|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
מגיב ותיק |
|
30/06/20 10:01
|
|
|
|
למרות האימרה, אחרי מות קדושים אמור, אי אפשר להתעלם מכך שהאיש היה מסית ומפלג ותומך טרור וצריך להזכיר את דבריו.
הרבה ללהג על "דמוקרטיה" ופאשיזם אבל היה פשיסט עד עמקי נשמתו
ולהלן הדברים הבזויים
אמירה ראשונה :
"אין ספק בדבר לגיטימיות הההתנגדות המזויינת בשטחים עצמם, אילו היתה בפלשתינאים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות.ולא פוגעים בנשים ובילדים, ונמנעים מירי על גילה, על נחל עוז ועל שדרות..
כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצדו המערבי של הקו הירוק, בדרך זו היו הפלשתינאים משרטטים בעצמם את פרופיל הפתרון שממילא יושג בעתיד: הקו הירוק המתוקן יהיה גבול בינלאומי, ושטחים יוחלפו, כדי לפצות את הפלשתינאים....
שטרנהל לעיתון הארץ 11.5.2001
או הדברים הבאים:
"נחוצה נכונות להסתכן במלחמת אזרחים.
בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעופרה או באלון מורה.
רק מי שיהיה מוכן לעלות עם טנקים על עופרה, יוכל לבלום את הסחף הפאשיסטי המאיים להטביע את את הדמוקרטיה הישראלית"
שטרנהל לעיתון "דבר", 15.4.88
ולא לחינם הלך הקומוניסט לפשיסט.
בושה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
ה.א |
|
30/06/20 12:29
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
2 |
|
|
לאיתן יקירי |
|
30/06/20 10:31
|
|
|
|
לאיתן היקר מברכת ומאחלת לך רק בריאות טובה. מצטרפים כאן לברכה כמה מלבסים.
|
|
כתוב תגובה ל-
לאיתן יקירי
|
|
|
|
3 |
|
|
אללה ירחמו |
|
30/06/20 11:34
|
|
|
|
תופעה נדירה מאד במקומותנו, לרבות באקדמיה המקורנפת, שרובה המכריע עסוק בחנופה לשלטון והפך מזמן לאקדמיה מטעם. עם זאת, לאיש האמיץ והנדיר הזה היו גם נקודות עיוורות, מהן שתיים בולטות. הראשונה, הוא היה ארופוצנטרי מהסוג הקולוניאליסטי האנטי מזרחי, שהחל כבר לפני יותר ממאה שנה ולא נגמר עד היום. השניה, שקשורה בקשר הדוק לראשונה, היא דבקותו בנרטיב המפאיניקי המוכר, כאילו הדמוקרטיה נגמרה עם הכיבוש של שנת 67 ומפעל ההתנחלות שבא לאחר מכן. שטרנהל ז"ל מתעלם מהעובדה, שמפא"י היא שהולידה את מפעל ההתנחלות הזה, תמכה בו שנים רבות (ולמעשה ממשיכיה תומכים בו גם היום), ובעיקר מתעלם מכך, שהתנהגותה זו של מפא"י אינה אלא המשך למפעל הציוני הקולוניאליסטי כולו, שפעל לטובת טיהור אתני וארץ נקיה מערבים (עם ללא ארץ לארץ ללא עם) מאז ראשית הציונות. הוא אמנם טוב בהרבה מהקולגות העלובות שלו, שעד היום שרים בגורן עם חיוך מטומטם, יחד עם שרהל'ה שרון, את שירי הקיטש שלהם, אבל המשותף לו ולהם הוא, שגם הוא וגם הם בטוחים שהם היפים והצודקים, בעוד שהאמת היא, שהם עוד פן של ישראל האלימה והמכוערת. העובדה שאומץ ליבו של האיש החכם, הטוב והאמיץ הזה לא עמד לו כדי לראות את התמונה כולה היא טרגדיה גדולה לכולנו. יהי זכרו ברוך.
