w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
א' מציעה לנפגעות: לא להתלונן
מאת: מחלקה ראשונה  |  28/06/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בעיני היא פרוצה בזויה!
  משה, עורך-דין   28/06/07 17:58
אם הבחורה משקרת ומעלילה על קצב דברי שקר, אין צורך לנמק מדוע היא בזויה בעיני.

אבל, לצורך הדיון בלבד, אניח שכל דבריה הם האמת כולה והאמת בלבד. אניח, שכן אני מתקשה להאמין.

אם דבריה הם אמת, היא בפשטות פרוצה שפלה ונקלה. על פי המושגים שלי, בחורה שהמעסיק - כל מעסיק שאינו מאיים עליה בנשק או בסכין - אומר לה דברים כאלה, כגון בואי לעבודה בחצאית וללא תחתונים, סוטרת לו על שתי לחייו סטירה שתשאיר סימנים לזמן רב, והולכת מהמקום הישר לעיתונאי הראשון והקרוב ביותר. והיא אינה הולכת לעיתונאי אלא הישר לתחנת המשטרה הקרובה, אם המעסיק עשה דבר-מה חמור מאמירה סקסיסטית בוטה.

מה או מי אילץ אותה להישאר עם קצב אפילו דקה אחת, לאחר שאמר או עשה משהו שלא היה לרצונה?. האם זו המשכורת העצומה שקבלה, או הכבוד הרב שבהיותה מנהלת לשכת הנשיא?. הרי היא אינה טוענת שקצב כפה עליה את היחסים באיומים שלא יכלה לעמוד בהם: הוא לא איים לרצוח אותה או מישהו ישקר לה, ולא איים לפרסם עליה דברי בלע (שזה אינו מספיק לדעתי לתרץ כניעה ממושכת כזו למעשי מין בוטים). ברור גם שהוא לא הפנה לעברה כלי נשק כלשהו, חם או קר.

כל שלחץ עליה, היתה האפשרות שתפוטר מעבודתה.

מי שמוכרת את גופה ומתמסרת לאדם בזוי כמו האיש שהיה קצב, לפי תיאורה, אינה אלא זונה, שהתמסרה לו תמורת טובת הנאה כספית או אחרת: משכורת טובה, תפקיד ומעמד, הם במקרה הזה אתנן לזונה, המתלוננת כעבור זמן על שהלקוח נזקק לשירותיה.

ובהחלט אינני מוכן לקבל את המסר האווילי, הבוקע מעמדתם של חלק מארגוני הנשים, שלפיו עצם העובדה שאישה התלוננה מהווה ראיה לאמיתות התלונה נגד הגבר. בינתיים, כל עוד לא השתנו סדרי בראשית, יש גם נשים שקרניות וזדוניות, ויש גם גברים דוברי אמת וחפים מכל מחשבת עוון. אומנם לא רבים, אבל יש פה ושם.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אצטט את דברי איוב
  הצדיק מסדום   28/06/07 18:16
"כדבר אחת הנבלות תדברי".
גם אני איני יודע מה הלך (אם הכלל הלך) בינו לבינה. אני למשל, לו היה לי קשר אינטימי, הייתי מספרת אנקדוטה על משהו מוזר בחלקיו המוצנעים של קצב. רק למען הרקורד. שידעו שראיתי. אונס או לא.

שמעת פעם על תסמונת האשה המוכה?

מדוע היא אינה עוזבת מיד עם המכה הראשונה? מדוע היא נשארת עם האדם המכה? מהו שגורם לה לומר - "מחר יהיה יום חדש?" המשכורת?

ישנם אפקטים פסיכולוגיים שאינם ידועים, לך ו/או לי. ואל תשכח שמדובר בבחורה צעירה (בקשר לתמימה איני יודע), לעומת אחד מנושאי המשרות הבכירות ביותר. זה בכלל "לא כוחות".

