w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ציר פילדלפי - כישלון אסטרטגי
מאת: יהונתן דחוח-הלוי  |  22/10/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ציר פילדלפי זה פרט קטן. אולמרט מוכר
  את ישראל לפלסטינים   22/10/06 07:15
תנסו לחקור מנין קיבל המיליונר דניאל אברמס שני מיליון שבע מאות אלף דולר לקניית דירתו של אולמרט ברח' כ"ט בנובמבר בירושלים. לא אתפלא אם מקור הכסף הוא פלשתיני או משהו כזה.
כתוב תגובה ל- את ישראל לפלסטינים
2
מופז, מפשל פעם אחר פעם
  איש חיל המודיעין   22/10/06 10:34
כתוב תגובה ל- איש חיל המודיעין
3
ההסכם מניח שמצריים יכולה לבצע אותו
  אריה דרוקמן   22/10/06 10:36
חלק לא קטן מההסכמים שלנו עם מדינות ערב נשענים על הנחה בסיסית שמנהיג המדינה (לצורך הדיון גם מנהיג הרשות) מסוגל לבצע את ההסכם עליו חתם ב-90 אחוז לפחות.
זוהי הטעות הבסיסית. שתי המדינות עמהן אנו ביחסי שלום, ירדן ומצריים, אינן שולטות בכל הנעשה בתחומן. במצרים זה בולט. בירדן - עוד לא.
מצרים לא מסוגלת למנוע מהפלשתינים להבריח בצורה שוטפת נשק, ואפילו אנשים לתוך ומחוץ לרצועת עזה. כמויות הנשק המוברחות לדברי השב"כ בחודשים האחרונים מעידות על כך. מדובר בטונות של חומר נפץ תקני ובאמצעי לחימה כגון טילים משוכללים נגד טנקים ומטוסים. הכל במימון אירני.
אם אנו מגלים בדיעבד מנהרות פעילות רבות - מה זה אומר על רמת השליטה של מצריים בציר פילדלפי.
רמה דומה של שליטה מתקיימת בכוח הרב-לאומי המוצב בלבנון ולאורך גבולה של לבנון עם סוריה. וברגע, והוא לא רחוק, שתיפתח חזית נוספת בגבולנו המזרחי, שם ישנה עדיין שליטה צבאית בחיץ של בקעת הירדן (עמק בית שאן עד צפון ים המלח), נחזה גם שם בהברחות שוטפות.
החיפושים שעורך כעת צה"ל לאיתור מנהרות ולמניעת ההברחות - מצחיקות. כיוון שהם נערכים בצד הקרוב לגבול הישראלי ולאורך 5 קילומטר. לא מחפשים למשל מנהרות בציר של העיר רפיח, שחלק מבתיה גובלים בציר. גם לא באדמות של מה שהיה בעבר הישוב: רפיח ים, הנושק לחוף הים. ושם פעילות ההברחה נמשכת. מחפשים את המטבע האבוד מתחת לפנס ולא במקום האבידה. אגב, נוכחות צהלית קבועה במקום חייבת להיעזר באמצעים טכנולוגיים לאיתור מנהרות ונראה שאלה לא קיימים עדיין, אם לראות את חטיפת דלעד שליט כדוגמא. להזכיר, המנהרה בה באו החוטפים החלה בחממה, לאורך 900 מטר ונסתיימה באמצע בסיס צבאי שלא חש שנחפרת מתחתיו מנהרה. וזה קרה ביוני 2006. לא מזמן. המשמעות: היכולת שלנו למנוע הברחה תהיה רצינית רק אם תבוצע עבודת תשתית גדולה, כמו הצפת תעלה רחבה בציר פילדלפי במים מהים התיכון. גם אז זו תהיה שאלה של עומק התעלה.
גם תוואי השטח באזור העיר רפיח מחייב הריסת שורה של בתים. לפעילות כזו, צפוייה תהודה בינלאומית והיא תהיה אולי אפשרית רק לאחר פגיעה ישירה של טיל בעוטף עזה שיגרום לנזק קשה. לצערי, זהו המצב הסביר.
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
אתה מניח שמצריים רוצה לצבע אתו
  שלמה אידן   22/10/06 12:04
לאור ניסיון העבר והתנהלות המצרים כלפינו מאז "הסכם השלום", ניראה שזאת הנחה מנותקת מהמציאות.