|
|
כתוב תגובה ל-
אללה ירחמו
|
|
|
|
|
|
|
אא.יי |
|
30/06/20 12:18
|
|
|
|
אני מצטער , שפרופסור שטרנהל , שעשה הרבה צעדים אמיצים, לא עמד לו האומץ לומר, שהקמת מדינת ישראל לא היתה צריכה להיות תוך כדי גרוש של אוכלוסייה פלשתינית , הפקעת למעלה משבע מאות אלף דונם של אדמות פלשתיניות והחרבת כחמש מאות כפרים פלשתינים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אא.יי
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
30/06/20 13:50
|
|
|
|
ועל כך אמר מי שאמר - "סליחה שניצחנו". נו , הרי האופציה האחרת היחידה שהיתה במלחמת השחרור , שהערבים יטבחו ( ולא רק "יגרשו" ) את 600 אלף היהודים שחיו אז בארץ , וגם "יחריבו את מאות הערים והישובים היהודים" , הלא כן ? . באמת לא בסדר , סבור המגיב אא , ששטרנהל , לא בגד בעמו , ולא הלך להילחם עם הערבים וצבאותיהם , כנגד צה"ל , והיתה לו "החוצפה" לשרת בצה"ל , ולהשתתף בהגנת בני עמו , כנגד "המיסכנים" שגורשו והוחרבו כפריהם. נו , עפ"י המגיב אא , אזי סתם כך , הכריז בן גוריון על הקמת המדינה היהודית , ובאותה "נשימה" הורה "לגרש" את הפלשתינאים " ולהחריב את כפריהם" , כי אולי הם "לא באו לו טוב" , ושום רמז אפילו , על הגורמים "לגירוש" פלשתינאים "ולהחרבת כפריהם". מלחמת השחרור , המניעים לה , מהלכה ותוצאותיה , נמחקו מההיסטוריה ע"י המגיב אא !.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
טראמפ האמיתי |
|
30/06/20 16:00
|
|
|
|
שמספר כזבים אפילו הרבה יותר ממני. תזהרו ממנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
טראמפ האמיתי
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
30/06/20 20:06
|
|
|
|
1. האם אתה לא רואה חצי מטר לפני האף שלך ?
2. האם אתה לא רואה שמדובר במגיב/בה מהשמאל הקיצוני מהסוג הקוויזלינגאי המאפיין לפעמים את אופף איתן ?
3. האם אינך רואה לפניך מגיב פלשתינאי אנטי ציוני ?
4. מה הסגנון הארכאי הטיפשי והמטיף הזה ?
5. מה אתה מנסה ללמד מכחישי היסטוריה פלשתינאים, את ההיסטוריה ?
6. את מי אתה מנסה לחנך ?
7. ניסית פעם לחנך חיית טרף להיות צמחונית ?
8. אוי איש מצחיק ומגוחך...
(הערה: התגובה הזו התייחסה לקוויזלינג זכר מטעמי נוחות, אך בהחלט יכול להיות שמדובר בקוויזלינגית...)
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
שאלה בלוגיקה |
|
30/06/20 22:26
|
|
|
|
אוילוש ושליימה, שכל אחד מהם צודק כאשר הוא אומר על השני שהוא טיפש, ושהטפשים גם יבינו את זה?
|
|
כתוב תגובה ל-
שאלה בלוגיקה
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
1/07/20 07:47
|
|
|
|
...והקוויזלינגית מופיעה...
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
חברה של אורנה פרץ |
|
1/07/20 10:11
|
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
4/07/20 15:17
|
|
|
|
|
|
|
|
נערה. |
|
1/07/20 09:08
|
|
|
|
אני מסכימה למעשה עם כל מה שכתבת בתגובתך. הסכמתי עם תגובתך אינה עומדת בסתירה, שלא היינו צריכים להחריב כחמש מאות כפרים של פלשתינים, לא היינו צריכים להפקיע מאות אלפי דונמים של אדמות של תושבים ערבים. במהלך המלחמה היו תופעות של גירוש, שלא היה מקום לעשותם, כמו בעירם לוד ורמלה בעת מבצע "דני".
|
|
כתוב תגובה ל-
נערה.
|
|
|
|
|
|
|
נערה קצת מבולבלת |
|
1/07/20 15:20
|
|
|
|
שמכחיש את הטיהור האתני והנכבה, וגם להתנגד לכל מה שאת מתארת נכון שעשו(ועשו עוד הרבה), שזה חלק מכל טיהור האתני?
|
|
כתוב תגובה ל-
נערה קצת מבולבלת
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
30/06/20 12:24
|
|
|
|
את מוזמנת להגר לשלל מדינות מסביבנו שהן כלבבך ושאינן מכוערות ואלימות.
כרטיס הטיסה עלי...