ואסיים בציטוט נטסף - "ולעלובת נפש תושיע במהרה בימינו". ואין הכוונה לא', אלא ל-מ'.
כתוב תגובה ל- הצדיק מסדום
לצדיק מסדום
  משה, עורך-דין   29/06/07 00:24
"הבחורה הצעירה", כדבריך, היתה בשעת מעשה בת 28, ולא היתה צעירה - וגם לא חשה שהיא צעירה - מכדי לכהן כמנהלת לשכתו של נשיא המדינה.

זה מזכיר לי את ההתייחסות לחיילי צה"ל כאל "ילדינו". ילדים, ילדים, אך חלקם מפקדים על עשרות ואפילו מאות חיילים כבר בשנותיהם הראשונות בצה"ל, נוהגים בכלים משוכללים ומנהלים מערכות מסובכות.

את אמות המידה שאני מחיל על אותה "בחורה צעירה", אני מחיל גם על נערה בת 14. אם הברירה בידה, להסתלק - אין כאן אונס. כך, אגב, גם על פי התורה, ועל פי רוב זה נכון: אם הדבר אירע באזור שיש בו אנשים, והיא לא הקימה צעקה כשיכלה לעשות זאת, האיש לא יחשב אנס.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
עורך דין משה,
  ראובן פ.   28/06/07 18:19
כל מילה בסלע.אמת לאמיתה.
בנוסף מעניין אותי עם גם לפני התשקורת "א"הופיעה עם פנים מתושתשות.מה זה כל ה"פורים שפיל"הזה?
כתוב תגובה ל- ראובן פ.
ובעיני קצב עבריין מין מורשע !!
  שמיל44   28/06/07 18:19
כתוב תגובה ל- שמיל44
משה עו"ד: אינך מבין את החיים
  ט.ג.מ.   29/06/07 07:01
זאת המסקנה הנובעת מדבריך. החיים אצלך מתחלקים לשחור ולבן ולהתנהגויות מותרות אבסולוטית ואסורות אבסולוטית בהתאמה.

לצערי, זה לא בדיוק עובד כך. ובטח לא בתחום עבירות המין, שבהן יש שוליים אפורים שרחבים יותר מהמרכז.

כאדם מנוסה בחיים, יכולת להבין את זה גם אם אינך עוסק בתחום עבירות המין.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
מבין גם מבין את החיים
  משה, עורך-דין   29/06/07 09:17
אני מבין היטב את החיים, ובתוך כך יודע גם לפחות את מרבית סטיות המין. בחיים שאני מכיר, בחורה בת 28 העובדת כמזכירה, המעסיק מתנכל לה מינית ואף אונס אותה והיא אינה עושה דבר, יש לזה תיאור הולם. אחר-כך היא מקודמת לתפקיד מרכזת הלשכה, וגם בתפקיד זה המעסיק ממשיך להתנכל לה, אך היא שותקת. לבסוף היא מקודמת לתפקיד מנהלת הלשכה - לשכת נשיא המדינה - וגם שם היא שותקת, עד שבתום 10 חודשים פורשת. לאחר מכן היא כותבת דברים טובים אל ועל אותו מתנכל זדוני.

עשי לי טובה, שימי את האצבע בעין ומשכי את העפעף מטה, ואז אמרי לי: "בעיינאק".

גם אם אינני מבין את החיים, כטענתך, בעיני אישה כזו אינה אשמה במאום. מותר לה למכור כל דבר, לרבות הבית והמכונית שלה ולרבות בתוליה וכבודה, לצורך השגת התפקיד או שמירתו. אצלי זוהי זנות פשוטה, ומפריעה לי רק תלונתה כעבור זמן רב. אילו עבדה אצלי, הייתי מסלקה מיד, מטעמי חוסר אמון מוחלט.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
משה אני המומה מהתגובה שלך כלפי
  טוהרת המידות   29/06/07 18:56
א' המתלוננת מבית הנשיא. הרבה פעמים אני קוראת את תגובתך שהם תגובות עם טעם, אני פשוט לא מבינה אותך, איך
אפשר לכנות בחורה כזו בצורה כל כך זדונית? אני לא יודעת
עם כמה ניפגעות מין ניתקלת במסגרת עבודתך, איך שלא יהיה
התגובה שלך לא הולמת, פשוט לא מתאימה לך, חבל, חשבתי
לתומי שאתה יותר רגיש ומבין מצבים מיוחדים שכאלה.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
2
החברים של קצב
  הכוסוני   28/06/07 18:03
לכל חברי קצב תלכו לאבדון, כולכם כתפיים רחבות ואבר מין קטן
ותפסיקו להשמיץ כי חבל שזו לא הבת שלכם
כתוב תגובה ל- הכוסוני
3
שתי שאלות
  שלמה אידן   28/06/07 18:25
1. מדוע זנות כל-כך מגונה באיניך?
העוסקות בזנות מקבלות תמורה על עבודתן - בשונה מהרבה מאד פרזיטים, שחיים בעושר ובאושר על חשבון כולנו, מבלי לתת כל תמורה.

