|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אפריים אאוטובאהן |
|
19/07/07 23:16
|
|
|
|
המשרד הראשי של גרינפיס נמצא בהמבורג שבגרמניה. ממש מתחת לחלונות משרדי גרינפיס רשאים כלי רכב גרמניים לנסוע בכבישים המהירים ללא הגבלת מהירות. מולדתם של אנשי גרינפיס היא הארץ האחרונה על פני כדור הארץ שלא הנהיגה הגבלת מהירות.
במקום לחפש סנסציות על הקרחונים של גרנלנד, שיעשו סדר אצלם בבית ורק אחכ' יבואו להטיף מוסר לאחרים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אפריים אאוטובאהן
|
|
|
|
|
|
|
הדומיננטי |
|
20/07/07 01:28
|
|
|
|
מה הקשר בין המיהירות המותרת בגרמניה לשמירת כדור הארץ?
|
|
כתוב תגובה ל-
הדומיננטי
|
|
|
|
|
|
|
חממה מופרזת |
|
20/07/07 11:37
|
|
|
|
ככל שנוסעים מהר יותר ניפלטים יותר גזי חממה לכל 100 ק"מ נסיעה. בנסיעה עד 90 קמ"ש נפלטים כ-150 גרם גז חממה (דו תחמוצת הפחמן). במהירות הממוצעת של 250 קמ"ש המקובלת באוטוסטרדה הגרמנית, נפלטים כ-450 גרם דו-תחמוצת הפחמן, כלומר פי שלושה.
בנוסף לכך, נסיעה מהירה גורמת לחימום יתר של המנוע והצמיגים. תופעות אלו מגבירות את התחממות כדור הארץ. בהתחשב בכך שיש בגרמניה לפחות חמישים מיליון כלי רכב, מדובר בכמויות אדירות של גז חממה הנפלטות ללא צורך. אירגון גרינפיס הוא אירגון גרמני. הם מבינים בדיוק את הבעיה וטוענים שהם פועלים לפתרונה. בפועל אני בדיעה שהם מקבלים הקצבות נדיבות מתעשיית הרכב הגרמנית כדי להשתיק את הענין ולהסיח את הדעת בפעולות ראווה במדינות מחוץ לגרמניה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חממה מופרזת
|
|
|
|
|
|
|
שמואל לוי |
|
16/10/12 12:10
|
|
|
|
כל הכבוד לארגון גרינפיס על העבודה הקשה והטובה!
הם בין היחידים שבאמת אכפת להם מעתיד כדור הארץ ומהבריאות של הילדים שלנו!
בלעדיהם כולנו כבר היינו מתים מסרטן ומזיהומים שונים!
המשיכו בעבודה הטובה והמבורכת!
יישר כוח!
בלעדיכם לא יהיה לנו עתיד!
מציע לכולם להכנס לאתר שלהם בארץ ולקרוא על הפעולות המדהימות שלהם למען כולנו!
|
|
כתוב תגובה ל-
שמואל לוי
|
|
|
|
2 |
|
|
אין לה לב |
|
20/07/07 00:50
|
|
|
|
|
3 |
|
|
ללא הגבלת מהירות |
|
20/07/07 06:39
|
|
|
|
עפ"י צילומי לווין גורמת תנועת כלי הרכב הגרמניים להתחממות כדור הארץ. יש להפעיל לחץ בינלאומי על גרמניה להנהיג הגבלת מהירות בכבישיה המהירים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ללא הגבלת מהירות
|
|
|
|
4 |
|
|
איל כהן |
|
20/07/07 10:11
|
|
|
|
כשאתה נוסע במהירות שבין שמונים לתשעים קמ"ש, צריכת הדלק היא אופטימלית. כל העלאה של המהירות, מעלה את צריכת הדלק באחוזים מבהילים. במקביל, מעלה את זיהום האוויר ואת הידלדלות המשאבים - וכמובן את מחירו של הדלק ההולך ואוזל במהירות גדולה יותר.
