w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מי לא בא לרקוד עם הניצולים בשדה התעופה ולא עשה מן המבצע הון פוליטי? מי שהחליט עליו - יצחק רבין
דרור אידר
דרור אידר
חג הקציר ומועד הבאת הביכורים במקרא הוא גם חג מתן התורה, הבשורה המוסרית ששינתה את העולם    כיצד תיארו חכמינו את הבאת הביכורים בזמנם, ושלוש הערות אקטואליות לעשרת הדיברות
עידן יוסף
עידן יוסף
רשתות הפארם הגדולות שולטות בחלק גדול מהקניונים המרכזיים דרך חנויותיהן ובעלות משותפת עם רשתות השיווק    הצעת חוק חדשה מבקשת להגביל פתיחת חנויות פארם חדשות בקרבת מקום לחנויות קיימות כ...
איתמר לוין
איתמר לוין
נתניהו וסמוטריץ' מפקירים את הכלכלה    היבריס שלא ייאמן מול משפחות החטופים    דני דנון אינו מתאים לתפקיד השגריר באו"ם    הרגע בו צריך היה להכריז על שירות כללי לכולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הצעת חוק: להגביל ההפקרות מצד טוקבקיסטים
מאת: עידן יוסף  |  19/12/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
This is not good
  David Moonshine   19/12/07 04:41
Talnacks should not be regulated. We have the right to write everyhting. This is democracy. Publicity and image-building are legal
כתוב תגובה ל- David Moonshine
2
הפשיזם מרים ראש
  אמנונן   19/12/07 05:54
אין פלא שכאשר בוחרים מנהיגים מן השב'כ לכנסת, קלגסים החסרים כל הבנה של מהות הדמוקרטיה המערבית, הם מנסים להפוך את מדינת ישראל הדמוקרטית למדינת משטרה דוגמת רומניה בימי צ'אוצ'סקו העליזים. חלומו של חסון כולל ללא ספק השלכת מגיבים מן השמאל למרתפי עינויים, והעברת עיתונאים סוררים למחנות חינוך מחדש. אכן "ישראל ביתנו"...
כתוב תגובה ל- אמנונן
אמנונן כרגיל מסלף ומפיץ שקרים
  קלוץ גרנוחובסקי   19/12/07 11:21
אמנונן יודע היטב שהחוק החדש מכוון רק נגד טוקבקיסטים מהימין. שמאלנים הם מעל לחוק ולא עושים להם כלום גם כשהם דורסים את החוק ברגל גסה. דוגמא לאפליה בעבירות של העלבת עובד ציבור:
1- נדיה מטר כתבה ליונתן בשיא שפעילותו מזכירה לה את פעילות היודנראט בשואה. על השוואה היסטורית זאת, שנוסחה בשפה תרבותית, הוגש נגדה כתב אישום על העלבת עובד ציבור.
2- עורך הדין השמאלני אמנון דה הרטוך נתן מכת אגרוף לחבר הכנסת כהן. המשרד שבו הוא עובד הוציא אותו לחופשה בת שבועיים, לא פיטר אותו, לא זימן לבירור משמעתי בנציבות שירות המדינה, ולא הוגש נגדו כתב אישום על העלבת עובד ציבור.
3- למה היפלו את עו"ד דה הרטוך לטובה? כי הוא מאנשי השמאל, שהם כפי שאמרנו מעל לחוק.
כתוב תגובה ל- קלוץ גרנוחובסקי
3
התחלה של דיקטטורה
  דניאלה   19/12/07 07:43
חופש הביטוי זה כל מה שנשאר מהדמוקרטיה שלנו. את הבחירות מזייפים. את קול העם לא שומעים. המנהיגים גונבים את הכספים שלנו. שולחים את הילדים שלנו למוות לחינם. אפילו התקשורת,ברובה, משתפת אתם פעולה.ועכשיו גם רוצים לסתום לנו את הפה.
תזכרו, זה יסתיים לא טוב...כדאי ללמוד מההיסטוריה.
כתוב תגובה ל- דניאלה
4
יופי ישראל
  רפי תירוש   19/12/07 09:09
מר חסון היקר , ( אתה יקר למשלם המיסים ) התגובות הזועמות באינטרנט הם ביטוי לזעמו וכלי להוצאת תסכולים של קהל שחש פגוע , ובצדק יחוש פגוע , בטח כשהוא רואה את נבחריו מתעסקים בשטויות במקום לחפש להם עניין טוב יותר לענות בו ואם זה לטובת הציבור ששלח אותם , מה טוב , ובכן ישראל חפש לך חיים , אנא זכור מה עשית כשמופז התקשר אליך ובקש שתעשה משהו כדי לשמור על חייו של יוסף מדחת , צה"ל יקום דמו .
כתוב תגובה ל- רפי תירוש
5
LEHALEK PLASTER HIYNAM
  krief benjamin   19/12/07 09:41
ANIY MATSIYA LE MAR HASON LE HAHLIL BAHTSAH SHELU MAANAK HIYNAM SHEL HVIYLOT PLASTER LE KOL HAHAYIM MIY SHE MEVAKESH HUK KAZE YESH LO MIMA LEFAHED
כתוב תגובה ל- krief benjamin
6
כמה שאלות בנושא:
  מיכל מירושלים   19/12/07 09:53
אם אכתוב שמאן דהוא ואפרט את שמו הוא : קלקלן במקום כלכלן והלז הנו או היה שר אוצר - האם זה נופל בגדר הפקרות?