2. גם אם היא פרוצה, כדבריך - האם זה משנה כהוא-זה ביחס להנהלות שני הגיבורים האמיתיים של הפרשה - כבוד הנשיא קצב, וכבוד היועץ המשפטי לממשלה מזוז?
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
הנ"ל מתייחס ל-(1)
  שלמה אידן   28/06/07 19:43
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
לו מימשה את "זכותה" לסידורג'וב
  לא היינו שומעים   28/06/07 21:23
כתוב תגובה ל- לא היינו שומעים
תשובה לשלמה אידן
  משה, עורך-דין   29/06/07 00:34
הזנות אינה מקצוע מכובד בעיני, וסליחה אם אינני כה ליברלי. יש לי רשימה של אלף מקצועות לאישה, שאינם השכרת גופה בתשלום ולמרות זאת מביאים לה פרנסה.

משה קצב בזוי בעיני שבעתיים, קודם כל בשל התנהגותו כנשיא בפרשת ה"התנתקות". הוא בזוי גם בשל פרשה אחרונה זו, מאחר שעל פי הודאתו נהג במשרותיו המכובדות - שר בממשלה ונשיא המדינה - כריקא שחילל את כבוד המשרה ואת כבוד המקום. מזוז, בכל מקרה, יוצא מפרשה זו ועל פניו מרוחה החביתה שטיגן במו-ידיו, ולדעתי על הממשלה להביא לפיטוריו. ראוי לו שיתפטר, ובכך יציל מקצת כבודו.

אבל קצב ומזוז אינם העניין כאן. העניין הוא הבחורה, שבמשך זמן ממושך, לפי דבריה, הניחה לקצב לעשות ולומר את הדברים המגונים שהיא מייחסת לו, אך לא פצתה פיה ולא מחתה. כעת, כעבור שנים, היא נזכרת שבעצם נאנסה, אך ברור שלא היה זה אונס אלא הסכמה, גם אם בשתיקה. ככל שאני מכיר את הטבע האנושי, מרבית מעשי המין - גם הלגיטימיים ביותר - נעשים בהסכמה שבשתיקה.

אם נכונים דברי הסניגור אביגדור פלדמן, שהמעשים המגונים שייחסה לו היום כלל לא הוזכרו בעדויותיה במשטרה, הריהי שקרנית מועדת ומסוכנת. ואם פלדמן משקר, עליה להגיש נגדו תביעת דיבה למען יוכחו הדברים בבית המשפט. האם זה לא בדיוק מה שהיא דרשה ממזוז היום?.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
התחום האפור
  שלמה אידן   29/06/07 11:01
קיים תחום אפור רחב בין אונס ליחסי מין בהסכמה מלאה - החל ביחסי מין "בהסכמה" כשלהב סכין מוצמדת לצוואר, ועד לקיומם עקב שיקול תועלתי כלשהו. כפי שוודאי ידוע לך, רובנו לא מושלמים.
בעיניי לפחות, לא הבחורה חשובה, הנורמות שלה לא קובעות את התנהלות המדינה, לא רואה טעם לחלק לה ציונים מוסריים. זה בשונה מקצב, שלכל הפחות קיים יחסי מין תוך ניצול מרות - ניצול בוטה למדי, שהיה דפוס קבוע בהתנהלותו במשך שנים רבות. בהסדר מטעם יועצנו המשפטי, מבחינת העונש הוא "יוצא צדיק" לעומת רמון.

