w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מתקפה מצערת נגד עודה אימן
מאת: איתן קלינסקי  |  20/11/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צועקים מוות לערבים ולח"כ טיבי
  באצטדיון בירושלים   20/11/22 09:48
אם באצטדיון כדורגל בצרפת היו צועקים - "מוות ליהודים" כי לאצטדיון נכנס חבר פרלמנט יהודי. היינו בצדק נזעקים להוקיע את קריאות המוות ליהודים וקריאות מוות לאותו חבר פרלמנט. בירושלים באצטדיון טדי עמדו שעה ארוכה אלפי אוהדים של קבוצת בית"ר ירושלים נגד קבוצה מסכנין וצעקו "מוות לערבים" ו"מוות לחבר הכנסת אחמד טיבי", שבא לעודד את הקבוצה מסכנין. צר לי שלא גינו את המעשה המזוויע הזה. אנחנו כיהודים אסור לנו לעלות על גל שנאה הקוראת לרצח אזרחי מדינת ישראל בני העם הערבי.
כתוב תגובה ל- באצטדיון בירושלים
2
בושה לעיתון הארץ
  בו ציון   20/11/22 09:55
בושה לעיתון הארץ, שבו מתייחסים לחבר בכנסת ישראל כמיטיב לספר סיפורים בחסד, שהוא רק כואב את גירוש סבתא שלו ועוד אלפי ערבים מכפריהם. אנחנו כיהודים חייבים להיות רגישים לדבריו של חבר הכנסת עודה איימן מעל כל חילוקי דעות פוליטיים, שיש לנו עם יושב ראש חד"ש.
כתוב תגובה ל- בו ציון
3
בלהטוטים אפרים הלפרין מצטיין
  אפרים הלפרין מלהט   20/11/22 13:20
איתן הספיד מפלגה, שאבותיה בשם אחר בכנסת הראשונה לא היו רחוקים מ-50 מנדטים, והיום הם קיבלו בקושי 4 מנדטים. זה לא איתן אשם, שמפלגה כה גדולה הצטמקה ל-4 מנדטים, התוצאות של הבחירות מצביעות על תהליך המורה על כך שעם ישראל מבקש להספיד את המפלגה. זה לא איתן שאומר קדיש על המפלגה שמלא רחוק מ-50 מנדטים בכנסת הראשונה מגיעה ל-4 מנדטים. אם נחבר את מפא"י שקיבלה יותר מ-40 מנדטים ואחדות העבודה , שהתקרבה ל-10 מנדטים (בתוך מפ"ם שהיו לה 19 מנדטים) הרי אבותיה של מפלגת העבודה הנוכחית כיום אומרים קדיש על מפעלם בבתי הקברות בהם הם מפוזרים. ואפרים הלפרין נהנה להשתטות במתקפות על איתן, שכואב לו מאד, שמפלגת העבודה ירדה ל-4 מנדטים והיא על סף ירידה מעל הבמה הפוליטית . זו מפלגה שיש לה זכויות רבות בעשייה ההיסטורית הגדולה של תקומת עם ישראל במולדתו. וחבל שהיא כיום במצב שרק נותר להספידה.
כתוב תגובה ל- אפרים הלפרין מלהט
4
חומר עמוק מאד למחשבה
  עובד 1   20/11/22 13:34
שאלה לקלינסקי ולכל מבכי הנקבה: מה חשבו נציגי אומות העולם בעצרת האו"ם ב-1949 כאשר החליטו שמעמד הפליטוּת של ערביי א"י שגורשו או ברחו (אז עוד לא היו "פלשתינים") יעבור בירושה לצאצאיהם עד סוף כל הדורות - זאת בניגוד לסעיף מפורש באמנת הפליטים של האו"ם שקובע שרק מי שגורש/נמלט בפועל ייחשב לפליט? גילוי נאות: אני מחזיק בדעה שהפלשתינים בכלל לא העניין ב"סכסוך"; הגורם שיזם ויצר את הסכסוך (ויחד איתו את הלאום הפלשתיני) תכנן אותו מלכתחילה כקונפליקט שלא ייפתר לעולם, ועדיין ממשיך לפמפם ולנפח אותו (ע.ע. אונרא עם 7 מיליון פליטים נכון לעכשיו) גורם זה הוא האנטישמיות הבינלאומית. ההוכחה: בעוד 20 שנה יהיו 15 מיליון פליטים שישבו כחטוטרת מאשימה על העם היהודי, בעוד 200 שנה יהיו רבע מיליארד פליטים על החטוטרת היהודית - ואף אחד בעולם לא מעלה בדעתו לעצור את הטירוף האידיוטי הזה. ==== נ.ב. - השאלה בראשית התגובה איננה רטורית בשום פנים. יש לה תשובה.
כתוב תגובה ל- עובד 1
אני מסכים עם כל טיעוניך, אבל..
