w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
גלנט מתנגד בתקיפות לפתרון הישים של ממשל צבאי זמני, ותומך בתוכניות הזויות שלא יתממשו לעולם    אני חושב שהנזקים שגרמה התנגדותו לממשל צבאי העבירו את גלנט על דעתו ולכן הוא מעלה טיעונים ...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
המדיניות הישראלית הנוכחית כלפי חיזבאללה, מאז ה-7 באוקטובר 2023, מצטיירת מהבחינה האסטרטגית כמושכלת, בהינתן הנסיבות המתקיימות מאז לאורך גבול הצפון
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
אלי אלון
אלי אלון
אחד התנאים שהתנה יצחק בן צבי לקבלת תפקיד הנשיא הוא שבית הנשיא ישכון בירושלים    תרצה רבינוביץ' מדריכה וחוקרת ב-"יד בן צבי" אומרת כי אין זה מקרי שזה היה התנאי של בן- צבי. ליצחק בן צב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עקדת ישראל
מאת: רון בריימן  |  20/10/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ביידן איננו תומך
  ד"ר עדי ירדן   20/10/23 16:08
ביידן פועל מתוך מניעים פנים אמריקאים. הוא פותר לעצמו בעיית תדמית. נתניהו וִתר על הנִצחון במלחמה, בתמורה לתמיכה של ארצות הברית.
כתוב תגובה ל- ד"ר עדי ירדן
2
עקדת ישראל
  ד״ר נילי שריון   20/10/23 16:32
אמת כותב רון בריימן. אבל מדוע להאשים את ביידן. הוא בסה״כ אמריקאי ואפילו לא העיפרון הכי חד בקלמר. ילדיו לא בסכנה ואף פעם לא היו בסכנה. מה הוא מבין מעבר לאינטרסים הפוליטיים של ארה״ב? אם ״מה שהיה הוא שיהיה״, רק בנו האשם. הפעם היתה לנו האפשרות לומר לעולם - ואפילו לנשיא ארה״ב! - אל תעיזו להפריע לנו! הפעם יכולנו לנקות את השטח מהרוע ולהחזיר לתושבי הדרום עולם אחר, עולם בטוח. כפי שאמר חייל ילין: בבית הבא שיהיה לי כאן אני לא רוצה ממ״ד! לא אמריקאים ימותו בהתקפה הבאה של ישות ערבית ששולטת בשטח שלידינו: אנחנו ובנינו נמות והאשמה תהיה כולה שלנו!
כתוב תגובה ל- ד״ר נילי שריון
נילי מאיימת על ביידן !!
  שלמה המגיב   24/10/23 11:50
נילי שריון( וזו דוקטור !!) , מאיימת על נשיא ארה"ב במילים אל "תעיז" ???. טוב , מאחר ואנו "המעצמה החזקה בעולם" , מבינה "הדוקטורית" איך אנו "ננקה את השטח מהרוע" , וזאת נוכל לעשות רק עם תמ"ק עוזי לחיילינו , כי נשיא ארה"ב יוכל להפסיק לספק לנו את כל מטוסי הקרב שלנו , את משגרי כיפת הברזל ,את רוב חלקי טנקי המרכבה , רובי m 16 , את הטילים , את התחמושת הדרושה לנו , אבל אנו תמיד ננצח , בזכות "הרוח הקרבית " והחוצפה של נילי , שמאיימת על ביידן במילים "אל תעיז" , כי ברור לה שאנו כזו "מעצמה " בעולם , ש 1000 מחבלים , יכולים לעשות לנו מה שהם רוצים והמבין יבין. נו , עוד "דוקטורית" מחבורת החוג לחוסן מדיני של הפרופסורים , שמסבירה לנו מה צריך לעשות מול ביידן .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
הראשונים באשמה - הגנרלים, בתי
  אקטואלי   21/10/23 11:49
נכתב לפני שנים: פרופ' אהרון ברק (שופט העליון) לכאורה אמר - "אפשרתי לקציני צה"ל יותר מידיי ניצחונות" , "קצין טוב הוא קצין מידתי". בעיניי זה טירוף מערכות. אחרי מילים אלה צריך לשאול "מי שמך?", אלא אם אתה הסגן של היושב במרומים. לא ברור מאיפה החוצפה הזו להגיד לכאורה דברים שכאלה. כעת הגיע הזמן לתת ללוחמי צה"ל "הוראות" חדשות שינטרלו את הניצול הציני שעושים המחבלים כנגדנו, דיי עם הפטנט הישראלי העולמי- "הקש בגג". יש להחזיר את "נוהל שכן". בנוסף יש להפסיק לחפש את המחבלים בפינצטה, מבחינתי אין "מידתיות" בשדה הקרב – זה בסדר שייהרגו אלף מחבלים בלי שום הרוג שלנו.