כקוריוז בלבד - לפני כמה שנים סיפר הרמטכ"ל דאז בוגי יעלון (כמדומני בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת), כי כאשר צה"ל מפוצץ מנהרות בציר פילדלפי, מיתמר עשן מהמוצבים המצריים בצד השני של הגבול ...
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
אני מבין שקראת רק את הכותרת
  אריה דרוקמן   22/10/06 19:57
אבל אם היית קורא עוד שתי שורות היית נוכח שמדובר בשאלה שאני עונה עליה שזוהי טעות בחשיבה.
אני גם מבין שאין לך זמן לקרוא יותר משש מילים ברצף.
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
זלזול כתחליף לתשובה
  שלמה אידן   22/10/06 22:45
הבנתך מוטעית, גם בכותרת וגם בסיום דבריך.
בעקבות תשובתך המזלזלת, קראתי שוב דבריך, אפילו פעמיים, בשלימות ולא רק "שש מילים ברצף" - ולא מצאתי מענה לתגובתי.
קביעתך (בשורות 4-5): "זוהי הטעות הבסיסית. שתי המדינות עמהן אנו ביחסי שלום, ירדן ומצריים, אינן שולטות בכל הנעשה בתחומן. במצרים זה בולט. בירדן - עוד לא" רק מחזקת טענתי.

קל יותר לזלזל ולבטל מלהגיב עניינית ...

בהזדמנות - תיקון טעות הגהה בכותרת תגובתי הקודמת. צ"ל "לבצע אותו", ולא "לצבע אתו".
על כך אני מביע חרטה עמוקה.
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
אתה מוכן לומר הכל ולא להודות שטעית
  אריה דרוקמן   23/10/06 14:53
בוא נעשה בדיקה כדי שנבין שנינו למה אתה כותב בתגובתך הבסיסית שאני מניח שמצריים תבצע.
הנה ציטוט ממה שכתבתי: "חלק לא קטן מההסכמים שלנו עם מדינות ערב נשענים על הנחה בסיסית שמנהיג המדינה (לצורך הדיון גם מנהיג הרשות) מסוגל לבצע את ההסכם עליו חתם ב-90 אחוז לפחות.
זוהי הטעות הבסיסית. שתי המדינות עמהן אנו ביחסי שלום, ירדן ומצריים, אינן שולטות בכל הנעשה בתחומן. במצרים זה בולט. בירדן - עוד לא". סוף ציטוט שלי. הדגש הוא על המילים: זוהי הטעות הבסיסית.
ומה אתה עונה, בתגובה: בכותרת אתה כותב: אתה מניח שמצריים רוצה לבצע אותו (וזה סימן שאתה מגיב רק לכותרת שלי) ובשורה הראשונה של התוכן: "לאור ניסיון העבר והתנהלות המצרים כלפינו מאז "הסכם השלום", ניראה שזאת הנחה מנותקת מהמציאות". סוף ציטוט שלך. דגש על שלוש המילים האחרונות: הנחה מנותקת מהמציאות.
כלומר, אתה טוען שאינני צודק במילים: וזוהי הטעות הבסיסית (כך אני כתבתי) וטוען שהמילים שלך: הנחה מנותקת מהמציאות - נכונות יותר.
תן את שלוש המילים שלי, עם ההקשר שלהם לכל אדם סביר, והוא יגיד לך ששלוש המילים שלך חוזרות על שלי.
אז כעת אני מתקן את דברי: אולי אינך אוהב להודות בטעויות (כמו האלוף אודי אדם) ואז אתה נתלה בתירוצים (כמוהו) של זלזול וכו'. אדוני, יש לך טעות בהבנת הנקרא!!
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
כל זה כפוף לשאלה: מה מובראק רוצה?..
  בועז מושקוביץ   22/10/06 19:12
ויכוח-סרק בדיוק כזה התנהל לגבי ערפאת - האם הוא "לא רוצה" או "לא יכול" להילחם בטרור? כל אותו הזמן, ערפאת הפעיל את הטרור, באמצעות אירגוניו המרובים, בהתאם לצרכיו.