עוד אופף איתן קיצוני ובזוי.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
לא ללאומנות ! |
|
30/06/20 12:54
|
|
|
|
למגיב אכול השנאה, אנחנו נשארים כאן, ונלחם על נפשה של החברה הישראלית, שלא תורעל ברעל הלאומנות המשיחית. אנחנו עוד נזכה להציל את החברה הישראלית מרעל הלאומנות המשיחית, שאת טעם טירופה אנחנו חשים בקוראנו את תגובותיך .
|
|
כתוב תגובה ל-
לא ללאומנות !
|
|
|
|
4 |
|
|
ה.א |
|
30/06/20 11:44
|
|
|
|
מפי הפרופסור שטרנהל "רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית." הדברים אמנם נאמרו בסוף שנות ה 80 אך האם שינה את דעתו? לא נראה לדוגמא מהשנים האחרונות ""לשיטתם של סמוטריץ', זוהר ושקד, יהודי מברוקלין, שכף רגלו לא דרכה בארץ מעולם, הוא בעליה הלגיטימי, ואילו פלסטיני, שהוא ואבות אבות אבותיו נולדו כאן, הנו זר היושב בארץ רק בחסד נדיבותם של היהודים", ו"לאמיתו של דבר, הימין הישראלי, המתחזק את ההתנחלות על רבניה החשוכים והגזעניים, גרוע בהרבה מהימין הלאומני האירופי, שנזהר מלהפגין גזענות ואנטישמיות גלויה, שמא יואשם בטיפוח אידיאולוגיה הדומה לנאציזם" מי שקורא לעלות עם טנקים על עופרה, מי ששולל זכותם של יהודים לעלות לישראל ולקבל בה זכויות אזרח המיידי, מי משווה את שיבת עם ישראל למולדתו לנאציזם, הוא אדם עם דיעות מסוכנות, שיעלה עם טנקים לא רק על עפרה אלא גם על בית המשפט העליון ועל הגנסת, וכך יקרה אם תוצאות הבחירות לא ימצאו חן בעיניו או אם פסיקת בית המשפט לא תמצא חן בעיניו. איתן, בחר לך רבנים אחרים, ואם בחרת רק בו אנא ספר את כל הסיפור, אל תחביא מתחת לשטיח באיזה רבנים מסוכנים לדמוקרטיה אתה נתלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
|
|
|
לא הבנתי |
|
30/06/20 18:03
|
|
|
|
כל מילה שלו אמת יצוקה בבטון.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא הבנתי
|
|
|
|
|
|
|
ה.א |
|
30/06/20 23:45
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
5 |
|
|
נערה. |
|
30/06/20 18:06
|
|
|
|
לצערי, פרופסור זאב שטרנהל רושם לצד זכוית רבות גם שגיאות. על דבוקותו הפוליטית הוא שילם לפני כ-12 שנה בשנת 2008, כשנפצע ממטען בפתח ביתו. כעבור שנה נתפס איש ימין, יעקב טיטל, ובשנת 2013 הוא הורשע. האיש הזה גם פגע פגיעה פיזית בפלשתינים ועל פי הודאתו גם הורשע ברצח פלשתיני, כי החליט לרצוח פלשתינים. אך איש המחקר בעל הזכויות הרבות שגה, כשכתב ב-5 באפריל 1988 בעיתון "דבר" משפט, שאין לו מקום בשיח הישראלי. זו היתה שגיאה חמורה לנסח את המשפט - " אי אפשר לעצור את הפשיזם בנימוקים ראציונאליים". לדעתי, זה צריך להיות אך ורק בנימוקים של שיח רציונאלי. וההמשך הוא מאד גרוע - "...בשעת הצורך נצטרך להתמודד עם המתנחלים בעופרה ובאלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עופרה עם טנקים יוכל לבלום...". אינני רוצה לעלות עם טנקים!!!! אני רוצה לבוא לשם לשוחח!!! ולשכנע !!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
נערה.
|
|
|
|
|
|
|
אני מסכים |
|
30/06/20 19:17
|
|
|
|
הלאומנות המשיחית היא רעה לעם ישראל. אך עם הרעה הזו יש להתמודד רק, אך ורק , ושוב אך ברק בשיח. אני משוכנע, שלאומנות משיחית המזינה את מפעל ההתנחלויות הוא אסון לעם ישראל, אך שגיאה קשה שגה מי שכתב, שיש לעלות עם טנקים. האמירה הזו גרמה נזק למחנה השפוי הנאבק לכינונו של בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל לצד בית לאומי לעם הפלשתיני.