כאשר מדובר בחמישים מליון מכוניות, יש לזה משמעות ישירה גם בנוגע אליך!
ועכשיו, קוראים יקרים בעלי מודעות אקולוגית, אזמין אתכם לביקור במאמר שכתבתי בנושא באתר האינטרנט שלי - לא לפספס...
eyalcohen.com
|
|
כתוב תגובה ל-
איל כהן
|
|
|
|
|
|
|
פיליפ לוי |
|
20/07/07 15:32
|
|
|
|
1- ישראלים נוהגים לבצע סידורים בעיר תוך השארת מנוע המכונית דלוק. המשטרה לא מונעת ביצוע עבירה זאת.
2- הרמזורים הכרחיים לאור המשמעת הירודה של הנהגים.
3- בגרמניה ניכרת מגמה של הלך]ץ רמזורים בכיכרות. זה מקטין זיהום אוויר ומזרז את התנועה. הסידור פועל כשהנהגים נותנים זכות קדימה לרכב בתוך הכיכר.
4- יש באירופה רמזורים עם פנס רביעי (לבן) שממליץ מתי כדאי לכבות מנוע בעת המתנה לרמזור.
5- ברמזורים רבים באירופה יש חוט מגנטי מתחת לכביש שסופר את המכוניות. כשמגיעות הרבה מכוניות נפתח רמזור. סידור זה מקצר המתנה ומקטין זיהום אוויר.
6- השיטות הנ"ל פשוטות וניתנות לביצוע אצלנו, בתנאי שרה"מ יימנה שר תחבורה עם מנת מישכל סבירה.
|
|
כתוב תגובה ל-
פיליפ לוי
|
|
|
|
5 |
|
|
גילית |
|
20/07/07 11:32
|
|
|
|
להוקיע את הקנוניה בין גרינפיס לתעשיית הרכב הגרמנית.
תעשיית הרכב הגרמנית מסרבת לייצר מכוניות ידידותיות לסביבה שיקטינו את אפקט החממה. כמו כן בולמת תעשיית הרכב הגרמנית הטלת הגבלת מהירות על המכוניות בגרמניה. אי הטלת הגבלת מהירות גורמת להתחממות כדור הארץ ופליטת גז חממה.
|
|
כתוב תגובה ל-
גילית
|
|
|
|
6 |
|
|
להצטלם בעירום |
|
20/07/07 16:12
|
|
|
|
|
7 |
|
|
עולם |
|
21/07/07 20:51
|
|
|
|
1. גרינפיס הוא לא ארגון גרמני!
2. גרינפיס נוסד בקנדה ע"י היפים קנדיים ואמריקאיים בשנת 1971!
3. היוזמה היא של גרינפיס שוויץ - שם נמצא קרחון שהוא חלק מהרי האלפים בו יערך הצילום
4. גרינפיס הוא ארגון ע צ מ א י שאינו מקבל כסף מאף ארגון, תאגיד או ממשלה כלשהי. רק תורמים פרטיים. כמוני וכמוך- בטח שלא מתעשיית הרכב.
5. עיקר פליטת פחמן דו חמצני נוצרת מפליטה תעשייתית בעת שריפת פחם, נפט, גז טבעי וכו- לכן עיקר המאמץ של גרינפיס הוא להעביר את התעשיית החימום, השימוש בחשמל מפחם לאנרגיה סולארית
6. הבניין של גרינפיס בגרמניה פועל כולו על בסיס של אנרגיה סולארית פוטו-ולטאית- בדומה לטכנולוגיה של המחשבון הסולרי שפועלת על ידי יצירת חשמל אך ורק מאור השמש
7. ישראל היא בעלת פוטנציאל אדיר לייצור של אנריגה סולארית טרמו סולארית ובכך לייצר חשמל בצורה עצאמית ללא לייבא פחם לכן בארץ הארגון נלחם למען הקמת תחנת כוח סולארירת בנגב.
אז- שלא יעבדו עליכם!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
עולם
|
|
|
|