השירות החשאי המצרי שולט ביד קשה בצד המערבי של רפיח - שם אין לאומנות פלשתינית, הם פוחדים אפילו להזדהות כפלשתינים בשיחת רחוב ומזדהים כמצרים. לחשוב, שהם יכולים בחשאי להעביר דרך הגבול טונות רבות של אמל"ח - "תמימות היא או איוולת"?

אם נצרף לזה את מכלול הנתונים - החסות של מצרים על אירגוני הטרור הפלשתינים, תוכן השיחות של מובראק עם ערפאת, שנתנגלה במסמכים ואוריינט האוז וכד' - נקבל תמונה ברורה: מצרים מפעילה את הטרור הפלשתיני.

מאמר מפורט יותר בנושא הזה בקישור הזה.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
גם יכול להיות שזוהי הברירה הקלה שלה
  אריה דרוקמן   23/10/06 15:26
אני יודע שמצריים יכולה להפעיל יד קשה. אני מזכיר שבמצריים יש קרב פנימי בלתי פוסק עם האחים המוסלמים וארגונים גרועים עוד יותר שלא תמיד שואלים את מצריים מה לעשות. קשה לי למשל להניח שאירועי הטרור במלונות בחצי האי סיני לפני שנתיים היו בהסכמה מצרית. זה הרי מוריד את ההכנסות שלהם מתיירות וגורם לחוסר שליטה בחצי האי סיני. יותר נכון לומר שזה נבע מחוסר ברירה מצרית למנוע את האירועים. המשימה הלאומית של מצריים זה למנוע מארגונים קיצוניים להפיל את המשטר של מובארך. ולכן, לפי דעתי, מצריים עושה מה שהיא יכולה (והיא יכולה מעט לעשות) ומהיתר, שוטריה מעדיפים לעצום עיניים או לקבל תמורה מהארגונים הקיצוניים כדי שלא יפריעו.
מצריים איננה שוטר של ישראל, גם אם חתמה על הסכם. זה גם אגב לא יקרה עם הצבא הרב-לאומי בלבנון. שלא תהיינה אשליות.
ואשר לנושא המנהרות בציר פילדלפי, צריך לזכור שרק אם נקים במקום מכשול מים עמוק, תרד ההברחה למינימום. בלעדי מכשול המים, אנו נמנע רק עשירית מההברחות. ואת התוצאות של 90 האחוז שיצליחו להבריח נראה תוך שבועות או חודשים ספורים בפגיעות באזרחים שלנו או בחיילי צה"ל וברכב המשוריין שלו.
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
עזוב אותך שטויות
  duducohn   23/10/06 06:43
בעיית ציר פילדלפי לא נפלה עלינו כרעם ביום בהיר. בנימין נתניהו, יובל שטייניץ ואחרים התריעו, התריעו והתריעו. אבל משום מה, פוליטיקאים ואנשי תקשורת מושחתים, רקובים ומסואבים העדיפו להתעלם מהסכנות ולהשמיץ את המתריעים.
גם אתה מר אריה דרוקמן בהצעותיך הנלוזות לנתניהו להצטרף לממשלת אולמרט כדי "להציל את הכלכלה", אינך שונה מאותם אנשי תקשורת מגלגלי עיניים לשמים. לו האמת היתה נר לפניך ולא התחסדות, היית מנצל את הבמה התקשורתית שניתנת לך מידי פעם באתר זה, להצטרף למוחים כנגד הממשלה ומדיניותה, עד להפלתה. מכיוון שמצד אחד אינך עושה זאת, מצד שני "מנתח" את המצב תוך התעלמות מהחטא הקדמון – שרון המושחת ומעשיו וממשיכי דרכו בקדימה, אין לי לומר לך זאת - אתה מפגין התחסדות וצביעות.
