה ל- 200%
6
איתן אתה מבזבז את זמנך
  לאיתן .   13/04/18 11:30
אתה כותב בנפל של אתר .
כתוב תגובה ל- לאיתן .
זה אתר הכי פתוח בארץ
  ה.א   13/04/18 20:18
אשר על אף דיעותיו המאד מביכות של איתן הוא נותן לדעות אלה ביטוי. כמובן שמרבית הגולשים נהנים מדברי איתן בבחינת "אל תעשה" בבחינת דוגמא שלילית שחובה לא להדבק ממנה.
כתוב תגובה ל- ה.א
7
וגם אני אוסיף שבת שלום
  שבתשלום ..   14/04/18 10:43
כל הכבוד לרמה של השפה העברית , שמפגין המגיב ה.א . כשהרב קוק אומר , שאת פרשת תזריע ופרשת מצורע יש לקרוא תוך דרישה של שמירה על כללי הגיינה , תוך דרישה למניעת צפיפות בחדרי אישפוז, לכתובתו יכתוב המגיב ה.א מה ענין״ ... ל...״ .ואני אמנע מלצטט את תפארת הלשון של מגיב . די, שתהיה לך ש תשלום . ותמשיך להיות משוכנע, שזו התגובה הראויה , תמשיך להתבטא כך כלפי החזון איש, שמבקש לקרוא את פרשת ״ מצורע״ עם מחויבויות שלנו לדפוסי החיים היומיומיים בנושאי הבריאות .

לך בדרכך הנלוזה ה.א , יש לך חברים טובים המגיבים באותה רמה .

כתוב תגובה ל- שבתשלום ..
8
איתן, הרבה בריאות
  נורית לוין--   14/04/18 20:41
כתוב תגובה ל- נורית לוין--
לנורית לוין ממלבס
  אורן ממלבס   15/04/18 09:55
אני מנצל הזדמנות זאת ומקווה שתקראי את איחולי הבריאות שלי לך וכמובן גם לאיתן. רק חבל לי , שהוא נשאר באותו מקום כפי שהכרנו אותו לפני הרבה הרבה שנים
כתוב תגובה ל- אורן ממלבס
9
המגיב ה.א - אפרים הלפרין
  נעמי..   17/04/18 08:37
עולמו של המגיב הותיק, המגיב משה מכנס, המגיב ב.ל ואיזה י.ש כולם יחד חברו כאן לנוסח המתלהם של המגיב אפרים הלפרין.
כתוב תגובה ל- נעמי..
עולמו של השמאל ההזוי מתמוטט
  ה.א   18/04/18 03:35
עולמו של השמאל ההזוי מתמוטט, פתאום מתברר לשמאל ההזוי והקיצוני שהוא אינו מרכז החברה. הם מבינים סוף סוף שספר הספרים אינו שלהם כל עוד הם מערערים על מקור הסמכות שלו, וכל עוד הם ממערערים על הבטחתו לאברהם אבינו. פתאום הם מבינים סוף סוף שההתכחשות למקור הסמכות ולמכלול שהוא מבטא, שוללת מהם שימוש מאד סלקטיבי בתורתו או נכון יותר בחלקה המוצא חן בעיניהם, פתאום הם מבינים שנאומי ההטפה מפרשת השבוע הם משוללי יסוד, כי ליסוד הם מתכחשים. וכאשר העולם מתמוטט - כל האמצעים הופכים כשרים, וולגריות, הפרת פרטיות. בואו נקווה כולנו, שמאל וימין, שעם ישראל ימשיך לנצח, על אף תבוסתנות השמאל הקיצוני, בואו כולנו נקווה שכל מי שישלוט כאן, שמאל או ימין, יתנתק מהשמאל ההזוי, יתרחק ממנו, יבין שה"שיוויון" של השמאל ההזוי הוא המפתח לאי שוויון סובייטי, בו כולם עניים מרודים פרט לנשיא ולכמה אוליגרכים, יבין ש"כבוד האדם" מבית מדרשו של השמאל ההזוי, הוא אי כבוד לאדם, כאמור בשיטה הסובייטית, בקיצור, עולמו של השמאל ההזוי מתמוטט, בשעה טובה ומוצלחת.
כתוב תגובה ל- ה.א
10
גישה יפה לארון הספרים
  גישה יפה   17/04/18 15:16
גישה יפה לארון הספרים היהודי.
כתוב תגובה ל- גישה יפה
11
does not fulfill its duty
  The state   22/04/18 06:22
It is imperative to look after your health . It is also a duty of the state and the state does not fulfill its duty
כתוב תגובה ל- The state
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il