w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עם של משוגעים
מאת: פרופ' דני גור  |  25/09/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דני גור בלון נפוח
  דר יוסף ט   25/09/06 15:28
שתרם יותר מכולם להרס המדינה ולכשלונה.
כתוב תגובה ל- דר יוסף ט
לא מסכימה אתך, דר יוסף ט. ממאמרו של
  ברוריה מהקריות   25/09/06 19:25
גור מתברר ללא צל של ספק שהוא כבר אפוף אלצהיימר. מפליא אותי שאתר מכובד זה נתן במה לאיש שברור שלא רק ידיו לא יציבות אלא גם נפשו נפגעה. יש לרחם עליו, נכון, אבל זה לא אומר שצריך לתת לו בימה להפליץ עליה.
כתוב תגובה ל- ברוריה מהקריות
2
יום הוא לילה , לילה הוא יום ...
  tgf   25/09/06 15:30
המלחמה הראשונה שבה חצי מהמדינה הושבתה, מיליון איש מצאו עצמם כפליטים, ערים הפכו לערי רפאים, אספסוף מזויין השפיל את הצבא עד עפר ואצל דני גור זה נצחון מופלא.

לשיטתו של גור אם תקרוס מדינת ישראל לחלוטין ויימצאו 6 מליוני פליטים שדינם פלחטות באירופה דיינו שהרי לא יהיו עוד מלחמות כאן...
כתוב תגובה ל- tgf
3
כמו שאומרים באידיש
  מזרחן   25/09/06 16:16
זה היה מצחיק יותר אם האידיוט לא היה שלי.
כתוב תגובה ל- מזרחן
4
עושה רושם שלשונו של הדר המכובד.....
  לא פראייר   25/09/06 16:43
תקועה עמוק מאוד באיזו תחתית מסיבותיו שלו
כתוב תגובה ל- לא פראייר
5
מי שמאמין ששחיתות טובה למדינה
  אודליה   25/09/06 16:45
כל הכתבה היא דברי הלל ושבח לשחיתות
אילולא השחיתות ההולכת וגוברת, הימחים
היו תיקניים - הוראות הצבא היו מדוייקות
המודיעין והצבא היו מתכננים היטב את המערכה


אני מופתעת מזמן לא קראתי דברי הבל כאלו
כתוב תגובה ל- אודליה
6
The public is afraid of NUKE...!l
  Dany is MISTAKEN   25/09/06 17:07
כתוב תגובה ל- Dany is MISTAKEN
7
שאלה לגור
  צבי טל   25/09/06 17:53
בשנותיך האחרונות כמנתח עסקת במכונה רפואה שחורה.
לקחת כסף מקורבנותיך שסמכו על התואר פרופסור והתעלמו מידיך שכבר לא היו יציבות.