|
|
כתוב תגובה ל-
אני מסכים
|
|
|
|
|
|
|
ה.א |
|
1/07/20 06:54
|
|
|
|
ואיתן לא מסתייג, ולא מזכיר כלל את האמירות הממרידות הרצחניות והאנכיסטיות האלה וכאשר אדם לא מתייחס לפיל שבחדר, ניתן לסיק שהפיל הזה מקובל עליו. וחוץ מזה, שטרנהל לא שילם על כלום, דאי לא על הדעות שלו, מי שנפצע כתוצאה מפעולות טרור לא "משלם", על דעות לא משלמים, זה לא לחם שמשלמים עליו וגם לא גבינה, מי שנפגע מפעולות טרור הוא קורבן של טרוריסטים (ערבים או יהודים) שפלים וחסרי מעצורים, ואת הטרור מכל מין וסוג יש לחסל פשוט לחסל, פשוטו כמשמעו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
|
|
|
אני מעדיפה, |
|
1/07/20 10:18
|
|
|
|
|
6 |
|
|
שטרנהל שגה |
|
30/06/20 19:39
|
|
|
|
שטרנהל שגה. עם טנקים נשפך דם במלחמת אחים. המתנחלים הם אחים השבויים באידיאולוגיה הגורמת נזק לעם ישראל. אך עם טנקים במלחמת אחים אנחנו נביא רק חורבן והרס . ההיסטוריה היהודית רוויה דוגמאות כואבות של מלחמות אחים ודי רק בדוגמא אחת משנת 930 לפני הספירה
|
|
כתוב תגובה ל-
שטרנהל שגה
|
|
|
|
7 |
|
|
נערה. |
|
30/06/20 21:03
|
|
|
|
יש לי היכרות עם ארון הספרים של איתן. אני יודעת שיש שם ספר שירים של איש כפר עציון בשם "מחומשים", שירה המתכתבת עם פרשיות השבוע. וכותב הספר הוא המשורר אליעז כהן מכפר עציון, שאת שירתו הוא פשוט אוהב. אני יודעת שיש בספרייתו ספר שירים "אדם מן האדמה" של הרב מחם פורמן ז"ל, שהיה תושב תקוע ואותו איתן אהב אהבת נפש והוא פשוט אוהב את שיריו. וכן יש בספרייתו ספר השירים, שיצא אחר מותו "דין וחשבון של משוגעים". גם אם איתן חלוק על דעות פוליטיות כאלו ואחרות של אליעז כהם ומנחם פורמן הוא לא יפנה אליהם לוע של טנק אלא רק את אמת חייו. אני יודעת שאיתן מצר מאד על אותה התבטאות - לעלות עם טנקים על עופרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נערה.
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
30/06/20 21:46
|
|
|
|
...על האמירה הראשונה של השטרנהל בזכות הטרור הפלשתינאי ?
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
נערה. |
|
1/07/20 20:24
|
|
|
|
אני בזה לבוטות ולגסות הרוח שלך, מגיב ותיק. ואני גם בזה לבוטות ולגסות הרוח של המגיב ה.א
|
|
כתוב תגובה ל-
נערה.
|
|
|
|
|
|
|
ה.א |
|
2/07/20 01:53
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
|
|
|
אני מגיב ותיק.. |
|
2/07/20 10:09
|
|
|
|
אני מגיב ותיק מבקש מכם לא להתייחס לג'ורה שלי. זו ג'ורה מצחינה תתרחקו מהסירחון שבתגובות שלי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אני מגיב ותיק..
|
|
|
|
|
|
|
אני מגיב ותיק.. |
|
2/07/20 10:09
|
|
|
|
אני מגיב ותיק מבקש מכם לא להתייחס לג'ורה שלי. זו ג'ורה מצחינה תתרחקו מהסירחון שבתגובות שלי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אני מגיב ותיק..
|
|
|
|
|
|
|
אני מגיב ותיק.. |
|
2/07/20 10:09
|
|
|
|
אני מגיב ותיק מבקש מכם לא להתייחס לג'ורה שלי. זו ג'ורה מצחינה תתרחקו מהסירחון שבתגובות שלי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אני מגיב ותיק..
|
|
|
|
|
|
|
ה.א |
|
30/06/20 23:52
|
|
|
|
איתן זקוק לדוברים? אין להאמין לדברים של קרובי משפחה, טרם איתן אומר את הדברים מפיו, אבל הוא יודע שתומכי הטרור במפלגתו לא יאהבו את הדברים האלו אולי בגלל זה הוא פשוט מטאטא אותם מתחת לשטיח?, אולי הוא מחביא אותם ממש כפי שהוא מחביא באורח די קבוע דברים שלא מסתדרים לו עם תורתו הקיצונית, האובדנית והמסוכנת?