( "תודה מיוחדת" למהפכה השיפוטית שסירסה לכאורה גם את לוחמי צה"ל). אגב, אזרחים לא אמורים להיות באזורי קרבות, מבחינתי כל אזרח שנמצא במקום שכזה הוא מחבל, ויש לפעול כנגדו בהתאם . כולל בדואים שנמצאים בשטחי אש וגונבים אמל"ח של צה"ל - לכאורה בושה וחרפה לפרקליט הצבאי הראשי, אתה הוא זה שאשם לכאורה בסירוס החיילים. במידה והרשות הפלסטינית תחליט על אינתיפאדה שלישית יש לתת הוראה לצה"ל לגרש מקסימום תושבים למדינה הפלסטינית האמיתית שהיא בעצם ירדן בלי שום אפשרות לחזור לבתיהם, כפי שנעשה בטעות אחרי ששת הימים. יש להודיע על כך מראש לתושבים כבר עכשיו. בנוסף אין לאפשר לחמאס לקבל מאיתנו "רגיעה" בנוסח הודנה, כולם יודעים מה היא הודנה בעיניהם – חכו שנתחזק ואז נתקוף אתכם. מקווה שהסבב הבא שיתקיים בעזה יוכיח לאנשי החמאס – שזה היה הסבב האחרון. תזכרו! שהריסת בתי מחבלים וגירוש משפחות מחבלים הוא נשק עוצמתי כנגד הטרור, סוף הציטוט. כעת מחדל איום ונורא קרה לנו בשמיני עצרת 7/10/23, מאמין ומקווה שנצא ממנו מחוזקים וישראל תראה אחרת לגמרי אחרי המלחמה, במיוחד במערכת אכיפת החוק! שהובילה לכאורה אותנו למחדל זה, ברור שהיא לא היחידה שאחראית על המחדל הנוראי הזה!!! ממליץ לכל הגנרלים ואחרים לשבת ולצפות בזוועות שהיו, איך "צה"ל הגדול" אפשר להגיע למצב הזה? איך לא פינו את החוגגים לפנות בוקר כאשר הבינו "שמשהו קורה"? הרבה שאלות ישאלו, והרבה אנשים ישימו את המפתחות וילכו הביתה. אולי מזלנו היה, שחמאס התחיל לבדו את המערכה הזו.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
4
פתרון של משומדים
  סניל   22/10/23 20:33
פתרון 2 מדינות וכדומה קיים בהגיונם של משומדים. פתרון כזה אומר שהיהודים (עובדי אלילים או משיחיים, איך שתרצו) אשמים בכך שכבשו את ארץ ישראל, קולוניאליסטים שבאו לשעבד את עם הארץ ולמצוץ את דמו כמו שהם מוצצים את דם הישראלים. וזה פשע נורא. אנחנו -המשומדים הנאורים - חיים בעולם אחר, אוטופי, לפי חזון הנביאים ולא בחשכת עבודת אלילים. אנחנו רוצים שותפות גורל עם עם הארץ, אנחנו כשלעצמנו לא שותפים לגורל היהודי הפגאני, הכובש. נולדנו פה ואנחנו רוצים להמשיך לחיות פה בתוך מרחב אוניברסלי, וכדומה... נו, מה בעצם רע בכך?
כתוב תגובה ל- סניל
5
געגועים
  הירונימוס   23/10/23 13:12
מה אני אגיד לכם, מתגעגע לממשלת האחים המוסלמים של מנסור עבאס. החיים היו דבש. בלי הפיכה משטרית לדיקטטורה, בלי עם מרוסק, בלי צבא מפורק, עם תעשיית הייטק מפוארת וכלכלה משגשגת, בלי טבח עם מחריד, בלי 1400 נרצחים, בלי 5000 פצועים, בלי 212 חטופים, בלי 100,000 מפונים, עם ממשלה שעבדה עבורנו האזרחים, ולא חבורת אפסים עבריינים משתמטים ומושחתים שמשרתים פסיכופת שקרן ומושחת, נאשם בפלילים.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אל "תיסחף" , הירונימוס
  שלמה המגיב   24/10/23 12:19
אין שום קשר למכה שקיבלנו ( ביום אחד "1400 נרצחים , 212 חטופים , 100 אלף מפונים .." ) ,ולממשלה הנוכחית שהיא אכן "חבורת אפסים שמשרתים שקרן ומושחת " , באשר אנו חייבים להודות בצער , שהקונצפציה הזו , של הכלת האיומים ( וגם מימושם בפועל מדי כמה שנים ) , של אירגוני הטרור ( חמאס בדרום וחיזבללה בצפון ) , והחשש מלחסל אותם במלחמה כוללת , שתעלה לנו בלא מעט ניפגעים ובנזק עצום , היתה של כל ממשלות ישראל ב 30 שנה האחרונות , כולל כל מומחי הביטחון והמודיעין ומפקדי צה"ל . כעת , ניתן להעריך , כמעט בודאות חשבונית , שאם היינו כובשים את רצועת עזה מחדש , כבר ב 2002 , כאשר החלו חובבי ציון משם , לירות טילים על אזרחינו , לא היינו סופגים אפילו חצי מהאבידות שספגנו ביום שמחת תורה האחרון , וגם כולל ההרוגים שהיו לנו מירי הטילים עלינו כבר כמעט 20 שנה רצופות והמבין יבין. בקיצור הירונימוס , חייבים להודות שהחשש הזה , לשלם באובדן הרבה חיילים , אם נכבוש מחדש את רצועת עזה ,כדי להפסיק את הירי משם ולחסל סופית את החמאס , היה של כל (!!) הגורמים הפוליטיים והביטחוניים של ישראל , וכעת נוכל לומר בצער , שהקונצפציה הזו התמוטטה לחלוטין , ואפילו רוב "השמאלנים" יודו בכך , לאחר יום שמחת תורה האחרון והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועם כל זאת אני מתגעגע
  הירונימוס   24/10/23 20:46
היה שקט, היה בטוח, היה אופק בהיר, היתה ממשלה הגונה ונקיית כפיים. כל השאר זה אולי נכון אבל לא לעניין
כתוב תגובה ל- הירונימוס
"זה לא לעניין" , הירונימוס ?