עכשיו אתה רוצה שנחוסל בסיטונות?
כתוב תגובה ל- צבי טל
8
מאמר של פרופ' מטורלל
  אבי קרן   25/09/06 18:36
הכותרת של מאמרך פרופ' גור הנכבד הוא: "עם של משוגעים".לכן אני מרשה לעצמי לשנות שמו ל"מאמרו של פרופ' משוגע".
בנוסף-אני מקווה שהיית מנתח לב מוצלח יותר מאשר מנתח ההסטוריה של השנים האחרונות.
1.להבדיל מהשבחים שאתה מעתיר על תוצאות "מבצע לבנון" ועל קברניטיו-נהפוך הוא, זהו אחד המבצעים השגויים ביותר בהם צה"ל איבד את כושר ההרתעה שלו, החטופים לא שוחררו, החיזבאללה כמעט ולא איבד מכוחו. היום יש להם, על-פי נסראללה, 20.000 טילים.ולראשונה בתולדות המדינה חיפה, טבריה, צפת וכל יישובי הצפון ספגו אלפי טילים ומאות אלפים הפכו לפליטים בארצם.
2.גם לאחר הבריחה מלבנון ב-2000 זכינו לתשואות העולם ולהכרת האו"ם בגבולות החדשים, ואת פרי הבאושים אנחנו אוכלים עד היום.כאז כן עתה, להכרה הבינלאומית של היום צפוי עתיד דומה, כאשר המושכים בחוטי החיזבאללה, הסורים והאירנים יחליטו.
3.אתה מציין שפרט לניצחון במלחמת השחרור ראינו רק רצף של אסונות אותם אתה מודד במניין הקרבנות.לשיטתך, במלחמת השחרור נהרגו 7000 נפש מאוכלוסיה של 650,000 האם זה אינו ניצחון פירוס לדעתך?
לידיעתך, מלחמת יום כיפור הסתיימה בניצחון גדול. למרות המחדל הנורא צה"ל נעצר 101 ק"מ מקהיר ו-60 ק"מ מדמשק. אם זה אינו ניצחון אינני יודע ניצחון מהו...
4.כמובן שלשיטתך אתה מתעלם מאסון אוסלו ש"הניב" 1300 הרוגי האינתיפאדה והחזיר מהגלות מאות טרוריסטים חמושים ובראשם רב המרצחים ערפאת, כשאתה מציע להמשיך את האסון לשחרר את רב המרצחים ברגותי מכלאו, וזה אשר כשיר לדעתך לנהל עימו מו"מ הוא לא אחר מאשר יו"ר ועד עובדים שנכשל כשלון חרוץ כשר ביטחון.
5.באשר לתשואותיך להינתקות הנואלת, הרי שהיא שימשה רוח גבית לטרור, העלתה בבחירות דמוקרטיות את החמאס לשלטון, ואלפי קאסמים הממררים את חייהם של תושבי עוטף עזה.שלא לדבר על אסונם של 8000 המגורשים שבתיהם נהרסו, שרובם חיים כפליטים בארצם ומובטלים מאונס.אני במקומך הייתי נמנע מלשבח את "הצלחתו" של הרמטכ"ל חלוץ שלחם בנחישות נגד המתיישבים ולא נגד החיזבאללה.
6.אילו במקום שלושת קברניטי מחדל מלחמת לבנון היו מנהיגים מוכשרים ומנוסים יותר.הם היו משיבים לצה"ל את כוח ההרתעה, החטופים היו משוחררים, עיקר כוחו של החיזבאללה היה מושמד ופרופ' גור ועמיתיו השפויים היו מתכנסים בהמוניהם בכיכר רבין וקוראים להם "רוצחים".
7. המסקנה-שלושת הלוזרים אולמרט ,פרץ וחלוץ, חייבים לפנות מייד את מקומם לטובים מהם, כדי לשקם במהירות את צה"ל ולהכין את העורף למלחמת הקיום הצפויה לנו.
8.אני מסכים לסעיף אחד בדבריך -"רבים מכוכבי התקשורת של היום הם חוליגנים חסרי תרבות,דלי מוח,וחסרי דרך ארץ, שחוץ מדבר אחד לא התנסו בעשיית דבר חשוב בחייהם".
כתוב תגובה ל- אבי קרן
אי אפשר לסמוך על שיקול דעתו של גור
  יוסקה   25/09/06 21:22
כמות כזו של שטויות ברשימה אחת יכולה היתה לגרום להעפת ילד בן תשע מבית-ספרו.

אני מצטרף לתקוות הכותב שבקרדיולוגיה גור מבין קצת יותר מאשר במדיניות.

כדאי לספינרים של ראש הממשלה לבחור כותבים יותר אמינים.
כתוב תגובה ל- יוסקה
לא הבנתם: על ההתחלה רואים שהפרופ'
  הרשל'ה   26/09/06 01:19
כתב בסגי נהור. כשמגיעים ל"שלושת המנהיגים המחוננים" רואים שהוא מתבדח.
כתוב תגובה ל- הרשל'ה
אתה יודע מה, הרשלה, יש משהו
  ברוריה מהקריות   26/09/06 16:29
בדבריך. חזרתי וקראתי שוב את הכתבה וייתכן מאוד שאכן, אני אומרת בזהירות, אכן נכתבה בצורת סרקזם אינפנטילי, כראוי למנתח מהולל. במיוחד התעכבתי בקטע שבו הוא מספר על שמצא ימחים ריקים במלחמת יום הכיפורים. כי אתה יודע מה גליתי בשיחות עם מאות לוחמים? לא העובדה שלא היה אוכל הטרידה אותם (לגמרי לא, כי הם הסתדרו לא רע בכיון זה ) מה שגרם לכעס הגדול ותחושת התסכול העמוקה, הייתה העובדה שנאמר להם ברגע אחד הכונו לזה וזה, וכעבור חצי שעה הודיעו להם להוריד את הזה וזה כי הפקודה תשונה. ואז היא (הפקודה) שונתה, ושוב אחרי רבע שעה שונתה וכך הלאה. כדברי הלוחמים: הם שגעו אותנו, לא הבנו כלום , לא ידענו מה קורה אתנו ולא ידענו למה הביאו אותנו לשם ומה עלינו לעשות. אתה מבין הברדק הוא מה ש"שיגע" אותם ולא היחמים הריקים. לידיעת הפרופסור גור. שיכול היה לחסוך לעצמו את הטפשות לא היה משוחח עם כמה חיילים.
כתוב תגובה ל- ברוריה מהקריות
כל הכבוד לתגובתך הראויה והמדויקת
  גור על הפנים   25/09/06 23:05
דובי
כתוב תגובה ל- גור על הפנים
9
פרופ גור כמה קבלת על כתבת השקר??
  צבר עוקצני   25/09/06 18:57
כתוב תגובה ל- צבר עוקצני
10
לא להתרשם מהתואר
  בועז מושקוביץ   25/09/06 20:07
מאמר מופרך, לא יחזיק חמש דקות מול ביקורת עובדתית בסיסית.
חיפוש קצר ברשת מעלה, עם מי יש לנו עסק: פרופסר, שטען שערפאת ניסה לשמור על הפסקת אש.