מי שצריך להיות מוכתם באות קלון בשל כך, הוא מני מזוז. אגב, באי העמדת שרון לדין על לקיחת שוחד כדי לאפשר ההתנתקות, הוא פשע בסדר-גודל יותר, מעל בתפקידו ועל כך היה חייב להיות מודח מתפקידו ולעמוד לדין - אילו היינו מדינה מתוקנת ...

ביחס לזנות - לדעתי כל אחד רשאי לנצל מה שאלוהים או הטבע העניק לו, בדרך שהוא מצוא לנכון. כל עוד לא עושה זאת תוך פגיעה באחרים, לא צריך לחלק לו ציונים מוסריים.

לגבי קצב וההתנתקות - דעתי כדעתך, כתבתי על זה "בזמן אמת", ב-5.9.05:
"אני מאשים את נשיא המדינה, כי במקום לשמש כמצפן וכמצפון הציבור, מגן על אושיות המשטר הדמוקרטי במדינה ועל אחדות האומה, כפי שמחייב תפקידו הרם - לא עמד במשימה, לא הרים קולו ולא ניסה ממרום סמכותו לעצור העוולה, לא דרש לקיים בחירות או משאל עם כדי למנוע הקרע - וכל שעשה היה להתנצל על האונס, עוד לפני שמעשה האונס הושלם".
התייחסתי שם גם ליועצנו המשפטי:
"אני מאשים את היועץ המשפטי לממשלה, על כי ממניעים זרים לא קיים חובתו להעמיד לדין את אריאל וגלעד שרון על קבלת שוחד, בהתאם לטיוטת כתב אישום שהונחה על שולחנו על-ידי פרקליטת המדינה, כאשר הראיות למעשה היו גלויות לעיני כל.
את החלטתו הנפסדת הוא ביסס בהנמקה שהייתה מביישת כל תלמיד תיכון".

המאמר השלם -
 ההינתקות - "אני מאשים"
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
4
משתתף בכאב והסבל של המתלוננות
  דודי 25   28/06/07 18:27
שכל המלעיזים ידמיינו לרגע שאחותם נופלת קורבן לעבריין מין כמו קצב. איננו יכולים לחוש את הכאב והתסכול בפגיעה על רקע מיני. עדיף שכל מתלוננת תתעסק בשיקומה, המדינה אמרה את דברה:היא שומרת אמונים לנשיא האנס. כדאי שהן יפעלו בכל הליך משפטי לפגוע בו,אם בערעור לבג"צ או בתביעות אזרחיות. אם קצב אכן בא מרקע דתי הוא יודע לבטח שאת העונש האמיתי על העוול שגרם הוא יקבל אך לא משופט בשר ודם.אסור לשפוט את נפגעות עבירות מין, הפגיעה היא משפילה ורובן נפטרות עם הסוד. יכול להיות שנפעת תתלונן רק אחרי עשרות מקרי אונס כי התהליכים הנפשים שהיא עוברת מאד קשים והאנסים מנצלים זאת עד תום.
קצב יצא בזול תחת חסותו של מזוז שמצמץ ברגע האמת ובעזרת סניגורים כרישים שאף אחד מאיתנו לא יוכל להחזיק.
כתוב תגובה ל- דודי 25
כל הכבוד לך שאתה
  שגית28   28/06/07 18:43
מבין. אכן פגיעה מינית היא משפילה כל כך ושומרים את זה בסוד וצריך לקרות משהו חריג בעוצמתו כדי להחליט להתגבר על ההשפלה שבלפתוח את כל הסיפור מחדש. כל המלעיזים כאן כלל אינם מבינים זאת
כתוב תגובה ל- שגית28
5
לא' היקרה
  שגית28   28/06/07 18:36
צפיתי בשידור החי. את מעוררת אמינות באופן שבו תיארת את הפרטים כולם כמו גם יכולת הביטוי שלך. קצב שרוצה 'לסגור עניין' כי "עייף" אינו מעורר אצלי כל אמינות. הוא פשוט יודע שבמשפט יהיה יותר גרוע.