  שלמה המגיב   25/10/23 11:06
נו , אז מדוע בכל זאת , התייחסת בתגובתך לממשלה הנוכחית ("חבורת האפסים" בלשונך ) , וקישרת אותה ישירות "לטבח המחריד" שעשו לנו , חובבי הציון מרצועת עזה ?. נ.ב. כל מתנגדי הממשלה העלובה הנוכחית ( כמוני וכמוך ) , חייבים להיות הגונים ולהודות ביושר , שמה שקרה לנו ביום שמחת תורה האחרון , אינו תולדה של הממשלה המחורבנת הנוכחית , ולא קשור ישירות למחדליה השונים בשנה האחרונה , אלא לקונצפציה השגויה שלנו , מול החמאס והחיזבללה , בשלושים השנה האחרונות , והקונצפציה הזו ( שגם אני תמכתי בה ) , הוכחה כטעות קולוסאלית ואני מצפה שגם אתה תודה בכך ביושר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אני לחלוטין לא מסכים אתך
  הירונימוס   25/10/23 21:52
ההפקרה של עוטף עזה והעברת הכוחות לשמירה על מתפללים בקבר יוסף, לקיחת הנשקים מכיתות הכוננות, ההתעלמות מהתרגילים והאימונים של החמאס, כל אלה תוצרת השנה האחרונה.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
6
חוסן,כבוד וגאווה לאומיים
  דוד ווייסברג   23/10/23 16:21
"אם אין אני לי,מי לי"!!!!!!!!!!!ההיסטוריה הקרובה והרחוקה מלמדת אותנו,שאין לסמוך על אחרים.כך היה לגבי התחייבויות של בריטניה וצרפת לצ'כוסלובקיה,שברגע האמת לא עמדו בהתחייבותיהן.נהפוך הוא!!!!יודעים אנו,את מה שאמר ראש ממשלת בריטניה,נוויל צ'מברליין:"לא ייאמן הדבר שאנו נצטרך לחפור שוחות ולמדוד מסיכות גז כאן,בגלל מריבה במדינה רחוקה בין עמיםאודותם איננו יודעים דבר.דומה כי בלתי אפשרי אף יותר,שמריבה אשר יושבה עקרונית,תהווה עילה למלחמה".כך היה לגבי ההתחייבויות לאוקראינה,שהמתחייבים לה ניערו חוצנן מהתחייבותיהן. העקדה שנעקד העם היהודי ביבשת אירופה,הייתה לגרום לכך,שהעם היהודי בארץ ישראל(המערבית)שהיה אמור להיות נחוש,ולפעול כדי שעקדה מעין זו שנעקד העם היהודי ביבשת אירופה לא יישנו,ובוודאי שלא יישנו מעשי טבח ביהודים בארץ ישראל,כפי שהיו מעשי הטבח בתברון וערים אחרות בשנת תרפ"ט(שנת 1929 למניינם).לצערי,בני עוולה מתוכנו חתמו על הסכמים עם ארגוני טרורמאפיונריים נאציים,והכניסו לארץ ישראל המערבית סוס טרויאני שהובא מתוניסיה.להוותנו,לאחר שלושים שנים של שהות הסוס הטרויאני בארץ ישראל המערבית,ולאחר שחווינו את"המעשים הטובים"שנעשו ע"י סוס טרויאני זה במשך שנות שהותו לידינו,מודיע ראש ממשלת"ימין מלא",ש"אין לישראל עניין בקריסת הרשות הפלשתינאית",ואף הוסיף חטא על פשע בהחלטה שנתקבלה ב"קבינט"על הקלות ל"רשות" ואף לא התנגד לאספקת כלי רכב משורינים ותחמושת ל"רשות".אימות לחטא זה ראינו באנשי יישוב,שחסמו בגופם מעבר של רכב משוריין ל"פרטנרינו".אינני יודע אם ראש הממשלה הנוכחי,לא ייכנע לתכתיב הממשל האמריקני"הפרוגרסיבי",כפי שנכנע ואפשר העברת "מחווה הומניטרי" לרצועת עזה,לפי תכתיבו של נשיא ארה"ב מר ביידן,הלוואי ואתבדה.
כתוב תגובה ל- דוד ווייסברג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il