tam.co.il

אחד מאותם נרקיסיסטים, שמתאימים את ראיית המציאות לדימוי העצמי שלהם.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
11
פרופ גור ידוע שאחרי גיל מסויים רצוי
  לפרוש אנא תרגיע   25/09/06 20:48

אני יודע ששמת קצוץ על כולם עוד בהיותך צעיר ובבגרותך הקפדת לשים ובפרהסיה.
אבל זה לא אומר שאם נתנו לך להשתולל עד כה אתה יכול לכתוב כל כך הרבה דברי הבל ושנקבל אותם כתורה מסיני.

מה שאתה אומר למעשה שכל העם הזה נוסע נגד הכיוון.
לטעמך יש שתי דעות האחת של העם הנחות - הלא נכונה ,כמובן, והשניה היא שלך.
כתוב תגובה ל- לפרוש אנא תרגיע
12
פרופ. גור.
  אילן ריס   25/09/06 21:06
כל מילה בסלע.
הצגת בצורה מצויינת את עמדת חלק דומם של הציבור.
כתוב תגובה ל- אילן ריס
חלק דומם? בפרקים הבאים: הצומח והחי
  בועז מושקוביץ   25/09/06 21:53
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
13
הנחתום מעיד על עיסתו
  דר קלאודיה קולינה   25/09/06 21:25
דני גור משליך ממצבו בנפשי על העם כולו.
מי טוב ממנו יכול לדבר על שגעון ומשוגע?
הרי ב"מצבו" הוא ממש מומחה לעינין!!!
האיש ירד לחלוטין מהפסים ולא ינוח ולא ישקוט עד שידידיו האיסלאמים יחסלו אותנו.
מי שידע פעם לנתח, איבד כל קשר עם המציאות והפך לאסטרונאוט שמסתובב בחלל החיצון ואינו מצליח לנתח אפילו היכן הוא חי... לצערנו אנו נשארנו במזרח התיכון... אלא שהאיש שמכל תאי העצב במוח נותר לו רק תא בודד אחד ממשיך בטרוף שלו...
אכן, משוגע מי שנותן במה למשוגע כמו דני גור!!!
כתוב תגובה ל- דר קלאודיה קולינה
14
חמור נושא ספרים
  נחום שחף   25/09/06 22:30
כתוב תגובה ל- נחום שחף
15
דע את הכלי המפלצן את ההבלים
  ישראל מתוני   25/09/06 23:42
דני גור הוא מנתח לב שיצא לגימלאות, ומאז עסוק בלכלוך היהודים.
הוא מצדיק את טרור המתאבדים, טוען שלמדינה יהודית אין זכות קיום, מעריץ את עראפאת ורואה בו "איש שלום" שלא היה מעורב בשום פיגוע, פועל למען "שיבת" "פליטי" 48, מציין את ה"נאכבה" במקום יום העצמאות, וכו' וכו'.
חלק מהסטיכיה ההתאבדותית של ישראל זה, לתת לחולה זה, במה, באתר אינטרנט מכובד ומוביל, להשפרצת חלאתו.
כתוב תגובה ל- ישראל מתוני
16
פרופסור תמהוני א"י שייכת לעם ישראל!
  דניאל סבלדי   26/09/06 00:03
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
17
נחמץ ליבי על פרופסור גור הזקן
  ד"ר מרדכי צבי   26/09/06 01:03
הכרתי את פרופ' גור לפני כ- 30 שנה (בקשרי עבודה) וליבי נחמץ בקירבי לקרוא את הבליו הנוכחיים. מן הראוי שיישם על עצמו את מה שכתב הוא במאמר:
"...כל פריצות הדרך הגדולות במדע וברפואה נעשו על-ידי צעירים אשר לא הספיקו לעבור סירוס ע"י ניסיונם הרב אך השגוי של ברי הסמכה למיניהם. נשמע מוכר?"
נישמע מוכר? פרופסור מסורס?
כתוב תגובה ל- ד"ר מרדכי צבי
18
כל מילה נכונה. בכתבה
  הצבעתי לפרץ   26/09/06 01:15
.
כשליברמן ונתניהו יהיו בשלטון אז נבכה באמת . אסון למדינה