התעלמי מכל המשמיצים. אני קוראת אותם ונחרדת. היום במסיבת העיתונאים חשפת את אמינותך, כמו גם את היכולת שלך לתאר דברים באופן אמין וכואב. מי יודע, אולי מה שאת עברת והאופן הנוגע ללב שבו דיברת היום ימנע מאחרות לעבור את הסיוט הזה. אולי זה יהיה הטריגר לשינוי. ודברים השתנו: את גרמת לכל המתלוננות האחרות להפתח.


אולי בעקבות מה שעברת יתחילו להבין את כוחה של המניפולציה והשררה שהיא כמו אקדח לרכה לפעמים. תתעלמי מכל המשמיצים ותזכרי שגם על ניצולי שואה קטרו ש"איך הם הלכו כצאן לטבח". מעריצה אותך על העוצמות שלך! שום דבר אינו לשווא בסופו של דבר. הרבה אנשים שעברו סבל שינו בסופו של דבר הרבה. את היית קורבן של איש שררה מטורף, אבל מי יודע מה עוד ישתנה במדינה המושחתת הזו בעקבות הדברים הכנים והנוגעים שלך ...

יישרי כוח
שגית
כתוב תגובה ל- שגית28
6
מערכת המשפט ומזוז, פשטו רגל !
  ו   28/06/07 19:35
כתוב תגובה ל- ו
7
לאחר הרצאתה
  יהורם   28/06/07 19:37
הגברת נתנה הצגה,זו תחושתי,הבכי לא עבד עלי,התבטאותה היתה מתורגלת. לאחר זמן כה רב נזכרה שנאנסה? ואם כן,מדוע כמה פעמים,הרי שיחקה אותה חכמה גדולה,למה חזרה להאנס שוב ושוב, זו היתה סחיטה בה' הידיעה.
כתוב תגובה ל- יהורם
8
התמימה לא הבינה שהמשטרה והפרקל
  כלי ניגוח פוליטים   28/06/07 20:07
התמימה לא הבינה שהמשטרה והפרקליטות הם כלי ניגוח פוליטיים של פרס ושותפיו, ולא "רשויות חוק" או משהו כזה כמו בספרי האזרחות = ספרי אגדות האזרחות...
היא חשבה שהם בסיפור הזה כדי לעזור לה, ולא השכילה להבין שהם מונעים משיקולי שררה ומלחמות פוליטיות... נאיבית!
כתוב תגובה ל- כלי ניגוח פוליטים
9
כיכר רבין מוצ"ש 19:30
  הפגנה   28/06/07 20:13
לינק
כתוב תגובה ל- הפגנה
10
למיטב זכרוני קצב התלונן עליה
  על סחיטה ובחקירתה   28/06/07 23:13
היא התלוננה עליו. כלומר, קצב הוא המתלונן, והיא החשודה בסחיטה. נא לדייק. באשר לאחרות יתכן שהוא זיין אותן וייתכן שלא. אבל בקשר ל-א' הראשונה היא לא מתלוננת כשם שקצב לא חבר בליגת הנשים נגד אונס.
כתוב תגובה ל- על סחיטה ובחקירתה
11
הפוליטיקאים השתמשו בה וזרקו או
  אחרי שהשיגו לפרס   28/06/07 23:15
הפוליטיקאים השתמשו בה וזרקו אותה אחרי שהשיגו לפרס את הנשיאות!
התמימה לא הבינה שהמשטרה והפרקליטות הם כלי ניגוח פוליטיים של פרס ושותפיו, ולא "רשויות חוק" או משהו כזה כמו בספרי האזרחות = ספרי אגדות האזרחות...
היא חשבה שהם בסיפור הזה כדי לעזור לה, ולא השכילה להבין שהם מונעים משיקולי שררה ומלחמות פוליטיות... נאיבית!
כתוב תגובה ל- אחרי שהשיגו לפרס
12
ל-1 ומרעיו
  גבריאל!!!!!   28/06/07 23:25
1 לאלה שהגיבו שם: אתם חבורה של נבזים שלא ברא השטן.

חלקכם גהינום, אני יודע שאתם צוחקים. המתינו ותיווכחו,זה יבוא די מהר.