  לעובד 1   20/11/22 14:22
למר עובד 1 שבוע טוב מר עובד, הטיעונים שלך הם בהחלט צודקים. אבל למר איימן עודה שמורה הזכות להביע את כאבו למה שקרה לסבתא שלו ולבני משפחתה שחיה בכפר בגליל. אתה מר עובד הבאת טיעונים משכנעים, אך אין להתייחס בזלזול לכאבו המר של חבר כנסת, שאלפים מבני עמו, ובתוכם בני משפחתו, גורשו וחלקם ברחו מהגליל, ולא רק מהגליל. מר עובד 1, כמו שאתה בצדק מבקש אוזן קשבת למאוויי העם היהודי לבית ולמולדת אחרי אלפיים שנות גלות, אתה חייב לגלות אוזן קשבת לכאב של ערבי. שבני משפחתו גורשו מהגליל או ברחו ממנו ב-1948.
כתוב תגובה ל- לעובד 1
נקווה שיהיו לו הרבה סיבות
  SB   22/11/22 17:13
נוספות לכאוב ולהביע את כאבו. אימן עודה הוא אויב שמטרתו בחיים לחסל את מדינת ישראל ואת העם היהודי ממש כמו הטרוריסט אחמד טיבי. לכאוב את כאבם ולתקוף את היהודים כפי שעושה יום יום קלינסקי מעיד על נזק בלתי הפיך בין אוזני המסכן.
כתוב תגובה ל- SB
5
חייב להיות פיתרון צודק
  לעובד מס' 1 שלוט   20/11/22 15:40
חיים בארץ ישראל שני עמים . לכל עם יש מאוויים לאומיים. אני שנושמת את מאוויי העם היהודי שכה יקר לי למולדת ולעצמאות לאומית, יש לי כבוד גם למאוויי העם הערבי-הפלשתיני למולדת. לצערי, גישות לאומניות בשני העמים מנווטים למלחמה מתמדת במקום לחתור לפיוס והכרה של שני העמים בעצמאות הלאומית של העם השני החי בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- לעובד מס' 1 שלוט
לשני המגיבים לפני
  עובד 1   20/11/22 19:38
הבאתי את הטיעון שמי שיזם, תכנן והוליד את הקונפליקט יצר אותו מלכתחילה במבנה שבו הוא אינו בר-פתרון. לכן כל הניסיונות לרבע את המעגל נידונו לכישלון, כפי שלמדנו במחיר דמים נורא במהלך מדיני (אוסלו) שהטעה רבים וטובים (ביניהם גם אותי) ורק סיבך את המצב עוד יותר. אשאל שאלה נוספת, שגם היא אינה שאלה רטורית אלא אקטואלית ביותר: פלשתינה המנדטורית - חבל הארץ שהובטח לבית הלאומי היהודי בהצהרת בלפור ובאו"ם - כללה את שטח א"י ממערב לירדן *וגם* את עבר הירדן המזרחי. הבריטים גזלו את עבר הירדן והוציאו אותו מ"פלשתינה" שנועדה לבית הלאומי ליהודים. ניחא. אבל למי הם נתנו אותו? לאלה הקרויים "פלשתינים", שהיו המועמדים הטבעיים לקבל אותו לאחר חלוקת הארץ? קדחת. אז או שלא התקיים אז עם פלשתיני, ואם הטענה היא שהתקיים עם פלשתיני אז מי שגזל את ארצו הם הבריטים. ורבותי הנכבדים, זו איננה היסטוריה עבשה שאבד עליה הכלח אלא מציאות חיה וזועקת. ירדן היא מדינה פלשתינית מבחינה היסטורית ודמוגרפית אקטואלית, ומי שדורש צדק לשני העמים חייב להפנות את דרישתו לצד השני של הירדן, שטח הגדול פי 4.5 מישראל יחד עם יהודה ושומרון, במקום לדרוש לצמצם את המדינה היהודית ל-20 הקילומטרים שבין כפר סבא וחוף מציצים; מאחר שירדן היא הבעיה, היא גם הפתרון. הבעיה עם האבל של איימן עודה על גירוש סבתו היא שמטרתם של עודה וחבריו - בהתאם לתכלית המובנית של הקונפליקט כולו - היא להעמיס גם את האבל הזה 75 שנה אחרי ה"נכבה" על חטוטרת ההאשמות הכבדה של היהודים, עם השלכה מעשית ביותר, ממש פיזית - השלכה של היהודים לים, כאמרת ההמון.
כתוב תגובה ל- עובד 1
6
מצער, איימן לא גינה רצח יהודים
  מצטערת   20/11/22 17:01
איתן, עודה איימן כראש מפלגה היה צריך להסתייג מחברתו למפלגה, שהעניקה תואר של שאידים, לאנשים שרצחו יהודים. אני תומכת במאוויי העם הפלשתיני למדינה, אך אני מגנה גינוי חד משמעי רצח אזרחים יהודים. המאבק הפלשתיני צריך להיות פוליטי ולא מאבק של אלימות הרוצחת אזרחים יהודים חפים מפשע. מצער, שאיימן לא גינה רצח יהודים.