מפלגת העבודה תתקיים רק באם יחליפו את ראשה למנהיג
אמיתי ולא פרץ. הוא הרס את המפלגה.
כתוב תגובה ל- הצבעתי לפרץ
אין כמו המפ"איניקים - געגועיי לפרס
  נחום שחף   26/09/06 08:13
כתוב תגובה ל- נחום שחף
19
אינסטלטור הלבבות סובל מסתימה במוח
  מייק   26/09/06 01:43
כתוב תגובה ל- מייק
20
פרופ' גור הנכבד...
  אחת שאיכפת לה...   26/09/06 06:33
עם הרבה ממה שכתבת אני בהחלט מסכימה למרבה הפלא... אך יש לי קטנה אחת לשאול :- הימ"חים... אם חס וחלילה אחד מבניך היה באבו-רודס, החוה הסינית או בכל מקום ששם מתנהל שדה הקרב והוא כמובן מותקף ע"י אספסוף ברברי חסר אנושיות... מה אז היית אומר לגבי הימ"חים?....
אני חושבת שחשוב לצייד את הצבא בכל כלי הגנה/תקיפה נחוץ... החיילים הבנים שלנו חשובים לא פחות מילדים בגן ומזקנינו... לולא הם המדינה שלנו לא היתה קיימת... אני בטוחה שאני לא מחדשת לך דבר בעניין... אני כמובן מדברת מאמוציות של אם, שזה לא פחות חשוב מדעתנות של איש חכם כמותך...
לגבי ערוץ 10 - למזלי אחת לכמה חודשים אני נזכרת כי קיים ערוץ כזה, מכאן שאינני חסופה לפגיעה של ערוץ זה תודה לאל... ערוץ מיותר לחלוטין לפי דעתי... אך כנראה שיש מי שנהנה ממנו בכל זאת...
שתהיה לך שנה טובה וחתימה טובה... לך ולכל בני ביתך...
כתוב תגובה ל- אחת שאיכפת לה...
ולא לשכוח את ערוץ 2, האתרוגן....
  נחום שחף   26/09/06 08:16
כתוב תגובה ל- נחום שחף
לא רק ערוץ 2 ו-10 ערוץ 1 טוב יותר?
  והרדיו?   26/09/06 14:23
כתוב תגובה ל- והרדיו?
21
תודה על מאמר שפוי!!!
  יורם סמואל   26/09/06 10:28
יישר כח לפרופ. גור!!!
כדאי לכתב מאמר שיכלול את כל הסודות הצבאיים
שמסרו אנשי התקשורת ואלופים במיל.
במהלך הקרבות,
בטוח שיהיה פי שניים גדול ממאמר זה !!!!
כתוב תגובה ל- יורם סמואל
22
טיפול נאות
  הולץ   26/09/06 11:32
אדוני הנכבד לא על זה צריך להלין אולי גם זה אנני יודע.מדובר על אילו שרוקדים על הגגות ומחקים לנפילתינו (גיס חמישי)כמו האב ששני ילדיו נהרגו מקטיושה והוא מודה לנסרללה מדוע אנו צרכים להוסיף תודה בידיו בדמות העברה כספית מהביטוח הלאומי מה אנו משוגעים את זה צריך להסביר ולהזהיר או נאמנות למדינה או זכיות אצל ידדיהם נסרללה!
כתוב תגובה ל- הולץ
23
אין מביאים ראיה מהשוטים
  יוספה   26/09/06 11:53
איך מסיימים מאמר חכם במשפט המטומטם
"באם נותר שמץ של סיכוי להסדר עם הפלשתינים, רק ד"ר ברגותי ועמיר פרץ מסוגלים להביא למימושו.
"
אלו עשבים שוטים ואין מביאים ראיה מהשוטים
כתוב תגובה ל- יוספה
24
די להגיד מילה בסלע. די לשבש הפתגם
  בן ימין   26/09/06 12:40
די להגיד מילה בסלע. די לשבש את הפתגם. הפתגם הנכון הוא 'מילה בסלע - שתיקה בתריין' (שתיים).
סלע הוא מטבע קדום, ומשמעות האימרה הפוכה לחלוטין. משמעותה כי שתיקה שווה יותר מדיבור, ומשתמע ממנה שהדובר דיבר דברי הבל
כתוב תגובה ל- בן ימין
25
השלושה ישאלו אם זה מה שהם חשבו
  ק.ר.   26/09/06 17:08