מי אתם שתדונו לכף חובה אשה צעירה שכפופה ישירות לנשיא המדינה.

פחדנים שכמותכם, נראה אתכם מגיבים כפי שהגבתם אם אחותכם היתה במקומה.
כתוב תגובה ל- גבריאל!!!!!
13
רוצים אמת - קצב לפוליגרף!!!
  נ.פ.   28/06/07 23:40
כתוב תגובה ל- נ.פ.
14
שמחה גדולה הלילה!
  אמנונן   29/06/07 02:24
איזו אקסטזה - סוף סוף בועטים בקצב בשיניים. מצבו רק יחריף וילך - כשבית הצמשפט לא יאשר את עיסקת הטיעון, כאשר גילה תעזוב, וכאשר קצביניו ייכנס לכמה שנים טובות לכלא. הידדרותו של פושע זה לתהומות החרפה רק תחריף ותלך. השמחה לאיד תגבר ותעלה. איזה כיף!!
כתוב תגובה ל- אמנונן
15
הבחורה שקרנית עם קבלות
  א מ רול   29/06/07 05:51
כתוב תגובה ל- א מ רול
16
אנשי התיקשורת המושחתים
  אזרחחח   29/06/07 06:47
למה מחבקים אנשי התיקשורת המושחתים את הסחטנית חבוק חם זה בגלל שהם מושחתים וסחטנים לא פחות מימנה בא לי להקיא מהתלהבות שלהם
כתוב תגובה ל- אזרחחח
17
קצב הוא לא הבעיה
  אבי 1   29/06/07 06:54
הבעיה היא מערכת אכיפת החוק שמאפשרת לאנשים כמו הנשיא להסתתר מאחורי פרגוד של טובי הפרקליטים ובחסות פרקליטות המדינה ולעיתים גם מבקר המדינה מגינה על טיפוסים כמו קצב.
מקרה קצב היא דוגמה בולטת לכך אבל יש מקרים רבים של הטרדות והתנכלות לעובדים ועובדות שהפרקליטות ואפילו מבקר המדינה לא אוהבים לעסוק בהם. אם מדובר בעובדים זוטרים העניין קל וחומר.
אני מסכים ויודע מניסיון אישי שמי שמתלונן נגד אנשי ציבור או אנשים בעלי תפקידים בכירים היום ,שם את עתידו על קרן הצבי.

לרוב הרשויות ינפנפו אותו בכל מיני תירוצים עמומים ולא עניניים.




כתוב תגובה ל- אבי 1
18
זקוקה לסיוע, עו"ד משה
  מיה חסקל   29/06/07 22:47
שלום לך וגם לשאר הקוראים.
אני מבינה את מה שעבר על ליבך כי גם שאני הקשבתי לדבריה ניסיתי להבין למה היא לא נסה משם קודם.. מהרגע שנשמעו המילים עם "תבואי עם חצאית ללא תחתון" אך קל לנו לשפוט מהצד ולהזדהות עם התוקף, אתה בוודאי תמצא על "הזדהות עם התוקפן" הרבה חומר תיאורטי ואני מציעה לך לעיין בו בעיקר בשל רצונך להזדהות עם מקצועך- אין זה מכובד המילים בהם בחרת להציג את עמדותיך הלא מקצועיות בעליל. מעניין מה היית אומר לו א' הייתה קרובת משפחה שלך... תחשוב קצת, צא לשטח ותכיר נשים שמנסות להתקדם במעגלי העבודה, להוכיח את עצמן ולהישאר מוסריות. כל עוד אתה גבר אולי לא תצליח להבין.
כתוב תגובה ל- מיה חסקל
19
למה התובע של המדינה הוא מינוי
  פ. חנה   30/06/07 09:09
פוליטי. חייבים לשנות את זה.
כתוב תגובה ל- פ. חנה
20
לא להתלונן לסחוט כן
  אזרחחח   30/06/07 23:24
לא להתלונן לסחוט כן לא יודע מה כול הליקוק של התיקשורת הווזווזית המושחתת לסוחטת
כתוב תגובה ל- אזרחחח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il