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
|
|
|
נערה. |
|
1/07/20 22:02
|
|
|
|
מגיב ה.א, אני בזה לבוטות ולגסות הרוח שלך . אני בזה לשותפות הפעילה של המגיב ה.א והמגיב הוותיק. הכפשה והלעזה היא חלק מהוויית הכתיבה שלכם. תתביישו לכם. במיוחד שמצטרף אליכם טרוף השנאה המלווה בשקרים של ב.ל
|
|
כתוב תגובה ל-
נערה.
|
|
|
|
|
|
|
ה.א |
|
1/07/20 23:55
|
|
|
|
נערתי היקרה, הבוז הוא הדדי, קשה מאד להתמודד מול עובדות, בייחוד למטיפי השמאל הריקים והריקניים קשה להתמודד מול עובדות, כי קהל מצטמצם והולך של חסידים שוטים נוהה אחריהם, לא בודק מילה מדבריהם, מקבל כל קשקוש וכל חרטוט כתורה מסיני, ופתאום בא מישהו ומציב מראה: הנה קשקוש והנה הראיה, הנה קשקוש והנה המקור, הנה חצי אמת והנה האמת כולה, וזה כואב, זה מאד כואב, אני מבין את זה, אני ממש מבין,
ואני אפילו מתחשב, כי אני מסתלק מכאן לתקופות ארוכות, אבל כשאני כאן, עם העובדות והקישורים והציטוטים זה עלול להבריח את התומכים, כלומר את אלה של נשרפו עדיין לגמרי, וזה עלול רתיע תומכים חדשים כי הם מבינים מה מתוך הכתוב הוא אמת ומה חצי אמת ולכן אני מאד מבין את זעקתך וכינויי הגנאי שאת מעניקה לי, כל מילת גנאי חסרת כל בסיס היא עדות לכך שאני עושה עבודתי נאמנה. אגב, כאשר כתבת על היד היהודית המזוהמת כתבת על היד שלי? שלך? או שמא אינך יהודיה כלל? או שאת עוטה כפפות שהיד היהודית שלך לא תזדהם? והפה היהודי? מזוהם? של מי? ואולי מסכה פותרת?
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
|
|
|
עובדות? אמת? |
|
2/07/20 09:52
|
|
|
|
|
|
|
|
ה.א |
|
3/07/20 22:01
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
|
|
|
הגזמת לגמרי |
|
4/07/20 23:07
|
|
|
|
מנהל הפסקתי להשתתף מאז שעזבתי את גן רינה (לפני יותר מחמישים שנה)
|
|
כתוב תגובה ל-
הגזמת לגמרי
|
|
|
|
|
|
|
ה.א |
|
5/07/20 15:47
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
|
|
|
למגיב .ה.א. |
|
2/07/20 16:29
|
|
|
|
למגיב ה א אתה ממש אחלה של חמסניק. אתה והחמסניק עושים אותה עבודה. שניהם מתנפלים על מיעוט שפוי . החמסניק מתנפל על מיעוט פלשתיני, שמכיר בזכויות העם היהודי למדינה יהודית בארץ ישראל, ואתה מתנפל על מיעוט יהודי,. כמו איתן, שמכיר בזכויות העם הפלשתיני למדינה פלשתינית בארץ ישראל לצד המדינה היהודית.
|
|
כתוב תגובה ל-
למגיב .ה.א.
|
|
|
|
|
|
|
לנערה החביבה |
|
1/07/20 09:36
|
|
|
|
שטרנהל היה הסטוריון וחוקר פשיזם והוא עשה פראפרזה על הססמא של הבריגדות הבינ״ל, שלחמו בספרד כנגד הפשיסטים של פרנקו - עם פשיסטים לא מדברים. פשיסטים הורגים.
|
|
כתוב תגובה ל-
לנערה החביבה
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
1/07/20 11:17
|
|
|
|
פרנקו, לא היו פחות פשיסטים, אכזריים ואנטי דמוקרטיים.