אני חושב ששלושת ה"גאונים" של גור לא יאמינו שזה באמת מה שהם חשבו. הם בעצמם משוכנעים שזה לא היה הישג מי יודע מה אלא שפתאום גור אןמר להם: מטומטמים אתם ממש גאונים.
לא הבנתי מדוע אנשי התקשורת "לא עשו כלום בחיים שלם", ניתוחי לב זה נחשב לעשות משהו שנותן לי את היכולת לשפוך שטויות בפומבי.?
כתוב תגובה ל- ק.ר.
26
לדני גור- יישר כוחך
  יגאל כ'ג   26/09/06 20:23
מסכים עם כל מילה, הניתוח נכון ומבריק והביקורת על התקשורת עוד "עדינה" מדי. יישר כוחך
כתוב תגובה ל- יגאל כ'ג
תקשורת שערוריסטית, רכלנית וסלפנית
  משה ישראל   26/09/06 21:26
דוברים בלתי-אמינים, גנראלים אכולי תאווה לקריירה פוליטית, ומעל כולם - ממשלה שאינה יודעת בין ימינה לשמאלה; אז מה הפלא שהעם סובל ממאניה דפרסיה?
כתוב תגובה ל- משה ישראל
הדג תמיד מסריח מהראש
  איכטיולוג   26/09/06 23:33
ולכן אין מה להאשים את העם מעבר לכך שבחר את הדגים.
די בכך שהוא ייאלץ לאכול את הפיגול הזה
עד הבחירות הבאות.
כתוב תגובה ל- איכטיולוג
27
אלכסנדר וחלוץ
  יובל ברנדשטטר   26/09/06 21:19
חלוץ הוא הרמטכ"ל הותיק ביותר של צה"ל, ובהתאם לתורתו של דני גור, אבד עליו הכלח
אבל לא הגיל אלא התרגיל חשוב. אלכסנדר מוקדון שאף לנצח, להכריע. לחלוץ מספיק שלא להפסיד, בנקודות, ולקרוא לזה ניצחון.
ובכאשר לארנבת. אכן את הארנבת יש להקיא ומייד. את ערביי ארץ ישראל יש להקיא מייד אל מעבר לירדן. אני משוכנע שזו כוונתו של עמיתי למקצוע אשר מבין כי לא הצלחת היא הבעייה, אלא גושי השומן הצפים בה.
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
28
ימחים
  יובל ברנדשטטר   26/09/06 21:22
מעניין כמה פעמים צצוח דני גור על צוות חדר ניתוח אם היה חסר לו פריט זה או אחר בניתוח לב פתוח. האם היה מוכן להכנס לניתוח שכזה ללא מכונת לב-ריאה תקינה, או קוטרי תקין. הימחים אכן סימפטום
סימפטום לאי רצון להכריע את המערכה, להמשיך לסבול את נחת זרועם של הערבים (הארנבת של דני גור)
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
29
סוף סוף עם נורמלי
  ש.נ   26/09/06 22:58
אנחנו עם שרק כאשר מורידים על ראשו פטיש של 10 ק"ג
הוא מתחיל להגיב כקבוצה וכיחידים נורמליים.
את המדינה הקימו רק אחר מכה של פטיש של 100 ק"ג.
אנחנו מתפקדים רק תחת לחץ, אחרת אנחנו מתנהגים כעם
של סוחרים שמודדים כל דבר באגואיזם ובחוסר ערכים
מוחלט,
את מי בחר העם לראש ממשלה?אדם שקופת שרצים מאחוריו
ובניו ירדו מהארץ ומשמיצים את ישראל בחוץ,
תמונה זאת מציירת עם של משוגעים ואילו גור מייצג את
העכשויזם,הנהנתנות,התחכום הריקני והזלזול בכל מה שיצר
העם הזה כולל המיתולוגיה שבלעדיה אין לנו "כלום".
לך תסביר לאדם מסוגו מהו אדם נורמלי!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ש.נ
30
מאמר שלא נכתב על-ידי פלצן ביטחוני
  ג.מרכז   27/09/06 07:13
כתוב תגובה ל- ג.מרכז
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il