כתוב תגובה ל- מצטערת
7
שקרן מגן על רמאי
  ב.ל   20/11/22 17:12
קלינסקי שהוא שקרן ידוע שאינו בוחל בשום שקר בנושא הפלשתיני מגן על הרמאי אימן עודה שטוען שסבתו גורשה מהכפר שבו חיה היא והוריה והוארי הוריה, רמאי בן רמאי אימן עודה הוא אחמד זרם זעיר באיסלם שאנשיו סבלו מאלימות במדינות ערב ונמלטו לארץ כאן מצאו מקלט בחסות השלטון הבריטי בכל מקרה כאבו של קלינסקי והשתתפותו בצערו של אחמד עודה מתאים לנוכל רמאי שחש אפתיה לכאבו של המוסלמי שאם התוצאה במלחמה הייתה אחרת אפילו קלינסקי ה גוי היה נעשה מזון לדגי הים התיכון
כתוב תגובה ל- ב.ל
תגובה למגיב ב.ל
  תגובה למגיב ב.ל   20/11/22 21:42
ב.ל כותב היסטוריה בדויה. אני שחשוב לי שבארץ ישראל יקום בית לאומי יהודי לעמי היקר , עם שסבל אלפיים שנות גלות קשה המלווה בגירושים, כמו גירוש היהודים מספרד, פוגרומים ברוסיה ובארץ ישראל עצמה נמנית אל אלו הכמהים שלצד הבית הלאומי היהודי בארץ ישראל יקום בית לאומי גם לעם הפלשתיני. אני מצטערת שמכפרים ערביים לא מעטים בגליל, בעמק יזרעאל בשרון ובשפלה גורשה אוכלוסייה ערבית. צר לי, שגורשו ערבים מטנטורה, מיפו, מלוד, מרמלה ועוד. חבל שבמקום לחתור להקמת שני בתים לאומיים זה לצד זה, הוחלט לגרש ערבים. וחבל, שהמגיב אינו יודע, שרק במלחמת העולם הראשונה הבריטים כבשו את ארץ ישראל, ואילו בבתי הקברות של הכפרים בגליל העליון יש קברים משנת 1750, וגם בכפר של הסבתא של עודה איימן.
כתוב תגובה ל- תגובה למגיב ב.ל
8
למגיב שמואל בוקי בפייסבוק
  למגיב שמואל בוקי   20/11/22 21:52
למר שמואל בוקי ערב טוב אני מצטערת, שאתה מעליל על עודה איימן, החפץ בכל ליבו כינון דפוסי חיים של אחווה יהודית-ערבית ושגשוגה של מדינת ישראל. אתה , מר שמואל בוקי, מעליל על עודה איימן , שרצונו הרס מדינת ישראל, שהיא כה יקרה לנו.
כתוב תגובה ל- למגיב שמואל בוקי
9
תגובה סהרורית של שמואל בוקי
  בן ציון   21/11/22 11:48
שמואל בוקי יודע פרטים מהחדר בבית חולים איכילוב על פעולותיהם שח רופאים שמאלניים בבית החולים. שמואל בוקי תתבייש !!! במקום לגנות את הרוצח שלקח את חייו של אדם, אתה מביא לנו רכילות זולה מחדר הרופאים.
כתוב תגובה ל- בן ציון
10
מר הלפרין מבזה את היהדות
  תגובה ל-E.Halperi   21/11/22 17:39
מר הלפרין מבזה את היהדות, כשהוא מצדיק את גירוש מאות אלפיי התושבים הערבים מעשרת יישובים בארץ ישראל בשנת 1948.
כתוב תגובה ל- תגובה ל-E.Halperi
11
מר הלפרין מבזה את היהדות
  תגובה ל-E.Halperi   21/11/22 17:39
מר הלפרין מבזה את היהדות, כשהוא מצדיק את גירוש מאות אלפיי התושבים הערבים מעשרת יישובים בארץ ישראל בשנת 1948.
כתוב תגובה ל- תגובה ל-E.Halperi
12
שמואל בוקי פשוט אוהב לשקר
  שמואל בוקי משקר   22/11/22 12:32
שמואל בוקי אוהב לשקר, כי עודה איימן הוא חלק ממפלגה, הדוגלת במימוש זכות העם היהודי לחיים לאומיים במדינה עצמאית בארץ ישראל. זאת תוך מתן זכות גם לפלשתינים להקים את מדינתם העצמאית. על שטחה של ארץ ישראל צריכות לקום שתי מדינות לשני העמים. אני מאושרת שהעם היהודי מימש את זכותו לבית לאומי יהודי בארץ ישראל, עלינו לעשות הכל ולהתגבר על שלל המכשולים כדי שתקום לצידה של מדינת ישראל מדינה פלשתינית עצמאית. זאת גישתו של מר עודה איימן. אבל שמואל בוקי פשוט מאוהב בשקר אותו הוא אוהב להקליד במדור תגובות.
כתוב תגובה ל- שמואל בוקי משקר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il