פשוט הם היו ברובם קומוניסטיים וככאלה הם קבלו יותר יח"צ מההיסטוגרפיה והעיתונות שהם ברובם שמאלנים קיצוניים ונוטה לקומוניזם.
זה כל הסיפור על המיליטנטיות השמאלנית הבזוייה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
1/07/20 14:10
|
|
|
|
אם לא היית כזה טיפש היית מבין, שהתגובה הזו שלך רק מוכיחה ששטרנהל צדק.
|
|
כתוב תגובה ל-
חחחחחחחחחחחחחחחחח
|
|
|
|
|
|
|
החמאס מעריץ את |
|
2/07/20 09:39
|
|
|
|
החמאס מעריץ את המגיב הותיק ואת חברו ה.א שעושים בשפה העברית בדיוק מה שעושה החמאס בשפה הערבית. שניהם יחד כל אחד בשפתו מתנפלים על מי שמכיר בזכויות הלאומיות של שני העמים.כל הכבוד לך מגיב ותיק החמאס מעריץ אותך.
|
|
כתוב תגובה ל-
החמאס מעריץ את
|
|
|
|
8 |
|
|
למגיב הוותיק |
|
2/07/20 08:20
|
|
|
|
מגיב ותיק אתה והחמאס מהות אחת בלתי נפרדת. רק שהחמאס מבטא את טירופו כלפי שפויים בחברה הפלשתינית בשפה הערבית ואתה, מגיב ותיק, חמסניק מטורף שעושה זאת בשפה העברית . החמסניק בשפה הערבית הכי ברוטאלית תוקף פלשתינים שמכירים בפתרון שיש מקום כאן ל-2 מדינות ל-2 העמים, ויש לכבד את זכותו של העם היהודי למדינה. ואתה , חמסניק החותם מגיב ותיק, בשפה העברית הכי ברוטאלית תוקף יהודים כמו איתן קלינסקי, שמכירים בפתרון של 2 מדינות ל-2 העמים, ויש לכבד את זכותו של העם הפלשתיני למדינה.
מגיב ותיק, יש לך תואר של חבר ותיק בחמאס המטורף ובכל החוגים הלאומניים שתומכים בהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
למגיב הוותיק
|
|
|
|
9 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
2/07/20 16:38
|
|
|
|
אין חדש תחת השמש הבולשביקית בפרקליטות.
ביוני 2001 גנזה הפרקליטות את התלונה שהוגשה נגד המסית/פרובוקטור של הפשיזם האדום פרופ' זאב שטרהל.
ואלה דבריו:
"אין ספק בדבר לגיטימיות ההתנגדות המזויינת בשטחים עצמם.
אילו הייתה בפלשתינים מעט תבונה,הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות,לא פוגעים בנשים וילדים ונמנעים מירי על גילה''
ועכשיו תיראו מופתעים:
טליה ששון בתגובה:"דבריו של שטרנהל אינם מהווים תמיכה, הזדהות, או עידוד למעשה המרצחים הפלשתיניים נגד תושבי ההתנחליותו, אלא מדובר בביקורת פוליטית על האסטרטגיה אותה בחרו ארגוני הטרור..ביקורת זו אינה חורג מהגבול הלגיטימי של חופשה הביטוי"
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
וואס הערט זיך? |
|
2/07/20 18:34
|
|
|
|
את מארגנת מגבית לטובת הדלפון מקיסריה, או שויתרת ואת כבר שמה סירים על האש כדי שיהיה לו אוכל טוב לקלבוש. אשתו הרי לא תביא לו אפילו לחם יבש ומלפפון רקוב
|
|
כתוב תגובה ל-
וואס הערט זיך?
|
|
|
|
10 |
|
|
מדוע אתה לא |
|
3/07/20 08:28
|
|
|
|
איתן שבת שלום , מדוע אתה לא מפרסם את ההרצאה על הרב עובדיה יוסף שקיבל השראה משירת הזמרת אום כולתום עת שכתב פסקי הלכה, והיום פאשיסטים ממש משתוללים ברחובות רמלה כי ראש העיר הסכים שיקראו רחוב על שם הזמרת בשכונה בה גרים בעיקר ערבים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מדוע אתה לא
|
|
|
|
11 |
|
|
שבת שקטה ורגועה |
|
4/07/20 12:07
|
|
|
|
מי ייתן ובאמת זו תהיה שבת של בשורות לקראת תחילת הפרידה מהמחלה שתפסה אותנו - מהקורונה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שבת שקטה ורגועה
|
|
|
|