כתוב תגובה ל- duducohn
יש בטיעונך נקודת תורפה אחת
  אריה דרוקמן   23/10/06 15:10
בעבר, כתבנו זה לזה את ההבדל בדעותנו. זה בעיניי לגיטימי שיש הרבה דעות. אני מודה שאינני אובייקטיבי, ונוטה לתת משקל רב יותר לדעה שלי. לדעתי, זה טבעי.
מאידך, אתה שייך, לדעתי כמובן, לקבוצה שנוטה "לזרוק את
כל המסואבים והמושחתים מהממשלה". זה טיעון יפה. ואפילו
עם הרבה צדק. יש לו רק נקודת תורפה אחת: הוא אינו יכול
להתבצע. יודע למה? כי כדי לזרוק אנשים או להדיח אותם
ממשרותיהם, צריך להתקיים תהליך דמוקרטי. והתהליך הדמוקרטי הבא יהיה רק בעוד ארבע שנים. אם תרצה לקצר את התהליכים, עליך להמתין לתוצאות דוח ועדת הבדיקה-ועדת וינוגרד. בינתיים היא היחידה שיכולה להדיח אישים בממשלה. ואין לדעת מתי תיתן את מסקנותיה והאם ייכתב שם בכלל שצריך להדיח. וגם אם יהיה כתוב, יתחילו הליכי ערעור. בקיצור, התוצאה החשובה בעיניך: ההדחה, לא תיקרה בזמן הקרוב.
אפשרות נוספת היא שתהיה הצעת אי אמון בממשלה והיא תיפול וילכו לבחירות, לפחות 5 חודשים לאחר ההדחה. אבל, גם זה לא מציאותי. יודע למה? כי נראה לי שבסיטואציה הקיימת לא יהיה רוב להצעת אי אמון כזו כיוון שכל הסיעות המרכיבות את הקואליציה, וגם חלק מהאופוזיציה, סבורות שאם יתקיימו בחירות מוקדמות, נניח בשנת 2007, הן יקבלו פחות מנדטים. אז למה להם ל"התאבד" פוליטית?!
ולכן, הדרך היחידה לשפר את ביצועי הממשלה היא להוסיף אליה מקצוענים מקרב הסיעות הקיימות בכנסת. נתניהו הוא אחד מהם. היו לו תוצאות מרשימות בתחום הכלכלה. אנשים אומנם לא אוהבים אותו אבל האיש - מוכשר. לא לדעתי. לדעת כלכלנים רבים בארץ ובעולם. הכותרת להרחבת הממשלה צריכה להיקרא: ממשלת חירום לאומית. והמשימות הן לא רק ביטחוניות אלא גם כלכליות. ביטחון נשען גם על כלכלה.
הנה הצגתי לך תהליך הגיוני, המבוסס על כך שלא ניתן להדיח את הממשלה הקיימת. כעת, אמור לי מהי האלטרנטיבה שלך חוץ מלומר לי שאני מתחסד? תנסה להוסיף לדמגוגיה שלך כמה טיעונים מעשיים ולא רק להשתמש בסיסמאות.
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
4
ממשלה קצרת רואי וקצרת תוכלת!!!
  יורם סמואל   22/10/06 13:55
על הממשלה ללכת.
איך ממשלת איולים האמינה ומאמינה למצרים!!!
כתוב תגובה ל- יורם סמואל
5
חפירת תעלה מים התיכון והצפתה
  גבע דרום   22/10/06 14:59
כתוב תגובה ל- גבע דרום
6
חבל שאין מי ששומע לדחוח
  תקראו דבריו על ערפאת   22/10/06 15:31
יהונתן דחוח הלוי, היה מפקד שלי בתקופתי באגף המודיעין. עשו לו שם הרבה בעיות כי הוא הציג תזות שאחרים לא קיבלו. היום כולם מבינים שהוא צדק והוא אפילו קיבל את פרס הרמטכ"ל לפני מספר שנים על המאמר המהפכני שלו בעניין ערפאת. תקראו טוב טוב מה שהוא כותב כי עוד כמה שנים תבינו שזה נכון!!...