אם אכתוב שמרכז הליכוד הוא פראחי - האם זה נופל בגדר הפקרות?

אם אכתוב על כך ש"נסיכי חרות" הם נסיכי החרות עם אל"ף רבתי האם זה נופל בגדר הפקרות?

אם הכוונה להשתיק את הביקורת העניינית של הטוקבקיסטים - היא היא שהביאה את ההגבלה הנ"ל, כיוון שיש לה השפעה על כלל הציבור - אזי אנחנו בצרות.

אם הכוונה היא להפסיק את האיומים על גופו של אדם או לפגוע בעסקיו ע"י דיווח שקרי - אזי הכוונה רצויה.

נראה איך העניין הזה יתפתח.

כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
7
כל יוצאי השב"כ דיקטטורים קטנים
  חץ   19/12/07 10:07
שכרון הכוח שהיה בידיהם נגד גורמי טרור, מעביר אותם על דעתם וברגע שהגיעו למגזר הפוליטי הם חושבים שהם יכולים לפעול באותן שיטות ולשמר הכוח ולהעצימו לשליטה שלא בדרך דמוקרטית.

רוצים דוגמה והוכחה - פוטין!
ואצלנו הדיכטר, החסון, העזרא ואתם תמשיכו את הרשימה.
כתוב תגובה ל- חץ
8
שמחה שטרטמן עקפה אותך
  תחזור לגן הילדים   19/12/07 10:11
חסון, אין לך נושאים רציניים להתעסק בהם? שוב אתה רודף פרסום?

בוא ואראה לך איך חוקים על דיווחים הובילו את החברה הישראלית לאבדון ואיבוד שליטה.

בוא ואתן לך נושא חשוב מאד להתעסק בו (לא בטוח שתצליח כי נושאים אתגריים אולי לא בראש שלך):

מאז 1989 חלה על כל אזרח חובה חוקית לדווח לרשויות על כל סוג של חשד לפגיעה בקטינים או הזנחתם בידי האחראים עליהם. בעקבות שינוי חקיקתי זה גדלו הדיווחים על חשדות לפגיעה בקטינים מ- 1989 ועד לתקופה הנוכחית ב- 1,000% בקירוב. חובת דיווח חריגה זו היא ייחודית למדינת ישראל. חלק מאותם דיווחים מסתיימים בהרחקת הילד ממשפחתו. למרבה האירוניה, במבחן המציאות, השכיחות הגבוהה ביותר של פגיעות בילדים מתרחשות דווקא במוסדות פנימיתיים שאליהם מורחקים הילדים.

אתה יודע שישראל נמצאת במקום הראשון בעולם המערבי בהוצאת ילדים מהבית? יש לך מושג כמה משפחות נהרסו בידי הגסטאפו שנקרא פקידי סעד?

מי שטוען שבעקבות החוק ישראל הולכת להיות דיקטטורה, טועה.
ישראל היא מזמן דיקטטורה !!!!
אז חסון, אולי תתחיל להיות אדם רציני ולהוציא חוקים בנושאים כואבים וטראגיים, כגון הגבלת סמכויותיהם של פקידי הסעד?
כתוב תגובה ל- תחזור לגן הילדים
9
ישראל חסון: האיש שלנו בכנסת
  מפקדת השב"כ   19/12/07 10:58
סוף סוף נצליח לסתום לימין הקיצוני את הפה ולהשליט פה דיקטטורה קומוניסטית בהתאם להנחיות של דורית בייניש ועדנה ארבל.
כתוב תגובה ל- מפקדת השב"כ
10
ומי יקבע מהו טוקבק תרבותי?
  טומאזו טורקוומאדה   19/12/07 11:05
כבר היום יש חוק נגד הסתה שקובע שכל פעם שאיש ימין פותח את הפה צריך להשליכו לכלא. החוק החדש של ישראל חסון הוא המשך המגמה. אם טוקבקיסט שמאלן יכתוב על איש ימין "שק לי בתחת" יתייחסו לזה כאל ביטוי לגיטימי ותרבותי של אזרח נורמטיבי שפגעו בכבודו.
אם איש ימין יכתוב בטוקבק: "יואיל נא כבודו לנשוק לי בנקבים המוצנעים בפלג גופי התחתון" יקבע ישראל חסון שיש כאן ביטוי של הסתה וחוסר תרבות ממדרגה ראשונה וישלח את המגיב למאסר מינהלי של שנה לפחות.
משטרת מחשבות של האינקוויזיציה כבר אמרנו??
כתוב תגובה ל- טומאזו טורקוומאדה
11
החוק החדש מכוון נגד אתר nfc
  פץ   19/12/07 11:32
לפני מספר חודשים העביר ישראל חסון חוק טוקבקים נגד על הוצאת דיבה בטוקבקים. הטוקבקיסטים הסתגלו לחוק החדש. ממשיכים לבקר את משטר העריצות של דורית בייניש אך מסייגים את הביקורת במילה "לכאורה". מצב זה מרגיז את ישראל חסון. מטרתו אינה להגן נגד הוצאת דיבה אלא לסתום פה למבקרי המשטר, בעיקר באתר nfc. החוק החודש יסתום את הפירצה ויסתום פה למגיבים "לא תרבותיים". מגיב לא תרבותי טיפוסי הוא מגיב באתר nfc שמבקר בצורה גלויה את השחיתות והעריצות של המאפיה המשפטית וגרורותיה בשב"כ, בפרקליטות, בממשלה ובכנסת. את חוסר התרבותיות תקבע ועדה שתורכב מישראל חסון, דורית בייניש, עדנה ארבל, ומר דיסקין כיועץ לתפקידים מיוחדים.
כל אזרחי ישראל שואפי החופש יהגרו לחו"ל. בארץ תישאר עדה מסכנה של אומרי הן ומשלמי מסים למילוי כיסיהם של מושחתי בג"ץ, הכנסת והממשלה.
כתוב תגובה ל- פץ
12
הצעת חוק גרועה מאד
  בועז מושקוביץ   19/12/07 11:52
מפעיל האתר יכול לסנן או לא לסנן את התגובות על פי הקריטריונים שלו, אבל לחייב אותו בחוק לעשות זאת, זה אבסורד. אנחנו שוכחים, שאין שום חובה על המפעיל לאפשר את התגובות. בעיתונים הגדולים בעולם אין אפשרות כזאת - בשביל זה יש פורומים וצ'אטים. כל אחד רשאי לפתוח בלוג או אתר תוכן ולהתבטא שם בחופשיות, אבל אם מישהו רוצה לנצל אתר מרובה כניסות, שמישהו אחת הקים וקידם בעמל רב והשקעה כספית, כדי לגדף אחרים בפני כל העולם - אז שהוא ויחויב להזדהות ויהיה אחראי על דבריו.
זה אבסורד, שמצד אחד כל העיתונאים והפובליציסטים מזוהים בשמות וכתובות, אבל הטוקבקיסטים שתוקפים אותם חותמים "קוקוריקו".
חופש הביטוי מיועד לאנשים המוכנים לבקר אחרים בבפנים גלויות ולעמוד מאחורי דבריהם.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
13
חסון כמובן יודע שאם סותמים
  חשדנית   19/12/07 12:58
למישהו את הפה, הוא נאלץ להשתמש בידיים. חסון לכך אתה חותר ? תגיד תודה שיש לפחות את הטוקבקים להוצאת קיטור. אם לא היה את זה, מישהו מתוסכל היה מוציא אותו עליכם ...ותאמין לי שזה לא יהיה מאוד נעים.
אפילו טיפשים מבין את זה היטב, רק לא חסון (נו, עכשיו תהיה לך סיבה לתבוע אותי על הכפשה. אבל קודם תיאלץ להוכיח שזה לא נכון...חחח)
כתוב תגובה ל- חשדנית
14
מי שסותם פיות מכשיר יריות. חבל
  ההיסטוריה חוזרת   19/12/07 14:57
חופש הביטוי המילולי הוא מכשיר מחאה הומאני הרבה יותר מכל האלטרנטיבות האחרות שבאמצעותן ניתן למחות נגד עוולות של בני עוולה מסוגו של חסון.

חוששני כי מי שסותם פיות, מזמין למעשה יריות והתנקשויות כצורת מחאה, שהרי אם כל מחאה היא עבירה פלילית, אז אנשים יבחרו את העבירה הפלילית שתשיג את המטרה שלהם הכי יעיל. ואם מי שמבטא את מחשבתיו ראוי לעונש פלילי כמו זה שמתרגם אותם למעשים -דוחקים את הציבור למעשי ייאוש של מחאה.

הפשע המאורגן בישראל מרים ראש ובלי בושה פועל מתוך בית המחוקקים ובתי המשפט. הם יעשו מה שיעשו - אך אין לי ספק כי ידו הארוכה והנחושה של הצדק תשיג גם אותם, כפי שהשיגה מחוקקים חזקים יותר מהם: צ'אוצ'סקו, סטלין, פרדיננד מרכוס, וסדאם חוסיין.



כתוב תגובה ל- ההיסטוריה חוזרת
15
כנסת ישראל
  שולץ   20/12/07 09:17
לא מספיק שסותמים פיות בבת משפט החברים שהציעו זאת מייד תרדו מהצעה זאת זה נגד הדמוקרטיה אנחנו אלפי איש נתקבץ ונגנה אותכם. צריך להקים עצומה נגד הדיקטטורה ולכתוב מחאה כול גוף.
כתוב תגובה ל- שולץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il