דחוח, מה נסגר איתך? שמעתי שהיית היועץ האישי של שר החוץ סילבן שלום...אתה עדיין בעניין היעוץ?

חייל שלך,

א.ג.
כתוב תגובה ל- תקראו דבריו על ערפאת
7
החלטה לגיטימית?
  שלמה אידן   22/10/06 15:46
"החלטת ממשלת ישראל לסגת מרצועת עזה, ובכלל זה מציר פילדלפי, לגיטימית ביסודה, שכן היא נבחנה ע"י הדרגים הביטחוניים והמדיניים ואושרה כדת וכדין בכנסת".

החלטת שליט בניגוד קוטבי למצע ולתוכנית לפיהם נבחר, היא מעשה רודנות, רמיסת הדמוקרטיה ויריקה בפני הבוחרים שהעלו אותו לשלטון.
הריבון הוא ציבור הבוחרים, לא השליט שהצליח לרמות בוחריו. זה א-ב בדמוקרטיה.
על-ידי שיחוד הנבחרים ניתן להשיג אישור בכנסת, אך לא לגיטימיות.

גם אילו המניעים היו טהורים ...
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
8
כעת רוצים שהבן שלי יכנס לתקן הטעות
  אבא של חייל   22/10/06 15:48
כתוב תגובה ל- אבא של חייל
האם בחרת באולמרט או בפרץ לממשלה?
  זה מחיר הטעות שלנו   22/10/06 19:22
כתוב תגובה ל- זה מחיר הטעות שלנו
אל תכניס אותי לטעות שלך (שלנו)
  אבא של חייל   23/10/06 06:28
לא בחרתי באולמרט ושות'
לא בחרתי בפרץ ובמפלגת העבודה.

כנגד היציאה דיברו נתניהו מהימין וביילין מהשמאל. כך שאין זה עניין פוליטי, אלא היה ספין תקשותי, שכעת הבן שלי צריך לסכן את חייו, בעבור ספין זה.

עד מתיייייייייייייייי
כתוב תגובה ל- אבא של חייל
9
מבריק!
  איש קבע   22/10/06 17:00
סוף סוף קול שפוי שאינו סומא.
כתוב תגובה ל- איש קבע
10
"אוסלו"=רבין - גירוש יהודים=שרון
  אברום   22/10/06 18:30
"אוסלו"=רבין - גירוש יהודים=שרון - שני מחדלים שלא נחקרו...טייחו...מרחו...הסכמים לא גמורים..."אוסלו" לא רק שלא הביא שלום...משך את ישראל למלחמת דם חפים מפשע כבר 13 שנים וזה לא הסתיים...גירוש היהודים מרצועת עזה ללא הסכם...נתן רוח גבית לחיזבאללה בצפון והעלה את חמאס לשלטון...ונתן את האשור לעולם שאם יהודים מגרשים יהודים...אזי העולם יכול בשקט לגרש יהודים...ולאחמדניג'ד מאירן נתן את החוצפה לאומר שליהודים אין זכויות בארץ-ישראל ומקומם באירופה...או באלסקה...והעם המטומטם שחזר לציון את רבין הפך ל- "אל"...שכל המדינה נקראת על שמו...ואת שרון הפך ל-"אבא" של האומה....והחוצפה הגדולה של העם שאנחנו עוד אומרים שלעם היהודי יש "שכל"...מאז הניצחון הגדול בששת הימים והסכם השלום עם מצרים...ישראל מדרדרת...אין מנהיגות...יש שחיתות...ממשלות מתחלפות כל יום שני ומטעות ומשקרות לעם...והכל נשלט ע"י תקשורת...ריטינג...ואנשי פרסום ויחסי ציבור...וספינים ככדורי אוקומול לעם....- מה יהיה ? אם העם ימשיך לישון עם כסף...ורידפת חומריות מבלי כבוד לאומי מול העולם - זו שאלה של זמן...גם רומא...נפלה...וגם ברית המועצות נפלה...ואז איפה החלום ואיפה "אם תירצו זו לא הגדה"...אתם בחלום...לא במציאות שמתגבשת...ונגדינו...אז תתעוררו...מהחלום.
כתוב תגובה ל- אברום
11
הנהגת הצבא והפוליטיקה, חלמאים!!
  הניה   22/10/06 22:31
כתוב תגובה ל- הניה
12
דחוח, כשאתה מדבר - אני שומע.
  מניסיון...   23/10/06 12:24
כתוב תגובה ל- מניסיון...
13
העברתי לצהל 2 רעיונות למוטט מנהרות
  שימשי   24/10/06 12:46
והמה לא שעו, וגם לא אמרו תודה לא צריך, מקבלי ההחלטות אפם השמים ומוחם איין.
העברתי להם לפני שנים עם:
1. העיתןמאי עמיר רפפורט.
2. עם אלוף במיל חיים ארז.
עם יענקלה מוסקוביץ מ.א. רמת נגב.
ואתם מתפלאים שבמקום להשקיע 10 מיליון שקל, היינו חוסכים 10 מיליארד ומרוויחים את גלעד שליט.
יש מיש
yeshmeyesh.is-sexy.co.il/
כתוב תגובה ל- שימשי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il